Skoro svaki treći građanin, odnosno 27 odsto, u potpunosti je zadovoljan kvalitetom javnih usluga, s tim što je većina njih u grupi starijih od 60 godina, pokazalo je istraživanje o zadovoljstvu građana o uslugama domova zdravlja, izdavanjem ličnih isprava i upisa dece u obrazovne ustanove.
Neljubaznost? Pa odnos državnih službenika je samo odraz odnosa države prema građanima. Mi smo im nužno zlo... Kako oni da budu uspešni kad imaju ovakav narod? Njima treba neki bolji narod!
1. Poreska uprava NS, posle njihove greške i duplog zaduženja za porez, radi samo JEDAN šalter. Čekalo se satima da bi "šalteruša" rekla FT1P, "donesite i ponovo u red"...
2. RFZO i PIO, godinama redovi i gužve
3. Uverenja(svake godine) za dečiji dodatak...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Građani nezadovoljni čekanjem u redovima i neljubaznošću
Autor: Danas
Info
•30.11.2017.
•08:31 > 08:56
Komentari 5
S.
Dante
Borro
exorcist
Maja
2. RFZO i PIO, godinama redovi i gužve
3. Uverenja(svake godine) za dečiji dodatak...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H