Autor: Politika, Beta

Info
03.12.2017.
10:51 > 11:02
U planu je da se do kraja godine donese novi zakon o finansijskoj podršci porodicama s decom - država će povećati roditeljski dodatak, a isplata naknade više neće zavisiti od mogućnosti i volje poslodavca jer će se isplaćivati direktno na račun porodilje.
  • Biljana vujackov

    07.08.2018 14:50
    Šta je tu je tako mora
    Koliko vidim najviše kukaju žene koje imaju muža kad će uplata a šta da kažu žene što im muž preminuo kao meni moj na rukama sama sam imam tri andjela pa ipak se borim što kažu banaćani na rad e neka nadju posla ženama a ne obećaju pa nema uplata sad će samo da povećaju na 10 godina
  • Lena

    21.03.2018 18:27
    Treće dete
    Moje treće dete ima 13 godina i od ove države ne dobija ništa - da li je ono manje vredno od deteta koje će se roditi kad počne važiti ovaj zakon?
  • Snezana

    20.03.2018 09:56
    Selevcanka
    Da li imam prava na penziju ja sam mama troje dece i zivim na selu hvala
  • Jelena Sekulic

    20.02.2018 20:53
    Tuga u Srbiji
    Ja imam drugo dete maleno 4 meseca nadamo se trecem sledece godine rodicu ih za sebe,ali nisam sigurna da li je pametno u ovoj drzavi ostati sa tugom ovo pisem
  • Mama tri deteta

    19.02.2018 20:07
    ...
    Najviše se užasavam "bistrih" ideja kako nema potrebe za novčanom naknadom za majke sa troje i više dece. Kao, ne treba nam milostinja, samo nam povećajte plate. Niko od tih pametnjakovića ne pomišlja da je skoro nemoguće naći normalan posao kada u biografiji imate podatak da ste mama tri maloletna deteta. Svi poslodavci odmah znaju da moraju računati na bolovanja i slične probleme, i nema ništa od posla.
  • zrenjaninka

    29.01.2018 15:09
    Ministar za socijalnu politiku je izjavio; "Srušio bi ekonomsku stabilnost Srbije" za troje dece, ako bi se majkama dodelila penzija. Kako ga nije sramota? a ne ruši se kad se njemu i zašto dodeljuje plata ministarska uz nekoliko upravnih i nadzornih odbora.
  • marija

    28.01.2018 21:29
    za trece dete
    moja cera ima pet meseci trece mi je dete dali ja imam neko pravo ovo sto se prica da se na trece dete prima dve godine molim neko da mi odgovori hvala unapred
  • Olja

    24.01.2018 20:34
    samohrana majka troje dece
    da li kao samohrana majka imam prava na ovih 12.000 dinara jer sem socijalne pomoci i decijeg dodatka za jedno dete nemam nikakva primanja cak nisam ni zaposlena.Molim odgovor
  • CACA

    13.01.2018 17:36
    ZIVOT
    SRAMOTA JE OVE DRZAVE STO SE NA DECU I PORODICU NEVODI RACUNA I NEULAZE BAS NISTA A IMA SE ZA KOJEKAKVE GLUPE INVESTICI JE NA FARME ZADRUGE PAROVE ITD.TOLIKO U SRBIJI IMA TALENTOVANE DECE CIJI RODITELJI NEMAJU MOGUCNOSTI DA ULOZE U NJIH A TO NIKO NEVIDISTRASNO .ULAZITE U ONO STO JE NASA BUDUCNOST A TOSU DECA I PORODICA.



  • vladan

    26.12.2017 06:23
    prevara
    Ovo je jos jedna laz ove drzave pred izborima dok ne prodju sve odecaju a na kraju daju .......
  • Marija

    09.12.2017 14:21
    Stojkov
    Bravo.treba tako nesto uvesti.zapustili su svaku pomoc majkama.nije ni cudo sto je takav prirodni prirastaj:(
  • nis

    08.12.2017 23:41
    a 100000 evra ima za albaniju a za nas majke sa troje dece nista
  • G

    04.12.2017 13:31
    @blistaj - vaše brukanje neznanjem ni najmanje nije zabavno niti komično, zaprepašćujuće je da imate potrebu da se ponosite time. Lice je izjavilo da se "samo u Srbiji dešava da ima više umrlih nego rođenih u toku jedne godine". Ako zaista smatrate da je takva izjava istinita samo zato što postoje neke a ne sve članice EU kod kojih to ne važi, iako nisam ni tvrdio da ne postoji nijedna EU zemlja u kojoj je tako, odnosno i pored svega ste uvereni da je tačna izjava da je negativan prirodan priraštaj "samo u Srbiji", onda niste samo glupi, neinteligentni ili nevaspitani, onda ste "gospodine" i jasno mentalno poremećeni. I neće biti "gospodine" da Grčka, Mađarska, Rumunija, Bugarska, Hrvatska pa čak ni Španija spadaju u "zemlje sa preko 60 ili 80 miliona stanovnika", "lep" pokušaj falsifikata, zajedno sa vašim "suptilnim" pokušajem da podmetnete da je pozitivan prirodan priraštaj odlika "civilizovanih i razvijenih" zemalja. Na kraju, upravo suprotno, želim da vas ovo obesrabri da ubuduće ne podržavate tuđe bezočne laži jer vaš ponos sopstvenim a i tuđim neznanjem i neobrazovanjem nimalo nije smešan - no, ako ste i posle svega napisanog i dalje uvereni da je negativan prirodan priraštaj "samo u Srbiji", onda vam preporučujem hitno lečenje.
  • -J-

    04.12.2017 12:06
    @ Ružica
    Deca jednog preminulog roditelja.
  • Ružica

    04.12.2017 09:26
    J
    Prvo pojam samohrani iskristalisati. Dete samohranog roditelja je ono kome je
    jedan roditelj preminuo. Deca razvedenih roditelja imaju oba roditeja da se
    brinu o njima.
  • DS

    04.12.2017 09:19
    e bas lepo...
    ... a nas ko sisa, ko ima vec troje dece... i da u pravu ste... da su plate normalne kao sto nisu... nikom ne bi ni trebala 'pomoc'... a to selektivno... e pa bas lepo... po meni... ili svi dobijaju ili niko...
    kampanja je bila aktuelna i kada sam ja radjala... pa nikom nista posle 2 godine... da ne shvatite pogresno... nisam radjala zbog kampanje ili pozitivnog prirastaja... sudbina je tako namestila u mom slucaju... i presrecna sam kada ih vidim tako na 'gomili' :) ...nema vece srece na svetu!... ali ako planiraju da daju nadoknade, onda smo svi mi to zasluzli a NE samo buduci roditelji...
  • -J-

    04.12.2017 08:20
    A samohrani roditelji?
  • blistaj

    04.12.2017 00:05
    G
    @
    Tvoje brukanje neznanjem jeste zabavno i komično a sa druge strane mi te je iskreno žao kada kao neko ko nema pojma o čemu priča počneš da "podučavaš" druge i širiš zablude. Francuska ima pozitivan prirodni priraštaj kao još trinaest zemalja EU. Izmedju ostalih to su V.Britanija, Holandija, Belgija, Švedska, Austrija, Danska, Finska, Irska ukratko većina civilizovanih i razvijenih država članica. Unija se po prvi put u istoriji susrela sa negativnim priraštajem od -0,3% tek 2015. godine. Srbija ima negativni prirodni priraštaj u kontinuitetu od 1992. do danas a 2015. je bio rekordnih -5,4 % najveći od II svetskog rata na ovamo. Porediti zemlje sa preko 60 ili 80 miliona stanovnika i njihove trenutne trendove sa Srbijom koja decenijama nezaustavljivo propada u svakom smislu može samo neko ko veoma slabo stoji sa inteligencijom i informisanošću. Neinformisanost se leči čitanjem ali kod tebe su problem inteligencija i vaspitanje a tu nema pomoći.
    U svakom slučaju nemoj da te ovo obeshrabri nastavi da zasmejavaš čitaoce svojim nebuloznim komentarima o svemu što se tebi čini da jeste.
  • da

    03.12.2017 23:01
    Da, idiotima isto treba dodatak što NISU napravili decu. To će opteretiti budžet za celih 0 dinara.
  • G

    03.12.2017 21:25
    @AleksandarVojvođanin - u pravu ste, samo u Srbiji je više umrlih nego rođenih, u svim ostalim zemljama Evrope sa negativnim prirodnim priraštajem na to utiču vanzemaljske otmice. Vi ne znate ni šta je prirodan priraštaj ali ste zato veoma spremni da se javite i dajete svoje beznačajno mišljenje na tu temu. Francuska, Nemačka, Španija, Grčka, Mađarska, Hrvatska, Rumunija, Bugarska itd, sve imaju više umrlih nego rođenih u toku jedne godine. Kako možete da ovoliko lupetate?
  • ?!?!

    03.12.2017 21:03
    A zasto nekom isplacivati naknadu tj. platu za prostu reprodukciju?! Necu da placam nicije stancovanje dece
  • AleksandarVojvođanin

    03.12.2017 20:33
    Prirodni priraštaj!
    Nije samo u Srbiji problem sa prirodnim priraštajem, ali samo u Srbiji je problem sa mortalitetom jer se samo u Srbiji dešava da ima više umrlih nego rođenih u toku jedne godine! I kada tome pridodamo broj onih koji odluče otići odavde, dolazimo do zapanjujuće cifre... Naprednjaci sada i da donesu populistički zakon da se svim majkama sa četvero i više dece isplaćuje prosečna plata-penzija do kraja života, broj stanovništva se ne bi povećao ni za pedeset godina!
  • NN

    03.12.2017 19:05
    Kupovina glasova
    Povraća mi se od ovakvih gluposti. Većina ljudi koje znam ima platu do 40 hiljada, uglavnom minimalac. Ovakve milostinje ne bi bile potrebne da su plate u skladu sa cenama, tj da porodica može da živi normalno od tih plata. Klasična kupovina glasova, sve to će platiti opljačkan narod.
    Džabe vam podsticanje nataliteta ako ljudima ne dajete razlog da ostanu ovde. Ljudi odlaze iz zemlje jer ne mogu ovde da žive normalno. Pozabavite se tim problemom pa će natalitet porasti.
  • uzas

    03.12.2017 17:22
    nerealno
    Kakva naknada za trece dete, bolje povecajte roditeljima plate, gledajte da svi budu zaposleni, sve to ide iz jednog budzeta...
  • /

    03.12.2017 14:38
    /
    otkud pare?
    pa ako urade jos neku stvar koja se ocekuje-onda je zbog pridruzivanja
    uslovila ih zlocesta eu

    ili dolaze izbori
  • nsad

    03.12.2017 14:17
    jel zna neko kolika je naknada za prvo dete u Novom Sadu?
  • Prvo se raspitati

    03.12.2017 14:06
    pa komentarisati
    Hm
    03.12.2017 • 12:02
    Sa porezom na crkvenu nekretninu ovaj dodatak bi bio veći za tri puta. Toliko o "beloj kugi".

    Crkva poreze na sve nekretnine osim zgrade same crkve plaća uveliko.
  • G

    03.12.2017 13:52
    @Novosadista - to bi trebalo da znači da ako dete sada ima 10 godina nećete dobiti odjednom dodatak za prethodnih 10 godina već samo od stupanja zakona na snagu do punoletstva deteta.
  • Konj Cvetko

    03.12.2017 12:40
    Pre pola godine se predavala peticija za naknadu majkama sa troje dece. Tada je iz vlade odgovoreno da za to nema para. Otkud sada opet da se o ovome priča. Svaki put pred izbore isto: naknada/penzija/plata za treće dete do punoletstva. Tako je bilo i u Crnoj Gori. Jedna isplata i gotovo... idu izbori, to je verovatno svima jasno....
  • Konj Cvetko

    03.12.2017 12:38
    Pre pola godine se predavala peticija za naknadu majkama sa troje dece. Tada je iz vlade odgovoreno da za to nema para. Otkud sada opet da se o ovome priča. Svaki put pred izbore isto: naknada/penzija/plata za treće dete do punoletstva. Tako je bilo i u Crnoj Gori. Jedna isplata i gotovo... idu izbori, to je verovatno svima jasno....
  • Novosadista

    03.12.2017 12:10
    Retro
    "Predlog budućeg Građanskog zakonika ne predviđa retroaktivnu isplatu majkama koje imaju troje dece" jel to znači da neo ko je danas dobio treće dete to pravo neće imati? Ako treće dete sada ima 10 god, jel to znači da ni za njega nema tog dodaka?
  • Hm

    03.12.2017 12:02
    Sa porezom na crkvenu nekretninu ovaj dodatak bi bio veći za tri puta. Toliko o "beloj kugi".

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna