Koristim TAG odavno i prezadovoljan sam. Operater pravi obračun na 15 dana i pušta fakturu na mail potom ste dužni da potrošeni iznos obezbedite na vašem računu i ako nema kašnjenja pripadaju vam popusti koji su aktuelni.Nema nikakve naplate unapred nego kada prođete kroz naplatnu rampu bez ikakvih limita,jednom ili 1001 u toku godine.Kao i u svemu raspitajte se malo pre nego napadate nešto što lepo fercera a ko neće ovčice su uvek bile za šišanje.
Ima smisao samo u koliko je Tag uređaj jeftiniji barem za 50% i u koliko je min iznos 1000 dinara. Takođe da uplaćeni iznos ima neprekidno trajanje odnosno da nije vezan za period korišćenja, godinu i sl...takođe imao bi smisao u koliko korisnik ima popuste na putarinu barem 20% ovako je malo smešno...platiš uređaj..ovo može biti isplativo samo onima koji su stalno na auto putu, odnosno isti često koriste...Potvrđuje se ono da pojedinačni i povremeni korisnik sve plati skuplje, a to je proveren recept i u hrani i svemu jer recimo dok razni marketi po gradovima imaju popuste neko ko je iz ruralne sredine sve to plati duplo...
Ovaj sistem naplate bi jedino imao smisla ako bi naplata išla preko kreditne ili debitne karte kao kad se plaća karticom bilo koja druga usluga/roba. Tako to funkcioniše u Italiji.
1. zabraniti naplatu na ENP rampi
2. pa zar nije smisao da uplatim kada i koliko mi treba za odredjeno putovanje? sve preko toga sto ne potrosim naravno da kreditiram pametnjakovice kojima bas to i odgovara da im legne visak para izvesno vreme
Trenutno su bile uzasne guzve na naplatnoj rampi i EMP koji treba da omoguci brzi prolaz ne funkcionise, jer bezobrazni ili neobrazovani vozaci koji nemaju EMP uporno idu na rampu sa EMP-om i time guse saobracaj...
Ne znam odakle vam ideja i podatak da se u Skandinaviji putarina plaće tako što vam snime tablicu a na kućnu adresu stiže faktura. U Skandinaviji se putarina uopšte ne naplaćuje. Slobodno se vozi autoputevima bez ikakve naplate putarine. Jedina stvar koju oni tamo imaju jeste nešto što se zove trängselskatt a u bukvalnom prevodu na srpski jezik to znači "porez na gužvu". Naplaćuje se samo u nekoliko gradova i to samo određenim danima, u određeno vreme i samo u određenim delovima grada. To znači da ulaskom kolima u taj deo grada, baš u to vreme, baš na tom mestu, baš tog dana, vi i ostali učesnici u saobraćaju stvarate gužvu i zastoje u saobraćaju. Cilj je da se ljudi nateraju da baš u to vreme, u tom delu grada, baš tog dana koriste gradski prevoz, bicikli ili da idu peške. Onaj ko baš hoće tog dana, u to vreme, u tom delu grada da se vozi kolima, da pravi zastoje, kolaps i buku u saobraćaju mora da plati određenu sumu novaca kao nadoknadu. Svaki prolazak beleži kamera i na kraju meseca se na kućnu adresu šalje račun. Sama nadoknada za pojedinačni prolazak nije nešto velika, ali puta nekoliko puta u toku dana, svaki dan u mesec na kraju meseca daje sumu sa kojom ladno može da se kupi mesečna pokazna karta za gradski prevoz i još da ostane novaca za omanji šoping.
Da li ja dobro shvatam poentu? Ljudi uzmu tag, dodju na naplatnu rampu i na samoj naplatnoj rampi na kucici dopune tag sa iznosom za tu rampu??? Ako je tako, zasto ne ukinete dopunu taga na rampama i resili ste problem cekanja. Kakve veze ima ko je koliko uplatio na tag sa guzvom?
U oraksi mnogi vozači na naplatnoj kućici zaustave voziloi plate sam iznos koliko košta pređena deonica. To guši saobraćaj. U pitanju je faktički zloupotreba.
Ovo jeste dobra odluka, ali bi bila još bolja da je ENP uveden pre više od 15 godina, a sada da su vinjete (kao što su u Mađarskoj, Slovačkoj, Češkoj...) Kada već nisu "bumovi" kao što su u Skandinaviji gde se naplati bez zaustavljanja - snimi se tablica i faktura stigne mailom i na kućnu adresu.
Mada, realno, ako već plaćamo kojekakve takseza drumove pri registraciji, ovo treba ukinuti. Nemačka ne naplaću auto put vozilima do 7,5 tona.
ALI!!! Opet dolazimo do"ali"... Ali gde bi radili stranački botovi i kako bi se namakli novce za kojekakve nepoštene rabote?!
A za bonus neki,to je smesno...Kad im uplatis 10000 din,dobijes 4% popusta...U Hrvatskoj,na primer,na koju god cifru da uplatis,dobijes 21,5% popusta...Ovo je smejurija kod nas,a svako malo im ne rade citaci...
U Grčkoj je tag besplatan, a vi tražite 2.000 dinara za parče plastike koje se posle dve godine, koliki mi je garantni rok, pokvari. A popust za avansno plaćanje od 10% dajete ako upaltim 100.000 dianara...svašta bi vam ovde rekao.
U Hrvatskoj da bi stimulisali koriscenje elektronskog plaćanja putarine, daju korisnicima 10% popusta u odnosu na redovno plaćanje, a kod nas stimulišu korišcenje taga tako što ti bude ne povoljnije, pa gde to ima
A sto je najsmesnije da bi se uplata "aktivirala" uredjaj se mora licno odneti nekom od predstavnistava Puteva Srbije. S tm da to nema u svakom gradu pa mi iz Sombora treba da odemo u SU ili NS.
Elektronska naplata radi tako sto uplatis kredit ili potpises ugovor i onda samo prolazis kroz naplatnu rampu.
Neko se dosetio da uvek stane i da dopuni onoliko koliko kosta ta deonica kojom ide i nista vise.
Za to vreme blokira one koji imaju kredita a on je srecan jer nije cekao na redovnoj rampi za naplatu. Blokira ENP rampu svaki put kada dodje jer mora da uplati kredit.
Sada ce jednom platiti i onda par puta proci bez zadrzavanja ostalih.
Nikad mi nece biti jasno kako neko ima volje da nesto sto je lepo zamisljeno odmah zloupotrebi.
Dokle više mislite da pljačkate ovaj narod. Svaki dan neki novi namet a narod sve siromašniji a vi sve bogatiji i bahatiji. Zašto "našu Maju" nepustite da čeka red da prođe kroz naplatu već zaustavite čitavu traku da ona i slični njoj prolete , a "glupavi" narod neka plati unapred pa neka čeka. Sram vas bilo ko god da odlučuje o tome.
"Odluka je doneta kako bi se svim učesnicima koji su se opredelili za plaćanje putarine elektronskim putem omogućio komforan prolazak bez zaustavljanja kroz naplatne stanice"
ovo nema veze sa mozgom - smeta im da ljudi uplacuju samo toliko koliko treba za prolaz, a ne smeta im sto su putevi losi, sto ih iznenadi sneg u januaru......
Na nekim manjim mestima stavili su samo jednu traku za izlaz i ulaz, a ako ima 5 vozila ispred mene - sto cesto bude - onda i ja moram da cekam red da svi plate, posto gospoda nisu mislili na ENP korisnike, a naplatna rampa pre 6 meseci postavljena. Kako tamo sad nisu omogucili nesmetan prolaz....
"Odluka je doneta kako bi se svim učesnicima koji su se opredelili za plaćanje putarine elektronskim putem omogućio komforan prolazak bez zaustavljanja kroz naplatne stanice"
Kako će se to postići ako umesto 1.000 dinara sada moram da uplatim duplo više?
Hoće li i ovi naši uvesti što je u Hrvatskoj od prvog dana elektronske naplate putarine - pozamašan popust na ceni putarine?
Tag uredjaj ti nista nekoristi kada zutu traku zauzmu vozila koja idu na rucnu naplatu. To se desava kada su velike guzve. Tada I sa tagaom stojis u koloni tako da mozes da ga okacis o klin.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Nova cena minimalne dopune uređaja za elektronsku naplatu putarine
Autor: 021.rs
Info
•19.07.2018.
•14:59 > 15:40
Komentari 22
Žarko
Milan Mladenović
Bora Stojanović
Комша
У Норвешкој се плаћа путарина.
http://www.autopass.no/en/payment
EoOvako
Pozdrav. :))
DS
2. pa zar nije smisao da uplatim kada i koliko mi treba za odredjeno putovanje? sve preko toga sto ne potrosim naravno da kreditiram pametnjakovice kojima bas to i odgovara da im legne visak para izvesno vreme
Klzzzizz
@ EoOvako
PP
EoOvako
Ovo jeste dobra odluka, ali bi bila još bolja da je ENP uveden pre više od 15 godina, a sada da su vinjete (kao što su u Mađarskoj, Slovačkoj, Češkoj...) Kada već nisu "bumovi" kao što su u Skandinaviji gde se naplati bez zaustavljanja - snimi se tablica i faktura stigne mailom i na kućnu adresu.
Mada, realno, ako već plaćamo kojekakve takseza drumove pri registraciji, ovo treba ukinuti. Nemačka ne naplaću auto put vozilima do 7,5 tona.
ALI!!! Opet dolazimo do"ali"... Ali gde bi radili stranački botovi i kako bi se namakli novce za kojekakve nepoštene rabote?!
Niko kao ja
Gerga
Korisnik
@Vozac
xxx
Vozac
@Korisnik ENP
Neko se dosetio da uvek stane i da dopuni onoliko koliko kosta ta deonica kojom ide i nista vise.
Za to vreme blokira one koji imaju kredita a on je srecan jer nije cekao na redovnoj rampi za naplatu. Blokira ENP rampu svaki put kada dodje jer mora da uplati kredit.
Sada ce jednom platiti i onda par puta proci bez zadrzavanja ostalih.
Nikad mi nece biti jasno kako neko ima volje da nesto sto je lepo zamisljeno odmah zloupotrebi.
Lala
Korisnik ENP
ovo nema veze sa mozgom - smeta im da ljudi uplacuju samo toliko koliko treba za prolaz, a ne smeta im sto su putevi losi, sto ih iznenadi sneg u januaru......
Na nekim manjim mestima stavili su samo jednu traku za izlaz i ulaz, a ako ima 5 vozila ispred mene - sto cesto bude - onda i ja moram da cekam red da svi plate, posto gospoda nisu mislili na ENP korisnike, a naplatna rampa pre 6 meseci postavljena. Kako tamo sad nisu omogucili nesmetan prolaz....
Matematićar
Kako će se to postići ako umesto 1.000 dinara sada moram da uplatim duplo više?
Hoće li i ovi naši uvesti što je u Hrvatskoj od prvog dana elektronske naplate putarine - pozamašan popust na ceni putarine?
Реалан
Petar
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H