Vrlo je verovatno da se iza vesti koju je lansirao Mate Rimac, hrvatski pronalazač i konstruktor električnog automobila "rimac", da će jedna velika nemačka automobilska kompanija koja ima veći profit od BDP Hrvatske praviti fabriku motora za električna vozila u Srbiji, ne "krije" ni BMV, ni "Folskvagen", već kineski "Džili".
Na mapu elektricnih automobila mozes da dodjes samo tako sto razvijas inzenjerdka, kompleksna recenja i inoviras i stvaras nesto u toj industriji, donosis nesto novo.
A to se u Srbiji nece raditi, nego ce se sklapati neki poluproizvodi. Dakle, nikakva pamet i izumi se tu nece stvarati nego ce biti pandan motacima kablova.
Dolaze ovamo jer im je jeftiniji srpski radnik od kineskog. Sklapace nam raja kineske masine za saku pirinca. Da mi je ovo neko pricao pre 18 godina, ne bi mu verovao!
Kineski milijarder? Često se zapitam odakle Kinezima najviše milijardera na svetu. Preko 50 godina su živeli u ekstremnom komunizmu. Svi su decenijama na ulici hodali uniformisani. Jedino si mogao da biraš između crne ili teget plave uniforme. Meso su jeli jedanput nedeljno i to kada na ulici ulove vrapca. Da bi kupili bicikli morali su 10 godina biti na nekoj listi čekanja a za frižider 20 godina. Na selima se masovno umiralo od gladi. Svakog ko bi pokušao da razmišlja svojom glavom bi na montiranim procesima osudili na smrt. Milijarderi su im izgleda kao i naši današnji milioneri. Sve zaslužni radnici DB-a i njihovi sinovi i ćerke koji danas nemilice troše narodne pare. Isto kao i u majčici Rusiji. Tamo od 1920. godine vlada komunistička diktatura, ukinuta privatna svojina, ljudi slati u gulage da tamo umru, čekali su godinama na dozvolu da mogu da napuste Rusuju na deset dana i odu u Makarsku na more a imaju milijardera ne zna im se broj. I takvi sada za šaku kikirikija kupuju akcije svetskih kompanija i koncerna koje su generacije gradile i podizale zadnjih 100-150 godina. Čuj, kineski milijarder. More bre, kineska lopovčina.
Ha,ha, pa ja sam i napsao da ce taj div zadnji saznati. Pola dogovoreno, samo sa jedne strane-nase. To je sluzba lupila pa se rastrcala da ne pukne bruka, naleteli na kineze pa oni, ajd bas ako niko nece.
Geely je neko zasce pranje para. Kompanija od 30 godina kupuje Evropske brendove gradjene vekovima? Nemojte da se zezamo, patenti su jedino bitni zarad daljeg profita.
Da li ce biti napretka (razvoja) upitno je.
Treba da shvatite da automobilske kompanije nisu samo proizvodjaci automobila (dakle BMW, VW, Mercedes, i sl.) vec i delova za automobile.
Niko nije rekao da ce doci proizvodnja automobila a i ni jedan od nemackih proizvodjaca ne proizvodi sopstvene baterije, elektromotore i sl. vec to drugi rade za njih.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
"Nemački automobilski div" dolazi ipak iz Kine?
Autor: Novosti
Info
•03.03.2018.
•14:47 > 18:24
Komentari 12
Agronom
jeste jeste tako je
Laki
Električni skretnica
A to se u Srbiji nece raditi, nego ce se sklapati neki poluproizvodi. Dakle, nikakva pamet i izumi se tu nece stvarati nego ce biti pandan motacima kablova.
dragi
za saku rize
evgenije
Deki
Dusan Savic
Nervirach
Marko
Da li ce biti napretka (razvoja) upitno je.
e-axle
Niko nije rekao da ce doci proizvodnja automobila a i ni jedan od nemackih proizvodjaca ne proizvodi sopstvene baterije, elektromotore i sl. vec to drugi rade za njih.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H