Svi automobili stariji od 15 godina moraće dva puta u toku godine na detaljan tehnički pregled – to su novine pravilnika usvojenog 5. maja, koji stupa na snagu 5. jula.
Pa zasto da gradjani placaju drugi tehnicki kad vec placaju registraciju, osiguranje i ostale takse prilikom registracije ukljucujuci i tehnicki ? Ako vec propisuju zbog bezbednosti onda zasto se naplacuje nesto sto je vec placeno ili je to samo da bi neko uzimao pare a bezbednost je samo izgovor, a zauzvrat nista ne dobijamo, putevi i ulice katastrofa, gorivo jedno od najskupljih u Evropi i td... Bruka ...
EU kao EU u mnogome mi ide na Q ,znaci imaju previse pravila za jedno demokratsko drustvo, furaju fazon tj kako zezaju Orbana za ovo ono,bukvalno se ponasaju diktatorski u nekim segmentima.. smesno mi je i kada neki Holandjani pricaju Orbanu o moralu ,postovanju neceg i tako .. ali ista ta Madjarska je i dalje u EU i gle pravila kod njijh...
-za novi auto 1 tehnicki na 3 godine
-za polovni auto , 1 tehnicki na 2 godine
Nema ogranicenja u starosti automobila, ima samo za osiguranje razna ogranicenja vezano za godiste auta i za godiste vozaca.
Sta je sledece? Nisu ovo smislli zbog vas nego zbog vasih para, uvek im je malo. Nego, za Prvi maj ste se ozderavali? Prosle godine su se neki klinci bunili a vi se ih pljvali. Pa, tako vam i treba jer ovao ce biti kreativni skupljanj vasih para dok ne kazete dosta. Ali jedan ne moze sam, norae biri solidarni, ona rec koja je nepozata kod srba.
U EU ne postoji ovakva obaveza, ali zato što država stimuliše ljude da svoje krševe predaju na reciklažu, dajući im novac za to, ili sa druge strane zabranjuju da se u velikim gradovima voze vozila starija od X godina, X prema uvođenju raznih EURO normi za motore. Pa često deo tih matorih kanti završi kod nas u oglasima pod etiketom "kao nov", a ono prešao minimum 300.000km (naravno vraćeno pre prodaje na magičnih 120-130.000km), izudaran sa svih strana pa utegnut i ispoliran da se ne primeti, filter čestica odavno zreo za zamenu a cena mu veća nego celog vozila pa strancu bilo jeftinije da zameni ceo auto (a kod nas majstor za par desetina € ukloni isti i reprogramira računar bez ikakvih sankcija), dihtunzi odavno propali pa motor više guta vodu i ulje nego gorivo i izbacuje oblake dima kroz auspuh, ali to je sve normalno ponašanje vozila, država tek tako hoće da otima pare jadnim ljudima...
Pogledajte sajt Agencije. Planirana sredstva u 2018. su 900.000.000 dinara. Budžetska sredstva.
7,6 miliona € uzmu godišnje da bi smislili par gluposti koje svakako nemaju veze sa bezbenošću saobraćaja.
Od tolikog novca i pametnijima bi mozak prokuvao.
I treba ovako. Na putevima je jako puno krševa iza kojih ne može da se vozi od dima koji izbacuju. A posebno mi je za ove pametnjakoviće koji su prodavali katalizatore drago. Šta će to na autu. Bolje ga je prodati za 200 eur i popiti i pojesti u kafani. Ko nema za normalan auto koji će redovno održavati, ne treba ni da ga ima. Neka vozi bicikl ili neka ide peške!
Pa ti ljudi koji imaju vozila 15 godina stara,ih imaju zbog nemanja novca za novija,i sada imaju namete na svoja mala primanja!Dobro da se kontrolišu vozila,ali neka ide sa malim,simboličnim iznosom,ili o trošku Države....Pa zar cilj nije Bezbednost u saobraćaju ?!Ili je cilj još jedna "vena "da puni Budžet!?"Sposobna" Vlast-usraću se!
Šta će biti sa Vojskom-čija su vozila preko 50 godina stara!?,lokalne policijske stanice,mnoge Državne institucije,Bolnice....pa prvo neka krenu pametnjakovići od sebe!
Ljudi vreme je da narod uzme stvar u svoje ruke i resi probleme.Pa turci su imali manje namete nego ovi..Zasto se ne udruzimo bar mi koji imamo kvacice na tablicama i direktno u Strazbur!!!!Nisam ja hteo da me neki debil ojadi sada za 5000 dinara....Zasto se toliko igramo zapada a plata ispod 200 evra?
A zasto se u Eu registracija i tehnicki pregled rade svake druge bez obzira na godiste vozila? Mozda zato sto imaju za manje para bolje gorivo, puteve , standard i politicari su svesniji da su zamenljivi.Mozda i mi u zemlji Srbiji pocnemo da trazimo da se silna obecanja u izbornoj trci i ostvare ili ...
Kod ove vlasti nosicemo mi zute trake na ruci i ići šancem,kod ovih je sve luksuz,i auto i voda i vazduh.Jos je ostalo kozu da nam oderu.Jedino sto nemogu da nam uzmu dušu a njima mora doci kraj.
Neka daju samo jedan valjan argument zbog cega ce stanje u saobracaju biti bolje ako damo 30 eur za tehnicki pregled. Sta je ta agencija za bezbednost saobracaja i sta su do sada korisno i prakticno smislili? Nista osim nemoguce velikih kazni. Ko je rekao tom okanovicu da je strucnjak za saobracaj? To je jedan beter obicni i neznalica. Pod hitno bagru oterati.
Udri po sirotinji a sirotinja je stoka pa trpi a to smo i hteli a i tako i treba ...MA TREBA DA SKINEMO TABLICE I DA AUTOMOBILE OSTAVIMO ISPRED SKUPSTINE.... ALA NAM IDE DOBRO SVE.....
Још једна одлука у низу. У циљу исцрпљивања грађана Србије. И на овом порталу их евидентирамо, сећате се. Наставиће се…..
Колега тражи да министри полажу тест интелигенције. Наивно, то је као када те разбојник пљачка, а ти му кажеш да то није интелигентно са његове стране.
To je sve ok ali zasto se radi tehnicki kada kupis nova kola bar prvie dve godine nema nikakve potreba za tim .A sto se tice krseva koji ljudi voze slobodno im mozete oduzeti saobracajnu to voze ljudi koji misle da su najpametniji na svetu samo zato sto ne odrzavaju auto .
Futog 09.05.2018 • 17:25
Www
Udri Vucicu po sirotinji!
Sirotinja vozi bicikl, zaprežna kola, ide peške, busom...
Održavanje automobila, gorivo, registracija, parkiranja, drumarine... Sve to košta hiljade evra godišnje. Sirotinja nema toliko novaca viška koje bi potrošila na luksuz što automobil svakako jeste.
Slazem se u potpunosti za nove propise o tehnickim pregledima za starija vozila.
Samo, vlasnici automobila mladjih od pet godina bi svakih sest meseci trebali da idu na ispitivanje porekla zaradjenog novca. Ima i postenih koji bi uspeli da prodju ovaj "tehnicki pregled". Samo, proporcionalno, mnogo manje nego oni 15-godisnji automobili...
Para je očigledno sve manje i vast se dovija kako da ih izbije sirotinji iz džepa, jer svaka vlast je vlast bogatih, a vrane same sebi ne kopaju oči. Proverite koliko je udesa bilo zbog tehničke neispravnosti vozila, a koliko zbog ljudskog faktora i saberite dva i dva.
Cedi i zadnji dinar od sirotinje - sta fali, zar ne vidis da cak i glasaju za vlast? Znaci valja im ovako. Od tih para ce se lepo finansirati predizborni program za sledece parlamentarne izbore gde ce 24h dnevno na svakom trgu u Srbiji Vucicev hologram da drzi govore kako ce biti bolje za 2-3 godine.
Tako treba. Joj sto volim sto ovako klepaju ove burzuje. Pa vec se odavno zna da je auto luksuz, makar bilo staro i 30 godina. Oces da se klatis, ima i da platis. Uzmi lepo bicikl leti, zimi GSP, i nemoj da mi zagadjujes okolinu. Jer, ako niste primetili sve smo ostalo doveli u red, i skolstvo, i zdravstvo, i vladavinu prava. Jos samo tehnicki pregled i to je to, spremni smo.
Pre bih rekao da je bar 60% dok ostatak od 40% vozi čine SNS članovi sa novim poršeima, X6-icama, Q7-icama itd... kojima verovatno u rečniku ne postoji reč "tehnički pregled".
Dok auta u srednjoj klasi gotovo da ne postoje.
Preče bi bilo da vozače, kao i bicikliste, što češće testiraju na opijate i da češće posećuju psihijatra. Pre neki dan moron vozi dete na bajsu sporom trakom na Bulevaru oslobođenja i to u kontra smeru a policajac isteže nekog dedu u varburgu... Kolaps
Ovi nisu normalni. Kako ne uvedu neki zakon kojim regulisu stanje na putevima, krpljenje rupa, kao i "tehnicku" ispravnost istih. Bitno je da oni nas proveravaju dva puta godisnje.
Isto tako mogli su uvesti i da je za vozila starosti do 5 godina dovoljan jedan pregled u 2 godine. A ne nisu! Manje para u budzetu. Iako tih automobila zaista nema puno, bar bi delovalo da nesto pravedno rade.
U nasoj drzavi nikad ne postoji nagrada za nesto, samo kazna za ono drugo. Mentalitet nam i jeste takav, da izbegavamo kazne, a ne da zasluzujemo nagrade. Ne motivisu nas da se eto protegnemo da kupujemo novije automobile, vec da vidimo kako da izbegnemo troskove kod starog, da izvrdamo sistem.
Što nam je lepo tako nam i treba. Glasaćemo opet za ove što su usvojili ovaj naprd. ni zakon jel sad ćemo se svi voziti u novim kolima kad vrate u proizvodnju starog "fićka". Sramota. Dajte nam posao da radimo pa da možemo da kupimo nov auto. Jel mislite da narod nebi voleo da može da menja nova kola posle 5 godina bi. Samo nemože. A nemože jel ga je osiromašila politika koju vodite svi vi unatrag trideset godina. Sramite se zbog tog.
Ako je auto staro do 15 godina, ne mora značiti da mu se kočnice ne mogu potrošiti za godinu dana. Ili nastati neki drugi kritičan kvar.
A što se samog tehničkog tiče, može se vršiti i 222 puta godišnje, ali uvek će naši naći neki način da nešto izvrdaju. Dok ljudi ne budu svesni da sami poprave i reše probleme, zbog svoje sigurnosti, džaba tehnički i kazne...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Usvojeno: Starija vozila moraće dva puta godišnje na tehnički pregled
Autor: RTS
Info
•09.05.2018.
•16:41
Komentari 55
Zebra
milenko
Chwarkoff media
kimi
-za novi auto 1 tehnicki na 3 godine
-za polovni auto , 1 tehnicki na 2 godine
Nema ogranicenja u starosti automobila, ima samo za osiguranje razna ogranicenja vezano za godiste auta i za godiste vozaca.
Nervirach
Мунгос
ppp
katastrofa ste!
banana!!!
jova limanac
Rotkvarija
7,6 miliona € uzmu godišnje da bi smislili par gluposti koje svakako nemaju veze sa bezbenošću saobraćaja.
Od tolikog novca i pametnijima bi mozak prokuvao.
Saša
TAKO JE
Uncas
Šta će biti sa Vojskom-čija su vozila preko 50 godina stara!?,lokalne policijske stanice,mnoge Državne institucije,Bolnice....pa prvo neka krenu pametnjakovići od sebe!
Rango
Dereta
Xyz
Srbenda
3 puta minimum
Mile
Vozim se autobusom
marko
Sima
Putnik
sabe
katalizator
Brus Vilis
Odgovore slati na: predstavkegradjana@predsednik.rs
Antiseparatista
Cane liman
@Antiseparatista
Мунгос
Колега тражи да министри полажу тест интелигенције. Наивно, то је као када те разбојник пљачка, а ти му кажеш да то није интелигентно са његове стране.
Liman 2
Rade
Dragan
Bane
U potpisu: Poslodavac (poreski obveznici RS i ostali građani)
biciklista
Www
Udri Vucicu po sirotinji!
Sirotinja vozi bicikl, zaprežna kola, ide peške, busom...
Održavanje automobila, gorivo, registracija, parkiranja, drumarine... Sve to košta hiljade evra godišnje. Sirotinja nema toliko novaca viška koje bi potrošila na luksuz što automobil svakako jeste.
misa
Samo, vlasnici automobila mladjih od pet godina bi svakih sest meseci trebali da idu na ispitivanje porekla zaradjenog novca. Ima i postenih koji bi uspeli da prodju ovaj "tehnicki pregled". Samo, proporcionalno, mnogo manje nego oni 15-godisnji automobili...
Nervirach
Davor
rale
Autonomas
Antiseparatista
/
hoce li sada polovnjacima cena biti veca ili manja?
banana men
ahahaha
Neko Tamo
Dok auta u srednjoj klasi gotovo da ne postoje.
Gladius et anus
Ostoja
m
Neko iz mase
Isto tako mogli su uvesti i da je za vozila starosti do 5 godina dovoljan jedan pregled u 2 godine. A ne nisu! Manje para u budzetu. Iako tih automobila zaista nema puno, bar bi delovalo da nesto pravedno rade.
U nasoj drzavi nikad ne postoji nagrada za nesto, samo kazna za ono drugo. Mentalitet nam i jeste takav, da izbegavamo kazne, a ne da zasluzujemo nagrade. Ne motivisu nas da se eto protegnemo da kupujemo novije automobile, vec da vidimo kako da izbegnemo troskove kod starog, da izvrdamo sistem.
Lala
Srele
Pupi
Futog
White Power
Salamander
.... dom svi CUTE ...
Drum
Ako je auto staro do 15 godina, ne mora značiti da mu se kočnice ne mogu potrošiti za godinu dana. Ili nastati neki drugi kritičan kvar.
A što se samog tehničkog tiče, može se vršiti i 222 puta godišnje, ali uvek će naši naći neki način da nešto izvrdaju. Dok ljudi ne budu svesni da sami poprave i reše probleme, zbog svoje sigurnosti, džaba tehnički i kazne...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H