Autor: Beta

Info
07.06.2018.
06:46
Ministar zdravlja Zlatibor Lončar izjavio je da je više od 34.000 građana preuzelo na korišćenje aplikaciju "Izabrani doktor", da niko od njih nije imao nijednu zamerku i da aplikacija nastavlja da radi.
  • Pera

    07.06.2018 15:55
    Aplikacija je mogla i od pocetka da bude odlicna a ne valja ni posle nekoliko azuriranja. Neopravdano je kada se neko buni sto nema izabranog lekara u aplikaciji a nikada ga nije izabrao u stvarnosti.

    Osim zakazivanja kod lekara opste prakse trebali su da daju mogucnost pracenja uputa i zakazivanja kod specijalista. Cim se izda uput ako se pregled ne realizuje u roku od 30 dana izdati automatski potvrdu za refundaciju.
    Prve preglede zakazivati u roku od nekoliko dana ako nije urgentno a odmah ako je urgentno. Aplikacija bi mogla da bude dobra i po lekare i po pacijente ali da vlastodrsci to hoce.
  • Mile

    07.06.2018 12:29
    Trebaće dosta vremena da gsn ministar shvat u čemu je problem. Ali ako nije jedini...
  • pera

    07.06.2018 10:04
    kome da se zale, eno ti pun Google Play pljuvanja po aplikaciji
  • M

    07.06.2018 09:59
    A ja budala instalirao aplikaciju bez da gledam kakve dozvole joj trebaju, racunam da je drzava postena, a zaboravljam ko je na vlasti. :) Smesta sam je izbrisao.
  • Jadranka

    07.06.2018 09:15
    SAMO JEDAN IZABRANI LEKAR
    Ja sam jučer baš tu aplikaciju aktivirala,samo je moj ginekolog na spisku,hvala bogu da ih nema više,ali leker opste prakse njega nema,to je onaj koji zakazuje za specijaliste samo do 5. u mesecu.
  • sosa

    07.06.2018 09:13
    Ovo ne zna šta je GDPR
    Ovo ne zna šta se radi sa podacima tj ni ne interesuje ga te stoga ne može da razume Šabića
    Ovo ne čita mail, kao ni njegovo stado
    Njega interesuje koliko se kinte iščupalo i podelilo
    I ima čime da maše da je "urađeno"
  • Jovan

    07.06.2018 08:34
    Nametnuti lekar
    Na sajtu novosadskog doma zdravlja ne postoje podaci o dostupnim lekarima. Ako pokusate da odaberete lekara po preporuci, dobijete odgovor da taj lekar ne prima pacijente. Stoga je apsurdan izraz "izabrani lekar".
  • IgorNS

    07.06.2018 08:32
    Obrada licnih podataka
    A sta je sa gradjanima koji imaju dvojno drzavljanstvno, npr neke drzave iz EU, a za njih se primenjuje GDPR zakon koji je stupio na snagu pre nedelju-dve? Obrada licnih podataka u neke druge svrhe, koje nisu navedene, se zestoko kaznjava. Verovatno niko ne cita obavestenja od silnih aplikacija koja su stizala od kad je zakon stupio na snagu, samo kliknes "I agree".
  • Keva

    07.06.2018 08:27
    Lončaru, samo zamoli nekog daljeg rođaka da zakaže preko aplikacije u NSu izabranog lekara ( specijalistu nemoj, da se ne ožuči odmah i pozovete da nadjes termin), da ode na svoj termin pa nek ti kaže da li je stigao tog dana. Pored spornih podataka,aplikacija kao i call centar ne mogu da funkcionišu jer nemate lekara koji rade. Bacate pare na koješta, batrgate se ali termina nema! Smanjite obavezno zdravstveno na minimum a ostatak novca ko može nek usmerava na privatne klinike jer prevenciju propustimo pa nemamo kad da čekamo termin za 2019. u maju.
  • zasto

    07.06.2018 08:21
    zasto je sagovornik bio samo “ovo”
    Zašto nije pozvan Šabić?
    Došao bi sa svim zamerkama, primedbsma, objašnjrnjima,...
    Sve crno na belo
    O da, verovatno baš zato
  • nema primedbi

    07.06.2018 08:09
    on samo zna da su nasli extra semu da izvuku kintu sa racuna
  • Сејо Калач

    07.06.2018 07:59
    Џет сет
    Ооооо... Златибоооореееее...... ојса, ојса, брскееее.... ајмо Златибореее...
  • Jovan

    07.06.2018 07:59
    Ja bih sada sve zamolio da se obrate direktno ministru na njihovoj kontakt stranici http://www.zdravlje.gov.rs/contact/1contact.php i objasne mu za šta se zalažemo i šta nam sve smeta u njihovim izjavama i njihovim potezima po pitanju ove aplikacije. Ja sam već napisao i zahtevao da mi se dostave svi podaci koje ministarstvo poseduje i čemu sve ta aplikacija ima pristup. Da vidimo da li će gospoda iz ministarstva nešto odgovoriti.

    Sramotno ponašanje!
  • Pera

    07.06.2018 07:56
    Niko nije obavesten, nema punu informaciju ili se pravi neobavesten.

    Kada posaljete primedbu ili ne dobijete odgovor ili dobijete tipski odgovor. Ako ih pozovete telefonom prilicno su ljubazni i bez poziva imam utisak da mail-ove ignorisu jer ih verujem primaju u vecem broju.
  • NS

    07.06.2018 07:42
    Ima primedbi
    Pogledati na app store
  • krle

    07.06.2018 07:31
    pitanje
    Da li je neko pitao mudrog misnistra da ponovi ime aplikacije? To što je ministar ne može oprati nadimak koji je zaradio dok je bio "lekar".

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna