Popraviti krater i privezati pojas kad sednes u kola su dve drasticno razlicite investicije. A tvoje nevezivanje itekako moze da kosta zivota svakog ko se nadje svojom ili tvojom krivicom u udesu s tobom, i ti zbog svoje gluposti, umesto ugruvanosti ostanes mrtav na mestu.
Za jedan besmisleni i nepotrebni prekrsaj kao sto je nevezivanje pojasa treba podizati kazne do basnoslovnih suma, sve dok ne ostane ni jedan nevezan! Uostalom, drustvo je u obavezi i da zastiti svoje glupe i mentalno nedovoljno razvijene clanove od njih samih i njihove sopstvene gluposti.
Јуче на Булевару Европе њих тројица малтретирају деду у стојадину једно десет минута. У међувремену, поред тих истих саобраћајаца, мимо пешачког прелаза, прешло је булевар барем десетак кретена. Кад се већ убира харач, зар није исплативо да се један саобраћајац бави оним дедом и да му ребне казну, а друга двојица да се усредсреде на пешаке и сваком од њих наплати законом прописану глобу?
Koliko na bezbednost ostalih učesnika u saobraćaju utiče to što nisam vezao pojas ????
Koliko na bezbednost utiču rupe KRATERI po putu ??
3600 KAZNI PUTA 10000 DINARA 36 000 000 MILIONA !!!!!!!!
Sem punjenja budžeta tu nema ništa drugo. Od bezbednosti ni "B".
Što se tiče mobilnih to je sasvim ok i treba da budu još veće kazne jer to direktno utiče na bezbednost svih učesnika u saobraćaju.
Prosečna starost automobila u Srbiji je 17 godina . 1 800 000 registrovanih automobila putničkih vozila. Kad se sve izračuna jasno je zašto se traži da vozila starija od 15 god idu dva puta godišnje na tehnički pregled . Država će dodrediti cenu tehničkog pregleda naravno plus PDV i eto para za bahaćenje.
BEZBEDNOST JE U DRUGOM PLANU . UBIRANJE PRIHODA JE OSNOVA NOVIH IZMENA ZOBS-a
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Za dva dana zbog nekorišćenja pojasa kažnjeno 3.800 vozača
Autor: N1
Info
•15.03.2018.
•07:40
Komentari 4
@Perica
Za jedan besmisleni i nepotrebni prekrsaj kao sto je nevezivanje pojasa treba podizati kazne do basnoslovnih suma, sve dok ne ostane ni jedan nevezan! Uostalom, drustvo je u obavezi i da zastiti svoje glupe i mentalno nedovoljno razvijene clanove od njih samih i njihove sopstvene gluposti.
Gladius et anus
Perica
Koliko na bezbednost utiču rupe KRATERI po putu ??
3600 KAZNI PUTA 10000 DINARA 36 000 000 MILIONA !!!!!!!!
Sem punjenja budžeta tu nema ništa drugo. Od bezbednosti ni "B".
Što se tiče mobilnih to je sasvim ok i treba da budu još veće kazne jer to direktno utiče na bezbednost svih učesnika u saobraćaju.
Prosečna starost automobila u Srbiji je 17 godina . 1 800 000 registrovanih automobila putničkih vozila. Kad se sve izračuna jasno je zašto se traži da vozila starija od 15 god idu dva puta godišnje na tehnički pregled . Država će dodrediti cenu tehničkog pregleda naravno plus PDV i eto para za bahaćenje.
BEZBEDNOST JE U DRUGOM PLANU . UBIRANJE PRIHODA JE OSNOVA NOVIH IZMENA ZOBS-a
Miodrag
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H