Autor: Tanjug

Info
27.04.2018.
16:32
Na svim auto-putevima u Srbiji danas je počelo kažnjavanje vozača na osnovu merenja srednje brzine i do 14 sati je na šest velikih naplatnih stanica kažnjeno oko 70 vozača, koji su prekoračili dozvoljenu brzinu od 120 km/h.
  • Programer

    28.04.2018 10:01
    Da da
    Sedite u kuci i komentarisete. Jeste li se provozali auto putem. Milina jedna. Pre sam samo cekao da me neko stigne od pozadi. Ja vozim 120 a pored mene, svaka dva minuta samo neko proleti. Sad i kad neko obilazi ne vozi brze od 140. Mnogo se bezbednije osecam. Nek su vam doakali kad ste nenormalni.
  • Tempomat

    28.04.2018 09:45
    Najzad
    Bas mi nedostaju one budale sto mi ablenduju na 120 dok preticem kamione u srednjoj traci...
  • Teodosije III

    28.04.2018 07:58
    @vozac
    Podatke o tačnosti merenja radara za sve registrovane radare u Srbiji možete naći na sajtu DMDM (Direkcija za mere i dragocene metale).
    Ni kod jednog radara se ne navidi standardna greška od 2%.
    Kod modela koji sejčešće koristi na našim putevima je greška +/- 1% na referentnoj temperaturi od 22° +/-3° +v*0,01 a ako je temperatura van ovog opsega onda je +/-3% +0,01v.
    Ovo znači da ako je izmereno na temperaturi 30° 80km/h brzina iznosi od 76,8 do 83,2 km/h.
    I još jedna važna informacija. Radni opseg je do 45°C što praktično znači da ako radar stoji leti na suncu ne miže da meri brzini jer je tada tempetatura na njemu preko 65°C.
    Ni jedan policajac koji radi na merenju brzine ne zna ovo što sam napisao, jer da su znali fiziku ne bi bili policajci. Ne znaju ni sudije za prekršaje jer tek oni nemaju pojma sa električnim metenjima.
    Preporuka nosite da sobom beskontaktni termometar i obavezno merite temperazuru na radaru i tražite da se upiše u zapisnik..
    Isto tako mislim da je sumnjivo metenje prosečne brzinesa stanovišta baždarenja mernih uređaja, jer pistoji problem zajedničke vremenske baze između dva metna mesta. Odnosno ne meri se vreme između dve rampe nego između dva servera.
  • Odren

    28.04.2018 07:08
    Izvini vec desetine godina postoji u Italiji Tutor i Mentor sistem koji tacno mjeri bas to. Zato nemojte da pricate nebuloze. I treba divljake posebno one nase gastrebajtere koji dodju za praznike pa 200 na sat jer nesmiju u Austriji di je 30 moraju 30. haahaha
  • Alex

    28.04.2018 01:40
    Tempomat
    Sta ce oni jadnici sto nemaju u autu cruise control tj.tempomat ima da se slupaju negde gledajaci na sat ne bi li slucajno presli taj famozni 1km/h .. av av av av av e moj ti !!!
  • Milina

    28.04.2018 00:34
    Po' sata
    Od kada je uvedeno merenje prosecne brzine na nekim deonicama, auto putem je milina voziti. Inace, ako vam se negde zuri pa morate da vozite 140 umesto 120, npr na potezu od Subotice do Nisa (celu drzavu prelazite) cete ustedeti citavih pola sata. Da li je vredno zurbe? Mislim da nije.
  • gary

    27.04.2018 22:06
    Skoro sam isao do Italije , ni u Sloveniji , ni u Hrvatskoj ni u Italiji (vozio sam oko 140-150-160) ni policije ni srednje brzine ni radara , samo ovde srednja brzina , vise na nadvožnjacima na auto putu , a kad uđeš u Srbiju na Bogojevu , onda vidiš da smo mi negde u 1756-oj godini. Bruka!
  • box

    27.04.2018 21:54
    Vožnja po onome što u Srbiji zovu autoput brzinom od 120km/h je već kazna sama po sebi.
  • Pera vozac

    27.04.2018 21:52
    Izgleda sasavo
    I 120 je puno kada je istrcao ker na auto put a vozac u preticajnoj traci, na srecu, ga samo udario, razvalio prednji deo i nastavio dalje.

