Autor: Tanjug

Info
30.05.2018.
11:46 > 12:47
Mučenje sa zakazivanjem pregleda kod državnih lekara, sa kojim su se susreli mnogi građani Srbije, sada bi trebalo da ode u istoriju.
  • Danilo

    23.02.2020 18:05
    Lbo
    Ne prepoznaje LBO
  • andrija

    31.05.2018 13:12
    iPhone
    Jel postoji app sa IPhone
  • Vladimir

    31.05.2018 11:06
    Proradilo
    Update - aplikacija je danas proradila i zakazao sam pregled. Pored zakazivanja kod odabranog lekara ima i lista svih pregleda u prošlosti kod odabranog lekara ili specijaliste kao i status osiguranja. Još da me primi lekar i app dobija 5 zvedica :)
  • Nervirach

    30.05.2018 20:05
    Inace, u toku je jos jedna pljacka zdravstvu. Nema para za lekove ali ima za JOS jedan krug akreditacija zdravstvenih ustanova. Ah da, i krecenja i menjanja prozora.
  • Tamara

    30.05.2018 16:26
    Dobro je
    Skinuto, probano i sve radi.
  • Vladimir

    30.05.2018 16:24
    Ta baš i ne radi...
    Meni ne prepoznaje LBO.
    Supruga prošla prepoznavanje LBO ali kada ukuca broj telefona za verifikacioni kod kaže nije dobar broj telefona pa je probala i s drugim brojem ali isto :).
    A koliko čitam komentare na Google Play i kad dođe KOD ne može da ga verifikuje.
    Izgleda da je beta testiranje aplikacije u toku...
  • Piško

    30.05.2018 16:07
    ...
    Ovo je kao kad su uveli broj u socijalnom pa se svako jutro, umesto reda za šalter, formirao red za broj. Neke probleme tehnologija ne može da reši, već samo sistemska reorganizacija administracije i uprave. Međutim ta druga opcija zahteva otkaze stranačkim cipelićima, stoga je lakše napraviti tender za mobilnu aplikaciju.
  • Pacijent

    30.05.2018 15:43
    Polovicno obavestenje
    I taman ja odem na Google prodavnicu da ucitam nov program i zakazem pregled bez pozivanja i cekanja kad..eto meni zelenim slovim napisano obavestenje: "Vas mobilni nije kompatibilan sa ovim programom". Android pa nije kompatibilan. Kad ste nas informisali da mozemo preko mobilnog zakazati pregled onda dopunite informaciju za koje mobilne telefone je pravljen tajkav program da se ne radujemo unapred i bez potrebe. Cesto dobijamo polovicne informacije kao i u ovom slucaju. Zar novinar koji je pisao tekst ne zna da nemaju svi najnovije modele mobilnih. A i oni koji prave takve programe prave ih, kako se cini, samo za one koji mogu sebi da priuste mobilne od najmanje 1.000 Evra. takvima najverovatnije i ne treba zakazivaje pregleda preko aplikacija...
  • @Ns

    30.05.2018 15:40
    Evo sta je, ili moze biti. Nova naredba iz ministarstva je da su sad po novom svi specijalisti u obavezi da sami zakazuju kontrole kod sebe svakom svom pacijentu kojeg lece, to po novom nije vise posao izabranog lekara, ako je kontrola unutar sest meseci od dana pregleda, ako je sest meseci i 1 dan, racuna se kao prvi pregled i zakazuje ga ponovo lekar opste prakse. Posto ovo traje vec drugi ili treci mesec, moguce je da je internista sve termine sam popunio svojim kontrolama, a mnogi lekari opste prakse izgleda ne citaju svoje dopise kad ovo ne znaju. Ali to svakako nije sustina problema ni po starom sistemu, ni po novom, nego cinjenica da je lekara toliko malo, da se od svakog ocekuje da radi normu ne duplu, nego za vise ljudi. To je razlog zasto u Novom Sadu niko ne moze da dodje nikad do specijaliste ili nekog snimanja. A za to vam nije kriv ni taj specijalista sto odradi duplo pregleda od normalnog, a ni vas lekar opste prakse koji da sve od sebe da pokusa da zakaze. Znamo i ko je kriv, samo ne znamo zasto se krivima ne obracate. Za koga ste glasali sugradjani moji? Gde je gradska bolnica za grad od 400 000 stanovnika, kako je moguce da ne postoji, gradovi 8-10 puta manji imaju svoju, grad ove velicine bi morao da ima minimum dve, idealno 3? Zasto niste na ulicama, svi vi bez termina?
  • Nada

    30.05.2018 15:38
    Nova aplikacija
    Skinula bez problema, izgleda mi odlicno. Samo da funkcionise!
  • RVosha

    30.05.2018 14:59
    Smrdija
    Kakva drzava takve i aplikacije .
  • /

    30.05.2018 13:55
    /
    eto pravo lice it industrije srbije
  • betmen

    30.05.2018 13:31
    U nadi da će proraditi... i dalje ne prepoznaje LBO.
  • Mr. X

    30.05.2018 13:29
    Kako god da ga zakazuje pregled kod lekara opšte prakse čekam tri (3) nedelje.
    Zaposlite lekare aman zaman!
  • Rade

    30.05.2018 13:25
    Ne radi kao i sve sto zamisle i naprave nesposobni ljudi .
  • Ns

    30.05.2018 13:23
    Moje iskustvo o klasičnom zakazivanju. Kod interniste se zakazuje 7. u mesecu za period kada je vaš internista tražio (obično mesec dana unapred). 7. maj ponedeljak) a ja treba da zakažem za juni mesec. U petak (4. maj) odem lično do sestre mog interniste ne bi li videla da slučajno nemaju raspored za juni. Pacijent sam 5 god. Sestra me mal' nije izbacila, jedva mi reče da nema rasporeda, da zovem u ponedeljak Ne ja, već moj izabrani lekar opšte prakse! 7. maja !U ponedeljak, zakažem kod opšte prakse u 7 sati (prva sam bila na Bulevaru) i onda šok. Otvori dr raspored interniste i obe i dr i ja ne možemo verovati, svi termini u junu su rezervisani!!! Kome reći, koga pitati, koga optužiti....
  • Marko

    30.05.2018 13:21
    LBO problem
    Ne prepoznaje moj LBO broj. Kao sto su i ostali naveli, a kao i komentari na google play-u.
  • bzvz

    30.05.2018 13:13
    Ukucam svoj lbo i kaze aplikacija Vas lbo nije nadjen.
    E pa bravo majstori.

    kad sam skidao app, pisalo je da je tacno 100 ljudi vec skinulo pre mene. to je malo da bi se zakljucilo da je app dobra kao st pise u tekstu.
  • Nikola

    30.05.2018 13:08
    Jos jedan nedoradjen softver na sta smo vec navikli kad su drzavne ustanove u pitanju. A sto se tice zakazivanja, juce sam dobio uput koji je automatski nevazeci... Termin koji sam dobio je u decembru, a uput vazi 6 meseci. Ima li kraja ovim glupostima ili je glupost zaista neunistiva?
  • Katarina

    30.05.2018 12:56
    Pa i ne radi baš
    U ponedeljak (28.05.) sam skinula aplikaciju i zakazala pregled od mog izabranog lekara za utorak (29.05).
    Nije me bilo u sistemu kada sam otišla na pregled u zakazanom terminu a ni sestra ni lekarka nisu znale o čemu pričam kada sam rekla da sam pregled zakazala preko aplikacije.
  • Mile

    30.05.2018 12:39
    Instalirao sam aplikaciju u svoj mobilni telefon prema uputstvu. Međutim, aplikacija ne prihvata moj LBO iz kartice mog zdravstvenog osiguranja. Iz toga zaključujem ili da posao nije završen do kraja pre puštanja radi preuzimanja i korišćenja ili je i ovo jedna od brojnih državnih improvizacija.
  • Gordana

    30.05.2018 12:37
    Zamisao odlična al realizacija loša
    Ukucala LBO a sistem ga ne prepoznaje,čitam i na google play komentare,mnogi imaju isti problem.
  • NS

    30.05.2018 12:23
    probao 3 LBO broja ( dete, supruga i ja ), aplikacija ne prepoznaje ni jedan :) super ideja, ali kanda ne radi bas kako treba za sve..

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna