A nikome ne pada na pamet da stimulisu i subvencionisu voznju na LPG, gde je nivo zagadjenja nistavan u odnosu i na novije automobile. Nego su stavili sapu i na akcizu i izmisljaju jos silne namete za kojekakve ateste i gluposti, samo da bi izvukli jos koji dinar ljudima iz dzepova i da ih nateraju da odustanu od LPG. A sad prosipaju neke price za majmune. Stimulisace kupovinu hibrida. -Ma idi... Znaci pomagacete lopine koji pokrase ovaj narod, za koji ste smislili novu zezanciju.
Pa dajte ljudima vecu platu smradovi jedni da bi ljudi mogli kupiti novo auto,sad vam krivo sto se narod snalazi,nista nam necete moci,uvek cemo naci resenje da vas zajebemo,jer zapamtite nije ovo ni nemacka ni francuska ni zemlje gde se zivi kako dolikuje,ovo je srbija i ovde moze sve....!!!!!!!!!
Hmm.... Super je imati elektro vozila, ali treba ih puniti uz pomoć vjetra. A gde su nam vetrenjače?
A super je i voziti i euro 4, euro 5 ili novi autić, ali gde su nam plate?
Super je što je u Norveškoj prošle godine prodano više novih elektro autića, nego li sa unutrašnjim sagorevanjem, ali tamo je piratima "free" za elektro vozila, plus jeftinije osiguranje, plus skoro besplatno punjenje, plus besplatni parking, korištenje bus linije je dozvoljeno....
Sa naše distance to izgleda kao smejurija, ali.... Putarina - ulaz u Oslo se naplaćuje pet evra plus još koja rampa usput. Isto tako neki izlazi se naplaćuju. Dakle, ukoliko putujete skoro svaki dan, to je blizu 300 evra/mesečno. Parking im je od 8 evra, pa na više. Jedan parking dnevno - još 250 evra/mesečno. Osiguranje je preko 600 evra s sve popustima (za SUS motore), a elektro tri puta jeftinije. Plus razlika u gorivu. Dakle, onaj ko vozi na struju može imati 5 ili 6 hiljada godišnje uštede.
E to je ekologija.
Kod nas ljudi ne zarađuju toliko godišnje. Ekologija košta ulaganja, a mi smo daleko od toga.
Toliko.
Kupite auto ne metan, auto je polovan a automaCki imate Euro 6 normu ! Jeftino gorivo=jeftin kilometar, niste nista ulozili za to osim atesta koji diler odradi mesto vas a imate polovan auto. Ko stane prvi u red za ova auta, taj ce profitirati !!
Pa u Srbiji nisam imao za 300 grama mesa, da supruga napravi rucak za cetveroclanu porodicu.Ko normalan moze da prica o kupovini novih automobila, pa ako se ovako nastavi morati ćemo uvoziti polovne pampers pelene za decu i stare. Najvece zagađenje koje direktno unistava nervni sistem svih u Srbiji su govori politicara. To treba zabraniti ili bar uvesti euro standard.
Gospodo draga, da li znate koliko kostaju elektricni I hibridni automobili ili samo novi automobili I kom procentu ljudi su oni dostupni u zemlji Srbiji?! Donosite malo realnije zakone spram kupovne moci ljudi.
Ako vam je stalo do ekologije odreknite se drakonskih akciza i poreza na vozila na gas, a za iste omogućiti besplatno parkiranje po gradovima.Ovako se sve svodi na akciju uvozničkog lobija novih automobila i privatnih banaka, nema blage veze sa ekologijom.Prvi će odmah podići cenu vozila za 4000e, a drugi uzimati pare za kamatu.Što niste naplatili eko taksu kod uvoza, krivi vam vozači u SRB?
Kakva je ovo "asocijacija"? Jel spada u tu asocijaciju i "Udruženje Ljubitelja Opere" iz filma "Neki to vole vruće(1959)" sa Tonijem Kertisom, Džekom Lemonom i Merlin Monro? Ovo je jedno od najskupljih tržišta novih automobila. U Rusiji je Toyota Corolla 13.500€ (oko milion rubalja), ovde 15.990€ kao ekstra ponuda. Rusko tržište uključuje i jedan od najskupljih i najbogatijih gradova na svetu - Moskvu. Naše tržište uključuje jednu palanku u obliku Beograda... Nemam reči. Asocijacija je nezadovoljna odnosom polovnih i novih, e pa gospodo snizite cene novih i nek vaši drugari iz NBS (ne bibilioteke) daju bolje kredite bez uslova da si zaposlen u državi od milion nezaposlenih.
prijatelju 80% ljudi u srbiji zaradjuje manje od 450 eura mesecno, vecina oko minimalca... njima tesko da ces prodati nov auto i za to se zahvali aleksandru, andreju i ekipi.
Zašto i naša država nesubvencioniše kupovinu novih kola kao Nemačka ili se odrekne poreza na porez pri kupovini kola pa bi se više prodavala nova kola. Ko nebi voleo da vozi nov auto samo da nas država i prodavci novih kola "nederu" sa raznoraznim nametima.
poenta nije da se jedan krš zameni drugim...recimo stojadin za neki megan od 500.000 km... nego da taj sa stojadinom kupi nešto bolje
jer novac za polovni krš iz nemačke plus keš koji ti treb da servisiraš i popraviš taj krš, dovoljan je sigurno za pola novog pola koji je sada ispod 10k eura
zato smatram da ovo treba i rigoroznije da bude.... uništava nas uvoz tih polovnjaka, a o ekeonomiji i ekologiji nisam ni počeo
Naravno da podržavam kao ekolog da se smanji emisija izduvnih gasova, ali o čemu mi ovde pričamo, valjda je bolje da uvezemo i te evro 3,4 krševe pa da budu pristupačniji, nego da i dalje vozimo juga,stojadina i golfa dvojku
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Pooštreni uslovi za uvoz polovnih automobila
Autor: Novosti
Info
•01.04.2018.
•21:13 > 05:34
Komentari 22
Magistar
KOSOVO
Ekologija
A super je i voziti i euro 4, euro 5 ili novi autić, ali gde su nam plate?
Super je što je u Norveškoj prošle godine prodano više novih elektro autića, nego li sa unutrašnjim sagorevanjem, ali tamo je piratima "free" za elektro vozila, plus jeftinije osiguranje, plus skoro besplatno punjenje, plus besplatni parking, korištenje bus linije je dozvoljeno....
Sa naše distance to izgleda kao smejurija, ali.... Putarina - ulaz u Oslo se naplaćuje pet evra plus još koja rampa usput. Isto tako neki izlazi se naplaćuju. Dakle, ukoliko putujete skoro svaki dan, to je blizu 300 evra/mesečno. Parking im je od 8 evra, pa na više. Jedan parking dnevno - još 250 evra/mesečno. Osiguranje je preko 600 evra s sve popustima (za SUS motore), a elektro tri puta jeftinije. Plus razlika u gorivu. Dakle, onaj ko vozi na struju može imati 5 ili 6 hiljada godišnje uštede.
E to je ekologija.
Kod nas ljudi ne zarađuju toliko godišnje. Ekologija košta ulaganja, a mi smo daleko od toga.
Toliko.
ex chapman
any garage or witnesses?
Us? We was with you, at Rigoletto's!"
savršeno :)
mala ispravka - u pitanju je "Udruženje ljubitelja ITALIJANSKE opere" - Friends of Italian Opera :)
/
vracam se na staru kontracepciju-polovnjaci 15g stari su preskupi
samo budala bi dala 2.000e za toliko stari krs
Dejan
Bojan
gastarbajter
drug Mao
LIMAN
Lenio
Šarena laža
Radojica
Zoran021
kuplung
Lala
dak
jer novac za polovni krš iz nemačke plus keš koji ti treb da servisiraš i popraviš taj krš, dovoljan je sigurno za pola novog pola koji je sada ispod 10k eura
zato smatram da ovo treba i rigoroznije da bude.... uništava nas uvoz tih polovnjaka, a o ekeonomiji i ekologiji nisam ni počeo
Pupi
Marko
Julinova tetka
Telep
gvozden
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H