Autor: N1, Novosti,

Info
05.01.2018.
23:09 > 09:27
Stručni tim za dodelu koncesije za aerodrom "Nikola Tesla" kao prvu na listi izabrao je ponudu francuske kompanije Vinci Airport, prenose beogradski mediji.
  • Daks

    06.01.2018 13:10
    Čestitam. Podrška našoj Vladi u daljnjim razgovorima.Vlada Srbije je toliko posvećena reformama, integracijama, pregovorima...
  • Gorana

    06.01.2018 12:11
    nikolina
    Ovakav ishod tendera za koncesiju je pobeda strpljenja , veliki je to novac i velika godišnja taksa.
  • Vojvodina Republika

    06.01.2018 12:06
    Al se botovi raspisali danas - molim odmah sendviče za sve aktivne na času.

    p.s. i Crna Gora ima 2 putnička aerodroma (Podgorica i Tivat) a njena površina se ne može ni porediti sa Srbijom.
  • Aki

    06.01.2018 11:41
    .
    Ovo su lepe vesti za beogradski aerodrom a i za Srbiju. Drzava je dobila dosta novca za ustupanje aerodroma na 20 godina.
  • Djole

    06.01.2018 11:37
    nikolanikolic@gmail.com
    Samo nek se nastavi sa ovakvim radom i rezultatima, Beograd iz dana u dan postaje svetska metropola
  • maja

    06.01.2018 11:06
    ok
    Ovo je najbolji izbor za nas.Na taj nacin cemo da unapredimo nas avio saobracaj
  • GajbexG

    06.01.2018 10:47
    goran.gajic.gaja@gmail.com
    Meni je ovo skroz ok.
  • Znakovi pored puta

    06.01.2018 10:33
    Povoljno jeste, ali...
    Nije problem što je ponuda bila dobra, 501 milion evra, dok su naši pametni očekivali 350 evra. Ni obećanje o ulaganu 720 miliona evra u razvoj aerodorma. Ni obećanje o garantovanom porastu transfera putnika sa 5 na 14 miliona, u prvih 10 godina.
    Ono što je bitno.... to je očigledan znak da nijedna vlast u ovoj zemlji neće da se bavi razvojem a čak ni održanjem privrede ni poljoprivrede.
    Čast izuzecima- fabrikama metli, čačkalica i umotanih auto kablova.
    Mnogo veće golje i neuki ljudi, izgradili su ovu zemlju u petogodišnjim planovima.
    Da, oni rogati komunisti koji su vam otimali slanine dedovima, da ne bude narod u gradovima gladan, da svi prežive i da opstane zajednica.
    A ovi novi, patriotski, bar tako kažu - ne žele ništa više od olovke na potpisu ugovora da podignu.
    Ili nisu sposobni za više, osim totalne izdaje ovog naroda.
    Predaje teritorija i resursa, kao i izdaje naroda.
    U prevodu - vaša deca više neće imati pravo ni na šta.
    Ni na obrazovanje, ni na zdravstvo dostojno čoveka, ni na krov nad glavom - već samo na ropski posao kod tuđina - koji ništa u životu ne donosi.
  • PrakticnaZena

    06.01.2018 10:32
    g@gmail.com
    Kompanija biti u obavezi da isplati dodatnih 732 miliona evra.
  • Drndara

    06.01.2018 10:26
    Kako bih rekla...
    Srbija izdaje u najam nešto što nije njeno... Katastarksi gledano, Surčin je ipak na teritoriji Vojvodine.
  • Toma

    06.01.2018 10:08
    av av
    Srbija na rasprodaji, za budzašto u bescenje.
  • Liman

    06.01.2018 10:01
    Vinci
    jeste svetski gigant u gradjevinarstvu, ali setimo se njihove podruznice Intermost koja je zavrnula dosta domacih firmi i nestala sa trzista, ne tako davno.
  • Wolf 359

    06.01.2018 09:42
    @ mimi
    Nismo.Zavrsicemo kad vodja kaze koliko evra je metnuo u dzep...
  • Neko

    06.01.2018 09:40
    Surcin ima monopol u zemlji i to je jedini razlog njegovih 'super' prihoda. Dok Hrvatska ima 5 funkcionalnih putnickih aerodroma a po povrsini je manja od Srbije, ovde imamo jos samo onaj u Nisu.
  • www

    06.01.2018 09:38
    @ offshore business
    Vinci je velika francuska kompanija, osnovana još u XIX veku. Tada je bila privatna, osnovala su je dvojica građevinskih inženjera. Ne znam kakvo joj je vlasništvo danas, sigurno se to može proveriti. Ali, kompanija je vrlo ozbiljna, ima koncesije nad brojnim aerodromima u Francuskoj, kao i putevima, prugama i nekoliko stadiona. Recimo, izgradila je najveći stadion u Parizu i ima koncesiju na njega. Ne znam da li je to dobro ili loše za nas, ali, ne radi se o "offshore" kompaniji ni u kom slučaju, niti o gangsterskim parama.
  • jelena

    06.01.2018 09:29
    jenena.cole@gmail.com
    Javno-privatno partnerstvo je najbolji model da se unapredi rad aerodroma u Beogradu. Trebaju nam nova ulaganja kako bi se zadržao trend rasta broja putnika i u narednim godinama.
  • Jana

    06.01.2018 09:19
    Komentar
    Izvandredna vest za Srbiju, izabran je u transparentnom postupku najpovoljniji ponuđač, sa velikim iskustvom o ovoj oblasti.
  • mimi

    06.01.2018 09:08
    hh
    Završili smo i tu priču.
  • Živković

    06.01.2018 09:00
    Pilot
    Uplacivaće im država te pare. Isto ko i do sad.
  • offshore business

    06.01.2018 08:57
    Bilo bi lepo kada bi objavili ko je vlasnik "francuske" kompanije. Pa vlasnik omv pumpi je Pacoli, a kompanija je austrijska.
  • deda

    06.01.2018 05:57
    @Drum pa ne bas, hitrou je privatna kompanija, neki od najvecih su vlasnistvo gradske uprave, cikago, la, atlanta, kraljevskih porodica....e sad bitno pitanje je ako belezi rekorde po broju putnika, ostvaruje prihod, zasto ga davati u koncesiju
  • Vladan

    06.01.2018 02:52
    izdajnici srpskog naroda
    Izdaja! Ne postoji nijedna uspesna zemlja na svetu koja je prodala svoj aerodrom. Zamislite da u zivotu niste vlasnik ni nekretnine, automobila, garderobe...
  • Realno

    06.01.2018 01:36
    Dajte Srbiju na koncesiju nekome strancu i to na 200 godina, možda nam i bude bolje. Dok su domaci banditi na vlasti nikad boljitka!
  • Napoleon

    05.01.2018 23:39
    Vucic ce nam naravno sve saopstiti, sto bi se Brnabicka zamarala...pa sta je ona, da nije slucajno premijerka?
  • Pilot

    05.01.2018 23:38
    naplata Air Srbiji?
    Dosad je aerodrom oprastao dugove Er Srbije po nalogu AV, bas me zanima kako ce sad biti. Er Srbija je ionako u dugovima do guse i ne ostvaruje profit.
  • Drum

    05.01.2018 23:38
    Svi veliki svetski aerodromi su u državnom vlasništvu ili su bar u većinskom državnom vlasništvu, samo smo mi pametniji od drugih pa smo dali u koncesiju...

    Što bi Kesić rekao, BUDALE!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna