Imao sam prilicno lose iskustvo sa njima, naime, prljag mi je bio ostecen 100% prilikom transporta, sto je i registovano na aerodromu gde smo sleteli.
Prvo se niko nije javljao vise mesec dana, pa nakon sto smo ih ponovo kontaktirali stigao je mail da nude 3900 din bez objasnjenja kako su stigli do ove sume.
Moje licno iskustvo je da su izuzetno losi u korisnickoj usluzi.
Samo po sebi ukidanje obroka nije nista strasno. Ako su se opredelili da budu low cost kompanija, to moze biti sasvim smislena poslovna odluka. Ono sto smeta u celoj stvari je za potrosace (putnike) krajnje netransparentno menjanje kvaliteta usluge, pri cemu cene ostaju nepromenjene. Sve se radi onako srpski, lukavo, da se prevare potrosaci, da se proda manje po istoj ili vecoj ceni. Naravno da mi to vidimo. Pa Vuciceve ovce ne putuju avionom, hej.
Izvini nisi dobro videla cene,5500 -10 000 je cena karte sa wizz air za kraj marta, povratna nemože biti više od 150-180 € . Čak letovi iz Budimpešte se isplate debelo. U suštini low cost su čak i 10 puta jeftinije od air serbia! I sam ne verujem šta pišem ali imate wizz air i rayan air cene dostupne na internetu pa čitajte i krstite se šta nam rade.
Leteo sam LOT-om 2011. i sve je bilo besplatno. Onda je od 2012. sve počelo da se naplaćuje sem čokoladice i vode. Zapravo, problem je što opet samo kasnimo.
Gde je sada Vucic da se hvali sa odlicnim poslovanjem "nacionalne" avio kompanije?! Prodali smo se za tepsiju ribe! Ovakve uslove ne nude ni skandinavske avio kompanije svojim putnicima. Ali tamo se makar zivi po visokim standardima. SRAMOTA za Vlast!
Nije problem u tome što su ukinuli hranu i piće, već u nekonkurentnim cenama u odnosu na znatno renomiranije prevoznike. O aerodromskim taksama da i ne govorim.
to čak nije ni low cost nego bezobrazluk i otimačina, leteo sam sa više low cost prevoznika i kod svih sam dobio, vodu, sok, u Nikiju kesicu pereca, u Easy-ju mini sendvič, u Thompsonu sve komplet a samo sam leteo nisam bio u full aranžmanu preko njih, tako da, nije ovo korak ka low cost-u nego uvođenje stanja kakvo je generalno svuda u sVrbiji, pa vi glasajte da se nacionalni avio prevoznik više nego solidnog renomea pokloni!!! arapima, dugovi vraćaju od vaših para a vi plaćate 500 dinara za sendvič od 25grama.
Sve velike kompanije u SAD (koji nisu low cost) naplachuju hranu na domachim letovima: American, Delta, United, etc. A ti letovi mogu da budu i do sest sati dugacki. Naplachuju se predati koferi, a uskoro ce se naplachivati i online check in.
Na internacionalnim letovima se jos uvek to sve ne naplachuje.
Svake godine putujem u USA. Samo sam jednom isla sa njima do Amsterdama. Nikad vise. Zar jedna kafa ili sendvic toliko kosta da kompanija nije u stanju da to finansira. Svasta.
Što se mene tiče mogu da ukinu hranu u svim kompanijama. Od kad su jedini izbor vegetarijanske splačine nikad ni ne jedem. Nema ništa gore od hrane u avionu, radije ću gladovati nego jesti politički, rodno, seksualno, prehrambreno korektne obroke.
Ne treba dizati frku zbog bilo koje odluke naseg avio prevoznika. Ima i previse drugih prevoznika koji lete u svetske metropole a presedaju u Beogradu. Sto se mene licno tice...postojanje Er Srbije mi je totalno nebitno,a da ne pricam o tim detaljima.
Pre par dana sam kupovao povratnu kartu iz Moskve za Srbiju. Razlika izmedju Aeroflot i Airserbija je 1000 rsd (Airserbia skuplja), isti dan, isti aerodrom, skoro isto vreme (15 min razlike ili tako nesto)
650e (ekonomska plava klasa) povratna karta do Londona za kraj Marta, postoji i ekonomska crvena klasa sa sendvicem,- opcija koja ce Vas kostati svega 721e!
