poštovaću motocikliste kada i onu budu poštovali saobraćajne propise a i ostale učesnike u saobraćaju znači nema vožnje između dve trake na bulevaru
mene je debil preticao sa unutrašnje desne strane prilikom uključivanja sa sporedne jednokolovozne ulice na bulevar jednostavno nisam mogao da verujem
isto tako davno je bilo vozio sam motor , vozach ispred je dao žmigavac da skreće desno ja krenem u obilaženje niz strminu a on faca ustvari skreće levo i evo pishem ovaj komentar sa porukom ne verujte uvek signalizaciji budite oprezni sačekajte sekund dva i uverite se u stvarne namere vozača
Juče sam se vraćao iz Rakovca za Novi Sad. Jedan popodne, nije prevelika gužva ali ima vozila. Nikog nisam preticao. Niko mene nije preticao. Sem dva bajkera. I to nakon odvajanja za Ledince, gde ima ona krivina ulevo nagore. Preglednost ne baš najbolja. Sva sreća, nije bilo posledica.
I da, kad vozite recimo 30 kmh brže od dozvoljenog, to je već skoro kao da ste se odjednom pojavili, 50 kmh više je i doslovno da ste se odjednom pojavili.
Nisu problem motori nego pojedini deb.....li koji ih voze izadjite na bul.evrope uvece i sve ce vam biti jasno .Pojedince bi trebalo osuditi na visegodisnju robiju .A zakon bi trebao da bude jos stroziji za vece kubikaze .
Znaci Maxo bajker divno voze ali im skotovi u kolima oduzimaju prednost. Mislim da ce ipak biti u pitanju situacija u kojoj bajker vozi iza kola kola skrecu levo. Bajker pokusava da prodje a vozac ga ne vidi u retrovizoru.... famozno provlacenje motociklista.
Znamo obrazloženja automobilista, tipa "Nisam ga video, odakle se samo stvorio?"
Ako se ovako nastavi, uvešće se u zakon pravo korištenja rotacije za motocikliste.
Da vidimo onda, da ga nije video.
Trebalo bi uvesti dozvolu za veće kubikaže, samo sa 10 godina vozačkog iskustva.
Da deca bumbara ne jurcaju sa 350kg i 170 km/h, sa 3 meseca iskustva.
Kao motociklista koji vozi vec 12 godina i vidja sve i svatsa u gradu, a narocito cujem razne predrasude i bajke, zelim da svojim sugradjanima razbijem sve predrasude i zablude koje se senzacionalno serviraju.
Pre svega dragi moji sugradjani, ozbiljna studija sa motociklistima u stvarnosti nikada nije sprovedena i surova istina je ta da sve sto imamo se bazira na nalazima jednog posvecenog entuzijaste advokata iz SAD, koji je davne 1981 godine izdvojio dobar deo svog zivota da napravi ovu studiju na osnovu podataka koje imao i na osnovu koje su nastale sve ostale buduce studije.
Ta studija iz 1981 godine se zove "The Hurt Report" koja je obuhvatala oko 3600 nesreca na teritoriji SAD.U toj studiji kaze :
- Sanse da motociklista dozivi neku nezgodu su 30 puta vece (A ne 250 puta kao sto kaze izvor N1)
- Najcescti tip sudara je bio kada motociklista nalece na automobil koji je skretao levo na raskrsnici (Oduzimanje prvenstva prolaza?)
- I najvaznijja studija :
U smrtnim slučajevima u 2013. godini učestvovali su vozači motocikala (ubijeni i
preživjeli) u smrtnim slučajevima imali su veći procenat alkohola
oštećenja od bilo koje vrste vozača motornih vozila (27% za
motocikliste, 23% za vozače putničkih automobila, 21% za lakše kretanje
vozači i 2% za vozače velikih kamiona).
- U 40% slucajeva motociklisti su poginuli u nesrecama koje su ukljucivale iskljucivo JEDNO VOZILO su imali alkohol u krvi.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Zbog neprilagođene brzine poginulo devet motociklista
Autor: N1
Info
•29.04.2018.
•21:56 > 22:15
Komentari 9
Maxa
Vi gospodine mozete da filozofirate do prekosutra, ali lakse je tako nego procitati nesto.
jer takvi su kompleksi naseg coveka.
Izvestaj Vam je internetu, pa procitajte. Sramota je da tako lupetate.
grbavi
mene je debil preticao sa unutrašnje desne strane prilikom uključivanja sa sporedne jednokolovozne ulice na bulevar jednostavno nisam mogao da verujem
isto tako davno je bilo vozio sam motor , vozach ispred je dao žmigavac da skreće desno ja krenem u obilaženje niz strminu a on faca ustvari skreće levo i evo pishem ovaj komentar sa porukom ne verujte uvek signalizaciji budite oprezni sačekajte sekund dva i uverite se u stvarne namere vozača
dule
I da, kad vozite recimo 30 kmh brže od dozvoljenog, to je već skoro kao da ste se odjednom pojavili, 50 kmh više je i doslovno da ste se odjednom pojavili.
Rade
Branislav
Benicio del toro
Matori
Ako se ovako nastavi, uvešće se u zakon pravo korištenja rotacije za motocikliste.
Da vidimo onda, da ga nije video.
Trebalo bi uvesti dozvolu za veće kubikaže, samo sa 10 godina vozačkog iskustva.
Da deca bumbara ne jurcaju sa 350kg i 170 km/h, sa 3 meseca iskustva.
Maxa
Pre svega dragi moji sugradjani, ozbiljna studija sa motociklistima u stvarnosti nikada nije sprovedena i surova istina je ta da sve sto imamo se bazira na nalazima jednog posvecenog entuzijaste advokata iz SAD, koji je davne 1981 godine izdvojio dobar deo svog zivota da napravi ovu studiju na osnovu podataka koje imao i na osnovu koje su nastale sve ostale buduce studije.
Ta studija iz 1981 godine se zove "The Hurt Report" koja je obuhvatala oko 3600 nesreca na teritoriji SAD.U toj studiji kaze :
- Sanse da motociklista dozivi neku nezgodu su 30 puta vece (A ne 250 puta kao sto kaze izvor N1)
- Najcescti tip sudara je bio kada motociklista nalece na automobil koji je skretao levo na raskrsnici (Oduzimanje prvenstva prolaza?)
- I najvaznijja studija :
U smrtnim slučajevima u 2013. godini učestvovali su vozači motocikala (ubijeni i
preživjeli) u smrtnim slučajevima imali su veći procenat alkohola
oštećenja od bilo koje vrste vozača motornih vozila (27% za
motocikliste, 23% za vozače putničkih automobila, 21% za lakše kretanje
vozači i 2% za vozače velikih kamiona).
- U 40% slucajeva motociklisti su poginuli u nesrecama koje su ukljucivale iskljucivo JEDNO VOZILO su imali alkohol u krvi.
Member
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H