Moglo bi se početi sa proveravanjem prekršaja koje naprave policijska kola koja redovno prolaze kroz crveno, mada nisu pod žirofarom, ne propuštaju pešake, ne vezuju pojase...
Oni su, kako se čini, iznad zakona.
Zašto bi se redovno tražila nova sredstva za kažnjavanje naroda. Dosta već!
Ako se na izlaznoj rampi ne pokaže ulazna kartica, plaća se iznos u visini sume svih parcijalnih putarina na tom pravcu.
Zbir svih putarina na pravcu npr. Subotica-Leskovac je 1450 DIN. Visina kazne za prekoračenje brzine od: • 20 do 50 Km je od 10.000 do 20.000 DIN • 51 do 70 Km je od 15.000 do 30.000 DIN • preko 70 Km je 120.000 DIN . Da li se isplati “izgubiti” ulazna kartica? Sistem merenja srednje brzine između naplatnih rampi je apsolutno nebulozan i zato ga nema ni jedna druga država.
@banana men
Objasnio ti je čovek lepo. Tvojim autom je napravljen prekršaj. Ako si bio u autu, znaš i ko ga je napravio. Ako nisi bio, zašto si dao auto neodgovornim ljudma. Prosečnu brzinu ne možeš tako lako prebaciti. Ako je neko prebacio prosečnu brzinu ovao kako je definisana, to znači da je neko baš divljao.
Uostalom, sve ovo i jeste definisano zakonom upravo zbog takvih kao što si ti, koji bi radije da se iz sve snage trude da budu pametniji i od sistema i od onih koji poštuju isti nego da se u saobraćaju ponašaju razumno.
Ako ne gledamo trenutno opravdanost uvođenja merenja srednje brzine treba da se zapitamo da li je zakonski sprovedeno.Merenje prosečne brzine radi preduzeće gde su u istoriji "malo više kraduckali".Znači neko preduzeće koje nema ovlašćenja radi sa podacima građana i prosleđuju ih dalje-po kom zakoskom osnovu.Takođe svaki merni instrument mora da bude atestitiran.Šta je ovde merni instrument , softver kompjutera neke neovlašćene firme.Ako zakonski hoće da mere prosećnu brzinu kao u drugoj pravnoj državi onda MUP neka postavi svoj nezavistan sistem i neka ovlašćeni ljudi obrađuju podatke.
Ja i nisam rekao da se ne zna ko je vozio, nego imenom i prezimenom navedes tri vozaca, koja su vozila, tako da se tacno zna ko je vozio, ali ne zna se tacno ko je prekoracio srednju brzinu.
banana men
29.03.2018 • 12:51
A sta ako na merenoj deonici voze dva ili vise vozaca, koji od njih ce platiti kaznu, ako je doslo do prekoracenja prosecne brzine na tom delu puta??? Da li ce svo troje biti kaznjeno punom cenom, ili se kazna deli na tri dela, ili niko nece biti kaznjen, jer ne mogu da dokazu koji vozac je prekoracio brzinu???
Mislim da je već uvedeno da ako nije moguće utvrditi identitet vozača za kazne ovog ranga odgovara vlasnik vozila.
Prvo u zemljma Europske unije to ne postoji, vozim sleper godinama za stranu kompaniju I u Europi I u skandinaviji to ne postoji. Drugo svi manijaci nece vise ici autoputem nego sporednim putevima, pa nema tu govora o bezbednosti u saobracaju.
Se Meri, ali....
U evropskim državama postoje znakovi koji ukazuju na kamere.
U Nemačkoj na nekim putevima nema ograničenja, a negde (severno od Hamburga) ograničenje je 120 km/h - zbog stanja kolovoza.
U celoj Evropi je dozvoljena veća brzina kretanja, nego li u SRB, osim u Skandinaviji - sneg, led, klima....
Uzme unuk od dede Juga 45 starog 35 godina i raspali 100 na sat, a neko A6 i vozi 130 na sat i ko je veća opasnost?
Ne ulazim odakle mu A6 - čovek radi u inostranstvu, recimo...
Neka se meri, ali...
A sta ako na merenoj deonici voze dva ili vise vozaca, koji od njih ce platiti kaznu, ako je doslo do prekoracenja prosecne brzine na tom delu puta??? Da li ce svo troje biti kaznjeno punom cenom, ili se kazna deli na tri dela, ili niko nece biti kaznjen, jer ne mogu da dokazu koji vozac je prekoracio brzinu???
Predlazem da se jednom godisnje uz tehnicki radi i odredjivanje BMI za vozaca. Ako je veci od optimalnog naplatiti dodatnu taksu jer pod tezinom ostecuje puteve.... e drzavo ... napuni budzet da imas cime da ispratis ovu sirotinju
Malo izadjete iz svog zatvorenog sveta u otvoreni svet pa ce vam biti malo jasnije sta je poenta ovakvih stvari i da ovo postoji u mnogim zemljma a za ove sto ce da sede na pumpi da im prosecno vreme brzine spadne na 120 cisto sumnlam da imaju dovoljno mozga da izracunaju potrebno vreme cekanja .
Kada počnete da merite službenim Škodama i Leksusima koji proleću pored mene , onda možete i meni. Nisam ništa lošiji niti manje vredan od tih ljudi koji se voze u tuđim kolima od tuđeg novca.
Pitanje za ove koji stalno govore "neko će voziti 200 km/h i stati na pumpu i opašće mu srednja brzina" - koja je logika u tome da voziš 200 na sat i onda da stojiš pola sata na parkingu da bi ti opala srednja brzina? Još nekako mogu i da razumem da neko vozi 200 km/h konstantno, pa stigne sat ili dva ranije od onog koji ide 120 km/h, ali momenat gde neko vozi 200 km/h, pa stane i čeka zbog prosečne brzine, pa dođe u isto vreme na odredište kao onaj koji je vozio 120 km/h, pri čemu je ovaj što vozi 200 ugrozio sve ostale učesnike u saobraćaju, e to mi nikako ne ide u glavu... kojoj budali to može da ima ikakvog smisla?! E, jesmo šupalj narod, pa to ti je...
Da ovaj sistem merenja prosecne brzine se koristi u pola drzava evrope. Tako da nasi nisu ovo izmislili.
Da, i dalje ce se koristiti radari na nadvoznjacima i tome slicno, pa neces moci da teras auto 200km/h pa svratis na kaficu.
Savetujem vam, da budete pametniji od drzave itd i vozite po propisima! Postovanjem propisa vam ne mogu naplatiti kaznu i vas novac uzeti. A postovanjem propisa vas cini kulturnim gradjaninom!
Kad komentarisem vesti gotovo uvek je to kritika ove i svih prethodnih vlada. Ovog puta osvrcem se na nekoliko ovde vec datih komentara, kao i slicnih koji su ostavljani na povezanu vest ranije.
Prvo, nismo prvi koji ce ovo imati, dakle, molim vas ne trosite uzalud komentare tipa ko se ovog setio i slicno. Drugo, ovo nije jedina mera kojom se pokusava povecati bezbednost saobracaja, tako da ne pomaze navodjenje sto se ne meri maksimalna brzina ili neka druga ili slicno. Nigde se ne kaze da ce se prestati meriti po punktovima. U svakom slucaju, ni takva mera ne bi apsolutno pomogla. Nekad morate povecati brzinu na kratko, da izbegnete nepredvidivu situaciju ili skratite vreme preticanja, ali tako da to ipak ne postanu karakteristike divlje voznje. Trece, u redu je da se zalimo na kvalitet puteva, da budemo nezadovoljni, ali izdvojio bi to od sagledavanja uvodjenja ove konkretne mere, to je ipak vise divergiranje po pitanju ove teme.
To nije dobro resenje. Znajuci nas mentalitet, vrlo lako bismo saznali gde su kamere i dolazili bismo u situaciju da vozaci uspore ispred tih kamera i posle opet po gasu. Prilog ovome je sto su nasi vec smislili aplikaciju za mob za srednju brzinu
je da se autoput dovede u jos gore stanje,i onda nece trebati nikakvi meraci brzine.E, ali je pitanje kako napuniti budzet.Mozda kroz gorivo,folije na staklima ili neku novu inovaciju Komiteta za bezbednost saobracaja:
U ovoj državi se radi svuda na povećanju harača, grčevita borba vladajućih da zauvek tu ostanu.
U Bugarskoj prošle godina na autoputu, kakav ni Mađarska ni Hrvatska nemaju, 140km/h ograničenje. Na starijem delu autoputa je 130.
Samo ćutite i trpite narode.
Autoput je toliko loš da jedva može da se vozi i sto (ako nisi u službenom autu ili nekom terencu). Konkretno, govorim o delu autoputa od Subotice ka Novom Sadu. Ko je tuda prolazio znaće o čemu pišem.
Zasto merite srednju brzinu?
Znakovi se odnose na maksimalnu dozvoljenu brzinu i ako se ona prekoraci sledi kazna, sve ostalo su gluposti.
Dakle kamere na nadvoznjake i table i to je to, ne treba vam covek uopste.
Zasto izmisljate toplu vodu i gde na svetu postoji merenje srednje brzine?
Jedino što bih uveo kao unapređenje je da se odmah po izlasku ispiše prosečna brzina na displeju, kako bi vozač odmah znao da li je prekršio ograničenje ili nije.
Vozači koji plaćaju manuelno, imaju potvrdu pa sa nje mogu da izračunaju. Međutim, oni koji koriste sistem ENP, to nemaju.
Inače, pozdravljam vrlo odluku. Na autoputu BG-Niš mora se voziti slalom da bi se u srednjoj traci izbegli kamioni i autobusi koji idu propisanih 80 km/h, a u levoj traci divljaci koji ne spuštaju ispod 150 km/h. S druge strane, autoput BG-NS milina voziti. Svi voze kulturno, odmereno i bez divljanja. Mnogo opuštenija i manje stresna vožnja.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Merenje srednje brzine od aprila na svim autoputevima
Autor: Politika
Info
•29.03.2018.
•08:22 > 08:23
Komentari 33
hm
Oni su, kako se čini, iznad zakona.
Zašto bi se redovno tražila nova sredstva za kažnjavanje naroda. Dosta već!
Kako izbeći kaznu?
Zbir svih putarina na pravcu npr. Subotica-Leskovac je 1450 DIN. Visina kazne za prekoračenje brzine od: • 20 do 50 Km je od 10.000 do 20.000 DIN • 51 do 70 Km je od 15.000 do 30.000 DIN • preko 70 Km je 120.000 DIN . Da li se isplati “izgubiti” ulazna kartica? Sistem merenja srednje brzine između naplatnih rampi je apsolutno nebulozan i zato ga nema ni jedna druga država.
Vlada
Objasnio ti je čovek lepo. Tvojim autom je napravljen prekršaj. Ako si bio u autu, znaš i ko ga je napravio. Ako nisi bio, zašto si dao auto neodgovornim ljudma. Prosečnu brzinu ne možeš tako lako prebaciti. Ako je neko prebacio prosečnu brzinu ovao kako je definisana, to znači da je neko baš divljao.
Uostalom, sve ovo i jeste definisano zakonom upravo zbog takvih kao što si ti, koji bi radije da se iz sve snage trude da budu pametniji i od sistema i od onih koji poštuju isti nego da se u saobraćaju ponašaju razumno.
Zoks
banana men
dule
29.03.2018 • 12:51
A sta ako na merenoj deonici voze dva ili vise vozaca, koji od njih ce platiti kaznu, ako je doslo do prekoracenja prosecne brzine na tom delu puta??? Da li ce svo troje biti kaznjeno punom cenom, ili se kazna deli na tri dela, ili niko nece biti kaznjen, jer ne mogu da dokazu koji vozac je prekoracio brzinu???
Mislim da je već uvedeno da ako nije moguće utvrditi identitet vozača za kazne ovog ranga odgovara vlasnik vozila.
/
Nervirach
Sabe
EvoOvako
U evropskim državama postoje znakovi koji ukazuju na kamere.
U Nemačkoj na nekim putevima nema ograničenja, a negde (severno od Hamburga) ograničenje je 120 km/h - zbog stanja kolovoza.
U celoj Evropi je dozvoljena veća brzina kretanja, nego li u SRB, osim u Skandinaviji - sneg, led, klima....
Uzme unuk od dede Juga 45 starog 35 godina i raspali 100 na sat, a neko A6 i vozi 130 na sat i ko je veća opasnost?
Ne ulazim odakle mu A6 - čovek radi u inostranstvu, recimo...
Neka se meri, ali...
banana men
grbavi
Mrdjans
Rade
Novosadista
Комша
neurology
Vozač
PR2
U kojim zemljama?
Jovan
vozac
Da ovaj sistem merenja prosecne brzine se koristi u pola drzava evrope. Tako da nasi nisu ovo izmislili.
Da, i dalje ce se koristiti radari na nadvoznjacima i tome slicno, pa neces moci da teras auto 200km/h pa svratis na kaficu.
Savetujem vam, da budete pametniji od drzave itd i vozite po propisima! Postovanjem propisa vam ne mogu naplatiti kaznu i vas novac uzeti. A postovanjem propisa vas cini kulturnim gradjaninom!
lost world
Kontras
Prvo, nismo prvi koji ce ovo imati, dakle, molim vas ne trosite uzalud komentare tipa ko se ovog setio i slicno. Drugo, ovo nije jedina mera kojom se pokusava povecati bezbednost saobracaja, tako da ne pomaze navodjenje sto se ne meri maksimalna brzina ili neka druga ili slicno. Nigde se ne kaze da ce se prestati meriti po punktovima. U svakom slucaju, ni takva mera ne bi apsolutno pomogla. Nekad morate povecati brzinu na kratko, da izbegnete nepredvidivu situaciju ili skratite vreme preticanja, ali tako da to ipak ne postanu karakteristike divlje voznje. Trece, u redu je da se zalimo na kvalitet puteva, da budemo nezadovoljni, ali izdvojio bi to od sagledavanja uvodjenja ove konkretne mere, to je ipak vise divergiranje po pitanju ove teme.
Ja
Laki
Dragi bulatov
PetarPP
U Bugarskoj prošle godina na autoputu, kakav ni Mađarska ni Hrvatska nemaju, 140km/h ograničenje. Na starijem delu autoputa je 130.
Samo ćutite i trpite narode.
@nemanja
To ne znači da neće biti radara svuda.
Trutuka
nemanja
Sima pandur
Znakovi se odnose na maksimalnu dozvoljenu brzinu i ako se ona prekoraci sledi kazna, sve ostalo su gluposti.
Dakle kamere na nadvoznjake i table i to je to, ne treba vam covek uopste.
Zasto izmisljate toplu vodu i gde na svetu postoji merenje srednje brzine?
khm
Vlada
Vozači koji plaćaju manuelno, imaju potvrdu pa sa nje mogu da izračunaju. Međutim, oni koji koriste sistem ENP, to nemaju.
Inače, pozdravljam vrlo odluku. Na autoputu BG-Niš mora se voziti slalom da bi se u srednjoj traci izbegli kamioni i autobusi koji idu propisanih 80 km/h, a u levoj traci divljaci koji ne spuštaju ispod 150 km/h. S druge strane, autoput BG-NS milina voziti. Svi voze kulturno, odmereno i bez divljanja. Mnogo opuštenija i manje stresna vožnja.
Puniša
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H