U Srbiju je tokom poslednje dve godine uvezeno preko 200.000 polovnih automobila, od kojih je dve trećine starije od deset godina, pokazuju podaci MUP-a.
Sva nova kola od 12000 eur su tesko djubre u poredjenju sa starijim koji se mogu kupiti za 7000 do 10000. Uzmimo na sve to kredite banak i lizinge. To znaci da neko za 400-500 eur platom jednostavno ne moze a ja mislim i ne treba da kupuje djubre. Bio sam na sajmu i ocigledno je da bez 18000 eur ne mozete kupiti solidna kola plus na to kredit/lizing. I sta sad - otezati kupovinu polovnjaka - to moze samo budala i pokvaren politicar... Svi znamo u kakvoj drzqvi zivimo pa je i to moguce...
Potrebno je da srpski radnik ima platu od 1000 evra, pa da može da kupi novi auto od neverovatnih 15.000 evra za nešto što je nekada vredelo od 5-7.500 evra.
Sa napumpanim cenama novih vozila - nikad dosta polovnjaka.
Ne bih rekao da smo baš deponija na našim putevima se može videti značajan broj odličnih novijih automobila. Cena goriva takodje ne predstavlja problem pošto od gužve i milon vozila na ulici ne može više da se predje put. Regionalni pravci su takodje preplavljeni transportnim i putničkim prevoznim sredstvima. Možda grešim ali ja stvarno nemam utisak da smo deponija i vozimo krševe. Ne mislim ni da nam je neophodna domaća auto industrija. Naš čovek hoće nemački premijum automobil ili nešto što bliže njemu nov ili polovan srazmerno mogućnostima. Sve to jeste vrlo čudno s obzirom na stanje u kojem se nalazi naše društvo i ekonomija ali je tako.
Uvek sam govorio da ne pljujete i prizelkjujete krizu na Zapadu jer koja kola cete voiti ao tamo nastupi kriza. Mada i ovoga puta sami sebi diemo ogradu. Nije problem u polovnjacima, problem je u parama za nova kola. PatriJotiam vas je doveo od plate od 2000 maraa do 200 eura. Inace, milje Srbije je folirantski i glumatanje kao nesto se ima, Zato treba preci na euro jer dinar sluzi za zamazivanje ociju, Valjda cete tada prestati lebdeti, nebeski.
Imamo Mazdu 626 1998. godište i auto je star 20 godina, ali besprekorno je ispravan sve do limarije. Za nov auto novaca nemamo. Zanimljivo je da se kod nas svi zakoni prilagođavaju zakonima Eu. Kada se i plate kod nas prilagode onima u Eu i mi ćemo kupovati nove automobile!
Sve te nalickane kršine su skup plastike i čipova.Kad prethodni vlasnik spuca 15000km on se auta oslobađa da ne bi morao da uloži od 300 do 3000 eur za homologirani katalizator.Skup auto u startu znači i skupo održavanje.Obično svima u startu fali neki čip koji moraš naknadno da kupiš.Pametni zapad uvaljuje nepametnom istoku krševe da bi im prodavali rez. delove.Jer, imaš dobar auto a nemaš npr samo 1 čip je isto kao i da ga nemaš.
Bezobrazne akcize i preskupo gorivo obesmišljavaju tip vozila koji imaš jer čine troškove br. 1 u toku godine.
Trebalo bi utrostručiti carine na uvoz polovnih automobila, naročito starijih i veće kubikaže, kako ne bi bilo moguće za samo 2.800 evra kupiti dobro vozilo starije manje od šest godina.
verovatno je gospodi vaznije da sirotinja (siroke narodne mase)voze aute od 25 godina koji nisu ni ol tamer i ttose grozno gorivo a i lakse se kaznjava nego da se podmladi bar za 10 do 15 godina
Лик из улице купио клинцу пежоа од слепе апотекарке из Беча која није прешла са тим аутом више од 850.000 километара. Урадио је то у нади да ће овај да се омрси јер му швалерација и није јача страна. Са друге стране, син од рођака само тако одрађује све што је женско и на две ноге хода, а вози самару из 90 година. Наравоученије: важно је да она хоће а он може!
da se smanji korupcija i lopovluk, i to se sve odvija uglavnom u drustvenim preduzećima, ništa novo nisam rekao, poboljsanje standarda, pa sto nismo kupili neku licencu vozila od pre 4-5 godina i to proizvodili po povoljnim uslovima za nase gradjane, ili da sklapamo jos automobila, Fiat je preskup, pa stalno osiromašujete ovaj narod i državu, pa od čega živi, samo akcize, dizel je na pumpama 157.5 dinara a plate ??, pa kako do se vozi bolji i mladji auto, standard nam je eto od 12-18 god starosti vozila, što i postavljate pitanje kako?, pa već ste sami dali i odgovor......
ne svrbi vase izvore ekologija nego bi da prodaju vise a samim tim i da vise zarade ali ... nemamo mi standard za to.
naravno da bi svako voleo da vozi nov auto ali na zalost ne moze. u krajnjem slucaju ni na zapadu ne voze svi nova kola.
Uvoze se svapski krsevi, kao najvece blago.
Umesto da smo razvili domacu auto-industriju uz dobre kredite za NOVA strana kola, pa ko ima za ovo- ko ima za ono, dozvolilo se da nam kojekakvi krsevi odnose zivote.
Jaka neispravna kola odnose zivote! Donose BES!
ali::::::::
Riba smrdi od glave!
Sve je to DOGOVOR.
Uvoz krseva, stranih potrovanih upesticidiranih biljaka, sahrana domace industrije, poljoprivrede, stocarstva, rasprodaja izvora, rudnika, rusenje stubova drustva: skolstva, pravosudja, vojske, policije, zdravstva...
To je koordinisani napad novog treceg rajha na Srbiju, preko ucenjenih i placenih vodja i politicara.
To je antiSrpski genocid!
I rat je izazvan iz istih izvora: isti potpis ima: potpis izmisljene demokratije i bankarskih sistema.
Na isti nacin su zbrisani i Libija i Sirija
ISTI AUTORI !!!
Netreba nista vise da se uradi sve je vec uradjeno toliko smo siromasni da vise ni taj otpad nemozemo da kupimo.A gorivo skupo plate male ko ih uopste i ima tako da nam ih dzabe daju nema vajde.
Potrebno je promeniti svest ljudi. Svi se vade na nizak standard, a da je prosečna plata 1000 evra, opet bi bili otpad, ali Audija, Bmw-a i Mercedesa. Ni u Eu nema svaka porodica auto.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Šta je potrebno da Srbija ne postane deponija polovnjaka?
Autor: Sputnjik
Info
•01.05.2018.
•20:22
Komentari 21
Gargamel
Nema granice
Sa napumpanim cenama novih vozila - nikad dosta polovnjaka.
Joe
Nervirach
Sabe
Pawlle
Mislilac
A katalizator
Bezobrazne akcize i preskupo gorivo obesmišljavaju tip vozila koji imaš jer čine troškove br. 1 u toku godine.
Zivan
Salamander
Pa naravno
Zato ste i botovi
vozac
Gladius et anus
andrija
/
ma hoce ovi udbasi da podignu cenu svojim polovnjacima.
Patrljota
yoya
naravno da bi svako voleo da vozi nov auto ali na zalost ne moze. u krajnjem slucaju ni na zapadu ne voze svi nova kola.
Milan
Salamander
Umesto da smo razvili domacu auto-industriju uz dobre kredite za NOVA strana kola, pa ko ima za ovo- ko ima za ono, dozvolilo se da nam kojekakvi krsevi odnose zivote.
Jaka neispravna kola odnose zivote! Donose BES!
ali::::::::
Riba smrdi od glave!
Sve je to DOGOVOR.
Uvoz krseva, stranih potrovanih upesticidiranih biljaka, sahrana domace industrije, poljoprivrede, stocarstva, rasprodaja izvora, rudnika, rusenje stubova drustva: skolstva, pravosudja, vojske, policije, zdravstva...
To je koordinisani napad novog treceg rajha na Srbiju, preko ucenjenih i placenih vodja i politicara.
To je antiSrpski genocid!
I rat je izazvan iz istih izvora: isti potpis ima: potpis izmisljene demokratije i bankarskih sistema.
Na isti nacin su zbrisani i Libija i Sirija
ISTI AUTORI !!!
Dr Dusan
Recimo
LAZA
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H