Tehnički problemi u usavršavanju baterija za punjenje bitno usporavaju elektromobilizaciju, uprkos snažnim podsticajima napuštanja motora na fosilno gorivo u većini razvijenih država.
Slazem se u potpunosti sa ovim, medjutim to ne menja cinjenicu da treba traziti jos cistiji nacin transporta od elektricnog vozila.
Bicikl je svakako validna opcija kao i pesacenje, ali nije opcija za sve, jer nisu svi mladi, sposobni, savrsenog zdravlja itd.
Sto se mene tice, ja za sada 60% svog kretanja obavljam peske, 20% biciklom i 20% autom, ali doci cu i ja do godina kada to vise nece biti moguce u toj meri.
Neverovatna je količina negativnih tekstova o električnim automobilima u domaćim medijima. Skoro svi su negativni. Električni automobili su skupi, baterije su skupe. Da, tako funkcionišu nove tehnologije. U početku su skupe dok se ne postignu velike količine i tada cene padaju. Da bi se postigle te količine neko mora i da kupuje električne automobile. To je jedan od razloga zbog kog skoro sve "normalne" države subvencionišu kupovinu električnih automobila. Zbog smanjenja zagađenja u svojim gradovima i naseljima, smanjenja uvoza i zavisnosti od naftnih derivata i orijentacije na moderne tehnologije koje su budućnost. Što se tiče baterija, Tesla trenutno gradi svoju Gigafabriku koja će proizvoditi više baterija nego svi sadašnji proizvođači zajedno. Ali ni ti proizvođači ne miruju. Volkswagen je prošle nedelje objavio da je potpisao ugovore o kupovini baterija u vrednosti 48 milijardi dolara. Kinezi ulažu verovatno još više.
Što se tiče punjača, ovaj autor piše o električnim automobilima iz ugla automobila na fosilna goriva, ali oni se razlikuju, njima ne trebaju benzinske pumpe koje kontrolišu velike kompanije ili država. U 99% slučajeva punjač je svaka električna utičnica. Možete čak da stavite par solarnih panela na krov i proizvodite svoje "gorivo". Nema potrebe za brzim punjačima osim za duža putovanja, i tada je bitno da postoji mreža brzih punjača ali i to zavisi od nas.
Bilo bi lepo videti i poneki pozitivan tekst o električnim automobilima kod nas.
Svakako je daleko manje stetno proizvoditi elektricnu energiju u termoelektrani na jednom mestu i izvan gradova, nego sagorevati fosilna goriva u svakom automobilu pojedinacno bas tu nama ispred nosa... Sve mi to udisemo... Jos jedna stvar je zvucno zagadjenje koje nestaje sa el automobilima.
Ja bih dodao i da je smanjenje zagadjenja upitno.
Realno gledano, struju neko/nesto mora da proizvede, a to nesto je u velikom procentu slucajeva, termoelektrana odnosno elektrana koja radi na neki tip fosilnog goriva (ugalj, nafta), pa cak i elektrana koja radi na principu lozenja smeca.
Kada bismo svi preko noci presli u elektricni auto, te elektrane bi morale da proizvedu mnogo vise struje i postojala bi potreba za novim elektranama sto bi svakako povecalo zagadjenje od strane elektrana.
Zagadjenje ne bi prestalo i nestalo vec bi se samo preselilo iz gradova, ali bi ostalo isto.
Naravno, ovo je sve samo hipoteticki i izvuceno koristeci logiku.
Iz istog razloga vlast ne voli bicikliste. Ne plaćaju poreze i takse, registraciju. osiguranje, parking.
Ne zagađuju okolinu pa je besmisleno od njih uzimati takse za očuvanje iste. Ne trebaju im podzemne megalomanske garaže, široki bulevari.... Smanjuju se troškovi lečenja jer je dokazano da su bicillisti zdraviji i otporniji. I na kraju - ne troše gorivo.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Elektromobili će, ipak, počekati
Autor: 021.rs
Info
•07.05.2018.
•10:02 > 08:46
Komentari 6
:/
Slazem se u potpunosti sa ovim, medjutim to ne menja cinjenicu da treba traziti jos cistiji nacin transporta od elektricnog vozila.
Bicikl je svakako validna opcija kao i pesacenje, ali nije opcija za sve, jer nisu svi mladi, sposobni, savrsenog zdravlja itd.
Sto se mene tice, ja za sada 60% svog kretanja obavljam peske, 20% biciklom i 20% autom, ali doci cu i ja do godina kada to vise nece biti moguce u toj meri.
electric
Što se tiče punjača, ovaj autor piše o električnim automobilima iz ugla automobila na fosilna goriva, ali oni se razlikuju, njima ne trebaju benzinske pumpe koje kontrolišu velike kompanije ili država. U 99% slučajeva punjač je svaka električna utičnica. Možete čak da stavite par solarnih panela na krov i proizvodite svoje "gorivo". Nema potrebe za brzim punjačima osim za duža putovanja, i tada je bitno da postoji mreža brzih punjača ali i to zavisi od nas.
Bilo bi lepo videti i poneki pozitivan tekst o električnim automobilima kod nas.
Vladan
:/
Realno gledano, struju neko/nesto mora da proizvede, a to nesto je u velikom procentu slucajeva, termoelektrana odnosno elektrana koja radi na neki tip fosilnog goriva (ugalj, nafta), pa cak i elektrana koja radi na principu lozenja smeca.
Kada bismo svi preko noci presli u elektricni auto, te elektrane bi morale da proizvedu mnogo vise struje i postojala bi potreba za novim elektranama sto bi svakako povecalo zagadjenje od strane elektrana.
Zagadjenje ne bi prestalo i nestalo vec bi se samo preselilo iz gradova, ali bi ostalo isto.
Naravno, ovo je sve samo hipoteticki i izvuceno koristeci logiku.
...
Ne zagađuju okolinu pa je besmisleno od njih uzimati takse za očuvanje iste. Ne trebaju im podzemne megalomanske garaže, široki bulevari.... Smanjuju se troškovi lečenja jer je dokazano da su bicillisti zdraviji i otporniji. I na kraju - ne troše gorivo.
Anonimus
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H