Automobili koji se u Nemačkoj proglašavaju za otpad ne mogu se uvoziti u Srbiju, poručio je ministar životne sredine Goran Trivan na otvaranju sajma automobila u Beogradu.
Ako ste već odgovorni za ekologiju zašto ne stimulišete vožnju na gas u SRB tako što će se država odreći drakonskih akciza i poreza.Ovako pričam ti priču gde magarci riču, a ministri ruse.
Koja drzava? Austrija? Madjarska? Poljska? Neke druge pogranicne zemlje Nemackoj? Naravno da ce spreciti, pa nisu otpad pa da uvoze otpad. Sto je to vest? Gde god postoji drzava, naravno da ce spreciti. Ali zato kuku onima koji se nalaze u naseobinama naroda koje nisu drzave, nego korupcionaske mafijaske organizacije.
Mislim da je došlo vreme da se vratimo konjskoj zaprezi. Ako im je već toliko stalo do ekologije, iako svi znamo da im je to zadnja rupa na svirali, konj traži samo da bude sit, ne menjaju mu se delovi i sl., iako bi oni vrlo brzo i tu smislili nešto besmisleno, kako bi običnom svetu zavukli ruku u džep...
Rešenje je preusmeravanje robnog i putničkog prometa na železnicu; dakle, revitalizovati pruge i zapuštene pružne pravce, te podstaći u nas posve zagubljenu industriju šinskih vozila.
Hocete ekoloski prihvatljivija vozila? Zasto onda naplacujete dazbine pri konverziji vozila na Tecni Naftni Gas? Zasto drzava ne podstice konverziju, a ne da je jos naplacuje? Sta ce nam akcize na TNG? Poznato je da vozila na TNG izbacuju manje CO2 i prakticno u opste ne zagadjuju okolinu.
Gosn Trivan, ti ionako koristiš službeni auto za sve i svagdije, tako da ne beri brigu šta ćemo mi sa 300-400e platom da vozimo. I nemoj ti da odlučuješ o tome, prepusti nešto i velikom Vođi, ipak je on taj izabrani.
Ovde svi smatraju da onaj koji od svoje mukom skupljene crkavice ovde kupuje polovan auto - da ne zna šta radi, ne zna šta da gleda i da to olako radi. Da ga je veoma lko prevariti.
Da će baciti svoj novac. U Srbiji?
E, nije tako.
Boljeg kontrolora od kupca ti ovde ne treba.
Udri po ovim svercerima i preprodavcima sto u EU kupuju auta na Kilo za 500 eura a ovde prodaju ko nova a ne placaju nikome i ne garantuju ispravnost vozila ! Tako je dosta vise muljavine ove sirotinje i njenog pljackanja idi uvezi krs u Hrvatsku ako mozes sa sve laznim papirima zagitovan i odstampanim potvrdama amss ,malo sutra tamo postoji zakon a ne ovi muljatori po carinarnicama i lopovi
Krajnje je vreme da ministri, poslanici i njihova rodbina - preuzmu uvoz i kontrolu polovnih automobila.
Da lepo donesu zakon, licenciraju svoje ljude pa lepo krenu s uvozom ISTIH TIH POLOVNIH automobila koje bi sada deklarativno d azabrane - uz beznačajnu proviziju od 2000 evra po automobilu.
Ali - overenu njihovim pečatom, a i pečatom part.... ovaj, države.
Pretpostavljam da bi se kontrolori tog uvoza zvali autofireri.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Trivan: Država će sprečiti uvoz automobila koji su otpad u Nemačkoj
Autor: Tanjug
Info
•22.03.2018.
•13:00
Komentari 13
Sinisa
janjanin
Gas, gas
hahaaa
Aleksandar
Raka
Zivan
BlasteR
saruman
Kupac
Da će baciti svoj novac. U Srbiji?
E, nije tako.
Boljeg kontrolora od kupca ti ovde ne treba.
sale
Tihi
Grabi gde možeš!
Da lepo donesu zakon, licenciraju svoje ljude pa lepo krenu s uvozom ISTIH TIH POLOVNIH automobila koje bi sada deklarativno d azabrane - uz beznačajnu proviziju od 2000 evra po automobilu.
Ali - overenu njihovim pečatom, a i pečatom part.... ovaj, države.
Pretpostavljam da bi se kontrolori tog uvoza zvali autofireri.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H