Autor: Pištaljka

Info
29.11.2017.
08:41
Saobraćajni institut CIP, jedno od retkih državnih preduzeća koje uspešno posluje i čija je godišnja neto dobit u 2016. godini bila 103 miliona dinara, stavljen je na licitaciju da bi se namirili dugovi Železnica Srbije, čiji su računi blokirani gotovo dve godine, piše portal Pištaljka.
  • iliiy

    29.11.2017 14:29
    @Sljaker

    Da li ste veoma ljuti ?
  • kazamat

    29.11.2017 11:08
    @Sljaker
    "Kako samo lupate gluposti i kada imate i kada nemate pojma...,.. tako da ne laprdajte bezveze."

    Prava je milina citati vas kulturan , civilizovan i duboko mudar komentar.
  • Sljaker

    29.11.2017 10:24
    Kako samo lupate gluposti i kada imate i kada nemate pojma.....
    Jasno je ko dan da je u cilju da se razjebe sve drzavno da bi mogli foteljasi da kupe i privatizuju i da radnici tada nemaju nikakva prava a dok su u drzavnoj firmi iole imaju. I ne tuze radnici jer im se tako hoce već traze svoje pare koje su postenim radom zaradili a koje su ima ti foteljasi uzeli, a tuze za ne placeni smenski rad i topli obrok koji im firma ne placa od 2008... A nije istina da zeleznice nemaju drugu imovinu, koliko hoteli i objekata i stanova ima to niko ne zna jer su sad vec verovatno pola ako ne i vise u privatnom vlasništvu tako da ne laprdajte bezveze. Jos jednom ponavljava U CILJU JE DA SE SJEBE SVE STO VALJA A U DRZAVNOM JE VLASNISTVU, kao sto je Železnica bila jedna celina a sada je 4 preduzeca i tu ce ostati boranija a Cargo ce da se privatizije jer jedino valja.... A i lepo kaze jedna izrek" Ako ne postaješ svoje, doci ce stranac pa ćeš njega morati da poštujes".
  • LALA

    29.11.2017 09:52
    samo u Smrdiji
    Treba namiriti duboke foteljaske dzepove.
  • Ne dam Cip

    29.11.2017 09:25
    Pametni radnici, bitno da drugima crkne krava, samo da se oni namire za svoj ,,rad". Pa kako su radili kad im je preduzeće u blokadi? Inače Žv zueleznice su osamdesetih godina imale 365 OOUR-ova, svaki sektor je bio zasebna firma, a kada su propali, čerupa se ono što radi i zarađuje.
  • Zivan

    29.11.2017 09:06
    Ovaj institu je dominantno projektovao puteve, najmanje je železnica imala koristi od njega...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna