Srpska asocijacija uvoznika vozila i delova danas je ponovo zatražila da državni organi ograniče uvoz polovnih vozila jer ugrožavaju bezbednost saobraćaja i doprinose zagađenju životne sredine.
Pa koja bi budala zelela da kupi polovan auto a da moze nov i da mu to nije nikakvo opterecenje?
Svaki taj uvoznik novih auta bi da se bas mnogooo obogati.
Al jbg.U nemacku mozes i euro 2 da uvezes.Cisto da se zna.
U Nemačkim gradovima zabranjuju ulazak dizelašima (onih na 4 točka, a ne onih na 2 stopala :). U sledećim godinama očekujte milione polovnih vozila koje će nemački vlasnici izbaciti, a privatnici nama prodati. Profit će pasti čak i sa zabranom/poreziranjem euro 3 motora.
Ja ovde moram da se slozim sa gospon ministrom (iako ga ne cenim ni malo, imajuci u vidu njegovu proslost i pripadnost zlocinackom udruzenju SPS).
Elem, ja sam uvek do sada za kola uspevao da skrpim oko 10.000 eur. Ali mi na pamet nije palo da to utucam u matorog Audija ili BMW ili tako neceg sto nas narod voli da kupi. Nego mi je prvi nov auto bio Punto 2, pa potom Fabija 2, pa zatim Polo 5.
Za razliku od zemalja EU gde cete vrlo cesto videti nov Twingo, Up, Sandero i slicne, nas narod voli da kupi punoletan BMW tek da bi se reklo kako vozi "premijum".
E taj mentalitet treba iskoreniti jer stvarno izgledamo kao zemlja treceg sveta sa svim tim polovnjacima uteklim sa otpada.
Meni je uvek bolja nova Dacia nego polovan Audi. Polovan Audi je visestruko skuplji za odrzavanje nego nov auto nize klase. Ali takav smo narod, iracionalni u svemu. Zasto bi ovo bilo drugacije.
Pa dobro ste se setili. To bi moglo da se reši jednom jedinom uredbom kojom se uvoz polovnih vozila ograničava na evro 6, ali to su glasači vladajuće stranke. Švabo je lud što baca 15 godina starog Audija, jer je on bolji od novog Opela, Fiata, Kie i sličnih niskobudžetnih kola koja se prodaju na kašičicu ovde. Kao da pametnjakovići s krševima ne udišu taj vazduh. Ali ne, auto je potreba, a pola Evropljana ga nema u vlasništvu.
Država to neće nikada ograničiti zato što ta ista država učestvuje sa preko 50% akciza po litri goriva. Državi savršeno odgovara da svi sedimo u automobilima, da plaćamo najskuplje gorivo u regionu i da time prikuplja novac sa kojim krpi neuspehe sopstvene politike.
"jer ugrožavaju bezbednost saobraćaja i doprinose zagađenju životne sredine"
Bezbednost i zastita zivotne sredine su sigurno razlozi. Ovako plitko, jadno i glupo saopstenje nisam procitao davno, ovim su cak nadmasena saopstenja vladajuce klike u vreme oluje kod Feketica.
Da li Srpska asocijacija uvoznika vozila i delova moze da mi obezbedi debelu platu kako bih kupio nov automobil?
nije narod lud naravno da je bolje kupiti novi auto ,al necu ni novu daciu ni clia ni fiata , hocu audia starog deset godina jer je i sa tih deset godina bolji od svih ovih novih znj segmenata . aaa sigurno nece svaba reciklirati mecku iz 2005 npr to je budalastina
Povećajte prosečnu platu na po 1000 evra minimum pa tek onda ograničavajte. Nisu problem polovnjaci nego krševi od pre 30 godina jer se ovde voze najviše Golfovi stari 30 godina.
sad kad su se oni obogatili od istog tog uvoza polovnjaka, i osnovali "legitimne" firme, sad bi da ograniče uvoz polovnjaka? to je kao ono kad Bojsi, nakon što se obogatio prodajom polovnjaka hoće da bude uvaženi džentlmen i zemljoposednik! spolja možda i ostavlja takav utisak, ali i on sam zna, a vide i svi koji se malo bolje zagledaju, da je to samo fasada i da će on zauvek ostati prevarant iz Pekama!
Ja vozim auto star 27 godina ( nije zastava).Delim "zabrinutost" asocijacije uvoznika o zabrani uvoza polovnjaka starih od 13 do 18 godina,zbog velike emisije stetnih izduvnih gasova.Ko vas nezna skupo bi vas platio,kaže narodna poslovica.
Alo majstori... Pa niko ne kupuje polovan auto jer želi, nego jer je pristupačan. Ograničenjem uvoza nećete naterati ljude da kupuju nove automobile jer ili ne mogu da dobiju kredit ili ne žele da svakog meseca plaćaju ratu i nisu sigurni šta će im biti sa poslom.
A opet oni koji imaju recimo 10.000e u džepu i koji merkaju nešto skuplje i veće svakako se neće zaleteti da kupe novu Fiestu ili Logana jer im takav auto ne treba.
Da bi ljudi kupovali bolje automobile treba bolji standard i bolji putevi, a ne restrikcije. Slažem se da je Euro 3 prevaziđen, ali ako je do zagađenja i bezbednosti, onda naterajte tehničke preglede da rade svoj posao kako treba. Ne lupajte packe ljudima koji voze na TNG. Kontrolišite nivo čestica za dizele, i slično, pa će ljudi sami prestati da skidaju katalizatore, EGR ventile i slično.
Mada je vama ekologija i bezbednost zadnja rupa na svirali.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Uvoznici traže da se ograniči uvoz polovnjaka
Autor: Beta
Info
•25.04.2018.
•14:33
Komentari 21
Milan
Svaki taj uvoznik novih auta bi da se bas mnogooo obogati.
Al jbg.U nemacku mozes i euro 2 da uvezes.Cisto da se zna.
Anon
Talac
Elem, ja sam uvek do sada za kola uspevao da skrpim oko 10.000 eur. Ali mi na pamet nije palo da to utucam u matorog Audija ili BMW ili tako neceg sto nas narod voli da kupi. Nego mi je prvi nov auto bio Punto 2, pa potom Fabija 2, pa zatim Polo 5.
Za razliku od zemalja EU gde cete vrlo cesto videti nov Twingo, Up, Sandero i slicne, nas narod voli da kupi punoletan BMW tek da bi se reklo kako vozi "premijum".
E taj mentalitet treba iskoreniti jer stvarno izgledamo kao zemlja treceg sveta sa svim tim polovnjacima uteklim sa otpada.
Meni je uvek bolja nova Dacia nego polovan Audi. Polovan Audi je visestruko skuplji za odrzavanje nego nov auto nize klase. Ali takav smo narod, iracionalni u svemu. Zasto bi ovo bilo drugacije.
Podržavam iz sve
Piško
biciklista
***
Bezbednost i zastita zivotne sredine su sigurno razlozi. Ovako plitko, jadno i glupo saopstenje nisam procitao davno, ovim su cak nadmasena saopstenja vladajuce klike u vreme oluje kod Feketica.
Da li Srpska asocijacija uvoznika vozila i delova moze da mi obezbedi debelu platu kako bih kupio nov automobil?
Boris
duka
marko
Ne zaboravimo važnost održavanja cevi za toplu vodu na kraju i početku grejne sezone.
NM
Johny O.
/
kakvo ogranicenje kada polovnjacima drze cenu
dzoni
gde je problem
ex chapman
sale
Mi-To
znak pitanja
Ispada da su iz 80tih godina...
Pera P.
Nomad
A opet oni koji imaju recimo 10.000e u džepu i koji merkaju nešto skuplje i veće svakako se neće zaleteti da kupe novu Fiestu ili Logana jer im takav auto ne treba.
Da bi ljudi kupovali bolje automobile treba bolji standard i bolji putevi, a ne restrikcije. Slažem se da je Euro 3 prevaziđen, ali ako je do zagađenja i bezbednosti, onda naterajte tehničke preglede da rade svoj posao kako treba. Ne lupajte packe ljudima koji voze na TNG. Kontrolišite nivo čestica za dizele, i slično, pa će ljudi sami prestati da skidaju katalizatore, EGR ventile i slično.
Mada je vama ekologija i bezbednost zadnja rupa na svirali.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H