U prvih 24 sati kontrole prosečne brzine vozila na naplatnoj stanici Šimanovci zabeleženo je 320 prekršaja, rekao je zamenik načelnika Uprave saobraćajne policije Boban Milenković.
Prijatelju, provozaj se malo autoputevima van Srbije, pa ćeš videti da autoput nije džungla i da ne sme ni da bude džungla.
Prođi kroz Austriju i videćeš da su mnogo bolji i jači automobili nego kod nas, pa skoro niko ne vozi preko 130, a niko ne blica. Ista stvar je u Nemačkoj. Imaš autoban i 6 traka, i u svakoj traci se zna koliko se vozi i ne vozi se brže od toga, ali blicanja i nasilničke vožnje nema.
Idi u SAD i tamo ćeš videti na je na autoputevima ograničenje 55-65 mph (90-110 km/h) većim delom, pa ćeš i tamo videti da ljudi ne divljaju nego voze do 10 mph preko ograničenja i nikada ne blicaju da se skloniš ako ti voziš po ograničenju. Bio, vozio, video.
Na autoputu je ogroman broj vozila koje voze generalno velikom brzinom. Ako svi voze isto, mnogo su bezbedniji nego ako voze stohastički, neko 120, neko 140, a neko 180.
Naravno da se na autoputu jedno oko uvek drži na retrovizoru, svestan sam toga. Ali mnogo je lakše držati jedno oko na retrovizoru kada znaš da ti se niko ne može za 5s stvoriti u gepeku, a do malopre ga nisi ni video. To posebno važi za autoput BG-Niš, gde nije put prav, pa da ti možeš 500 m unazad da vidiš, nego je sav u krivinama i ti vidiš samo 100 m iza sebe.
I na kraju, za ovog koji pominje gastose, da li ti zaista misliš da ti gastosi tako isto voze i kada odu u njihovu Austriju ili Švajcarsku. Ne, batice, oni su tamo mirniji od bubica, a divljaju kada dođu ovde! Ako je tebi to u redu, onda sa tobom nešto nije u redu!
Kupis kamere popout Nemacke i slicnih i sve si dokazao jednim snimkom, prosto, brzo, efikasno, pismo na kucnu adresu sa dokaznim materijalom gde te pitaju da potvrdis da li si to ti na snimku i ukoliko nisi da kazes ko je. Imas 7 dana rok da odgovoris. Slivaju se pare u budzet samo tako, a voznja milina, cak i pri brzinama preko 200 km/h.
Ali, ako imaju kamere onda nema muljanja, a u Srbiji je muljanje nacionalni sport.
Meni jeste super jer sam se školovao i zahvaljujući tome imam dobro plaćen posao ovde, u Srbiji. Takođe, zahvaljujući tome znam razliku između jel i jer, što se za tebe ne može reći.
I da ti pojasnim: nije problem brza vožnja. Neka stave da je ograničenje 150, nema problema, ali neka onda svi voze toliko. A ne da je ograničenje 120 i ja, koji hoću da se pridržavam zakona jer hoću da svom detetu postavim primer kako treba da se ponaša u civilizovanoj zemlji, ne mogu to bezbedno da uradim jer moram da žongliram između kamiona koji voze 80 u srednjoj traci i pajsera koji voze 180 u levoj traci. A čak i kad sam sâm u autu, ne mogu da vozim 180 jer ima drugih ljudi na putu koje tako ugrožavam, pošto voze automobile koji ne mogu da idu toliko, a voze ih jer nemaju para da priušte bolje, pošto je ovo Srbija, a ne Švajcarska ili Švedska. A takvo bahato ponašanje kao tvoje je osnovni razlog zašto mi nismo Švajcarska ili Švedska nego smo i dalje Srbija u kojoj važi i dalje zakon jačeg.
Prijatelju, na autoputu se bez obzira na ograničenje brzine, radare, kontrole,... uvek jedno oko drži na retrovizoru i nema opuštanja jer si u suprotnom mrtav čovek. Bez obzira na ograničenja i visinu kazni, uvek će biti onih koji jure i blicaju i takvima se, ko je pametan, uvek sklanja a ko je glup, inati se i hoće da isteruje neku svoju pravdu taj je mrtav čovek. Na autoputu postoji gomila nepisanih pravila a takva pravila se uče na svojim i tuđim greškama. Autoput je džungla koja ne prašta greške. Na autoputu se saobraćaj prati jednim okom na retrovizoru i do 500 metara iza sebe a drugim okom i preko 500 metara ispred sebe jer ti život zavisi od toga.
nije mi jasno zasto pricaju uopste oko toga? merenje prosecne brzine je protivustvano cak i u nasoj smesnoj zemlji...da bi prekrsajni postupak za prekoracenje brzine bio legitiman, mora biti JASNO DEFINISANO I DOKAZANO sledece: ko je tacno upravljao vozilom, na kojoj tacno deonici puta je napravljen prekrsaj i za koliko je prekoracenje brzine ostvareno na toj deonici? apsolutno ni jedna stavka od navedenih nije definisana ovih nacinom merenja. i s obzirom da je ustavni sud republike madjarske i svajcarske i hrvatskoj ukinuo taj nacin kaznjavanja u tim zemljama
Mozda bolje da smanje na 90 km/h da kamiondžije nebi imale traumu kao što ima dotični Vlada!
Budi srećan dok ti je gastosa jel ti oni upumpavaju pare da bi tebi bilo baš super.
Za strane drzavljane su sume od 3 i 5 hiljada dinara smesne, a tek pola od tih suma...!! Da sam na njihovom mestu ne bi spustao ispod 150 nikada (podrazumeva se naravno da voze kola koja sa lakocom mogu toliko da idu). Inace to merenje je periodicno, ili ga vise uopste nema, barem na relaciji NS-BG jer znam ljude koji svaki dan tuda voze i ne skidaju ispod 140 i nikom nista. Jedino te radar moze zeznuti.
Odlična inicijativa. Otkako su rekli da mere prosečnu brzinu, vožnja na autoputu NS-BG je milina. Nema više bahatih idiota koji ti se zabijaju u gepek, blicaju, besne, više ne moraś jedno oko stalno na retrovizoru da držiš, lakše procenjuješ udaljenost od drugh vozila jer se sada sličnijim brzinama krećete... Još kad bi tako nešto uveli i van autoputa, tj. tamo gde defakto jeste autoput, ali se ne naplaćuje.
Kada živiš loše u lošoj državi, onda živiš brzo.
I nekako, nije te baš briga za opstanak kada imaš loš život. Ispucaćeš ga kako voliš.
Zbog toga će narod biti sve luđi.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Za jedan dan 320 prekoračenja prosečne brzine
Autor: Tanjug
Info
•21.12.2017.
•18:00 > 18:00
Komentari 14
Vlada
Prođi kroz Austriju i videćeš da su mnogo bolji i jači automobili nego kod nas, pa skoro niko ne vozi preko 130, a niko ne blica. Ista stvar je u Nemačkoj. Imaš autoban i 6 traka, i u svakoj traci se zna koliko se vozi i ne vozi se brže od toga, ali blicanja i nasilničke vožnje nema.
Idi u SAD i tamo ćeš videti na je na autoputevima ograničenje 55-65 mph (90-110 km/h) većim delom, pa ćeš i tamo videti da ljudi ne divljaju nego voze do 10 mph preko ograničenja i nikada ne blicaju da se skloniš ako ti voziš po ograničenju. Bio, vozio, video.
Na autoputu je ogroman broj vozila koje voze generalno velikom brzinom. Ako svi voze isto, mnogo su bezbedniji nego ako voze stohastički, neko 120, neko 140, a neko 180.
Naravno da se na autoputu jedno oko uvek drži na retrovizoru, svestan sam toga. Ali mnogo je lakše držati jedno oko na retrovizoru kada znaš da ti se niko ne može za 5s stvoriti u gepeku, a do malopre ga nisi ni video. To posebno važi za autoput BG-Niš, gde nije put prav, pa da ti možeš 500 m unazad da vidiš, nego je sav u krivinama i ti vidiš samo 100 m iza sebe.
I na kraju, za ovog koji pominje gastose, da li ti zaista misliš da ti gastosi tako isto voze i kada odu u njihovu Austriju ili Švajcarsku. Ne, batice, oni su tamo mirniji od bubica, a divljaju kada dođu ovde! Ako je tebi to u redu, onda sa tobom nešto nije u redu!
Mile
Kupis kamere popout Nemacke i slicnih i sve si dokazao jednim snimkom, prosto, brzo, efikasno, pismo na kucnu adresu sa dokaznim materijalom gde te pitaju da potvrdis da li si to ti na snimku i ukoliko nisi da kazes ko je. Imas 7 dana rok da odgovoris. Slivaju se pare u budzet samo tako, a voznja milina, cak i pri brzinama preko 200 km/h.
Ali, ako imaju kamere onda nema muljanja, a u Srbiji je muljanje nacionalni sport.
Vlada
Meni jeste super jer sam se školovao i zahvaljujući tome imam dobro plaćen posao ovde, u Srbiji. Takođe, zahvaljujući tome znam razliku između jel i jer, što se za tebe ne može reći.
I da ti pojasnim: nije problem brza vožnja. Neka stave da je ograničenje 150, nema problema, ali neka onda svi voze toliko. A ne da je ograničenje 120 i ja, koji hoću da se pridržavam zakona jer hoću da svom detetu postavim primer kako treba da se ponaša u civilizovanoj zemlji, ne mogu to bezbedno da uradim jer moram da žongliram između kamiona koji voze 80 u srednjoj traci i pajsera koji voze 180 u levoj traci. A čak i kad sam sâm u autu, ne mogu da vozim 180 jer ima drugih ljudi na putu koje tako ugrožavam, pošto voze automobile koji ne mogu da idu toliko, a voze ih jer nemaju para da priušte bolje, pošto je ovo Srbija, a ne Švajcarska ili Švedska. A takvo bahato ponašanje kao tvoje je osnovni razlog zašto mi nismo Švajcarska ili Švedska nego smo i dalje Srbija u kojoj važi i dalje zakon jačeg.
@ Vlada
dabar
Zivan
Sexy Free
Budi srećan dok ti je gastosa jel ti oni upumpavaju pare da bi tebi bilo baš super.
/
u saobracajnoj policiji su je skupili
dzoni
Sabe
zekonja
Vlada
Nažalost
I nekako, nije te baš briga za opstanak kada imaš loš život. Ispucaćeš ga kako voliš.
Zbog toga će narod biti sve luđi.
sergey
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H