Овај комитетлија Дамир Окановић је Невладина Владина организација на буџету Владе Србије. И пошто је Влада неспособна да напише неки закон или правило, овај генијалац јој пружа услуге и открива да повећање репересије повећава и буџетска средства.
Европска Унија је пустила Дамира на нас зато што је стручан и непревазиђен у измишљању идиотских правила или идиотских закона.
Još bolje rezultate bi davala preventivna represija! Na naplatnoj rampi da se podeli svim po šamarčina i da se isti naplati hiljadu dinara. Ili odmah na registraciji da se uračuna još 50 000din preventivno za kazne razne. Ionako je samo pitanje vremena kada će vas uloviti da radite nešto protiv partije, pardon države, pardon to je isto.. protiv zakona, pardon i to spada pod isto... Bežite ljudi!
interesantno kako je pricanje s mobilnim jako velik problem, a npr nije pusnje u toku voznje?
otresanje pepla u toku voznje ne odvlaci paznju? ako npr otpadne zar u toku voznje, a vozac u nekim kratkim pantalonama, to nije rizicno?
Bravo, ovo je pravi primer kako neko moze da palamu*i za sve pare... takve politicare treba da izglasavamo...
Nisu problem lose projetkovane, odrzavane i obelezene saobracajnice
Nije problem nizak nivo kontrole pri tehnickom pregledu
Nije problem sto policija selektivno ne kaznjava vozace skupih kola
Nije problem ni porez pri registraciji koji tera ljude da voze "slabije" kobfiguracije vozila...
Problem je sto represija nije bila dovoljno velika!!!!
Mogao bi Damir iz Komiteta, pošto već dobro barata brojevima, da nam saopšti i koliko Komitet novca dobija iz budžeta, i koliki je to procentualni udeo u prihodima Komiteta.
Onda može nastaviti da opravdava kažnjavanje ljudi zbog 123 km/h prosečne brzine ...
"da se okanu mobilnog telefona dok su u vožnji", "
U normalnim drzavama kazne su rigorozne za koriscenje mobilnog tokom voznje .
Koliko domacih napaljenih Sumahera koristi mobilne pravo je cudo kako nema vise stradalih.
koja je ovo b****a...vozim kao sto sam i vozio a nesrece se desavaju po gradovima a ne auto putevima....ko je vezivao pojas taj vezuje i bez represije...jedino za koriscenje telefona bih terao u zatvor !
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Okanović: Smanjen broj stradalih u saobraćaju, represija daje rezultate
Autor: RTS
Info
•04.06.2018.
•09:28 > 09:28
Komentari 7
Мунгос
Европска Унија је пустила Дамира на нас зато што је стручан и непревазиђен у измишљању идиотских правила или идиотских закона.
Mile
robins
otresanje pepla u toku voznje ne odvlaci paznju? ako npr otpadne zar u toku voznje, a vozac u nekim kratkim pantalonama, to nije rizicno?
Jaja
Nisu problem lose projetkovane, odrzavane i obelezene saobracajnice
Nije problem nizak nivo kontrole pri tehnickom pregledu
Nije problem sto policija selektivno ne kaznjava vozace skupih kola
Nije problem ni porez pri registraciji koji tera ljude da voze "slabije" kobfiguracije vozila...
Problem je sto represija nije bila dovoljno velika!!!!
Jedan veliki aplauz za Damira!!!!
driver
Onda može nastaviti da opravdava kažnjavanje ljudi zbog 123 km/h prosečne brzine ...
brane
U normalnim drzavama kazne su rigorozne za koriscenje mobilnog tokom voznje .
Koliko domacih napaljenih Sumahera koristi mobilne pravo je cudo kako nema vise stradalih.
sale novosadjanin
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H