WizzAir karta za te datume 257e. (i to je puno u odnosu na slicne letove za Temisvar i Budimpestu koji mi sad postaju prva opcija bez obzira na cimanje na granici i duzi put)
Usluga jedina dva avioprvoznika koji lete direktno do Londona je slicnog kvaliteta, AirSrbija, ima bolja vremena leta zbog pretpostavljam "kumovske saradnje" sa Nikola Tesla aerodromom i mozda nekim kljucnim ljudima u vladi Srbije. Monopol? Uspesno su naprimer oterali British Airways, sa London-Bg linije, koji su koliko toliko drzali cenu i kvalitet usluge pod kontrolom. Da se nadamo da ce stvari biti bolje pod Vansi Airports kontrolom?
Po ceni od 721e, tesko je shvatiti zbog cega BA ili drugi avio prevoznici ne bi leteli na liniji Lon-Bg koja je uglavnom prebukirana (cene karata su odraz nemoci putnika da odaberu drugu opciju), cak u vreme praznika bude po dva AirSrbija leta na dan. Naprimer cena letova za te datume London-New York je 575e. Da, 150e je jeftinije leteti 5,600km preko Atlantika za NY nego 2,000 km za Bg, + sendvici i druga casa vode!
I ako moze neko da kaze sta se dogodilo sa zgradom JAT-a u Londonu kod Oxford St (kupljenja od drzavnih para za vreme direktora Zike Petrovica - nesretno ubijenog 2000te - ubica nikad pronadjen)?
Evo da ti objasnim. Živiš u zemlji korupcije gde ne postoje zakoni tržišta. Ovaj smrad od kompanije koji još svi finansiramo i iz budžeta umesto da gradimo bolnice (npr u našem lepom gradu od 400000 stanovnika koji nema ni jednu bolnicu za lečenje svojih stanovnika), ne pruža nikakvu uslugu za novce koje uzima od karti. U svakoj normalnoj državi bi propala u roku od jednog meseca, jer ljudi ne bi koristili njene usluge, nego nekog drugog. U državi korupcije i monopola, ti nemaš druge opcije. Postoji opcija odlaska na neki od aerodroma od susednih država, koju i koristimo mi sa svera, ali svaki čas su pokušaji da se zabrani rad prevoznicima koji nas tamo dopremaju, opet radi održanja monopola... Ako si i dalje blaženo smiren i ako ti i dalje nije jasna drama, verovatno si dobro ručkao (air serbia preusmereni sendvič).
Da su samo sendbici i pice nego su red letenja unistili primer je let da dizeldorf imate u jednom pravcu direktno povratni let morate da obavite sa presedanjem u rimu i kosta oko 400 e nejvrednija stvar u toj kompaniji su bili direktni letovi sa dobrom satnicom to ce sad da uniste
Iskreno i bolje da ukinu sendvic i ostalo na kracim rutama ako ce za toliko smanjiti cenu karte, cesto letim sa kolegama i neko pravilo je da nejedemo to u avionu prvo zato sto je sve napunjeno aditivima i kojecime da bi moglo da stoji, tretman toplo hladno takodje nije zdrav, bolje kupiti nesto sveze i pojesti nego te sendvice od ko zna kad i cega
Ne razumem ovo smanjenje troskova na ovaj nacin. Upravo je taj obrok koji generalno aviokompaniju ne kosta puno (verujem do 10 evra) pruza osecaj putniku da je pored prevoza dobio nesto zauzvrat jos nesto za tu kartu od npr. 250 e. Cuj dodatna casa vode se naplacuje, e zivote. Nego jel im neko rekao i da prelazak na low cost podrazumeva i manju cenu karte!
Po broju komentara vrlo lako se dođe do zaključka da se ovde baš mnogo leti.
Dalje, najčešće koristim Lufthansa, mada nisam neki ljubitelj. Onu leteću kutiju šibica koja saobraća na relaciji Minhen - Beograd kada vidim - i nisam oduševljen, ali OK.
Ja mogu to da prihvatim ili da ne prihvatim.
Isto tako mogu da prihvatim ovo za sendvič.... Ili da ne prihvatim....
Ne razumem, čemu drama?
I nemacki Condor je low-cost kompanija, ali na duzim letovima (interkontinentalnim na primer) naravno da sluze besplatno i pice i hranu.
Kako "strucnjaci" iz Er Srbije misle da ako neko uzme kartu iz Beograda za Sangaj ne ostane gladan i zedan nakon 10 sati leta?! Koliko je meni poznato, postoji pravilnik koji regulise kolike distance je moguce prelaziti sa naplacivanjem hrane i pica, ali izgleda ja nisam strucan koliko eksperti u vladi smrdije. posle kad pukne bruka, a eventualno i tuzba, i kad ni to ne bude dovoljno da se kompanija koja od starta pravi gubitke ne zatvori, sta cemo onda?!
Poceli su sa menijem i TOPLIM obrocima, atraktivnim, ljubaznim, mladim stjuardesama i pristojnim prostorom za noge.
Onda su na silu ubacili jos redova sedista, zabaljezgali uslugu, a sada ukidaju i taj prazan sundjer-sendvic.
Totalno, ali totalno promasili temu.
Nema im do propasti.
A i bolje tako, nego ovo nekreativno mrcvarenje.
Zamislili genijalci low-cost uslugu, po full ceni.
Kako li ih Nobel zaobidje svih ovih godina?!?!
Sa zadovoljstvom ih zaobilazim kada god mogu.
''Najgora solucija, poručuje Vujović, upravo je hibridna verzija avioprevoznika u kom bi putnici plaćali paprenu cenu karte, a zauzvrat dobijali niskotarifnu uslugu.'' - Pa sta drugo nas moze da zakaci nego najgori model? Uvek pokusavamo da kopiramo i uvek odradimo ofrlje jer uvek mora neko da se ugradi, mora da bude za ovog iz stranke, pa onog iz stranke, pa ovog, pa onog i onda lupamo u nedogled tako. Muka mi je vise...
Ne znam koji deo reči "okupacija" - ne razumete?
Gaće smo prodali, ne postoji ni jedna suverena i ustrojena instanca vlasti... Ni na lokalnom nivou... Švajcarski sir ima strukturu... A ovo nema! Geografski smo pojam formalno, još uvek, eto...
I sad je Srbija - "e zemljo ovakva i onakva" i ne znam šta... Sendviči su problem...?!
Karte Er Srbije su papreno skupe!
Cesto su dosta skuplji od ostalih evropskih avio prezovnika, a pritom ne mislim na low cost kompanije.
Najnoviji potez sa hranom i picem je apsolutno neopravdan.
Kvalitet im je opao poprilicno u poslednjih par godina.
klasicna srpska dvostolica...malo ovako i malo onako, pa ako bas bude moralo onda cemo uz dosta natezanja i gomilu lazi i gluposti na kraju pristati na to sto je jedino bilo moguce i sto je svima od pocetka bilo jasno...ruku na srce taj njihov besplatan sendvic je bio (smrdljivo) dno...
Čuj, ukinuli besplatan obrok u avionima Air Srbije. Odrasli ljudi još uvek veruju u Deda Mraza? Takvi veruju i da na avio letovima postoji nešto besplatno. Sve je to kupovinom karte plaćeno, sve je to uračunato u cenu karte, ali ubede budale sa je to besplatno. Pravo pitanje je zašto putnicima ukidaju pravo na obrok koji su platili kupovinom karte. Ni jedan portparol bilo koje avio kompanije na svetu me neće i ne može ubediti u gnusnu laž da je obrok u avionu besplatan ili barem bio besplatan dok nije kao sada u ovom slučaju ukinut. Najjednostavniji obrok (kifla sa sirom + čaša veštačkog soka sa ukusom jabuke) minimalno košta barem 5 evra. Pomnožiš sa 200 putnika i dobiješ cifru od minimalno 1.000 evra za hranu koju navodno besplatno deliš. Pa avio kompanije gledaju kako da negde zakinu i uštede 10 pišljivih centi a ne da bacaju 1.000 evra "besplatno" hraneći 200 ljudi. Da ne pričam da ozbiljniji obrok gde se dobije nešto kuvano, zelena salata, voćna salata, masline, suvi vrat, sir, marmelada, kafa, sok, .... košta i preko 10 evra da se napravi, plate radnici, plati ketering koji to u specijalizovanim vozilima doveze do aviona na stajanci i utovari u njega. I sada će Air Srbija da me ubedi kako je do sada te obroke, u vrednosti od oko 2.000-3.000 evra po letu, delila džabe.
,,Najgora solucija, poručuje Vujović, upravo je hibridna verzija avioprevoznika u kom bi putnici plaćali paprenu cenu karte, a zauzvrat dobijali niskotarifnu uslugu.,, zar to vec nije?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Er Srbija ukinula besplatno piće i obrok na svojim letovima
Autor: N1
Info
•03.03.2018.
•20:25
Komentari 52
Aleksandar
Prvo se niko nije javljao vise mesec dana, pa nakon sto smo ih ponovo kontaktirali stigao je mail da nude 3900 din bez objasnjenja kako su stigli do ove sume.
Moje licno iskustvo je da su izuzetno losi u korisnickoj usluzi.
dado
srb na (lebu i) vodi
Marko
SamoUSrbiji
Mina
usa
Dobra
ns
Sedam
IvanSAD
Na internacionalnim letovima se jos uvek to sve ne naplachuje.
Nena
Letač
/
Marko
PERICA ###
Bull
Sale NS
A
molder
Kamila
650e (ekonomska plava klasa) povratna karta do Londona za kraj Marta, postoji i ekonomska crvena klasa sa sendvicem,- opcija koja ce Vas kostati svega 721e!
WizzAir karta za te datume 257e. (i to je puno u odnosu na slicne letove za Temisvar i Budimpestu koji mi sad postaju prva opcija bez obzira na cimanje na granici i duzi put)
Usluga jedina dva avioprvoznika koji lete direktno do Londona je slicnog kvaliteta, AirSrbija, ima bolja vremena leta zbog pretpostavljam "kumovske saradnje" sa Nikola Tesla aerodromom i mozda nekim kljucnim ljudima u vladi Srbije. Monopol? Uspesno su naprimer oterali British Airways, sa London-Bg linije, koji su koliko toliko drzali cenu i kvalitet usluge pod kontrolom. Da se nadamo da ce stvari biti bolje pod Vansi Airports kontrolom?
Po ceni od 721e, tesko je shvatiti zbog cega BA ili drugi avio prevoznici ne bi leteli na liniji Lon-Bg koja je uglavnom prebukirana (cene karata su odraz nemoci putnika da odaberu drugu opciju), cak u vreme praznika bude po dva AirSrbija leta na dan. Naprimer cena letova za te datume London-New York je 575e. Da, 150e je jeftinije leteti 5,600km preko Atlantika za NY nego 2,000 km za Bg, + sendvici i druga casa vode!
I ako moze neko da kaze sta se dogodilo sa zgradom JAT-a u Londonu kod Oxford St (kupljenja od drzavnih para za vreme direktora Zike Petrovica - nesretno ubijenog 2000te - ubica nikad pronadjen)?
Nesa
sale novosadjanin
neka hvala !
@EvoOvako
Rade
cvetić
K
Najgora praksa
EvoOvako
Dalje, najčešće koristim Lufthansa, mada nisam neki ljubitelj. Onu leteću kutiju šibica koja saobraća na relaciji Minhen - Beograd kada vidim - i nisam oduševljen, ali OK.
Ja mogu to da prihvatim ili da ne prihvatim.
Isto tako mogu da prihvatim ovo za sendvič.... Ili da ne prihvatim....
Ne razumem, čemu drama?
Oki
@pa dobro
C-3PO
Nikola
Kako "strucnjaci" iz Er Srbije misle da ako neko uzme kartu iz Beograda za Sangaj ne ostane gladan i zedan nakon 10 sati leta?! Koliko je meni poznato, postoji pravilnik koji regulise kolike distance je moguce prelaziti sa naplacivanjem hrane i pica, ali izgleda ja nisam strucan koliko eksperti u vladi smrdije. posle kad pukne bruka, a eventualno i tuzba, i kad ni to ne bude dovoljno da se kompanija koja od starta pravi gubitke ne zatvori, sta cemo onda?!
White Power
Onda su na silu ubacili jos redova sedista, zabaljezgali uslugu, a sada ukidaju i taj prazan sundjer-sendvic.
Totalno, ali totalno promasili temu.
Nema im do propasti.
A i bolje tako, nego ovo nekreativno mrcvarenje.
Zamislili genijalci low-cost uslugu, po full ceni.
Kako li ih Nobel zaobidje svih ovih godina?!?!
Sa zadovoljstvom ih zaobilazim kada god mogu.
Novosadjanin
Boki
Gaće smo prodali, ne postoji ni jedna suverena i ustrojena instanca vlasti... Ni na lokalnom nivou... Švajcarski sir ima strukturu... A ovo nema! Geografski smo pojam formalno, još uvek, eto...
I sad je Srbija - "e zemljo ovakva i onakva" i ne znam šta... Sendviči su problem...?!
A šta ste mislili?
Ivan
miki
stojan
Png
Hm
Mocna
Jole
Frequent flier
Cesto su dosta skuplji od ostalih evropskih avio prezovnika, a pritom ne mislim na low cost kompanije.
Najnoviji potez sa hranom i picem je apsolutno neopravdan.
Kvalitet im je opao poprilicno u poslednjih par godina.
Air Smrdija
Baka Stanka Gavrilov
P.S.
Letela bih od Krcedina do Petrovgrada (bivseg Zrenjanina).
Joooj
gox
evgenije
Vladan
pa dobro
Nervirach
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H