Oko 11.000 građana potpisalo je, za samo četiri dana, peticiju o ukidanju odredbe zakona kojom će tehnički pregledi za vozila starija od 15 godina od 5. jula biti obavezni na svakih šest meseci.
Ne znam kako se prave te peticije zato MOLIM za savet kako da na društvenim mrežama ili već negde pokrenem peticiju za UKIDANJE KOMUNALNE POLICIJE koja očigledno ne služi ničemu. A ovu peticiju oko tehničkog pregleda apsolutno podržavam
@Bestragija - ni po čemu poštovani "gospodine", verujem da ste sa zadovoljstvom branili fašizam, to nikada ne bih ni sporio jer je jasno ko ste i šta ste, a izvinite što ću nastaviti da "trujem omladinu" savetima da ne dele i ne etiketiraju cele grupe građana prema poreklu ili mestu rođenja i da u njih ne upiru svoje fašističke prste uz paušalne optužbe bez ikakvih dokaza kao što to bez prekida radi bagra kakvoj vi, nažalost neobrazovani, pripadate. Razumem i prihvatam da svojim lažnim veliko-vojvođanovanjem i kvazi-nacionalizmom želite ponovo da uvedete fašizam u Vojvodinu kao u prvoj polovini 20. veka jer to vidite kao jedini način da odlučujete o tuđim životima bez ikakvog prava, a valjda ćete i vi jednom naći taj delić mentalnog kapaciteta da razumete i prihvatite da vam to ni ja ni mnogi građani neće ponovo dozvoliti - jednom je bilo sasvim dovoljno. Ni najmanje lep pozdrav za neljudsko đubre kakvo jeste, što ste sami i bez ikakve prisile javno pokazali.
Juce sam vam sa zadovoljstvom detaljno odgovorio na sva vasa pitanja i nedomice,medjutim komentar mi nije pusten,a posto je to vrlo bitno pitanje a tice se Vojvodine,njenih stanovnika,pa i njenog propadanja,nemam nameru da ga ublazavam,razvodnjavam za potrebe nekakve politicke korektnosti prema svim sadasnjim ziteljima.Redakciju pak razumem....
Vase misljenje o meni je potpuno nebitno naravno,ali je izuzetno vazno takvoj bagri u koju i vi,nazalost obrazovani,spadate, a koja truje nasu omladinu usred Vojvodine nekakvim laznim veliko srbovanjem i kvazi nacionalizmom koji nas je i doveo tu gde jesmo upravo sada,STATI na put i uvek odgovoriti makar i ovde u moru placenih botova,spinera,trolera.Zao mi je,ovog puta nisam uspeo ali ne mojom krivicom.Lep pozdrav od vaseg neljudskog djubreta....haahaha zivoteee:)))))
@Bestragija - pa hajde napišite, kako i sa čime su došli, naročito ako ste ih lično pretresali pri dolasku? Jedino što ja znam a što je i naučno dokazano je da nijedan jedini hrvatski državljanin srpske nacionalnosti nikada u svom životu nije imao u vlasništvu nijedan komad bele tehnike, čime je bez i najmanje sumnje dokazano da je svaki komad takve tehnike u izbegličkim kolonama bio otet od prepoštenih, demokratskih i miroljubivih hrvatijanaca. Međutim, koliko mi je bar poznato, još uvek nije naučno dokazano da svi etnički očišćeni hrvatski državljani srpske nacionalnosti nikada u svojim celokupnim životima nisu zaradili nijedan jedini nekadašnji jugoslovenski dinar ili nemačku marku koju su mogli poneti sa sobom, pa vas molim da ukažete na dokaz da nisu ako je u međuvremenu kompletirana takva naučna studija. Ipak ne želim unapred da tvrdim da ste samo bedno, šovinističko, neljudsko đubre koje bez ikakvih dokaza etiketira građane, već želim da verujem da govorite argumentovano i da stoga vaše mišljenje ima veću vrednost od nule.
To što Agencija smisli, ne može Bog otac da razreši.
Predlog:
Tehnički pregled obavezan svake 2 godine.
Ukoliko se na teh. pregledu ustanovi neki problem koji direktno ne utiče na bezbednost, ali može biti problem u nekom nastupajućem periodu, izdaje se potvrda na ograničeni period, na pr. 6 meseci, godinu dana itd. uz uslov da se isti otkloni do isteka važnosti teh. pregleda.
Ne možete da registrujete bez važećeg i to je to.
Na ovaj način se uključuje sistem teh. pregleda u odgovornost za bezbednost.
"U Veterniku i Futogu ima milion firmi, vredni Bosanci izbeglice se "snasli" , rade, grade, ne sede..."
Ajde bogati.....samo ste zaboravili da kazete,SA CIJIM PARAMA su se oni ovde "snasli"??Nisu sigurno stigli ovde u ritama,goli i bosi pa odjedared pootvarali "milion firmi"...manite se jeftine demagogije i prica za malu decu,svi mi znamo i KAKO su dosli i SA CIME su dosli....smejurija
@Propali novosadjanin
Svaka cast za iskren komentar,samo,voleo bih ako biste bili ljubazni da mi pojasnite sledeci fenomen u ovom gradu:
Kako to,mozda ne vi licno (unapred se ogradjujem), ovde mladi bez posla i para postaju pasionirane kerovodje i cackasi noseva na biciklima??Odakle im novca da hrane,vucaraju i maltretiraju te jadne zivotinje po ceo dan ako nemaju ni za sebe??Vidim,ta patologija je uzela tolikog maha da pojedini degeni cak setaju i po dva psa,umesto momka/devojke/deteta/druga/drugarice i sl.A posto se ovde ne dobija posao u JP bez veze,objasnite mi kako je to VECA SRAMOTA makar raditi u kaficu/butiku i imati svoj kakav takav bedan dinar nego grebati se o svoje rodjene roditelje i njihove bedne penzije sa 20,30 pa cak i 40godina zivota za hranu,smestaj i ostalo??O prepunim kaficima ni ne bih...
Takvo nevaspitanje,bahatost i bezobzirnost prema sopstvenim roditeljima se ne neguje NIGDE NA SVETU,samo u ovoj Ludaji....zato ova zemlja i propada.
Vozilo mora biti redovno održavano i sve će biti ok.
Znači servisna knjižica sa evidencijom izvršenih popravki i radova na vozilu OVERENA od servisera pa tek onda tehnički . Naravno u tom slučaju tehnički ide na dve godine . Ako je nešto ispravno onda je ispravno bar godinu dana a ne šest meseci da se puni dudžet . I na kraju šta ima MUP sa tim ko koliko naplaćuje tehnički i da li nešto radi džabe.
Važno je da li je bilo intervencija na vozilu a to niko neće raditi džabe .
Lekar sam i vozim automobil koji sam kupio nov pre 16 godina, mezimce, savrseno odrzavan. Ako ovi teh. pregledi budu 30 evra za pola sata majstorskog pregleda (ne rada!), neka racunaju vlasnici i zaposleni u svim teh. pregledima, agencijama, komitetima...za saobracaj, da ce kod mene u privatnoj ordinaciji za njih pregled biti 300 evra. I ne moraju dva puta godisnje da dolaze. Nece me sloseri pljackati, a bogami ni oterati u Nemacku!
Potpisao peticiju...Podelio na fejsu...od 500 mojih takozvanih prijatelja...Samo je dvoje ljudi (udaljeni 400km odavde) lajkovalo moju objavu o peticiji...sto je jos veci apsurd, oni imaju nove automobile i ne dotice ih ovaj zakon!!?
Znaci...nema ovde ni gradjana niti kriticke misli, niti uslova za bilo kakve proteste...DA su "ovi" rekli 5 puta tehnicki...bilo bi pet puta! Muka mi je...
Ajde sad da zacepite. Ako ste tolike bundzije, evo vam sredstvo komunikacije pa organizujte dan da izadjemo na ulice u protest. Ove price nista ne rade
Kad nam budu vratili plate i penzije na staro sa kamatom kupicemo novi auto. Fiat izgleda lose stoji cim kupuju Skode i VW u firmama za sluzbena vozila ali nema veze...tako se podize BDP, tako strucnjaci smanjuju deficit, tako se podrzava domaca proizvodnja.
Da vidim tog koji sedi i smišlja kako da još otmu para a sigurno ga vozi šofer u službenom autu i koji se pere nedeljno par puta od naših para. Pa da su sposobni doveli ovde ozbiljne ljude, otvorili prave firme i fabrike, zaposlili narod koji bi onda i kupio nove automobile a ne bi jurio 15 godina star auto "kao nov". Pa nismo baš mi svi pali s kruške pa da volimo šklopocije! Znamo da je super imati nov siguran auto. Naročito ako je službeni pa mi svi plaćamo i benzin tom koji ga vozi. Ti u službenim kolima ne žive život koji žive obični pošteni ljudi. Da novinari bar hoće da pitaju koliko benzina i koliko pranja automobila građani plate godišnje tim funkcionerima i direktorčićima javnih preduzeća! Svaka buva koja je lepila plakate i skupljala glasove sa stranku i njenog lidera dobije auto, službeni telefon i benzin.
Rodjeni u Novom Sadu bez posla? U Veterniku i Futogu ima milion firmi, vredni Bosanci izbeglice se "snasli" , rade, grade, ne sede..vredi pitati da li ima nesto da se radi. Nego nase lale oce odmah da budu direktori u kancelarijama. Bosanci i Crnogorci se pomazu medjusobno a Novosadjani ne bi skocili da pomognu ni rodjenom.
Autobusi naravno nece ici na 2 tehnicka (ili ce ih prolaziti bez obzira na ispravnost i starost a verovatno i na placanje).
Takodje dizel automobili/kamioni koji cade a mladji su od 15 godina nece ici.
Ovo je izmisljeno samo da paraziti uzmu po milion x 50-60e godisnje, znaci 50-60 miliona evra...
Namnožilo se bezbroj kojekakvih agencija, komiteta, saveta i ko zna čega još koji se navodno brinu o bezbednosti saobraćaja. Kako ništa ne rade, a uglavnom i ne znaju, onda da bi opravdali svoje postojanje smišljaju ovakve nebuloze.
Nek mi nadju posao takav kao njihov pa cu onda i svaki dan da placam tehnicki. Nemam od cega da zivim! a roditelji su mi jako stari treba mi da ih vozim u bolnicu. Ja nemam besan auto da idem u kafice i hvatam devojke vec prevozno sredstvo za sirotinju. Rodjen sam u NS tu zivim ceo zivot i ne radim nigde. Magistar ekonomije, govorim strane jezike,...
Ne treba dva tehnička pregleda nego 12. Zašto? Za dobrobit male dece pešaka i biciklista po gradovima. Eto zato. Pa ne može se više disati od autobusa i auta koji dime i čade. Veća je korist ove uredbe nego šteta.
Ja mislim da od ovog na kraju nece biti nista, setite se price sa kombi prevoznicima kad su hteli da im zabrane prevoz putnika jer nisu imali tahografe !!! Ok, ajd neka bude dva tehnicka al neka budu po staroj ceni, ovo sa kozorijom i prednjim trapom je teska gluposti ! Verujem da da 30 % auta u EU ima sad ovog momenta koroziju na sasiji i nikom nista, ovo je samo jos jedan pucanj u noge samom sebi, mislim sa sns al najgore je to sto ce se ova praksa nastaviti dalje,sns je bez problema nastavio praksu poreza na luksuz vozila, to ide vec skoro 9 godina !! sns ce imati rok trajanja a to je jos 3,5 godine, doci ce izbori i onda ce nestati kao zuti, pojavice ce novi mesija kradljivac i tako u krug, eto rumuni resili da im nemac vodi zemlju jer su je domaci raprodali i pokrali,isto kao i kod nas !
Osnivaju kojekakva "udruženja tehničkih pregleda" sa jedinim ciljem dogovora oko cene, a "država" im toleriše monopolsko ponašanje umesto da ih rasturi i sve učesnike propisno kazni!
Kao i kojekakvi "komiteti" i "instituti", a nisu ni srednju školu završili o roku, koji savetuju i propagiraju ideje o otimanju novca od građana.
U svim saobraćajnim nesrećama, zbog neispravnog vozila učestvuje sa 1-3%??? I oni se okomili na tih 3% a ostalih 97% zanemaruju.
Parazitski ološ potpomognut "državom".
Suvisno je da postoje dva tehnicka pregleda. Pogotovo je neopravdano da taj isti tehnicki pregled poskupi. Ako je poenta da na putu budu tehnicki ispravni automobili, onda treba da se proverava da li ljudi voze automobile na tehnicki. Ima brdo ljudi koji i ne idu na tehnicki, jer imaju neku vezu. Poenta jeste bolja kontrola, ali i rigorozniji pregled. Podrzavam da se kontrolise emisija stetnih gasova, kao i svuda u Evropi.
Tako to bude sirotinja puni budzet za administraciju, politicke stranke koje imaju po 15 000 glasaca zive na budzetu i grbaci naroda jer sami ne mogu zaraditi ni za hleb a kamoli za svoj luksuzan zivot kakav zive toliko su sposobni e za to postoji ovakav sistem osnujes stranku imas 5000 clanova 20000 glasaca i zivis ko kapitalista jer dobijas pare iz budzeta, menjaj izborni zakon i zakon o strankama skupi lepi moj 200 000 glasova pa imas pravo da osnujes stranku, dosta vise ovih pijavica i krvopija jedna Amerika 2 stranke, svi zivite na racun sirotinje pa jel ovo Kmetovski sistem menjaj zakone ako treba svake 2 godine ko ce vas sve namiriti sa parama vase apetite ,dosta vise !
Vazduplohov, Aerodrum, Finansista, Tetkino zlato i njihov tim resavaju sve nase probleme. Cestitam na izboru, svima koji ste zeleli i birali ovakav kvalitet.
Rupe na kolovozu, loše popravke ulica i kolovoza, rupe na putu, stari neispravni automobili su samo posledice. Uzrok je siromaštvo i loš standard najvećeg broja građana ( naročito neučlanjenih) i fušerisanje izvođača radova koje su dobili na dogovorenim tenderima od onih koji voze nova, besna kola, kojima su zahvalni izvođači gradili vikendice, renovirali stanove. Da čestiti ljudi imaju plate i da imaju firme i fabrike gde da rade svi bi rado kupili nove automobile. Ovako, plaćaćemo za krševe koje smo primorani da vozimo na još jedan tehnički. Blago onima koji vide kako nam je dobro. Gde se kupuju takve naočare?
Tako je, dodao bih i peticije za što više krševa na ulicama, obavezno uklanjanje katalizatora i zatim konjske zaprege da vratimo. Posle toga, peticija za što zagađeniji vazduh, obavezna furuna u svakom autu a što da ne i u stanu, poželjno ložiti plastičnim kesama ili već nečim što zagađuje čak i više. Sledeće, minimalna starost vozila od 20 godina, svako ko ima noviji auto od toga plaća posebnu taksu na "ima se može se".
Na ulici ima takvih kanti za koje se stalno pitam kako prolaze tehničke, tako da je što se mene tiče ovo za dva pregleda godišnje, izuzetna vest.
Nema tu peticija i apelovanja na savest. Lopovi će da kradu dok ih ne zaustavimo i to FIZIČKI.Dakle blokada svih puteva širom Srbije do ispunjenja zahteva. Vozimo na najlošijim putevima sa najskupljim putarinama,na najlošije i najskuplje gorivo sa zastarelim vozilima koje preskupo plaćamo kroz razne besmislene ateste,registracije i druge prevare.Saobraćajci i parking servis umesto da brinu o bezbednosti učesnika i funkcionisanju saobraćaja,čekaju u zasedi i gledaju kako najlakše da napune budžet apsurdnim kaznama. Sve ovo mora da se prekine .Treba organizovati akciju preko društvenih mreža.Samo sa par hiljada dobro postavljenih vozila može cela država da se zaustavi.Zahtevi:smanjenje akciza na gorivo,cena putarine i registracije i naravno ostavke nadležnih ministara.
Ironija je da saobracajne nezgode ne prave stara vozila vec siledzije sa prebrzim i prejakim masinama, pogledajte samo clanke i vesti...dajte statistiku gospodo....pogledajte istini u oci...i skinite nam se s grbace vise
Treba traziti ponistavanje pravulnika i ostavku min saobracaja kao odgovornog lica. Slazem se da je struka mozda i u pravu ali zakoni se donose radi ljudi a ne radi struke.
Uzorak amss je pogresan posto taj ko ide na besplatno testiranje vec zna da nesto ne valja, a i nema novca za majstora.
Stvarno se treba buniti za ovo, okej su tehnički pregledi ali ne smeju biti ovako skupi. Samo deru kožu sa leđa, gorivo poskupela skoro 5 dinara za mesec dana i sad još 30e za tehničke preglede.
Nemojte se previše uzbuđivati, ovo je samo probni balon. Biće sve prolongirano za par godina, jel kako bi AV stekao poene odlaganjem svega. " Neće se narod pljačkati i tačka". Razmislite malo, pa nije to prvi put, ON vas voli više od vas samih, samo vi to neznate!
Nikakve peticije jer oni peticije ni ne citaju, nego lepo kao taksisti blokada najprometnijih saobracajnica i trgova u svim mestima u Srbiji i ne odustajanje dok nadlezni ne reaguju na zahteve. Dosta vise sa maltretiranjem gradjana ove zemlje, zasto vlasti u Srbiji ne ispostuju onda evropske standarde kojih su im puna usta i svim kupcima novih vozila odobre prvu registraciju u trajanju od 4 godine koliko je npr. u Italiji nego svake godine novi tehnicki i nova registracija. sramota je i sto ljudi u Srbiji slezu ramenima i odmahuju glavom kako nista tu ne mogu da ucine, ovce i jesu za sisanje...pogledajte malo narode u okruzenju, svi se za nesto izbore mi cutimo i kucamo online peticije... kao taksisti svi na ulice i blokade puteva.... skidate nam kozu s ledja jer ne znate odakle da navucete pare...a deca zovete da ostanu u ovakvoj zemlji...stidi se Srbijo sto cutis... ne znas ko je gori, da li oni sto grabe i pljackaju ili mi koji cutimo na sve to....
Smisao svih ovih zakona, pa i EU, sakriven je.
Cilj svih tih zakona bih iskazao rečenicom:
- Ne može svaka sirotinja da vozi, ovo malo nafte što je ostalo ostavljamo sebi, eliti koja vlada. Za vas sirotinju i motače kablova, ropsku radnu snagu iz predgrađa, ostavljamo JAVNI PREVOZ, u kojem vas mnogo lakše kontrolišemo.
Zaboravite priču o svetskom bratstvu i jedinstvu, ljudskim pravima i jednakosti.
Kod nas, kao eksperimentalne zemlje za svetsku vladu, svaki dan se donose neki zakoni na štetu naroda.
Izlaska u susret teškoćama naroda kod ove vlade - NEMA!
Verovaćete mi, kod donošenja sledećih zakona, koji će vam nešto uskratiti.
Pretpostavljam da će posle zdravstva i obrazovanja, slobode kretanja, sledeće na udaru biti vlasništvo nekretnina.
Za nas, robove, dobre su i barake.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Internet peticijom žele da ukinu obavezu duplih tehničkih pregleda
Autor: Novosti, Tanjug
Info
•13.05.2018.
•11:05 > 15:39
Komentari 50
Sale NS
Protiv jednostranih
Bestragija
Juce sam vam sa zadovoljstvom detaljno odgovorio na sva vasa pitanja i nedomice,medjutim komentar mi nije pusten,a posto je to vrlo bitno pitanje a tice se Vojvodine,njenih stanovnika,pa i njenog propadanja,nemam nameru da ga ublazavam,razvodnjavam za potrebe nekakve politicke korektnosti prema svim sadasnjim ziteljima.Redakciju pak razumem....
Vase misljenje o meni je potpuno nebitno naravno,ali je izuzetno vazno takvoj bagri u koju i vi,nazalost obrazovani,spadate, a koja truje nasu omladinu usred Vojvodine nekakvim laznim veliko srbovanjem i kvazi nacionalizmom koji nas je i doveo tu gde jesmo upravo sada,STATI na put i uvek odgovoriti makar i ovde u moru placenih botova,spinera,trolera.Zao mi je,ovog puta nisam uspeo ali ne mojom krivicom.Lep pozdrav od vaseg neljudskog djubreta....haahaha zivoteee:)))))
Protiv jednostranih
maka
palladium
Ministar Stefanovic potvrdio - odredba o dva teh. pregleda se nece primenjivati!
Rotkvarija
Predlog:
Tehnički pregled obavezan svake 2 godine.
Ukoliko se na teh. pregledu ustanovi neki problem koji direktno ne utiče na bezbednost, ali može biti problem u nekom nastupajućem periodu, izdaje se potvrda na ograničeni period, na pr. 6 meseci, godinu dana itd. uz uslov da se isti otkloni do isteka važnosti teh. pregleda.
Ne možete da registrujete bez važećeg i to je to.
Na ovaj način se uključuje sistem teh. pregleda u odgovornost za bezbednost.
Bestragija
Ajde bogati.....samo ste zaboravili da kazete,SA CIJIM PARAMA su se oni ovde "snasli"??Nisu sigurno stigli ovde u ritama,goli i bosi pa odjedared pootvarali "milion firmi"...manite se jeftine demagogije i prica za malu decu,svi mi znamo i KAKO su dosli i SA CIME su dosli....smejurija
@Propali novosadjanin
Svaka cast za iskren komentar,samo,voleo bih ako biste bili ljubazni da mi pojasnite sledeci fenomen u ovom gradu:
Kako to,mozda ne vi licno (unapred se ogradjujem), ovde mladi bez posla i para postaju pasionirane kerovodje i cackasi noseva na biciklima??Odakle im novca da hrane,vucaraju i maltretiraju te jadne zivotinje po ceo dan ako nemaju ni za sebe??Vidim,ta patologija je uzela tolikog maha da pojedini degeni cak setaju i po dva psa,umesto momka/devojke/deteta/druga/drugarice i sl.A posto se ovde ne dobija posao u JP bez veze,objasnite mi kako je to VECA SRAMOTA makar raditi u kaficu/butiku i imati svoj kakav takav bedan dinar nego grebati se o svoje rodjene roditelje i njihove bedne penzije sa 20,30 pa cak i 40godina zivota za hranu,smestaj i ostalo??O prepunim kaficima ni ne bih...
Takvo nevaspitanje,bahatost i bezobzirnost prema sopstvenim roditeljima se ne neguje NIGDE NA SVETU,samo u ovoj Ludaji....zato ova zemlja i propada.
Perica
Znači servisna knjižica sa evidencijom izvršenih popravki i radova na vozilu OVERENA od servisera pa tek onda tehnički . Naravno u tom slučaju tehnički ide na dve godine . Ako je nešto ispravno onda je ispravno bar godinu dana a ne šest meseci da se puni dudžet . I na kraju šta ima MUP sa tim ko koliko naplaćuje tehnički i da li nešto radi džabe.
Važno je da li je bilo intervencija na vozilu a to niko neće raditi džabe .
@...
palladium
Zoki
sdragan
Znaci...nema ovde ni gradjana niti kriticke misli, niti uslova za bilo kakve proteste...DA su "ovi" rekli 5 puta tehnicki...bilo bi pet puta! Muka mi je...
Nervirach
IvicA bez marice
Vratite nam
Beeee
...
ihahaj
boki
@Paeto
Takodje dizel automobili/kamioni koji cade a mladji su od 15 godina nece ici.
Ovo je izmisljeno samo da paraziti uzmu po milion x 50-60e godisnje, znaci 50-60 miliona evra...
Triton
Propali novosadjan
Paeto
Dejan
Yani
Kao i kojekakvi "komiteti" i "instituti", a nisu ni srednju školu završili o roku, koji savetuju i propagiraju ideje o otimanju novca od građana.
U svim saobraćajnim nesrećama, zbog neispravnog vozila učestvuje sa 1-3%??? I oni se okomili na tih 3% a ostalih 97% zanemaruju.
Parazitski ološ potpomognut "državom".
ako dva puta onda sv
puno je dva
Prle
Finansista
neučlanjeni
Goran
Vlada
Na ulici ima takvih kanti za koje se stalno pitam kako prolaze tehničke, tako da je što se mene tiče ovo za dva pregleda godišnje, izuzetna vest.
drr
pawlle
Mislilac
offline
Aca
Jovan2
Uzorak amss je pogresan posto taj ko ide na besplatno testiranje vec zna da nesto ne valja, a i nema novca za majstora.
Mima
M
hm
dzoni
Ostoja
Peka
NSadjanin
pera
Nervirach
Podrška
Mala kuca sa pravima
Cilj svih tih zakona bih iskazao rečenicom:
- Ne može svaka sirotinja da vozi, ovo malo nafte što je ostalo ostavljamo sebi, eliti koja vlada. Za vas sirotinju i motače kablova, ropsku radnu snagu iz predgrađa, ostavljamo JAVNI PREVOZ, u kojem vas mnogo lakše kontrolišemo.
Zaboravite priču o svetskom bratstvu i jedinstvu, ljudskim pravima i jednakosti.
Kod nas, kao eksperimentalne zemlje za svetsku vladu, svaki dan se donose neki zakoni na štetu naroda.
Izlaska u susret teškoćama naroda kod ove vlade - NEMA!
Verovaćete mi, kod donošenja sledećih zakona, koji će vam nešto uskratiti.
Pretpostavljam da će posle zdravstva i obrazovanja, slobode kretanja, sledeće na udaru biti vlasništvo nekretnina.
Za nas, robove, dobre su i barake.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H