    Pohvala za odrzavanje puta koji kosta papreno.
  • Xxl

    27.04.2018 21:31
    Najsigurnije je da se na auto-putu vozi 50km/h kao u gradskoj vožnji.
  • speed

    27.04.2018 21:26
    Najvise udesa sa ljudskim zrtvama ima na regionalnim i lokalnim putevima (preko 80 procenata zrtava) koji nisu obuhvaceni ovim merama. Zakljucak ..?
  • Nikola

    27.04.2018 21:14
    Samo me zanima kojom ce se brzinom kretati kolone crnih audija pod rotacijama i da li i za njih vazi ovaj sistem ili samo za obicne smrtnike.
  • vozac

    27.04.2018 21:02
    U HR je tolerancija (na gresku radara) do 100 km/h 10 km a preko 100 km/h se ocitana brzina umanjuje za 10%. Inace na svim laserskim i radarskim uredjajima stoji da je mogucnost greske 2%. Samo u SRB kaznjavaju za prekoracenje od 1 JEDNOG km/h. Da nije zalosno bilo bi smesno.
  • Mm

    27.04.2018 20:50
    Zamisli izgradis auto-put i ogranicis ga na 120 kad su fica i zastava krstarili drumovima.
  • Kontras

    27.04.2018 20:39
    Brzo će oni to ukinuti, kad stranci krenu preko drugih zemalja neće imati od koga da naplate ni putarinu ni kazne. I samo nemojte kako toga ima u evropi, ovakve gluposti nema.
  • miroslav

    27.04.2018 20:31
    Vozim kroz madjarsku, ogranicenje 130, vozim 140-150 niko me nikad nije dirao .
    Vozim kroz austriju, ogranicenje 130, vozim 140-150 niko me ne dira .
    Jedva cekam da se napravi put kroz rumunuju i bugarsku pa da nas zaobidje i ovo malo "evrope" sto leti prolazi kroz ovu crnu rupu .
    Ovi nasi samo pametuju a nemaju 3 grama znate vec cega .
  • grbavi

    27.04.2018 20:21
    koliko sam primetio danas na autoputu do beograda izgleda ne mere srednju brzinu , na tiketu nishta ne pishe nema nikakve brzine e sada jedino da sam ishao do vrchina nisha ili presheva nekako mi slabo jasno iz objave o chemu se radi
  • Mitar Miric

    27.04.2018 20:00
    Izuzetno sam ponosan što je Srbija jedina u okruženju, a možda i jedina u Evropi, koja ima ovakav sistem koji omogućava da se bez značajnog ulaganja novih sredstava vrši efikasan način otudjenja novcanih sredstava od gradjana zarad finansiranja stranaka i njihovih pulena .
  • Teror u

    27.04.2018 19:46
    kazamatu
    Evropa : 2 + 2 = 4
    Srbija : 2 + 2 = 5
  • Koagulant

    27.04.2018 17:50
    @dijasporac
    Nisi u pravu za naplatne rampe sto se tice EU da smo jedini, eto ti Italija.

    A sto se tice dovodjenja u red - da ali pod kakvim uslovima? Nigde bre skoro nema ovakve gluposti samo na kriticnim deonicama i vecina tolerise mala odstupanja (da dodam mnogi i veca) jer sam se vozio dosta po EU a i po USA. U USA veliki broj auto puteva nema putarinu uopste. Dakle o cemu pricamo??
    O tome da ovde sistem dizajniraju budale derikoze i poltroni. Ako je Stevce rekao i 1 km prekoracenja onda ce fasisti to bukvalno da shvate. Jednoumlje. Imbecilizam i renesansa maloumlja.

    Ponavljam - da - treba smiriti ludake ali i samo ludake a ne praviti idiotski teror. Ljudi ce ili mileti po autoputu (koji je polu glina polu asfalt) ili ce sedeti po pumpama (blago pumpadzijama). Ja znam da su meni dali jos jedan povod da ne idem dole u Srbiju jer ne mogu ovo izivljavanje da trpim. Ludaci. Brod ludaka zajedno sa AV.
  • Burgija

    27.04.2018 17:23
    Najgora zemlja na svetu. Ali sada imamo jedinstveno ogranicenje sinhronizovano sa brzinom mozga SNS biraca
  • dijasporac

    27.04.2018 17:04
    Onaj ko postuje propise nema vega da se boji i sasvim je OK da se vozaci dovedu u red.

    Padaju mi na pamet neke druge stvari a zbog hvaljenja da je Srbija jedina u Evropi koja ima ovakav sistem, nisam se vec par godina vozio po evropskim drumovima ali koliko me secanje sluzi jos jedino u Hrvatskoj (od onih 10-tak drzava koje sam posecivao)imaju naplatne rampe, drugde koriste vinjete. Ovde u Kanadi ili USA ako koristis put ili most cije se koriscenje naplacuju kamera ti ocitava registarsku tablicu i na kucnu adresu dobijas racun, nema nikakve muljacine na naplatnim rampama sa keshom. Dotle, u Srbiji i Hrvatskoj se radno mesto na naplatnoj rampi kupovalo za 10-tak hiljada eura koje je svaki novopridosli radnik vracao za manje od godinu dana "rada".

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna