Autor: N1

Info
28.01.2018.
14:08 > 20:09
Hrvatska je uputila Srbiji notu zbog izjava ministra spoljnih poslova Ivice Dačića, u kojoj se ističe kako su izjave srpskog šefa diplomatije u UN-u pokazale da Republika Srbija nastavlja sa zloupotrebom i manipulisanjem žrtvama Jasenovca u dnevnopolitičke svrhe.
  • Мунгос

    31.01.2018 20:43
    @ Neko iz mase,
    Исправка.
    Нису сви хришћани спаљивали људе на ломачи, то су радили римокатолици.
    Срби се сећају Сребренице као намештаљке која ће бити ускоро проучавана као пример о нечовештву Запада и Муслимана. Плус шта има да се Срби сећају како је Хрват Дражен Ердемовић убијао Муслимане. А Ибран Мустафић отворено пише да „смо сами убили 1.000 својих Муслимана“.
  • Piplfoks

    31.01.2018 19:34
    Nek upute protestnu notu NATO-u što nisu izbušili ovu svinju i ostatak tadašnjeg rukovodstvoa, a i još barem 5-6 hiljada njihovih obožavalaca pride, čisto za nauk.
  • Neko iz mase

    30.01.2018 19:39
    Poenta sećanja na žrtve takvih zločina, jeste da se ljudi sećaju šta su poremećeni ljudi spremni da urade drugim ljudskim bićima, kada zavlada tako ludilo, da se ne gleda ko je je ljdsko biće, već ko je Srbin, Hrvat, Jevrej, Nemac, Liliputanac, Hrišćanin, Musliman, ateista, joko ovo - joko ono...

    Muslimani mogu da se ne sećaju da su dizali ljude u vazduh u ime Islama, Hrišćani mogu da se ne sećaju da su spaljivali ljude na lomači u ime Hrista, Nemci mogu da se ne sećaju Holokausta u ime više rase (mada je zakonom zabranjeno to poricati), Hrvati mogu da se ne sećaju Jasenovca u ime NDH, Srbi mogu da se ne sećaju Srebrenice u ime velike Srbije...

    Ali ljudi moraju da se sećaju zločina nad drugim ljudima u ime Čovečanstva!
  • G

    30.01.2018 11:11
    @/ - ne samo da je "nisam ja ti si" vrhunac vašeg umnog dosega, već je i tužno i tragično da ste toliko glupi da ne umete to čak ni da prikrijete.
  • /

    29.01.2018 13:15
    /
    @G
    jeleni si naveo sve ono kaki si

    saberi se

  • G

    29.01.2018 09:43
    @Jelena - dokle god je takvih kao vi "gospođo", neobrazovanih i nesposobnih, ova drzava će ostati na marginama civilizacije, najpre jer ni ne znate šta znači biti civilizovan u 21. veku. Vi ste lično za to zaslužni, glavom i bradom. Još je davno vršen, iako etički kontraverzan, psihološki eksperiment koji je pokazao da lica poput vas sa manjkom obrazovanja i samopouzdanja imaju visoku tendenciju ka rasizmu i šovinizmu, gde su vam za sopstvenu nesposobnost krivi svi drugi osim vas, a što najčešće nalazite u njihovoj rasnoj, etničkoj, seksualnoj ili nekoj drugoj pripadnosti jer vam je tako glupima najlakše da izdvojite i napadnete njihove očigledne osobine bez obzira da li imaju veze sa suštinom. Ova država, takva kakva je vam je ipak dala svaku mogućnost da se obrazujete, vaš i samo vaš lični izbor je zašto to niste uradili. Izvinite što mrzim vojvođanske neofašiste koji etiketiraju i prete građanima Vojvodine, to se glupa "gospođo" ne naziva "izjedenost" već "integritet" - ne nameravam da zbog društvenog šljama i otpada poput vas menjam svoje mišljenje o poklonicima jedne propale ideologije. Veoma žalim što delim ovu državu sa vama.
  • Posmatrač

    29.01.2018 09:41
    Zemlje u našem okruženju "nisu baš prijateljski" orientisane prema nama, pa je svaka manifestacija ove vrste naš spoljnopolitički uspeh, jer svetu objašnjava zašto postoji taj neprijateljski odnos.

    Sasvim je drugo pitanje... da l' se Dačić ugojio, da l' je ovo odvraćanje pažnje javnosti sa bitnih stvari ili da li su i "naši" u CRO ili BiH učestvovali u nepodopštinama građanskih ratova u SFRJ.

    Inače, nota CRO je iznuđen potez i neinteligentno obrazloženje (izložba je zloupotreba pravog genocida) pokazuje da postoje i gluplji od naših.
  • /

    29.01.2018 09:38
    /
    dokle god zapisavate spomenik na keju-niko nema prava da se javi
  • Bliže se izbori.....

    29.01.2018 08:47
    Već viđeno....
    Treba skrenuti pažnju naroda sa katastrofalne situacije u zemlji, a i sebe promovisati...
  • Luka

    29.01.2018 08:20
    Prst u oko
    Takodje ono što upada u oči, zapravo najgrlatiji protiv Hrvatske su Šešelj, poreklom Hrvat, i Dačić, takodje poreklom Hrvat sa Kosova, E sad ili oni hoće da budu veći katolici od pape ili je nešto drugo posredi. Recimo nemerljiv je doprinos Šešelja u pobuni Srba u Hrvatskoj i potom očekivanom srpskom porazu. Takodje Republika Srpska je u izrazito nepovoljnom položaju u potpunom okruženju. Srbija bi trebalo na sve moguće načine da normalizuje odnose i da ih vrati na nivo od 2012. a radi sve suprotno. U čemu je stvar?
  • Luka

    29.01.2018 08:00
    Isto tako su zloupotrebljavali Jasenovac i osamdesetih, i toliko istraumirali Srbe, da su se Srbi latili oružja i krenuli u novu "osvetu". Iako se osveta već desila u Blajburgu. E onda ko se mača lati... Sve u svemu nemojte čačkati Hrvate. Sve do 2012. je bilo ok, dok nisu radikali sa SPS-om ponovo došli na vlast sa Nikolićem. Republika Srpska je u izuzetno nepovoljnom položaju sko dodje do nekakve krize.
  • Не могу да верујем!!

    29.01.2018 07:16
    Толико острашћених коментара у НС?
    Људи, рат се завршио ‘45. и Европа се окренула миру и сарадњи.
    Шта је ово код нас, каква је то мржња, хоћете ли да се понове несрећне ‘90-те?
    Зашто дозвољавате да вам манипулишу политичари, којима је рат био брат?

  • Gagarin

    29.01.2018 06:59
    Holokaust Industrija
    Norman Finkelstein, americki istoricar jevrejskog porekla ciji su pretci preziveli Ausvic je do detalja u svojoj knjizi "Holokaust Industrija" dokumentovao proces kojim je drzava Izrael zloupotrebila holokaust da opravda agresivnu politiku cionista i sacuva teritorijalnu dobit iz rata 1967. Knjiga ga je kostala americke akademske karijere i lagodnog zivota, ali on objasnjava da se osecao duznim da je napise zbog cinjenice da se nevine jevrejske zrtve stradale u holokaustu takvom zloupotrebom njihovog stradanja ponizavaju. Na slican nacin, moze se reci da se nevine srpske zrtve ustaskog terora za vreme NDH koriste za pravdanje agresivne politike Srbije i teritorijalnih pretenzija iz poslednjeg rata. Ivica Dacic je na toj prici celu svoju karijeru izgradio, ipak je on dete Milosevicevog doba. Inace se slazem sa njim da je izlozbu o Jasenovcu koja je postavljena u UN-u trebalo da organizuje Hrvatska, a ne Srbija, kao sto se nadam da ce Srbija jednog dana organizovati izlozbu o stradanju Sarajeva, Srebrenice i Vukovara.
  • Srpska

    29.01.2018 00:44
    Dobrota
    Smetaju nam Hrvati ali nam itekako smetaju i drugi ... Bris Taton , Amerikanac na Zakintosu i citav zlobni zapad koji eto nikako da shvati cuvenu srpsku dobrotu i postenje .
  • djuro

    29.01.2018 00:42
    istina
    A sto odma prvo slaga.
    Tako da dalje nemam razlog da citam
  • Jelena

    29.01.2018 00:36
    @ : G, zox , mungos , mile , itd

    Dokle god je takvih kao vi ova drzava ce ostati na marginama civilizacije.
    Zalosno je sto vas je mrznja toliko izjela da vise ne znate kako napisati komentar a da u njemu ne bude bljuvotina koje tako nemilice prosipate .
  • Zox

    29.01.2018 00:27
    G @ Veoma je to zeznuto... Jesu oni statisticki zanemarljiva manjina, jeste da ih u stvarnom zivotu prakticno i nema, ovde se kriju pod bizarnim pseudonimima, jer se stide svojih pravih imena... Opet je vrlo tesko odrzati moralno-intelektualnu ravnotezu kad su naspram tebe humanoidni entiteti sa bizarno niskim IQ i sa potpunim odsustvom cak i minimuma savesti i bilo kog moralnog osecaja... Oni porede apsolutno nevine zrtve Jasenovaca, Jastrebarskog i ostalih najmonstruoznijih logora u istoriji covecanstva sa streljanjem par stotina mudzahedina u Srebrenici, to je cisto zlo, ludilo i mrznja. Kako da onda ne pozelis i Veliku Srbiju, i etnicki cist istorijski prostor naseg naroda, ne mislim da to ima ikakve veze sa sovinizmom. Samoodbrana, pravda, istina i nista vise.
  • G

    28.01.2018 23:44
    @Jlp - u pravu ste, odavno pokušavam da postanem "dobar", da počnem da etiketiram svoje sugrađane raznim pežorativnim nazivima a na osnovu njihovog porekla ili nacionalnosti i da im pretim kako ću ih proterati iz Vojvodine i oteti im imovinu, ali mi nikako ne ide. Srećom pa ste tu vi da širite vašu neofašističku i šovinističku "dobrotu" svuda oko sebe - usrećila se Vojvodina sa vama.
  • kiki

    28.01.2018 23:10
    @istina
    osim 12. sve si u pravu ... ali zaboravio si pravog izroda: Kusturicu
  • Max

    28.01.2018 23:07
    Bravo
    Ivice najjači si...Majstore!!!
  • izdajnik otadzbine

    28.01.2018 23:03
    @Zox

    Iz koje zlokobne jame ste vi ispuzali ?
    Zalim osobe koje moraju da trpe vasu blizinu.
  • G

    28.01.2018 22:54
    @V - zbog čega bezočno lažete da se Srebrenica negira? Interesantno je zato koliko Vojvodina zaostaje pa svoju epizodu fašizma ima u 21. veku.
    @istina - vi ste "poštovani" fašistički "gospodine" ogrezli u mržnji prema svemu srpskom, toliko da vam čak smeta i instrument poput gusli. Možete li obrazložiti zašto neko "ne voli Srbe" zbog gusli? Ili zašto Srbe ne vole jer im je jezik reformirao Vuk Karadžić? Obzirom da ste glupi i neobrazovani naglasiću vam da niko Selimovića ne "drži za srpskog pisca", Selimović je sam pisao da je po nacionalnosti Srbin. Razumljivo je da u vašem fašističkom mozgu smatrate da bismo trebali da građanima oduzimamo pravo da se po nacionalnosti izjasne kako žele. U pravu ste da je "bežanija na Krf" bio loš manevar, svaka normalna vojska bi digla ruke i dozvolila da je fašistički neprijatelj istrebi. Na stranu da bezočno lažete da postoji "nacionalni praznik" o Boju na Kosovu, kao i da smo "izazvali ratove sa svim svojim susedima", u Srbiji takvoj kakvoj je još uvek ne postoje popularni "pevači" koji sakupe 100 000 slušalaca na koncertu u kojem pevaju o klanju Hrvata, niti u Srbiji postoji nacionalni praznik kojim se slavi etničko čišćenje građana Srbije. Zašto se ne lečite?
  • Jlp

    28.01.2018 22:49
    @Zox , @Mungos , @G ,

    Istinski trio zla .
  • stanoje

    28.01.2018 22:39
    Dokacila se srpska politicka "elita" sa hrvatskom. Skrecu teme sa loseg zivota na uvek interesantne, ko je veci zlocinac. Najgore od svega, tu temu propagira slobino dete, predstavnik stranke zbog koje smo mnoge ratove prosli, stradanja i gubitka teritorije. Ako se pogleda koliko Srba je zauvek napustilo Srbiju, koliko se dexe nije rodilo zbog njihove politike, koliko smo zaustali i kao drustvo i drzava 5 puta je to veci genocid od Jasenovca.
  • NVO placenik

    28.01.2018 22:27
    @Zox

    Sta ste vi , telepata ?
    Pouzdano znate da je citalac Hrvat pa jos i ustasa ?
    Valjda i medju Srbima ima jos normalnih ljudi .
    Ne mogu svi biti poremecenog razuma kao sto je vas.

  • Nemanja

    28.01.2018 22:19
    Zanimljivo da niko od domacih patriJota ne spominje nase politicare bandite koji godinama pljackaju sopstveni narod .
    Oni vam ne smetaju ?
  • Rade

    28.01.2018 22:13
    @istina
    Procitaj malo evropsku istoriju pa ces shvatiti koliko su zapadni narodi imali mnogo krvaviju i nasilniju proslost od nas .Kod njih neces cuti da neko sebe proglasava divljakom .A ti lepo idi negde gde tibje lepo da ne zagadjujes vazduh ovde svojim postojanjem .
  • V

    28.01.2018 22:10
    a izložba Srebrenica?
    ne može se insistirati na Jasenovcu koji su počinile prethodne generacije, a istovremeno negirati Srebrenicu koju su počinile sadašnje generacije. Ne rukovodeći se brojkama nego dostupnošću konkretnih zločinaca, Srebrenica je aktuelnija.
    Srbi su svoju epizodu fašizma imali 50 godina nakon Nemačke, Italije i Hrvatske. Taman toliko i sama Srbija razvojno zaostaje pa je i fašizam došao na red.
    Ova prepucavanja političara (koji se inače međusobno uopšte ne mrze) su poput prepucavanja na estradi - jedina svrha je dizanje rejtinga kod primitivnih glasača po unapred smišljenom scenariju na obostranu korist
  • Zox

    28.01.2018 22:09
    @ istina - Srbi jesu budale jer trpe da ustaski degenerici zive usred Novog Sada. Za odvratne lazi i gadosti koje si izrekao bi u svakoj normalnoj zemlji zavrsio na dozivotnoj robiji. Ovako smrdis u srpskom stanu (dok mnogi Srbi zive kao podstanari), imas posao iako je milion Srba nezaposleno, zderes srpsku hranu dok hiljade nase dece gladuje. Zavrsice se i ovo, kad vec mi nismo sposobni, agoniju ce zavrsiti Ruski pravoslavni projektili, uz Boziju pomoc.
  • Мунгос

    28.01.2018 21:57
    @ covek,
    Ма од вас ви и Срби побегли, но немају где.
  • Мунгос

    28.01.2018 21:52
    @ istina,
    Мора да си ти неки Србин, чим знаш све то таксативно да наведеш.
  • Мунгос

    28.01.2018 21:46
    @ LALA,
    Одавно смо схватили да Вас нико не воли. Али сте им корисни, зато.
  • covek

    28.01.2018 21:14
    Nisu samo Hrvati pobegli od Beograda vec i Crnogorci , Slovenci , Makedonci , ...
    Zasto bi bezali od nas ako smo toliko dobri i posteni ?
  • Kosta SO

    28.01.2018 21:10
    Da je nekog našeg političara iole briga za Srbe u Hrvatskoj sve ovo bi se radilo na drugačiji način i mimo izborne kampanje. Stekao sam utisak da im je drago za Jasenovac i da ga uvek izvade kao keca iz rukava kad nezavisna strana istraživanja pokažu da Hrvati imaju trostrruki BDP u odnosu na naš, da im je kvalitet života duplo bolji ili već za sitno predizborno politikanstvo. Takođe sam stekao utisak da je Kolinda politička i ljudska gromada u odnosu na Vučića i da će ga, kad se oglasi, oduvati jednom rečenicom. Pa kakav mi je to predsednik koji ni na jednom važnijem sportskom događaju u Srbiji ne sme da se pojavi bez perike i lažnih brkova? Vučiću, Ostavka ! ! !
  • Bris Taton

    28.01.2018 20:59
    Nismo ni mi cvecke :
    B92: Pionir je crveneo od sramote http://www.b92.net/sport/kosarka/vesti.php?yyyy=2018&mm=01&dd=27&nav_id=1352036
  • istina

    28.01.2018 20:47
    boli
    Zasto niko ne voli Srbe :
    1. Narod koji je ratovao sa svim svojim susedima.
    2. Narod koji je izazvao ratove sa svim svojim susedima.
    3. Pretvorio sve svoje vojne poraze u pobede.
    4. Slavi svoj najteži poraz u istoriji (Kosovsku bitku) kao nacionalni praznik.
    5. Narod koji je bežaniju svoje vojske na Krf (grčko ostrvo) u I Svetskom ratu,
    ispred austrijske i nemačke vojske označio u istoriji kao taktički manevar.
    6. Koji je pobio, izdao ili proterao sve svoje vođe.
    7. Čija epika (narodne pesme) je zasnovana na pozivu na osvetu i mržnju.
    8. Čiji je predsednik proglašen ratnim zločincem, a oni ga ponovo iz zatvora
    kandiduju za predsednika.
    9. Kada se sretnu u radosnom ushićenju jedan drugom psuju majku, sestru,
    dete, hleb i sunce.
    10. Narod koji je u doba komunizma rušio i zapuštao svoje bogomolje.
    11. Čiji nacionalni instrument – gusle – ima samo jednu žicu i to napravljenu
    od konjske repne dlake.
    12. Narod koji drži za srpskog pisca čoveka čiji roman počinje sa Bismillahi
    rahmanir rahim (Derviš i smrt).
    13. Čiji reformator jezika, Vuk Karadžić, je nosio fes, tursku tradicionalnu kapu.
    14. Narod koji je svu svoju hajdučiju, pljačku i otimačinu opevao u junačkim
    pesmama.
    15. Narod kome je je uspelo da po prvi put u istoriji učini da ih napadne vojni
    savez hrišćanskih zemalja i zaustavi genocid koji su oni počinili nad muslimanima.
    16. Narod koji svoje zločince proglašava svecima.

  • Prof.

    28.01.2018 20:34
    @Zox
    ".. strasan je osecaj da u Novom Sadu zive monstrumi koji podrzavaju klanja dece i ljudi i to samo zato sto su Srbi. .."

    Jos je strasniji osecaj da u Novom Sadu zive monstrumi koji podrzavaju ubistvo Srdjana Aleksica samo zato sto je hteo da odbrani jednog Muslimana . I sto je jos ogavnije Srdjana su ubile zveri iz njegovog sopstvenog naroda .
  • Johny O.

    28.01.2018 19:55
    otcepjenje
    Vreme je za otcepljenje od od ove svinjarske države!!
  • Posmatrač

    28.01.2018 19:15
    Sve loše što nam se dešavalo nije samo zato što smo u lošem okruženju, nego što smo i mi prokleti... Na vest o izložbi koja je sporna komšijama, javlja se kojekakva autošovinistička spodoba i ispunjava sitnopolitikantske partijske zadatke.
  • mir

    28.01.2018 18:36
    Niti su svi Hrvati ustase niti su svi Srbi cetnici.
  • LALA

    28.01.2018 18:11
    samo u Smrdiji
    Da li patriJote shvataju da nas NIKO NE VOLI .
    Cak ni Rusi .
  • genetska greska

    28.01.2018 18:05
    a u medjuvremenu su se kao popravili.
  • Шта мислите...

    28.01.2018 18:00
    ..зашто је то Дачић рекао...
    ... због нас или због себе и своје промоције пред изборе?

  • Pićuka

    28.01.2018 17:58
    Mile, pokušaj da razdvojiš čoveka od nacije. Šta ja da kažem o Hrvatu koji se posle deset godina i svih onih sra..a, javio telefon preko ko zna kojih veza da mi kaže da je ostao dužan mom pokojnom ocu na kontu pozjmice dok je bio na terenu i radio u Novom Sadu. Šta je on, ustaša ili čovek.
  • Zox

    28.01.2018 17:56
    RVosha @ Zbog takvih Vojvodina i Srbija jos smrde, strasan je osecaj da u Novom Sadu zive monstrumi koji podrzavaju klanja dece i ljudi i to samo zato sto su Srbi. Odvratni ste. Nema mira i srece dok u NS ne bude bilo 100% Srba. Nazalost, ali tako je.
  • Istoricar

    28.01.2018 17:55
    Samo vi kopajte po proslosti kako bi vecito imali nekog krivca za sopstvene gluposti i neznanje. Rehabilitujete Drazu, Nedica i ostalu fasisticku gamad koja je isto tako pocistila sve Jevreje, Beograd je bio drugi ili treci Juden frei grad u rajhu. Neskolovani licemeri.
  • zasto ne bi

    28.01.2018 17:45
    Amerika je bacila atomsku bombu na Japan.
    Danas su te dve drzave veliki prijatelji i ostvaruju ogromnu privrednu razmenu .
    Francuska i Nemacka su ratovale sto godina sto im ne smeta da danas budu drzave sa odlicnim medjusobnim odnosima.
    Engleska i Argentina ratovase oko Folklanda a danas su u veoma dobrim i prijateljskim odnosima .
    Zasto ne bi i malene Hrvatska i Srbija konacno krenule putem pomirenja ?
  • Stavra

    28.01.2018 17:43
    @RVosha
    Ne podrzavam notu Hrvatske, ali smatram da bi trebalo da otvore izlozbu i o zlocinima Madzara nad Srbima.
  • mile

    28.01.2018 17:42
    @RVosha inventar si na ovom sajtu al za godisnjicu racije nisi ostavio komentar, jasno je i zasto
  • medjugorac

    28.01.2018 17:28
    @ RV0sha

    Niko nije ni sumnjao da ćeš podržati hrvatsku notu. Čitam tvoje komentare ovde redovno i nije potrebno mnogo inteligencije da se zaključi odakle vetar duva kada si ti u pitanju.
  • Sandra

    28.01.2018 17:28
    info
    ala se ugojio ovaj Dacic kao prasence ...
  • cjdq

    28.01.2018 17:27
    Ceo svet je zao .
    Samo je Srbija postena .
  • gosp dacicu

    28.01.2018 17:24
    ima pravo
    zlocini su zlocini.ali istom merom vratiti 45,91-znaci biti na istom nivou.
  • G

    28.01.2018 17:23
    Smrdojvodina
    @RVosha - to je u potpunosti očekivano od smrdojvođanskog neofašiste.
  • mile

    28.01.2018 17:04
    Ja sa njima necu da zivim a ko oce naka zivi daleko mu lepa kuca, krv se ne pere tako lako a ni pamcenje. Nisu to oni radili slucajno pa ajd omaklo se al oni su u tome uzivali sto kaze ministar.
  • RVosha

    28.01.2018 16:52
    Smrdija
    Podrzavam notu Hrvatske .
  • Хрватска тисућљетна

    28.01.2018 16:25
    Уљудба
    Педесет година смо ћутали о овом и сличним злочинима у НДХ зарад браства и јединства а данас када ми потомчи јасеновачких жртава поменемо злочин ми смо лоши момци...занимљиво!
  • dzoni

    28.01.2018 15:52
    Woow ovo je odprilike kao kada bi Nemačka slala notu Izraelu jer eto opet pričaju o Aušvicu.
    Nego na stranu Dačić.Čitam HR medije i uporno se prećutkuje da izložbu o zločinima u NDH i Jasenovcu nije postavila Srbija ni Dačić već profesor dr.Gideon Greif stručnjak za nacističke konc logore i šef grupe istoričara GH7.
    Ali treba imati ono nešto pa napasti državu Izrael(a s druge strane hoćeš da ti prodaju F-16).
    Ovako napasti Srbiju je uvek dobro.Dačić je nebitan.
    Brane tobože "blaženog" Stepinca nacističkog vikara,da nije tužno bilo bi smešno.
  • deda

    28.01.2018 15:38
    a on bas voli note, otpevace im onu svatko ima nrtkog tko ga cetka
  • milicica

    28.01.2018 15:09
    sta je tu sporno
    Nas ministar je samo pozvao gospodina premijera da poseti Jasenovac i obelodani broj zrtava i bogami i mogucnost da ih kao i uvek do sada smanji, ali nazalost nije mu ovom izlozbom dao mogucnost da negira mogucnosti i nebuloze da nije postojao i silne zrtve njihove im lepe sadasnje koja ide stopama bivse NDH.
  • Nisam SPS

    28.01.2018 14:36
    Ni SNS ni DS...
    Niodkoje politike
    Jako mnogo i srpske i jevrejske rodbine mi je pobijeno u Jasenovcu.
    Ogromna je tuga sto se ovolike godine CUTI po direktivi SK.
    Pa gde je zablatljavljena ustina, tu raste zlo!
    Svi svoje zlo na sunce, da se izstidimo i zivimo u istini!
  • Nisam SPS

    28.01.2018 14:35
    Ni SNS ni DS...
    Niodkoje politike
    Jako mnogo i srpske i jevrejske rodbine mi je pobijeno u Jasenovcu.
    Ogromna je tuga sto se ovolike godine CUTI po direktivi SK.
    Pa gde je zablatljavljena ustina, tu raste zlo!
    Svi svoje zlo na sunce, da se izstidimo i zivimo u istini!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna