Autor: RTS

Info
01.04.2018.
10:31
Izmene i dopune Zakona o bezbednosti saobraćaja, koje će stupiti na snagu 3. aprila, povećaće sankcije za najteže prekršaje, ali i za prekršaje koji utiču na posledice saobraćajne nezgode, izjavio je načelnik Uprave saobraćajne policije Nebojša Arsov.
  • jasno kao sunce

    12.04.2018 19:33
    Nedaj boze,da si ti,ili ti jav
    Pre nego se zavrse, vasi, od (nekih, izuzetno, agresivno, glupih, nevaznih i izuzetno, provokativnih komentara), A nazalost, bice ih,Neznam, kome ide to uopste u korist,da covek udahne duboko vazduh i kaze:" Vi, koji ste, Mangupi, da izazivate sudbinu,NEKA vam se i ostvari, bez pojasa, veeeeelikom, brzinom, ,DA, ODLETITE, ALI SA SAMIM SOBOM,da bez da ijednog, "GLUPOG", vozaca ili pesaka povredite!Ako ste kamikaze, u tom smislu, ako imate hrabrosti, najavite, vlastima, vase trke, pa zajedno sa ( zaradice svi, mislim pare, ne povrede),,ljudima koji su itekako bolji vozaci od vas, mislim na policiju,statiste, i stvarno dobre vozace, za razliku,od,vas nadobudnih,....Nekih, vozaca! Tamo se pokazite, ostavite, dobre, vozace,savesne,pesake na miru!!!!!! ISKLJUCUJEM SE! A, ZASTO? MOZE mi SE, jer nikoga necu, povrediti,ni misaono, ni sa idejom, ni sa "iskustvom"HVALA 021!
  • PetarPP

    04.04.2018 09:48
    Uglavnom nikog ne viđam bez pojasa na prednjim sedištima ali zato se nazad niko ne vezuje.
    Bolje da ste objasnili ko će da plaća tih 10.000 din, putnik nazad ili vozač.
    Mišljenja sam da je za tako nešto u gradu bila dovoljna 5.000 din ili mandatna kazna od 2.500 din. Slično je i za promenu granica alkohola i prekoračenje brzine.
    Ovo je samo ubrzano punjenje budžeta.
    Tako ste glasali.
  • Korda Susjed

    04.04.2018 06:48
    Ja se slazem i vezem pojas uvek. Ali ne spasava pojas uvek zivote i to vam govorim iz cistog iskustva komsije u Puli prezivao se Korda. SUdar on sofer nevezan cura vezana. On izletio iz auta malo ogreban prezivio ona mrtva na mestu. I dan danas je psiholoski propao i odrezao svoje pojaseve u autu. Sve ovisi o nesreci i svaka je razlicita istina u manjim brzinama spasice vam zivot ali sve sto ide preko 100km na sat nema pojas nikakve veze nakon tih brzina lomi se vrat i glava udara na sve strane kad se prevrce auto.
  • Veronika

    03.04.2018 01:11
    Naravno
    Nemac propuštaju pešake na pešačkom kada je u glavnoj ulici i zna da ga hvataju kamere,
    Nemac se nabija u branik i blindira da se makneš iz leve trake dok obilaziš na auto-putu sa 160 km, a on nagazi na 220.
    A u malim, sporednim ulicama gde nema kamera, Nemaac gazi decu.
    Nemci se boje kazni i većinom zbog toga poštuju zakon. Tako su u Fancuskoj, dok im nisu počeli slati kazne na kućne adrese, na periferiku, gde je ograničenje 80 km, vozili kao po auto-putu i obarali sve rekorde prekoračenja.
    Nemac će baciti papir ili cigaretu na ulici, samo pošto se prethodno uveri da ga niko ne gleda, ali će opomenuti svakog stranca koji to uradi. Svoje kante za đubre drže zaključane, a u tuđe, kad je nađu nezaključanu, ubacuju svoj otpad. Stare su gume, da bi izbegli plaćanje takse za reciklažu, bacali po nemačkim šumama, sve dok na divljim deponijama nisu bile postavljene kamere i dok ih nisu počeli kažnjavati. Bacali su Nemci i kese sa đubretom na sve strane,dok nije uvedena služba koja je čeprkala po otpadu u potrazi za identitetom osobe koja je izbacila đubre (pisma, računi...) Pa, kad se počelo sa kažnjavanjem, doterani su u red.
    I prestanite idealizovati Nemce. Pogledajte malo šta rade u Tajlandu, Australiji..., Setite se Nemaca koji su goli vozili biciklove po keju. Da li to rade u Nemačkoj?
    A što se kazni za vezivanje pojaseva tiče, možemo očekivati da nam počnu oduzimati stanove kad se ne vežemo, da ubrzaju pljačku
  • @Djuro

    02.04.2018 09:44
    NIje tvoja stvar, nego stvar drzave. Drzava i drustvo su duzni da svoje slabije jedinke, u ovom slucaju slabe zbog manjka inteligencije, prosto receno - glupe ljude zastite same od sebe, kad nesto rade na svoju stetu, jer prosto nemaju dovoljno pameti da sami nesto urade. Npr. covek moze da ima dovoljan IQ da nauci za vozacki i kupi auto, a nedovoljan da shvati zasto je pojas vazan (vidimo u komentaru da si sposoban da procitas da neko gine jer je zavrsio u reci vezan, a neko gine jer je probio glavom sofersajbnu nevezan, a eto nisi u stanju da uporedis ucestalost tih incidenata i pojmis sta je zakon verovatnoce). Istovremeno takav covek ima dovoljni IQ da poveze da ce ga mnogo kostati ako bude uhvacen nevezan, i onda zbog toga cini tu za njega izuzetno korisnu stvar. Zato kazna mora biti i jos veca, pa sve do vrednosti samog vozila, dok se i najgluplji ne nauce, putem stvaranja uslovnog refleksa vezivanja kao zivotinje sto se dresiraju.
  • hahaha

    02.04.2018 09:35
    Sunce, sta je ovde jasno? Ko da na kineskom pises, glava zaboli ako se pokusa razumeti sta si pisao, ljudi cuvajte se.
  • jasno kao sunce

    01.04.2018 23:05
    nije ni cudo
    Volim da sebi dokazem da sam u pravu, sa ovim sto vidim da ima "pametnih", cisto da bi se inatili i dobili, od "istomisljenika",potvrdu, koje boli briga, dali su to isti, u saobracaju, ili na ovoj stranici,povredjeni,ili posle izgubili zivot, gde je bla, bla, vise od upozorenja,vaznije "sada",Ovaj jedan plus, mi je vazniji od nekih cisto pritisnutih tipki! ZIVOT nije nebuloza i cista, potvrda ja sam tu, nego PROCITAJ,i realno sagledaj posledice, tog glupog divljanja u saobracaju! Stavi se u poziciju povredjenog i ne balj....j!Hvala ti za 1zeleni!!!! Ipak neko shvata ozbiljnost, situacije! To mi je dovoljno!!!!!
  • Rade

    01.04.2018 21:39
    Nekim ljudima ovde treba zabraniti da voze dozivotno posto im je inteligencija na nivou jahanja magarca tamo nema pojas
  • Мунгос

    01.04.2018 20:41
    Уопште ми није јасно зашто су казне за појасеве мале у Немачкој, а велике код нас.
    А сви знамо да су путеви у Немачкој много бољи него путеви код нас.
    Када нам начелник Небојша Арсов објасни, то је већ нешто, није смотано као када дозволимо да нам тртомуди Дамир Окановић.
  • Nomad

    01.04.2018 20:12
    Vidim kako ovde, tako i na svim ostalim portalima svi se dure jer moraju da stave pojas. I porede kazne u Nemačkoj i kod nas. Za razliku od nas Nemci:
    - propuštaju pešake na pešačkom
    - ne nabijaju ti se u branik i ne trube da se makneš iz leve trake na bulevaru.
    - ne blicaju i ne pokazuju gest srednjim prstom ako si sporiji
    - ne lome i ne grebu tuđe automobile na parkingu jer "on tu parkira"
    - vezuju se jer je to za njihovo dobro

    Pominju neki "šta je jedno piće" - dovoljno je da se ohrabriš i kreneš u preticanje u koje inače ne bi...
  • Novoseljanin

    01.04.2018 19:16
    Kuku, ako su ovako drakonske kazne pijanima koji izazovu tek izmedju 8-12 % nezgoda na putevima, sta ce tek raditi treznima koji skrive preko 88% nezgoda ? Statisticki gledano, pijani su nekih 7 puta bezbedniji vozaci ! :)
  • :/

    01.04.2018 18:22
    -
    Zanimljivo kako se svi pozivaju na zakon u Nemackoj kada im ide u prilog, a kada se pomene srednja brzina, svi su u fazonu "to nema ni u Nemackoj".
  • Stefan

    01.04.2018 16:23
    Udri po sirotinji
    Samo se prave pametni sa tim zakonom cuj smanjiti alkohol sa 0.3 na 0.2 pa ljudi koji imaju manju kolicinu alkohola od 0.5 i ne prave udese. To se desava sa mnogo vecim kolicinama alkohola. Sto znaci da je zakon namenjen normalnim vozacima da uzima pare iz dzepa ja npr idem na poslovni sastanak i popijem dva viskija i eto kazne. Ugledajte se malo na nemce ili austrijance kako se kaznjavaju i kako se ponasaju na autoputu. I uvedite kazne za ljude koji ugrozavaju druge ucesnike u saobracaju kao npr u austriji njihov zakon je idealan.
  • crvenkapa

    01.04.2018 14:56
    Da li se ova nazovi država uopšte bavi drugim stvarima osim konstruisanja metoda za kažnjavanje svojih produktivnih gradjana? Dokle god po ulicama vidjamo zaprežna vozila, improvizovane neregistrovane motorcikle za skupljanje otpada i raspale kante na ćelavim gumama bez kočnica i svetla nema govora o brizi za bezbednost učesnika u saobraćaju. Ko neće da vezuje pojas time ugrožava isključivo sebe. Kazna ima opravdanje samo ako se nepropisno prevoze deca i nemoćna lica koja nisu bezbedno smeštena. Treba da je plati onaj ko upravlja vozilom. Država mora da vodi računa o opštoj bezbednosti što ne čini čim dozvoljava svakakva vozila po drumovima. Država je zainteresovana samo za poreze, registracije i kazne. Bezbednost u saobraćaju je prepuštena slučaju i služi samo kao opravdanje za nove namete.
  • jasno kao sunce

    01.04.2018 14:54
    u ime zivota
    Pa, kad neko nazove nekoga, da bi ga izvadio iz situacije u koju je i pored svih znakova obavestenja, sam upao, normalno, mora se dokazati!,bez da je pitao policiju, tako i policija, moze i treba,da,preko noci naredi, u skladu sa najboljim mogucim zakonom, postavljanje svih mogucih znakova upozorenja,obavestenja, pa neka "pametni" izvole da se mangupiraju. Mada u saobracaju, mangupiranje se zavrsi ili u zatvoru ili zavoju!!!!! A o onom trecem???....Ni DA SE POMISLI! A to znaci da se svi Znakovi , ogranicenje brzine, moraju DOBRO, pregledno i citko, izraditi, napraviti! Pa ko voli neka izvoli! NI jedna kazna, novcana ili zatvora nemoze dovoljno da bude jaka, da se izbrise tuga za izgubljenim ljudskim zivotom!!!! Zasto da su veliki broj "vozackih-ne vozaca" manji od makovog zrna, samo u drugim zemljama! Nesrece se nazalost desavaju, bez da je iko hteo, ponekad, ali svesno i kako se reklo, divljanje, nasilnicko vozenje, ili prelazenje svesno, mislim i na pesak, na crveno ili gde se uopste ne sme,mnogo strozije sve kaznjavati, nestace i para u dzepu!!! A policija u svakom slucaju,SA svojim vernim, nepotkupljivim kamerama, znakovima sirom otvorenih ociju u bolje sutra sa spasenim ZIVOTIMA!!!!
  • Budimir Spavić

    01.04.2018 14:25
    Ma kako da ne
    Zato i jesmo tu gde smo jer ima onih kojima se čini logično da u Nemackoj kazna za pojas bude 1% prosečne plate, a kod nas 25% ili 30%. Pri tom, ta kazna koja bi trebalo da važi za sve se primenjuje samo na one koji imaju tu prosečnu platu. Oni "bogati" ne plaćaju kazne (a ni vrtić), a oni ispod ni ne mogu ni da priušte auto. Samo tako nastavite, baš nam dobro ide!
    Probajte da uvedete test izduvnih gasova kao u Nemačkoj, pa da onda vidimo koliko će automobila ostati na putevima!
  • Djuro

    01.04.2018 14:16
    Pojas može biti i opasan, i ne treba da bude obavezan zakonom. Koliko ljudi se udavilo zbog pojasa kada su se preturili u reku ili jezero? Da ne pominjem što kod ljudi koji su niži pojas može ozbiljno da ih povredi jer im ide blizu vrata. Dal ću da stavim pojas je moja stvar, a ne da država brine moju brigu.
  • Plavić

    01.04.2018 13:57
    Zagonetka
    Hoće li se najzad neko, od nadležnih/upucenih/odgovornih ili bar neko od medija, setiti da makar uzgred pomene da se narečeni zakon odnosi još na nekog učesnika u saobraćaju - osim na vozače ili auto-škole?
    Ima li, zaboga, iko još makar i najmanju obavezu ... preti li ikakva kazna, makar simbolična, zatvor da i ne pominjem - pešacima i pešakinjama, rolerašima, jahačima, održavaocima i držaocima puteva, padalašima svih kategorija i njihovim motornim pandanima i svima nepomenutim, a kojima volan nije u rukama, koji itekako kroje saobraćajnu sudbinu naših gradova, "gradova" kao i unutrašnjosti i iznad svega - onih stalno-pominjanih-večno-i-za-sve-krivih.
    Takode, beskrajno sam radoznao - važi li Zakon ..., posle ovih izmena i dopuna, za sve kategorije večno-krivih ili (i dalje) postoji imovinska granica za odgornost?
  • koka

    01.04.2018 13:56
    A u cemu je problem sa vezivanjem pojasa? Ili, zasto odmah neki reaguju navodeci gomilu irelevantnih primera? Vezi se i vozi po propisima, to je sve sto mozes da ucinis...a sto se tice ostalih stvari i politike....pa izadji na izbore i ne biraj te iste koje posle proklinjes...mi smo sami sebi najveci problem a neko "drugi".
  • DonJuan

    01.04.2018 13:36
    Evo vas pojas da vas ebo!
  • Rade

    01.04.2018 13:34
    Kada polozis dobijes dozvolu koja znaci da si upoznat sa pravilima i propisima u saobracaju ako se nevezes krsis zakon i platis kaznu ko zeli da se pravi pametan neka proda kola da plati kaznu i kraj price .Drugim recima ako se vezes niko ti nemoze naplatiti kaznu .A o visini kazne u inostranstvu i ovde ne vredi komemtarisati zato sto je kultura u saobracaju mnogo veca nego kod nas pa i nema potrebe primoravati ljude da postovanje propisa
  • Nikos Galis

    01.04.2018 13:10
    Spinovanje vrsta umetnosti
    8% svih nezgoda izazovu pijani vozači. Iz toga dolazi da su za 92% krivi trezni vozači. Kažnjavati trezne vozače i eto rešenja!
  • Ja

    01.04.2018 12:59
    Nije za upoređivanje Nemačka i visina kazni. U Nemačkoj možete satima da stojite na putu i posmatrate vozače i nećete da vidite NIKOGA da nije vezao pojas. Reč je o saobraćajnoj kulturi i poštovanju svog (i tuđeg) života. Ako i ima ko nevezan , potpisujem da su ex jugovići ili Turci.

    Kazne za "one u blindiranim džipovima" bi samo trebale da se uvećavaju za deset puta za svaki ponovljeni prekršaj. Prvo nevezivanje 10000, sledeće 100000....i tako dalje...

    I da - u pravu su oni koji misle da ima "nedodirljivih". To su oni koji prvo vade mobilne telefone i zovu "nekoga", pitaju za ime komandira...dogovaraju se....kažite kako protiv njih? Ja mislim da je jedini način da u patrolu uz dva policajca ide kao pratnja neko ko je izgubio nekog bližnjeg u sudaru gde su bahati i pijani vozači skrivili udes. Da budu "glas razuma" i ne dozvole mito. A u svako policijsko vozilo bi postavio kamere na sve 4 strane - audio i video.
  • Goxns

    01.04.2018 12:45
    Evo ovako
    Kakva je razlika ako je kazna 10.000 ili 100.000 din, ako poštuješ propise nema čega da se bojiš.
  • deda

    01.04.2018 12:33
    za pojas su preterali stvarno ali ove sto 'bolje voze kad trgnu jednu', razgone pesake po ulicama i trgovima, flekaju 'sporace', kolone , i trebaju zesce kazne a ako ima neko bolji predlog kako ih uvesti u red ok, al bi valjalo i da policijska vozila imaju kameru(a to nisu velike pare) pa da se vidi cijeg su sina pustil, pred kojom su kafanom parkirali ...uvodjenje reda je vazno za obe strane
  • Peka

    01.04.2018 12:31
    Isto
    Važi li ovo i za ružičaste Mitroviće.
  • :/

    01.04.2018 11:44
    -
    Ne znam cemu negativni komentari, jer pojas stvarno cuva glavu i onog ko se vezao i drugih ljudi u autu.

    Prosto ne razumem ljude koji se ne vezu kada sednu u auto.

    https://m.youtube.com/watch?v=TKWa0_U62rI
  • Vozač

    01.04.2018 11:35
    U Nemačkoj vožnja bez pojasa 3600 dinara, u Srbiji 10.000. ja se vezujem uvek, od kada sam položio ali ovo je preterano.
  • nebojeb

    01.04.2018 11:27
    da li ce kazne vaziti i za one u blindiranim dzipovima ?
  • Komša

    01.04.2018 11:21
    bitno je
    Koga zna i čiji si, pa možeš i pijan ubiti dete na biciklu na dolmi, službenim kolima, ili proći na crveno sa 160 i ubiti devojčicuDlaka sa glave ti neće hvaliti...
  • Neko iz mase

    01.04.2018 11:06
    Statistika i saveti
    Nigde gospodin nije pomenuo koliko su pijani ti vozaci koji su ucestvovali u 8% nesreca. Jel to 2.0 ili 0.5 ili 0.2?
    A to koliko je potrebno da se veze pojas, pa njima poloticarima korumpiranim manje vremena treba da maznu 100.000 evra.
    Oni nama pricaju sta je lako, a sve njihove obaveze su izuzetno komplikovane i dugotrajne navodno.
    Mi smo toliko bogata drzava da je to neverovatno, prosto sam iznenadjen koliko nas dugo i cvrsto cede. 83 evra pojas, ni u Svajcarskoj! Lopovi.
    Vise ce vas narod postovati da uradite nesto pametno i dobro za narod.
    A vi ssmo nove inspekcije i kontrole sprovodite, talite se, kaznjavate, sta cete vise sa tim parama. Zaposleni u drzavnim sluzbama bezobrazni i ponasaju se oholo i bezobrazno. Uhhh...jutro mi kvarite.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna