Autor: Politika

Info
13.12.2017.
08:09 > 08:24
Osnovni sud u Užicu doneo je presudu koja bi morala da promeni odnos trgovaca prema potrošačima i ohrabri građane da, ukoliko nisu zadovoljni, bez bojazni presaviju tabak i na ovaj način zaštite svoja prava.
  • Simke

    13.12.2017 17:14
    Ima toga
    Ja sam prosle godine kupio laptop u Požarevcu,radnja nije nesto poznata mada po performansama i ceni odlucio sam za taj uredjaj.Posle par dana ubacim program i vidim da je uredjaj radio 12dana,posto toliko dana nije radio kod mene jer program pretvara sate u dane i paljenje je bilo oko nekih 365puta ja odem i pozalim se prodavcu da nije nesto u redu.Pocela je fora moram da vidim sa vlasnikom u prodavnici su mi rekli.Posle toga gazda me pozove pocne pricu ali ja sam bio uporan i vratio sam novac i uredjaj.Znaci prevare postoje sada kako se ko postavi,ko nesto ne poznaje stvar nebi ni trebao to da kupuje.Kupio uredjaj na drugom mestu i on perfektno radi.
  • Saki

    13.12.2017 16:57
    Telenor
    Kupili iphone kod telenora.

    Posle dve nedelje prestane da radi, a oni odbiju garanciju , kao neko ga je za to vreme otvarao .

    Banda, da ih vidim da to urade kod kuce norvezanima. Al ovde nama mogu.
  • hmm

    13.12.2017 15:42
    I onda nam je krivo sto nas nece u EU.
  • Kojot

    13.12.2017 14:45
    Tako i Gigatron
    Iste muke sam imao sa njima nakon što mi je telefon koji je bio na pola garantnog roka iz čista mira prestao raditi. Predam na reklamaciju, obaveste mejlom da je reklamacija uvažena, i bukvalno poslednjeg dana roka od 30 dana zovu da dođem po telefon, prateći papir kaže zamenili procesor i plocu. Sa telefonom kući, kad cvrc sad nemam signala u stanu. Isti dan ponovo u istu radnju ponovo reklamiram nemanje signala u zatvorenom prostoru, čak ni u njihovom servisu, radnica neće da unese da je i pred njom očigledno da telefon u centru NS nema signal na mts mreži, a drugi telefon pored ima pun signal, i pored insistiranje neće da unese ništa osim "Potrošač tvrdi da telefon loše hvata signal", i opet 30 dana, pa ga ponovo dobijem kao zamenili ploču, pa isti problem, treća reklamacija, sad tražim povraćaj, oni ne prihvataju, vraćaju kao sve je u redu, e cvrc sad telefon lepo hvata signal, znači ipak su popravili, jedino što sad kamera ne valja. Kako sam tri mreseca bio bez telefona kupio sam drugi i ovaj je sad kući u fioci, nije ni za prodaju jer kamera ič ne valja, pa služi za surf preko wifi u stanu kad stedim bateriju na primarnom.
  • Nervirach

    13.12.2017 14:02
    Pa prodavac, sta bi ti od jedne prodate stvari da se obogatis? Uvek sam govorio da je ovo vase republikanje smrt za prodaju. Al uzivajte sada imate drzave. Nego, menjaj dobavljaca,nekog ko nece prodavati falicne serije. Znaci mi korisnici smo krivi ako udjemo u zdravstvenu ustanovu a sada i u prodavnicu. a da sedis kuci i da ti saljemo pare?
  • Zvezde Granda

    13.12.2017 12:07
    Putovao sam dosta po Evropi i slobodno mogu reci da su nasi prodavci ubedljivo najgori.
    Izrazito neljubazni , nekulturni i primitivni.
    U ovoj drzavi prodavac je LJUT na kupca zato sto nesto kupuje.
  • Stefan

    13.12.2017 11:57
    Reklamacije
    Problem za nas trgovce je što su nam marže izuzetno male, reklamacije su prebačene na nas, a ne na ovlašćeni servis. Zamislite kada prodam nov, neotpakovan televizor od 60 inča, čija je cena 1500 eura, a zaradim 60eura. Zatim on otkaže i ja trebam da dam nov uređaj, a kada mi servis ovaj popravi, njega mogu da prodam kao polovan. Jako se puno novca tu izgubi. Čak smo prinuđeni da često promenimo neispravan deo, a napišemo kako je uređaj testiran i da je ispravan, slažemo da nikada nije ni bio pokvaren. Nije mi jasno zašto mi trgovci rešavamo reklamacije, kada postoje ovlašćeni servisi.
  • Batman

    13.12.2017 10:50
    Ana
    Nema ga, vodim sa njima spor vec cirke 2 godine. I kad god ukazem da nisu ispostovali ovo ili ono, odgodi se sudjenje i oni se pojave sa necim novim. Toliko je jadno da vise ne dostavljam dokaze sudu van rocista. I opet na rocistu kad ih dostavim oni traze odlaganje.
  • Mile

    13.12.2017 10:49
    Katastrofa!!!
    Isti slučaj,kao sa mobilnim telefonima! Đubre nam prodaju i još bi da ga popravljaju, za naše pare!?!?!? Baciš đubre i kupiš novo, uz božju pomoć, jer od nadležnih, nema vajde!
  • JovaNS

    13.12.2017 10:35
    @none
    Vaši navodi i tumačenje su netačni. Zakon samo kaže da je osnovna predpostavka da je nesaobraznost postojala prilikom kupovine ako se utvrdi tokom 6 meseci. Isto tako kaže da je prodavac/proizvodjač odgovoran za uklanjanje nesaobraznosti do dve godine od prodaje, osim ako nije reč o polovnoj robi.

    Dakle, rokovi su dve godine za novu stvar, kraći za polovnu. Ekstra prava u prvih 6 meseci.
  • dawg

    13.12.2017 09:44
    Pa kad ne bi sudski postupak trajao i kostao toliko, mozda bi se i vise ljudi odlucilo da tuze prodavca.

    Pre x godina kupim ja flash memoriju. Dam vece pare posto je fles dosta brzi od obicnih, pa je cena i opravdana... Inace proizvodjac na tu flesku daje dozivotnu garanciju a nasi talibani naravno daju samo dve godine garancije.

    Posle tri meseca, fleska crkne. Ja odem da reklamiram a oni nemaju vise taj model. Posle nekog vremena cekanja dobijem zamenu a zamena 3-4 puta jeftinija od ove sto sam prvobitno pazario a perfomanse katastrofa... Ja ponovo odem kod njih a oni se prave ludi. Tipa pa sta oces dali smo ti zamenu...
  • Valhalla

    13.12.2017 09:43
    Aj da vidim da neko proba da tuzi Altijevu maloprodaju - WinWin, Emmi....
  • @Ana

    13.12.2017 09:33
    Advokat Pudar iz Novog Sada je dosta efikasan u dobijanju sporova sa Elektrovojvodinom.
  • none

    13.12.2017 09:15
    Sadašnji Zakon o zaštiti potrošača, koji se primenjuje od 2014. godine kaže Ukoliko se to dogodi u prvih šest meseci od kupovine, potrošač sam može izabrati da li će menjati robu, tražiti umanjenje cene ili vraćanje novca a laptop se pokvarilo posle sedam meseci...
  • Ана

    13.12.2017 08:46
    Волела бих да се јави неко ко је добио спор са Електровојводином да га питам како му је успело.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna