Аргументи о пребацивању дугова на будуће генерације нису увек тачни. Неке старије генерације су се задужиле па нам оставиле Ђердап, ТЕНТ и друге капиталне објекте. Много већи проблем од начина финансирања путева представља то што се задужујемо за исплате плата и одржавање паразитско-партијског система. Ово наравно не значи да не треба водити рачуна о финансијској конструкцији инфраструктурних пројеката.
Krajnje je vreme da se vodi računa kada se grade novi iili obnavljaju postojeće saobraćajnice. Cene su uzletele u nebo i biće veoma teško otplaćivati uloženo. Odista nije jasno šta građani Srbije dobijaju od autoputa Noš- Merdare i što pre bi trebalo odustati od ove namere.
Treba konačno početi sa obnovom magistralnih puteva.I preusmeravati teretni saobraćaj što je više moguće.
Džaba i nova cesta ako preko nje za 24 sata pređe i više od stotinu šlepera sa teretom od 30 tona!
Primer Hrvatske moze biti samo pozitivan. Nema razvoja zemlje ako nema infrastrukture. Uostalom, cim se predje granica sa Hrvatskom i onda to sve uporedi sa Srbijom, utisak je kao da se rat vodio na nasoj teritoriji a ne na njihovoj... Nego, nismo vec cele dve nedelje citali nista o tome kako je dinar precenjen i kako to steti privrednicima. Mozemo li malo o tome?
Nijedan autoput u Srbiji nije profitabilan izuzev koridora 10.
Da li to znači da država ne treba da pravi ostale puteve, recimo autoput prema CG ili prema Temišvaru?
Bez autoputa cela zapadna Srbija, ali i Banat su odsečeni i nemaju šanse za ekonomski razvoj.
Ako država bude pravila samo isplative autoputeve, NS i BG će dobiti još desetine hiljada novih stanovnika. Onda gospodin Živan može da napiše novi iscrpan članak o dođošima.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Gradnja auto-puteva na teretu budućih generacija
Živan Lazić
zivanlaz@gmail.com
Info
•11.04.2018.
•11:01 > 13:33
Komentari 5
Иван Грозни
Anonimus
dzoni
Džaba i nova cesta ako preko nje za 24 sata pređe i više od stotinu šlepera sa teretom od 30 tona!
:)
limanac
Da li to znači da država ne treba da pravi ostale puteve, recimo autoput prema CG ili prema Temišvaru?
Bez autoputa cela zapadna Srbija, ali i Banat su odsečeni i nemaju šanse za ekonomski razvoj.
Ako država bude pravila samo isplative autoputeve, NS i BG će dobiti još desetine hiljada novih stanovnika. Onda gospodin Živan može da napiše novi iscrpan članak o dođošima.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H