Autor: Tanjug

Info
01.06.2018.
11:51 > 11:51
Ministarstvo zdravlja danas je, na navode Poverenika za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti Rodoljub Šabića da treba biti oprezan u korišćenju internet aplikacije "Izabrani doktor", naglasilo da se on poziva na slovne greške, koje pokušava da prikaže kao materijalne.
  • Ginger Pig

    02.06.2018 09:01
    Šabić radi svoj posao a ministarstvo zdravlja jalovo laže u nedostatku argumenata i kompentencije.
  • IT i TI

    01.06.2018 18:28
    Dosta laži i prevara!
    Takva aplikacija MORA da radi HTTPS i da se plaća overa trećeg svetskog servera u tom procesu. To košta, ali garantuje sigurnost podataka.
    Nedopustivo je da danas građani šalju podatke ili plaćaju karte online u običnom HTTP protokolu, koji dozvoljava da svako može da sluša odabrane IP adrese i baferuje saobraćaj, aposle natenane vadi podatke koje ste VI otkucali na tastaturi.
  • Djordje

    01.06.2018 17:27
    Ministarstvo zdravlja: Šabić s
    Pola Srbije je informaticki nepismeno, kako crne aplikacije i internet .
  • paramonte

    01.06.2018 16:45
    paramonte
    Nema tu nikakve greske koja bi nekome mogla da naskodi.
  • Daca

    01.06.2018 16:44
    buka
    Koliko buke oko neke sitne greške koje se dešavaju uvek kada je nešto novo...
  • gari

    01.06.2018 15:42
    Tako je, kao što je i Jovan već napisao, oni su kao rešili jednu nedoumicu koja jeste bila vredna pažnje, ali nisu ništa rekli po pitanju bezbednosti. Ovo sad nikako nije dobra implementacija.

    Neko lako može za svoj broj telefona da veže vaš nalog, a da vama posle bude teže da povratite svoj nalog. A ako ga lako možete povratiti, ni to opet nije dobro, jer onda svako može da vam u taj nalog zaviri.

    Imao sam ja sličan problem sa nalogom za zakazivanje u PU za izdavanje pasoša ili lične karte. Pre više godina se neko iz agencije za registraciju vozila registrovao u moje ime, uradio posao, a ja kad sam hteo da napravim nalog, nisam mogao. Slao mejl, ili popunio meni formu, i niko mi ništa nije odgovorio. Posle sam zivkao telefonom na neko broj, i problem je rešen, ali ne sme to tako da bude urađeno, to je neozbiljno.
  • mara

    01.06.2018 15:31
    savet
    čemu tolika fama oko jedne greške, pa ko radi taj i greši
  • Jovan

    01.06.2018 12:36
    Kakvo ružno podsmevanje. Pri čemu, i dalje nisu odgovorili na pitanja - kako ste osigurali bezbednost podataka? GDPR je stupio na snagu u Evropi, a kod nas u Srbiji razna ministarstva daju podatke o građanima ko zna kojim sve trećim licima i pod kojim uslovima. Poražavajuće i jadno, moram priznati. Podrška Šabiću, on i treba da postavlja ovakva pitanja i da se bavi slučajevima gde su u pitanju informacije građana ove države. Suviše olako se shvata bezbednost podataka.
  • transparentno

    01.06.2018 12:23
    objavite specifikaciju API-ja
    Kada budemo videli API, nacin autentikacije i podatke koje nudi, znacemo ko je u pravu.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna