Savezni upravni sud u Lajpcigu saopštio je da Štutgart i Diseldorf mogu da zabrane starije dizelaše, koji više zagađuju vazduh, u najzagađenijim zonama gradova.
Kod nas dolaze euro3 krsevi iz Italije, Holandije koji u proseku vrede oko 3000 evra Sa transportom i dazbinam...Nemacka zabranjuje Euro 5 u gradovima, daleko smo mi od tih vozila
sta vredi ima tri stvari mi nemamo pare za ta auta jer to su auta od 2010 pa na ovamo i sad se uvoze al slabo se kupuju.Drugo to se prica zadnje 3god u nazad i nista.Onda dok srbin zagleda tackicu,crticu,zazore pokusa da smanji cenu nemcu dodje Bugar i Rumun i pokupuje sve sa placa.Toliko o jeftinim autima koji ce doci u srbiju proci kroz srbiju oce ali doci nece
Не ложите се. Србија је тржиште за најгоре кршеве који су скинути са пресе и који имају преко 500.000км пређено. Много јача тржишта половњака су Румунија, Русија, Бугарска итд...
Ovde se istovaruje djubre Nemacke ( i svake druge ) drzave. Truju nas na sve nacine: pesticifi GMO, Uranijum, Industrijski otpad... mi smo DJUBRISTE EU, a nasi politicari im ( za sitnis u gornjem dzepicu ) pomazu i glancaju cipele.
Sfbijo : OPAMETI SE
Inače u Nemačkoj više ljudi umire od zagađenja vazduha nego u saobraćajnim nesrećama.Zato Nemci izmisle katalizatore, smanjuju troškove za zdravstvo, a ovde svako sa osnovnom školom zna sve bolje od Nemca koji je u dva rata rasturio Evropu vojno, i na kraju je pokorio ekonomski.
A nas covek izmislio auto na vodu...al vlada nema koristi jer ne mogu na vodi da se bogate...oni i jesu placeni da potruju narod u srbiji tako da im ova vozila super dodju
Šta da pojeftini?Kada je ovde nešto pojeftinilo?Sve plaćamo skuplje kao da imamo nemački standard,tako je i ovo.Šarena laža i priča za malu decu.Dok god je neko dobvar na ovome neće se zabranjivati bilo kakav uvoz i euro norme....
Može li neko objašnjenje od organizatora diljem sveta poznatog Tesla relija:
1) odakle mu podaci da godišnje u Srbiji umre 5400 ljudi od zagađenog vazduha, i šta je sve ubrojano u to
2) po čemu je za taj vazduh bolje da se voze stariji automobili od novijih, koji manje troše i zagađuju ? Ili, možda, očekuje da stanovnici Srbije ostave automobile zauvek i da idu peške ?
Hahaha prvo nece odmah biti uvedena zabrana niti ce biti za sve dizelase nego samo za one starije od pet godina i u pocetku ce se placati dodatni porez a oni bolji dizelasi nece otici u istocnu evropu nego u spaniju italiju portugaliju itd jer te zemlje nece uvesti zabranu jos desetak godina a neke nece nikad a djubre ce i dalje dolaziti za nase trziste jer na njemu nasi prevaranti od trgovaca imaju najvecu zaradu .
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Očekuje se oko 300.000 polovnih automobila iz Nemačke
Autor: Novosti
Info
•27.02.2018.
•20:04 > 20:12
Komentari 13
Mirko
Carls Tejlor
Zeldi
pera
комша
PERICA ###
Salamander
Sfbijo : OPAMETI SE
/
tamo daju nekoliko stotina evra a ovde kostaju mnogo puta vise
Dizlo je zlo
marko
jefta
Sedam
1) odakle mu podaci da godišnje u Srbiji umre 5400 ljudi od zagađenog vazduha, i šta je sve ubrojano u to
2) po čemu je za taj vazduh bolje da se voze stariji automobili od novijih, koji manje troše i zagađuju ? Ili, možda, očekuje da stanovnici Srbije ostave automobile zauvek i da idu peške ?
Rade
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H