Stanovnici Srbije su protekle godine potrošili pola milijarde evra na kupovinu i registraciju "krntija" iz Evrope i još isto toliko na nove automobile.
... da mi genije koji ove automobile naziva krsevima pojasni sta vozi, kojim se poslom bavi i od cega je nesto bolje kupio. Potpitanje je, da li kad ujutro ustanemo i on i ja i jos po koji gradjanin ove napacene parcele, uskoro zemlje zombija, kroz prozor gledamo u istu stvarnost.
Ja sam moj krs od S..nica II 2005. 1.9DCi kupio 2010-te godine sa nekom, recimo vrlo proverljivom kilometrazom, od vrlo verodostojnog vlasnika, presao do danas od 160, jos 180 k kilometara, odrzavam ga onako kako treba, u proverenom servisu sa proverenim delovima. Gume takodje onako kako treba, nije se stedelo, zbog posla sam NS-BG-NS minimum jednom nedeljno, prosecno 4 puta nedeljno. Gorivo na proverenim pumpama, da ne bi bilo vode i kojecega. Nikakav problem za ovih 8 godina, menja se ono sto treba i kad treba.
Vozicu ga sa uzivanjem, kako sada stvari stoje jos koju godinu. E da, obozavam sto vozim krsa, kad pored mene na semaforu stane ona nakaza od "domaceg" fijata, koja je u garantnom roku bila 5 puta u servisu, zbog necega.
Pitanjce za ljubitelje: Koliko ulja trosi ispravan R..oov motor? Pa ne trosi :)
Mogu da zamislim kako je nastao ovaj text.
Zna se ko su privilegovani uvoznici novih vozila i delova, a priča ide ovako:
Big Boss: "Neće biti reklama ni finansiranja vašeg lista, ako nas ne "podržite" u ovom..."
I tada potvrčko, uz čašicu i meze, sastavi ovako nešto, i svi "zadovoljni"!!!
A da uz put priupitam: Kako teče tužba onog nemačkog glumca kojeg su objavili kao "autora" izmišljene vesti??? Jesu li se nagodili sa njim???
Evo i Google se bori protiv takvih "medija".
Ne kupuju ljudi krševe zato što to vole, već zato što nemaju novca za bolje automobile, jer su ovde građani već decenijama jako jako siromašni.
Uzgred, svi ti automobili su mnogo bolji od onih koje su ti građani do tada vozili, pa se pitam kome smeta da se vozi blji automobil od do tada prisutnih na ovim našim prostorima, odnosno drumovima?
Kada budu plate 1.000 ili 2.000 evra i kada budu manje kamate na kredite, tada će se i ovde uvoziti i kupovati većinom novi automobili.
Tendenciozan naslov bi trebao da glasi: Srbija nije zemlja koju vole njeni građani. Pošto je svevišnji ukinuo proizvodnju Zastave, sada se uvoze automobili potpuno istih karakteristika po znatno višim cenama. Mali automobil do 3,5 metara dužine (Yugo je bio 3,3m) sa 1,1 motorom košta između 8 i 15 hiljada eura. Yugo je koštao između 3 i 4 hiljade eura zavisno od motora koji se ugrađivao (Rakovica 3, Peugeot 4). 7.000 ljudi u Srbiji svake godine kupi rumunski Dacia Logan 1,4 MPI sa Renault motorom. Isti takav auto Yugo Florida sa 1,6 Peugeot motorom (brži i jači auto, a verovatno i bolji :P) su po istoj ceni mogli kupiti od Zastave i nisu kupili ni 1.000 komada ukupno za 6 godina proizvodnje do 2008. godine. I sam sam kupio jevtin star auto proizveden u inostranstvu i veoma je pouzdan. Prešao sam hiljade kilometara sa "krntijom" i ništa mu ne fali. Malo troši skoro ne zagađuje i izuzetno koči. Servisiranje je veoma jevtino, oko 50 eura mesečno. Iako sam dužan i "njemu" i narodu, još uvek mogu da izdržim "krntiju" koju sam kupio. Hvala "njemu" što mogu da imam auto, jer je to velika privilegija, a nikako nije pravo. Ako se brinete o zagađenju, moje pitanje je: "Gde se skladišti medicinski otpad?" Brinete i o uvozu i odlasku novca, a zašto su oni koji o tome brinu uvezli fontanu za Slaviju, a uskoro će i kod SPENS-a? Ne volimo svoju državu. Pola milijarde € je beda. Trebalo je da piše uvezeno ili proizvedeno 344.000 automobila. Ovo u tekstu je bedno, kao i narod.
Da vozimo krševe da, ali ne radimo mi to zato što to volimo, nego je sve nakazno, a da su sve to krševi pa i to baš nije istina, kako je izgledalo pre 10 ili 15 godina, molio bih sve da se sete, da treba bolje treba, ali ne vređajte više ljude da voze krševi svi bi znali šta i kako da je sve kako treba!
Учланијо сам се у странку, лепијо плакате, добијо сам пос'о у државној фирми. Продао сам њиву, трактор, шталу и краву па узео на кредит за стан на Новој Дјетелинари и пословног голфа од слепе апотекарке из Беча... Петком идемо на сјело, а једва чекам суботу па да се окупам...
... da mi genije koji ove automobile naziva krsevima pojasni sta vozi, kojim se poslom bavi i od cega je nesto bolje kupio. Potpitanje je da li kad ujutro ustanemo i on i ja i jos po koji gradjanin ove napacene parcele, uskoro zemlje zombija, kroz prozor gledamo u istu stvarnost.
Ja sam moj krs od S..nica II 2005. 1.9DCi kupio 2010-te godine sa nekom, recimo vrlo proverljivom kilometrazom, od vrlo verodostojnog vlasnika, presao do danas od 160, jos 180 k kilometara, odrzavao ga onako kako treba, u proverenom servisu sa proverenim delovima. Gume takodje onako kako treba, nije se stedelo, zbog posla sam NS-BG-NS minimum jednom nedeljno, prosecno 4 puta nedeljno. Gorivo na proverenim pumpama, da ne bi bilo vode i kojecega. Nikakav problem za ovih 8 godina, menja se ono sto treba i kad treba.
Vozicu ga sa uzivanjem, kako sada stvari stoje jos koju godinu. E da, obozavam sto vozim krsa, kad pored mene na semaforu stane ona nakaza od "domaceg" fijata, koja je u garantnom roku bila 5 puta u servisu, zbog necega.
Pitanjce za ljubitelje: Koliko ulja trosi ispravan R..oov motor? Pa ne trosi :)
Krst na retrovizoru, badnjak u hladnjak, ikona ispred volana, ... brojanica na ruci, airmax na nogama, Samsung s8 u džepu, kašičica u zubima, posao=kladionica, rusija u srcu, SNS u glavi i naravno Pasat karavan 2005, prešao 134.987 km PRAVIH (servisna knjiga - dozvoljena svaka provera) uvoz: Njemačka. FULL!
Sve se uklapa, sve se slaže. Mladi, bežite iz ovog pakla, iz ove žabokrečine i smrada od zemlje.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Pola milijarde evra otišlo na kupovinu i registraciju "krševa" iz Evrope
Autor: Politika
Info
•21.01.2018.
•21:17
Komentari 17
Ajte
Ja sam moj krs od S..nica II 2005. 1.9DCi kupio 2010-te godine sa nekom, recimo vrlo proverljivom kilometrazom, od vrlo verodostojnog vlasnika, presao do danas od 160, jos 180 k kilometara, odrzavam ga onako kako treba, u proverenom servisu sa proverenim delovima. Gume takodje onako kako treba, nije se stedelo, zbog posla sam NS-BG-NS minimum jednom nedeljno, prosecno 4 puta nedeljno. Gorivo na proverenim pumpama, da ne bi bilo vode i kojecega. Nikakav problem za ovih 8 godina, menja se ono sto treba i kad treba.
Vozicu ga sa uzivanjem, kako sada stvari stoje jos koju godinu. E da, obozavam sto vozim krsa, kad pored mene na semaforu stane ona nakaza od "domaceg" fijata, koja je u garantnom roku bila 5 puta u servisu, zbog necega.
Pitanjce za ljubitelje: Koliko ulja trosi ispravan R..oov motor? Pa ne trosi :)
Ponosni vlasnik krsa.
Natalija
Zna se ko su privilegovani uvoznici novih vozila i delova, a priča ide ovako:
Big Boss: "Neće biti reklama ni finansiranja vašeg lista, ako nas ne "podržite" u ovom..."
I tada potvrčko, uz čašicu i meze, sastavi ovako nešto, i svi "zadovoljni"!!!
A da uz put priupitam: Kako teče tužba onog nemačkog glumca kojeg su objavili kao "autora" izmišljene vesti??? Jesu li se nagodili sa njim???
Evo i Google se bori protiv takvih "medija".
Paor
Uzgred, svi ti automobili su mnogo bolji od onih koje su ti građani do tada vozili, pa se pitam kome smeta da se vozi blji automobil od do tada prisutnih na ovim našim prostorima, odnosno drumovima?
Kada budu plate 1.000 ili 2.000 evra i kada budu manje kamate na kredite, tada će se i ovde uvoziti i kupovati većinom novi automobili.
Radojica
Gandra
Ludilo
Nervirach
Goxns
Gladius et anus
ns
Ajte
Ja sam moj krs od S..nica II 2005. 1.9DCi kupio 2010-te godine sa nekom, recimo vrlo proverljivom kilometrazom, od vrlo verodostojnog vlasnika, presao do danas od 160, jos 180 k kilometara, odrzavao ga onako kako treba, u proverenom servisu sa proverenim delovima. Gume takodje onako kako treba, nije se stedelo, zbog posla sam NS-BG-NS minimum jednom nedeljno, prosecno 4 puta nedeljno. Gorivo na proverenim pumpama, da ne bi bilo vode i kojecega. Nikakav problem za ovih 8 godina, menja se ono sto treba i kad treba.
Vozicu ga sa uzivanjem, kako sada stvari stoje jos koju godinu. E da, obozavam sto vozim krsa, kad pored mene na semaforu stane ona nakaza od "domaceg" fijata, koja je u garantnom roku bila 5 puta u servisu, zbog necega.
Pitanjce za ljubitelje: Koliko ulja trosi ispravan R..oov motor? Pa ne trosi :)
Ponosni vlasnik krsa.
Nervirach
/
15g stara kola kostaju preko 1.500e + 2x godisnje registracija
***
Sve se uklapa, sve se slaže. Mladi, bežite iz ovog pakla, iz ove žabokrečine i smrada od zemlje.
Dizlo je zlo
Dragi bulat
laca
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H