Građani Srbije su za prvih deset meseci ove godine za uvoz više od 130.000 polovnih automobila, najvećim delom iz zemalja Evropske unije, dali više od 400 miliona evra.
OK, siromasna smo zemlja, mi nemamo para za nove euro 6, elektricne ili sta li vec. Medjutim, poznato je da je autogas "zelenije" gorivo od benzina. U svakom slucaju ima manje otrovnih materija. Samo sto nasa drzava, umesto da podstice konvertovanje na autogas, ona se nakacila, pa ti treba 100 papira, provera, overa, kad sve saberes jedva ti se isplati. A drzava kao brine o ekologiji... Jeeeste... I onda je mrmot zavio cokoladu u foliju.
I ja kad sam bio siroma sam išao busom. Kupiš auto spram svojih mogućnosti a to ukalkulišeš servis i gume. Pun grad džipova na ćelavim gumama i rupom za plan. Znam dosta ljudi koji za 10000 kupe WV, koji je prešao Boga oca, a za te pare mogu kupiti nov ali skroman auto. A da ne pričamo o desnim volanima. Auto u inostranstvu koji je zaista malo prešao košta mnogo. Priče o turskim babama koji voze samo do pijace je za plebs koji putuje na relacijama Segedin/Paralija.
Ko može uz platu do 330 evra da kupi nov auto? Ko može uz takav standard da plati 15000 evra u ovoj zemlji? Bolje se to pitajte. Bolje onda polovnjak da se održava,jednom ide veliki servis,jednom se kupe gume i po potrebi kod dobrog majstora.
Одакле просечном Србину 10.000е за нов ауто? Одакле да скупи када ради за испод 300е? О каквој ви екологији причате када народ нема леба да једе. Возе се стара возила јел је аутомобил већини људи потреба. Као да сви волимо што возимо 10 и више година стара возила. Играте се Европе и њихових закона и правила, а плате су горе него у већини афричких земаља.
Pre Svetske krize se uvozilo do 100.000, potom do 80.000 polovnjaka godišnje. Ovo je odista preokret i posledica je velike jeftinoće ne samo krševa već i solidnih polovnjaka...
Svi ti "krševi" su daleko bolji od domaćih do sada voženih.
Svrha ovakvog "udruženja" je čisto monopolistička a ne strukovna i kao takvu je treba zabraniti.
Što se tiče izduvnih gasova i "stručnjaka"(verovatno sa megatrenda), opšte je poznato da su najveći lažovi upravo novi automobili. Afera VW, Audi.. sa softverskom "emisijom" kao pomenuta "126"
Veliki servis na iole boljem automobilu je 300 evra, zimske gume još 200, registracija 300, mali servis 100, parking i autoput još barem 25 evra mjesečno, ovo sve skupa je 1200 evra godišnje. Na to dodati amortizaciju,kamatu kredita i neka sitnija održavanja, pranja i slično.... Preko 1600 evra godišnje....
Nejasno mi je ko to sebi može da priuštiti od poštenog rada.
Država dozvoljava godišnji deficit od 400.000.000 evra i nemerljivo uništavanje zdravlje građana. Neodgovorni vlasnici dizel krševa truju celu zemlju. nema ni ja para za nov auto pa se vozim na struju - vozom.
Krš je izmišljena kategorija. Moj Golf 3 iz 1995. se uz rame nosi sa novim automobilima i po tehničkoj ispravnosti i po emisiji štetnih gasova, iako je evro 2 motor (mada mi i dalje nije jasno da postoje oni koji gutaju tu priču o motorima 1,2,3,4,5,6). Hoću da kažem da svaki auto postaje krš, ukoliko nema redovno održavanje, bez obzira koje godine je proizveden!
Pretpostavljam da su političari i poslanici koji drže uvoz polovnih automobila očajni, pa se sad priprema zakon da se MORA kupiti noviji auto. Narastao magacin.
Posle obavezne vakcinacije, ide obavezna kupovina.
U ovoj zemlji se prema ispravnim ljudima sve više odnose sa krajnjim nepoštovanjem.
A prema kriminalcima sa zabrinutošću i krajnjim obzirom.
Iskreno se bojim, kad se jednog dana ovaj narod podigne, šta će ostati čitavo.
Za sve ovo je kriva drzava i propisi.
Da se ogranici sve kako bi trebalo, ljudi bi morali da se prilagode i naslo bi se nacina da se to uradi, po svaku cenu.
Ovako, imamo gomilu neispravnih vozila kojima se ugrozavaju zivoti. Ekologija je sekundarna naspram toga, ali je i dalje vazna.
"Najviše polovnih uvezenih vozila u prvih deset meseci je marke "folksvagen" - 21.476. Slede "opel" sa 17.309, "pežo" sa 14.782, "reno" sa 13.533, "fiat" sa 10.791 vozilom. Uvezli smo i 7.492 polovna "mercedesa", 6.878 "audija", 6.008 BMV..."
Sve marke iz Rusije .
Zar domaci rusofili i patriJote kupuju automobile iz EU ?
Ja sam tako izgubio dve tri devojke na prvom muvanju. Vozim ih na petlji udjem u krivinu ona ispadne iz kola jer vrata ne zatvaraju dobro. Nikada nije ovako bilo, secam se kada su u Srbiji bili najbolji putevi, najnovija kola bolje i jace nego u amerci.
Ahahahahaha pazi on je šokiran, pa koliko ti zarađuješ frajeru kada si šokiran
ovim podatkom. Šokantno bi bilo da je obrnuto s obzirom kolike su zarade jer
oni koji vode ovu (nemam reč) smatraju da je 20.000,00 dinara mesečno sasvim dovoljno
za sve.................
Prvo, ne može biti "stručnjak za ekologiju u automobilskoj industriji". Automobili su prljava, zagađujuća pojava i tu nema ništa "ekološki". Sama činjenica da zavisimo o automobilima, umesto o pešačenju, biciklima i javnom prevozu govori koliko smo neekološko društvo.
Drugo, ljudi koji kupuju te "krševe" uglavnom nemaju za bolje ili imaju još veće krševe. Tim "krševima" zamenjuju Jugiće, Stojadine, automobile sa kraja osamdesetih i iz devedesetih. Auto iz uvoza 2002. godište je kao nov spram naših iz 2005. Kada prosečan stanovnik Srbije sa platom od 300 eura i troškovima od 400 bude imao 7-10.000 eura da izdvoji za automobil i po 500+ eura godišnje za tehničko održavanje, lako ćemo pričati o standardu.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Na srpskim putevima sve više "krševa" od automobila
Autor: Novosti
Info
•05.12.2017.
•12:06
Komentari 23
Dražen
Bora
čovek bi pomislio da se uvoze automobili iz prošlog veka,
a ne vozila iz dvehiljaditih.
Pozvao bih ga da pogleda moj "krš" iz 2003.
i objasni mu šta ne valja sa njim.
Valjda je gospodinu prihvatljivo samo novo ili ništa,
jer živi na nekoj drugoj planeti, ne sa ostatkom stanovništva ove jadne zemlje.
Majke ti, zar nije bolji polovnjak iz uvoza iz 2001. od pravih krševa, koji su kupljeni novi,
ovde, ali pre 25 godina, a ima ih previše na putevima?
Što ne kaže šta se sve registruje svake godine i kako?
To je mnogo veći problem.
BlasteR
X
Zoki
микица
Zivan
Gerga
Svrha ovakvog "udruženja" je čisto monopolistička a ne strukovna i kao takvu je treba zabraniti.
Što se tiče izduvnih gasova i "stručnjaka"(verovatno sa megatrenda), opšte je poznato da su najveći lažovi upravo novi automobili. Afera VW, Audi.. sa softverskom "emisijom" kao pomenuta "126"
EvoOvako
Nejasno mi je ko to sebi može da priuštiti od poštenog rada.
Dizlo je zlo
AVAV
Aleksandar
Dojče devojče
Posle obavezne vakcinacije, ide obavezna kupovina.
U ovoj zemlji se prema ispravnim ljudima sve više odnose sa krajnjim nepoštovanjem.
A prema kriminalcima sa zabrinutošću i krajnjim obzirom.
Iskreno se bojim, kad se jednog dana ovaj narod podigne, šta će ostati čitavo.
LALA
:/
Da se ogranici sve kako bi trebalo, ljudi bi morali da se prilagode i naslo bi se nacina da se to uradi, po svaku cenu.
Ovako, imamo gomilu neispravnih vozila kojima se ugrozavaju zivoti. Ekologija je sekundarna naspram toga, ali je i dalje vazna.
antisendvic
Sve marke iz Rusije .
Zar domaci rusofili i patriJote kupuju automobile iz EU ?
Nacionalna klasa
Ružica
ovim podatkom. Šokantno bi bilo da je obrnuto s obzirom kolike su zarade jer
oni koji vode ovu (nemam reč) smatraju da je 20.000,00 dinara mesečno sasvim dovoljno
za sve.................
korisnik
Cane liman
ns
varenje
Drugo, ljudi koji kupuju te "krševe" uglavnom nemaju za bolje ili imaju još veće krševe. Tim "krševima" zamenjuju Jugiće, Stojadine, automobile sa kraja osamdesetih i iz devedesetih. Auto iz uvoza 2002. godište je kao nov spram naših iz 2005. Kada prosečan stanovnik Srbije sa platom od 300 eura i troškovima od 400 bude imao 7-10.000 eura da izdvoji za automobil i po 500+ eura godišnje za tehničko održavanje, lako ćemo pričati o standardu.
Nervirach
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H