Autor: Tanjug

Info
06.01.2018.
13:53 > 14:17
Najnovija lista naturalizovanih građana na Malti pokazala je da je suvlasnik kablovske kuće SBB Dragan Šolak kupio pasoš te zemlje kroz Individualni investicioni program za 650.000 evra, otkriva portal "Malta tudej".
  • G

    12.01.2018 15:15
    @Ne lupetaj - ako hoćete da bude sve kao u Nemačkoj, idite u Nemačku pa probajte tamo da ne plaćate ništa kao ovde dok očekujete da dobijete sve besplatno. Obzirom koliko lupetate i koliko ste nesposobni nije ni čudo zašto je u Srbiji tako kako je.
    @mlada Vojvodjanka - "poštovana" mentalno poremećena "gospođo", vama je neophodno hitno psihijatrijsko lečenje jer ste od mržnje počeli da halucinirate, pa vam se tako priviđa nečiji "bes jer Vojvodina još postoji" a ponajviše jer ste mi stavili svoje izvitoperene reči u usta i potom zaista verujete da sam ih izgovorio odnosno napisao. Bar ovaj dan, koji vam je očigledno slobodan, iskoristite i posetite dežurnog psihijatra, vi predstavljate veliku opasnost za sve građane koji imaju tu nesreću da se nađu u vašoj blizini.
    @rusofil_iq0 - "poštovani" glupi "gospodine", u potpunosti je vaš problem što se osećate ugroženim kada neko napiše istinu, a vaše insinuacije šta ja mislim slobodno ostavite za sebe, vaš poremećen tok zaključivanja ne može ni izdaleka da izvede razuman zaključak osim "stranog plaćenika" što je postala etiketa koju vrlo rado prišivate svakome ko se drznuo da ne misli kao vi. Ovde neće biti ništa bolje dok postoje umno zakržljali, neobrazovani građani poput vas "gospodine", baš vi predstavljate nažalost većinu u ovoj državi i baš zbog vas je ovo "CELA PROKLETA SMRDOJVODINA" zajedno sa ostatkom države.
    @Stanko - ne znam zaista čega se plašite, javni je podatak ko je vlasnik grupe u čijem je vlasništvu SBB.
  • Deks

    10.01.2018 00:33
    Svako ko iole poznaje poreski sistem u evropskim zemljama i većini sveta zna da plaćanje poreza ne zavisi od državljanstva već od tzv. "rezidentnosti" odnosno plaćate porez u zemlji u kojoj najvećim delom godine živite i u kojoj ostvarujete najveći prihod, bez obzira da li imate državljanstvo te zemlje ili ne.
  • Nervirach

    08.01.2018 19:05
    Moraju botovi da ostavljaju komentar. Naredio kolega bez licne karte.
  • Razlika

    08.01.2018 18:17
    @ Borivoje
    Nole NE ZARADJUJE novac u Srbiji i ne iznosi novac iz Srbije.
    Recimo naši gastajbajteri u Nemačkoj Švedskoj, Malti poreze plaćaju tamo gde rade i zaradjuju, ne u Srbiji, što bi samo Novak plaćao poreze SRbiji?
    Naprotiv, suvlasnik SBB zaradjuje novac u Srbiji,a troši ga van Srbije, recimo dok boravi na Malti u kući koju je kupio novcem zaradjenim u Srbiji .

  • Ne lupetaj

    08.01.2018 14:19
    @ Goxy
    Mesečni rashodi i za četvoročlanu porodicu i u Srbiji su 2.300 eur, isto kao u u Nemačkoj.
    Ako plate iznajmljeni stan, komunalije, kupe hranu ( normalnu!), plate ratu kredita za auto, benzin, registaciju, parking servis, za decu karte za gradski prevoz, kupe knjige, plate dodatne časove iz svega i svačega (uobičajeno u Srbiji), plate bavljenje sportom, kupe garderobu za sva četiri člana (skuplja nego u Nemačkoj!), plate mobilne telegone i internet, kupe ponekad elektro uredjaje i nameštaj (u Nemačkoj se tehnika otpisuje posle 5 godina). Ako se neko razboli i pored zdravstvenog osiguranja plaća privatne preglede i lekare da ne bi čekao zakazani termin nakon 6 meseci....Saberi oduzmi... treba im i više od 2.300 eur za mesečno življenje u Srbiji pod uslovom da ne idu na more, deca na ekskurzije i zimovanje.
    PS U Nemačkoj je kindergeld (dečiji dodatak) 199eur mesečno za SVAKO DETE. U Srbiji je dečiji dodatak 2.300 dinara mesečno, ali ne za svako dete, samo za socijalne slučajeve koji troše manje od 60eur po članu mesečno....Pa ti računaj.
    Porezi uSrbiji JESU veći. Kao i troškovi života , čak i hrana.Proveri...A kako žive sa prosečnom zaradom u Srbiji? Odgovor je ne žive, preživljavaju željni svega i svačega i dužni svima i bankama i komunalnim preduzećima, hranu kupuju na poček i čekove, meso jedu jednom ili ni jednom mesečno, oblače se u prodavnicama polovne robe...
  • Borivoje

    08.01.2018 13:55
    A Nole i ostali?
    A nikom ne smeta što to isto radi već duuugo vremena i Novak Đoković, najveći Srbin i patriota. Ni svi ostali naši sportisti rasejani po svetu. Niti ovi što otimaju pare preko Arapa i sličnih "investitora".
  • Sale NS

    08.01.2018 08:37
    Pa šta ?
    Ovaj je sitna riba za mnoge druge. Meni smeta što je narodu ostavlejno da ima izbor od JEDNE kablovske televizije. Nisam ni znao da je SK njihov, pa mi je tek sada jasno zašto nemamo ARENA SPORT na njegovoj kablovskoj i obrnuto u odnosu na državnu kablovsku.
  • lejdi Djudit

    08.01.2018 08:20
    Juuuuuuu koliko botov ima Solak ?!?
  • Goxy

    08.01.2018 08:01
    @Ne lupetaj
    Kad neko živi u Nemačkoj i čita ovo tvoje lupetanje puta se da li imaš grama mozga u glavi?
    Idi malo da radiš u Nemačku pa onda reci koliki je tamo porez, a ne da ovako širiš laži o niskom porezu od 30% u Nemačkoj.

    Mesečni rashodi za četvoročlanu porodicu u Nemačkoj su oko 2.300 evra.
    Treba da oba člana porodice imaju dobru platu, a ne kako je uobičajeno u ovoj zemlji tek 1.200-1500 evra.
    I tamo je prosek veći, ali sloj bogatih ima jako velika primanja, pa tako i tamo jedni jedu meso, a drugi kupus, a u proseku svi jedu sarmu.

    Ovde u Srbiji ljudi maštaju da su tamo olimpijske plate, ali kada se ožene i dobiju decu, prosečni Nemci gotovo da prestaju da idu na letovanja.
    Mladi mnogo putuju dok ne stanu na ludi kamen, ali mnogo to učine zbog onog poreza na neoženjene i neudate.
  • lala iz Sidneja

    08.01.2018 02:20
    @Stanko

    Kolko god to delovalo suludo, kompanije ce na dugi rok naici na veliki problem zbog izbegavanja placanja poreza. Posto kompanije manje placaju porez, dolazi do manjka novca u budzetu (politicari ce biti korumpirani i na oivaj i na onaj nacin te oni nisu bitni u ovoj proci). Sto je manje novca u budzetu, manje se daja ne obrazovanja i zdravstvo. To dovodi do uvodjenja skolarina, privatnog lecenja, placanja osiguranja, privatnih vrtica, skola... kad gradjani krenu da placaju skolarine, zdravstvo, skole, vrtice... ostajace im sve manje novca za kupovinu drugih proizvoda i sulug. To dovodi do pada traznje sto je veoma lose za kompanije.

    Ovo se desava u SAD-a poslednjih 40+ godina i polako se desava kod nas. U SAD-u realne plate su iste poslednjih 40 godina a skolarine na faxovima su skocile preko 20*... znaci novac koji ide na skolarine more negde biti ustedjen... druga opcija je dug, a svi dobro znamo gde dug vodi (opet na dugi rok)
  • Ne lupetaj

    07.01.2018 22:59
    @ G
    Ma da. Ako nastavim da plaćam 68% na moju neto zaradu po Vašem savetu dragi G, ima da dobijem penziju, naknadu za slučaj nezaposlenosti i da se lečim kao i u Nemačkoj,Sve isto.
    Obezbedjen sam. I ja i svi koji plaćamo 68% ne treba da se sekiramo. Imaćemo penziju i bićemo lečeni u razumnim rokovima o trošku RFZO u bolnicama i DZ koji nam nisu pali s neba.
  • G

    07.01.2018 19:47
    @Ne lupetaj - gde je to gospodine u Nemačkoj porez 30% na zaradu? Drugome govorite da lupeta a sami lupate notorne gluposti. Bruto plata u Nemačkoj je oko 65% do 70% na neto platu, u zavisnosti od kategorije, broja dece, crkvene takse i savezne države u kojoj radite. I prekinite da lažete da "država uzima 70% onoga što zaradite". Bruto plata nije sastavljena samo od poreza, sastavljena je od osiguranja za slučaj nezaposlenosti, novac koji kao nezaposlenom vam država isplaćuje ne pada sa neba, pa od zdravstvenog osiguranja, ni bolnice ni domovi zdravlja nam nisu pali sa neba, pa onda za penzioni fond, da li možda to Marsovci isplaćuju vašu penziju? Kakvo lupetanje.
  • Stanko

    07.01.2018 19:40
    @ em
    U pravu ste. Amerika je tako postavila svoje zakone.

    @ Loshmee
    Niste u pravu. SBB funkcionise u Srbiji i tu bi trebalo da placa sve poreze ovoj drzavi.
    Porez o kome pricamo je porez na kapitalnu dobit. Covek moze, zbog svojih potreba, ziveti u bilo kojoj zemlji gde moze da plati. Porez na dividendu i kapitalnu dobit se placa u zemlji gde zivis.

    @ Nismo svi isti
    Ja vam zelim da dodjete u situaciju da imate prihod od 5 000 000 evra godisnje. Onda cete videti da li je isto da placate porez 150 000 evra ili 1 050 000 evra . Ja ne znam kakav je to osecaj zato bi pozeleo i sebi takvu vrstu iskustva.

    @ Mladen

    SBB je zaradila novac u Srbiji i tu placa porez na prihod, PDV . Nije on zaradio. On je suvlasnik koji zivi u drugoj drzavi. Porez koji on treba da plati je porez na kapitalnu dobit, dividendu .
    To su razlicite stvari.

    @ Veronika
    Pored glumaca , pevaca to pravilo se primenjuje i na sve ostale druge ljude kao sto su investitori. Covek je investitor.


  • Sizif

    07.01.2018 19:37
    koja je pravi gazda
    Vlasnik SBBa je američki KKR fond, koji je vlasnik većine internet provajdera na Balkanu. 150 milijardi USD a samo 1200 zaposlenih... dakle ujka Sem... a ključni čovek u KKR-u je David H. Petraeus, koji je godinama bio direktor u CIA.
    Cijenim da je Šolakov pasoš najmanji problem ovde...
  • @ MiLana br 2

    07.01.2018 19:11
    Ziveo je u Svajcarskoj i placao lump sum porez . To Vam je u Svajcarskoj isto skrojen porez za jako bogate koji hoce da placaju manji porez i da zive u Svajcarskoj . Zavisi od nacina zivota i placa se kao 7 X godisnji troskovi ( renta stana plus svi ostali troskovi ) . Velicina zavisi od kantona do kantona, Minimum je 400 000 franaka. To je mnogo vise od one cifre na Malti.
    postoje mnoge zemlje sa slicnim programima. Ko god moze moze da zivi gde hoce ako moze da plati. Ja ne mogu, a i ne znam kada cu ..

    Malta je destinacija za sitnu boraniju. Sicilija je 70 km. Njemu samo treba pasos zbog lakseg putovanja. Svajcarska i Monako su najbolje zemlje za zivot. Monako ima prednost zbog sigurnosti.
    Solak nema pasos Svajcarske. Da bi ziveli tamo ne treba vam pasos. To sta on dalje planira mene uopste ne interesuje.
    Sto se tice onog dela gde ste me nazvali deckom - hvala vam na komplimentu. Sto se tice pravopisa moguce da sam nesto zaboravio a nesto u brzini i prevideo. I vi ste pojeli neka slova a napisali ste mi jednu ili dve recenice .
    Od pravopisa se nema bas neke koristi.
  • Stanko

    07.01.2018 18:51
    @ MiLana br 1
    @ MiLana
    Ja nemam nikakve koristi da branim tog coveka. Kad sam procitao vest samo sam ukucao par rec i procitao na google-u kakav je to program za useljenje investitora. Za par minuta cete sve naci.
    Mozda sam par puta cuo za tog coveka. Pojma nisam imao ko je on.
    Kada sam malo iscitao video sam da je covek nekoliko svetlosnih godina ispred mene u svemu. Bolji je po obrazovanju, bogatstvu .. Ja nisam od tipova koji mrze i zavide. To vuce coveka nazad. Ja sam od onih koje takvi sposobni ljudi motivisu da budu kao oni. Covek je prepametan, prebogat, presposoban. Covek je sve ono sto ja trenutno nisam ( ja nisam spomenuo nikog sa ovog sajta iako je od svih nas sposobniji ). Kazem trenutno . Od takvih ljudi se treba uciti . Ne treba ih mrzeti.
    On zivi zivot iz svojih snova. I treba da zivi.
    Firma gde je on suvlasnik placa legalno poreze u Srbiji. U eri globalizacije gde bilo koji covek moze imati suvlasnicki udeo u skoro bilo kojoj firmi u svetu je suludo ocekivatida ce svaki manji akcionar placati porez u drzavi gde je ta kompanija. Treba da bude jasno da svako ima pravo da zivi gde moze i hoce. Tamo gde zivi tamo se placa porez na kapitalnu vrednost.
    Ja nisam drzao svecu gosp. Solaku i pratio ga gde zivi. Vidim danas je izjavio da je u to vreme ziveo u Svajcarskoj kada je aplicirao za dobijanje pasosa na Malti. Drzavljanstvo mu je bilo potrebno zbog pasosa. Sa tim pasosem se putuje bez vise u mnoge zemlje koje su njemu interesantne poslovno.
  • Ne lupetaj

    07.01.2018 18:19
    @ Gary
    Porezi i doprinosi na zaradu u Srbiji su 68% na isplaćeni neto.
    U Nemačkoj 30% na neto.
    Ti uporedi šta je manje,a šta je veće.
    Čak i strani investitori traže subvencije (čitaj novac za plaćanje poreza) da bi u Srbiji uopšte poslovali.
    Problem je što firme i fizička lica POSLUJU U SRBIJI (ne brinu o pravnoj državi), a kada porez treba platiti prijavljuju se tamo gde je manji porez.Niko neće da plaća više nego što mora
    Da su u Srbiji porezi manji, firme bi prijavile sedište,a fizička lica boravak i plaćali porez u Srbiji ,a ne obrnuto.
    Evo i primer SBB posluje i ZARADJUJE u Srbiji ,a plaća porez na Malti.
    Džabe ti i pravna država kada ti otme na ime poreza i raznih dažbina više od 70% onoga što zaradiš.
  • Gary

    07.01.2018 16:31
    Iskreno
    U praksi to izgleda ovako ...isti lik je vlasnik firme u Republici Srbiji i na Malti.
    Posao ima isključivo u Srbiji i tu zarađuje pare (a ne u Švajcarskoj ili na Malti).

    Onda kao fol njegova firma u Srbiji ima zaradu 10%, a 90% je zarada firme na Malti.
    Dakle, 90% profita ostvarenog ovde izbećiće naš porez uz korištenj rupa u zakonu, koje s tajkuni za sebe napravili.

    Inače, za botove SBB-a koji su se raspisali po raznim sajtovma, želim da istaknem, da je u Švajcaskoj, Nemačkoj, Francuskoj i pogotovo Americi VEĆI POREZ nego ovde u Srbiji.
    Dakle, poreskom politikom se ne privlači strani kapital, već pravnom državom, koju narod želi, ali je zato uopšte ne žele tajkuni i njihove lokalne sluge ovde u Srbiji.
  • MiLana

    07.01.2018 13:47
    @Stanko
    Samo u jednom dečko grešiš (u svom razmišljanu, pored pravopisa)j, jer si zaborvio da taj Šolak ima boravište u Švajcarskoj (i tamošnji pasoš), a ne na (za švajcarske prilike) siromašnoj Malti.
  • Jadranko

    07.01.2018 12:45
    Smanjite pedeve
    Da je Srbija pametna smanjili bi porez i privukli više privrede da posluje kod nas. Ali ne, naš moto je "da ja danas oderem koga mogu, jer sutra možda neću biti vlast" i zato smo tu gde smo.
  • Privatni preduzetnik

    07.01.2018 01:45
    To samo govori o tome da su porezi u Srbiji previsoki.
    Neka Srbija smanji poreze i ostale namete koji guše privredu.
    Da živimo kao ostali svet i da naši ljudi koji su bogatstvo stekli u Srbiji ili van Srbije , nebitno, prijave boravak u Srbiji i plate Srbiji porez.
    Da strani investitori dodju, a ne traže subvencije.
    Da domaćim privrednicima ne trebaju subvencije.
    U Srbiji su 68% porezi i doprinosi na naše bedne zarade.
    Što je mnogo, mnogo je.
  • :/

    07.01.2018 01:08
    -
    Vidim, svi se polomise da plate sto vise drzavi.
    Sve se mislim da biste. Niko nije lud da plati vise nego sto mora.
  • em

    06.01.2018 23:59
    @stanko
    Drugar radi i zivi kod nas, audio/video reklame, dzinglovi itd... Ima stranke iz USA, i tako mu jednom godisnje ujka Sem lepo skine sa racuna porez, jer "prodaje produkte u USA". Pa ti vidi...
  • Garfild

    06.01.2018 23:56
    Čuj
    Kupio pasoš???
    To kao kartu u busu, a...???
  • Loshmee

    06.01.2018 23:06
    @Stanko
    Tamo gde se profit ostvari, tamo se treba i platiti porez. To nema veze sa tim gde bi ko voleo da zivi i kakva je koja zemlja.
  • Otkazao kablovsku

    06.01.2018 23:04
    ?
    Po ovim postovima ispade da nema izbora osim između SBB-a i telekoma što uopšte nije tačno. Možete telekomu plaćati za fiksni i koristiti adsl nekog savim trećeg. Navedeno ja radim i potpuno sam zadovoljan. Svi sada imaju i iptv u ponudi, manja cena i manji broj kanala, meni lično je i 17 kanala preko antene i previše. A i u svakom paketu, bar za koji znam, plaćate i gomilu pinkova.
    A što se optike tiče treba li vam zaista? Prosečnom koriniku je i 10/1 MB/s previše.

  • Jova

    06.01.2018 22:08
    I sta je covek uradio lose ? Nista! I ja bih da mogu kupio bilo ciji.
  • nini

    06.01.2018 22:03
    Njega razapnite sto nije platio porez,a mog gazdu uramite negde sto nije 15 meseci platu isplatio,a uredno placa drzavi porez....Naravnoo radi se o Stylos Group-u iz Novog Sada..Dokle vise????Gde su te inspekcije???Kako moze neko prebacivati pare sa racuna na racun a radnici gladni?????
  • Nismo svi isti

    06.01.2018 21:49
    Stanko
    06.01.2018 • 19:44
    Jedno pitanje
    Da meni svake godine leže 5.000.000 evra, bolelo bi me uvo da li trebam da platim 150.000 ili 1.050.000 evra poreza, jer razlika da li mi ostane 4.850.000 ili 3.950.000 za mene ne postoji.Nema toga što mogu da kupim za 5.000.000 a ne mogu za 4.000.000. A ako hoću puteve, škole, parkove, red bi bio nešto i da platim, jer onaj ko gleda da prevari državu, koju uzgred čine svi ljudi u njoj a ne samo političari, nema pravo da se ljuti što ne dobija ništa od nje.
  • Brus Vilis

    06.01.2018 21:06
    Baš sam se nasekirao, sad bi valjda trebalo da hejtujem SBB, dok s druge strane političari troše budžet, uzimaju provizije i sakrivaju pare po kojekakvim ostrvima na Pacifiku?
  • oooooooo

    06.01.2018 20:54
    ooooooooo
    sve nase lokalne lopurde u dresu kontraverznih biznismena i politicara imaju pare van zemlje i pasose u nekoliko boja
  • Sremica

    06.01.2018 20:36
    @sremac
    Imaju naši bogatiji sportisti pasoš ili boravak u Monte Karlu, ali oni svoje bogatstvo nisu zaradili u Srbiji i nek svoj pošteno zaradjeni n ovac troše slobodno tamo gde je i zaradjen....
    SBB i njegovi suvlasnici novac zaradjuju u Srbiji , red je da Srbiji plate porez.
  • @Stanko

    06.01.2018 20:15
    Dingospo
    Kratak sam za par miliona evra da bih se stavljao u poziciju "gospodina" Šolaka.
  • Mladen

    06.01.2018 20:09
    Za Stanka
    Sve navedeno tacno, jedini problem sto je tih 5M € zaradio u Srbiji, a ne na Malti, pa bi bilo u redu da tu i plati porez na dobit, koji je inace medju najnizim u Evropi.
  • Zoki021

    06.01.2018 20:03
    porez
    A ko bi plaćao porez ovoj državi,a da ne pita čemu služi i gde idu pare?? Ja prvi nikad ne bi ni plaćao.
  • Veronika

    06.01.2018 20:01
    Za: Stanko
    Nije to što kažete pogrešno, samo se to , koliko mi je poznato odnosi na ljude koji putuju tokom cele godine i imaju dohotke u raznim zemljama.(pevači, sportisti, glumci..). U tom slučaju se primenjuje pravilo koje vi pominjete i broje se dani koji se provode u raznim zemljama. Ovaj čovek zgrće pare u Srbiji i manjim delom u HR, SLO i BiH. Još da u nekoj od tih zemalja plaća porez, pa da se diskutuje, a ovo sa Maltom ne drži vodu. Na tu foru je Amazon pokušao izbeći plaćanje poreza u Francuskoj, ali mu nisu dali izbora, i tu mu nisu mogli pomoći ni najbolji advokati. I francuski pevač, Džoni Holiday se preselio zbog velikih poreza iz Francuske za Švajcarsku. Samo, pošto su bile u pitanju velike pare, o njemu se "brinulo" više poreskih inspektora koji su pratili njegova kretanja, brojali i sabirali dane koje je provodio u Francuskoj. Tako se ispostavilo da je pevač loše sabirao dane i pošto je proveo veći deo godine u svojoj zemlji, tu je morao platiti porez. Naše sudije i izvršitelji idu linijom manjeg otpora te rađe i lakše pune državnu kasu od sirotinje koja je mnogo brojnija i koju je lakše zaplašiti ,a izbegavaju da gone velike poreske dužnike. Ako Šolak uspe da izbegne plaćanje poreza, trebalo bi proveriti njegovo dosadašnje poslovanje, popisati i proceniti svu njegovu imovinu( uzeti u obzir i ove milione plaćene Malti za dobijanje pasoša). Treba prema njemu biti nemilosrdan, kao što je on sa svojim klijentima. I porez se mora plaćati na vreme, kao i TV pretplate.
  • sremac

    06.01.2018 19:47
    Suvlasnik SBB-a
    Pa zar nemaju svi nasi bogatiji sportisti pasos ili boravak u Monte Carlu?!
  • Stanko

    06.01.2018 19:44
    Jedno pitanje
    Stavite se u poziciju gospodina Solaka i zamislite da vama kao suvlasniku treba da legne godisnje, npr. , 5 000 000 evra dela dobiti kao suvlasniku u obliku dividende.

    Na Malti, ako ste useljeni po ovom programu, vi bi placali 15 000 evra fiksno porez plus morali bi da iznajmite stan u vrednosti najmanje 10 00 evra godisnje plus , recimo, za zivot 10 000 evra mesecno.
    To je 145 000 evra godisnje.

    U Srbiji bi na tu dividendu morali platiti 15 % vrednosti ili 750 000 evra.
    Gde bi vi voleli da zivite i imate boraviste?

    Neka udare minuse oni koji bi u Srbiji. Onda neka se zapitaju da li su normalni.
    Gde bi vi voleli da zivite?
  • mlada Vojvodjanka

    06.01.2018 19:34
    Javio se G, kipteći od besa što Vojvodina jos postoji, da nam propoveda o opravdanosti monopola "sofisticirane" ružičaste imperije i naprednog monopla nad svim informacijama.. Baš sam se pitala hoće li bar na ovaj dan ostati u svojoj mišjoj rupi?!?
  • rusofil_iq0

    06.01.2018 19:23
    Kao onaj ludi @G kome su vrane popile mozak pa misli da je ovo samo jedan strani placenik, kad one CELA PROKLETA SMRDIJA posluje 100% isti, SBB ima duopol u sustini monopol sa bracom iz MTS/TELEKOMA, to sto SBB nudi vishe je sto je ovu bitangu iz drzavnih jasla vazan pre svega nerad i starnacko zaposljavanje pa niko nece da radi svoj posao a i ovako skrnavi drze 50% pa ih bas briga
    Pogledajte nove cene MTS za optiku koji su dogovorili sa barcom lpovskim kinezima pa cene su najvece na zemlji, najnizi paket je 40e!
    Nece ovde nikad biti bolje dok retardi kao @G ne skontaju da nam stranci NISTA nisu krivi vec smo mi bitange NAJGORE
  • Stanko

    06.01.2018 19:03
    @ deda

    Nemoralno ili ne to bi uradio svako od nas da je u toj poziciji. Kad neko govori za sebe da nije on lopov da su drugi koji su na nekim, ko znam kojim pozicijama, to ne znaci da on nije lopov . to samo znaci da nije bio u toj poziciji da ukrade. Retki su oni koji su u mogucnosti a da ne urade .
    Naravno, nemojte me pogresno shvaiti , ja mislim sve najbolje o vama.

    @ G

    Ja sam mislio na porez od dividendi. Covek zivi na relaciji Los Andjeles - Ljubljana. nema potrebe da bude zaposlen kao neki mendzer u kompanijama. Sve isplate dividendi on dobija na neki racun koji je nebitan. ZA privrednu delatnost firme se placa porez u drzavi gde ta firma radi.

    Kupio je pasos da bi mogao lakse da putuje sa tim pasosem. Mislim da moze sa tim pasosem da ide bez vise u Ameriku, Australiju, Kanadu ... Da je hteo samo porez da izbegne onda bi mu bilo bolje da je pod tim istim programom uzeo samo boraviste. Porez je fiksno godisnje 15 000 evra plus mora da iznajmljuje nekretninu 10000 evra godisnje. Znaci plati 15000 evra bez obzira kolika mu je dividenda ili bilo koji druge kapitalne dobiti. Nije on tu nista kriv. To mu je omugucila drzava Malta tim programom useljenja.
    Sto se tice drugog dela Vaseg komentara ne bih komentarisao . Kod takvih stvari i monitori imaju usi
  • /

    06.01.2018 18:22
    /
    pa mora on kad vlasnik nema licnu kartu
  • Ja

    06.01.2018 18:18
    Baš bi volela
    Više nego leba da jem volela bih da otkažem SBB , ali u mom kraju imaju monopol i nemam kime da ih zamenim za TV i internet.
  • Goran NS

    06.01.2018 17:49
    A zasto bi placao porez? Svako od nas bi to isto uradio. Ili bi pak vi, veliki koji hocete da poreska uzme sto vise para za svoje dupe radili po pravilu pa drzavi davali procenat? Jao kako bi pevali drugu pesmu da i sami toliko zaradjujete umesto da motate kablove... Da je u stanju jos manji porez da plati, neka mu i treba. A vi trazite fiskalni kad placate racun u SBB poslovnicama, a ako ne daju, zovite inspekciju a ne da kukate u komentarima.
  • G

    06.01.2018 17:46
    @Stanko - porez se plaća na privrednu delatnost gde god vi živeli. On posluje u Srbiji i normalno je da plaća Srbiji porez za to poslovanje jer od građana Srbije ubira profit. Ono što je meni interesantno je da su se naši zapadni prijatelji veoma potrudili da opstruišu Južni tok pod izgovorom da ne može da ista kompanija bude i snabdevač i distributer, a sa druge strane ova monopolska kompanija je istovremeno i proizvođač i snabdevač TV programa - tako su npr. kanal u svom vlasništvu stavili da bude broj 1 u listi kanala. No, ako je vlasnik kompanije grupa na čijem čelu je bivši direktor američke CIA, valjda je onda to u redu.
  • @milicica

    06.01.2018 17:33
    Kako to mts nije puno losiji kad internet 3x sporiji, ima bar 2x gori izbor kanala, 3x losiji kvalitet slike/zvuka i opreme, itd?

    I kako to mts nema para da ulaze u razvoj kad ima veci profit od SBB-a? A u budzet ne uplacuje srazmerno vise? Razvuku pijavice, partije, klubovi, itd? Pazi da tako nekom necu da pomazem.
    Ionako ce sad za optiku i 4/5G da se toliko zaduze kod Kineza da cemo im morati dati i mts i jos stosta da otplatimo...
  • gari

    06.01.2018 17:21
    @Nije nego tacno je sve, kad telekom postavlja kablove treba 2-3 nedelje za papire, ovi smem da se kladim nikad dozvolu nisu ni trazili, to im je omogucila sonja liht koja je bila borisova savetnica a kod mladje dupetom otvarala vrata, sorosijada dvehiljade i neke
  • deda

    06.01.2018 17:13
    mi smo male mace za ovo, preko se suvim zlatom placaju eksperti za porez, verovatno da nije krsio zakon ali to sto nije protivzakonito neznaci da nije nemoralno
  • milicica

    06.01.2018 17:12
    da smo pametni
    I pravi Srbi kao sto su recimo svidelo se nama to ili ne, komsije iz lijepe im njihove svi ko jedan a imamo nas MTS koji nije puno losiji ali nema toliko para da ulaze u razvoj kad istekne ugovor sa SBB PRELAZILI I RAZVIJALI NASEG OPERATERA i pare od poreza ostajale u nasoj zemlji i poboljsavali nas standard , ali mi necemo nego samo pljuvati po svom
  • m

    06.01.2018 17:11
    koliko se ja razumem
    čovek ima pravo da uradi ovakvu stvar... ali naša poreska uprava mora da reaguje i da pokuša da što više poreza cepne od njega... pa da lik propiša malteško mleko na kraju.
    eto...
    a ne da se spinuje 2 dana ova vest...
  • AleVa

    06.01.2018 16:59
    SBB+United Media(Djilas) + N1= sami dopisite
  • Gerga

    06.01.2018 16:47
    Nije nego
    Ostvareni profit u SBB-u je samo minimum minimuma koji mora da plati.
    Ipak najveći deo se uzima iz rada na crno. Svi dobro znamo da SBB u gotovini naplaćuje svoje usluge, da nije obavezan da izdaje fiskalne račune, da niko(ni poreska uprava) ne zna koliko ima klijenata...
    Deo tog kolača ide i u vlast, da bi mogla i dalje da žmuri...
  • Stanko

    06.01.2018 15:31
    Ne znam zbog cega bi ovo bio problem ?

    Bilo ko moze otici da radi u Nemacku ili Austriju i da zivi tamo i tamo placa porez. Da li ste onda obavezni da placate porez i u Srbiji ?

    Mozete otici tako isto i na Maltu i tamo placati porez. Porez se placa tamo gde imate boraviste . U onoj zemlji gde zivite vise od 183 dana u godini tamo ste obavezni da placate porez.
    Zasto bi bilo ko , pa i Dragan Solak, placao porez samo zato sto je rodjen u Srbiji. On ima boraviste na Malti i tamo placa porez.

    Nista protivzakonito !
  • Zivan

    06.01.2018 15:05
    SBB je najveći monopolista u Srbiji i još izbegava plaćati porez...
  • Sasa

    06.01.2018 14:40
    Ja verujem da i takvima moze da se stane na put...samo ako ima volje...tako da cemo videti sta ce biti dalje...mada mi se cini da je mnogo jak i da je tu mrka kapa...sto se kaze.
  • Lala

    06.01.2018 14:27
    Porez
    Tako i treba a ovde neka bude najpovlašćeniji kablovski distributer.
  • Otkazao kablovsku

    06.01.2018 14:25
    Da li treba
    da obrazložim?
    A verujte nije mi problem da platim!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna