Autor: Politika

Info
27.07.2018.
08:35 > 08:40
Veliki broj vozača nezadovoljan je novim pravilnikom o tehničkom pregledu, o čemu svedoči i vest da je u Požegi jedan građanin zapalio svoj automobil jer zbog navodnog sitnog kvara nije prošao kontrolu.
  • /

    30.07.2018 15:13
    /
    bolje da nabraja ceo dan da izlazak na tehnicki pregled ne bi bio gatanje
  • Toša

    30.07.2018 13:38
    Nase pametnice
    "Pravilnik je korektan i u skladu je sa pravilnicima koji važe u okolnim zemljama. Problem je u tome što su vozači u Srbiji navikli da prolaze tehnički, a da njihovo vozilo i ne vide. Neispravnosti na automobilu ne tolerišu se nigde u svetu", naveo je Lakić.

    Ali standard u okolnim zemljama je daleko veći nego kod nas. U okolnim zemljama poslodavac isplaćuje redovno zarade, a ne kao kod nas ,,na prvom ročištu'. Svi vozači vode računa o kočionom i upravljačkom sistemu, a to da li mi je limarija malo korodirala, pa i ne korodirala kada vozilo ima nekoliko decenija, ta korozija neće ugroziti tehničku ispravnost mog vozila, niti će prouzrokovati saobraćajnu nesreću. Da li je neko napravio statistički pregled učešća starijih vozila u saobraćajnim nesrećama. Nesreće ne izazivaju vozila, već vozači.
  • Vidoviti Marko

    27.07.2018 16:06
    Srbija: obavezni tehnički pregledi -> na 100 hiljada vozila 34 poginulih u saobraćaju godišnje
    Amerika: nema tehničkog pregleda -> na 100 hiljada vozila 10 poginulih u saobraćaju godišnje

    hm... nisam siguran kako da tumačim ove podatke ali čini mi se... kao da... da! da! evo javlja mi se sa onoga sveta!

    ( ( ( ( ( (((( TEHNIČKI PREGLEDI NE SLUŽE NIČEMU OSIM DA VLAST MUNE LOVU )))) ) ) ) ) )

    au ljudi šta ovo bi, ne znam šta me zaposelo ja sam samo kanal to je božije.
  • Zzz

    27.07.2018 14:56
    10.000 km godisnje predje auto u Srbiji (minimum), potrosnja goriva recimo prosek 6.5 L/100 km , cena oko 160 din/L = ~100.000 dinara
    Registracija 20.000 do 25.000 dinara godisnje
    Popravke minimum 20.000 din godisnje
    I vi sad dramite oko 3000 din za tehnicki pregled? A toliko goriva potrosite za 7-10 dana vozikanja. Ajde cutite
  • Gogy

    27.07.2018 14:39
    Nista tu nije rigoroznije,samo duze traje,automobil se podigne na dizalicu i ceka se da prodje 35 min
  • Prodavac delova

    27.07.2018 14:05
    Prešlo se na ona**sanje
    Iz iskustva i priče stranaka koji traže delove jer su vraćeni sa teh.pregleda su:
    Poklopac na fabričkom svetlu za maglu nije u boji auta nego je crn...
    Tipski, univerzalni krovni nosač za koji se traži da na računu piše da je za to vozilo...
    Oznaka marke vozila sa zadnje strane napukla i izbledela(nije korodirala jer je plastika), traži se nova...
  • Bombarder

    27.07.2018 13:16
    Tehnički
    Koliko saobracajnih nesreca je bilo da je tehnicki neispravno bilo vozilo??? A koliko je bilo saobracajnih nezgoda gde je ljudski faktor kriv tj.pijanih?? Sta nam to govori ,ko je kriv??? SAOBRACAJNA POLICIJA
  • кука и мотика

    27.07.2018 13:09
    Другару су вратили Пежо 308 стар три године јер му не ради задњи подизач стакла. У ком то универзуму подизач стакла утиче на безбедност возила у саобраћају? Другом другару су вратили јер су му испуцали кедери на вратима. Исто питање? Како то кедер утиче на безбедност возила? Лопине сте најгоре! Све хоћете као ЕУ, а неспособни сте да било шта заправо направите по угледу на ЕУ. Судство корупција, полиција криминалци и корупција, здравство у распаду, школство све горе и горе, плате горе од половине афричких земаља. Али технички преглед мора као у ЕУ.
  • VvV

    27.07.2018 13:03
    Lepo bi bilo kada bi ovo bila posledica brige države za bezbednost građana, problem je sto je odraz beznađa, gde vise ne mogu da izmisle načine na koje bi se mogla finansirati jedna propala zemlja. Da nama i dalje gazduju Turci manje bi uzimali. Ovi su gori od najezde skakavaca.
  • Ezub

    27.07.2018 12:53
    U EU tipicno nov auto na 4 godine pregled, stari na 2 godine .- U Kanadi tehnicki pregled uopste ne postoji, produzetak saobracajne se dobija automatski postom svake godine .
  • dr.kadzija

    27.07.2018 12:45
    NE RADE tako u EU.
    Tehnički jednom godišnje.
    Novi automobili 4 godine NE MORAJU na tehnički.
    Od 4-10 godina starosti, na tehnički svake druge godine.
  • banana republic

    27.07.2018 12:40
    Tako je to kad pravnici vode ekonomiju .
  • ruka kroz prozor

    27.07.2018 12:33
    Dok se od gužve u saobraćaju ne može proći ulicom sve je u redu. Što god je veća cena automobila, goriva, servisa, tehničkog, registracije, osiguranja to je kao iz inata i broj vozila sve veći a ulice sve zakrčenije. Svaka šuša sedi za volanom i ne mrda guzu ni do prodavnice bez automobila. Alava država to obilato koristi i kupi kajmak sve više i više. Neka i treba.
  • AVAV

    27.07.2018 12:27
    Meni je daleko vaznije da cemo uskoro imati bolje puteve od Nemacke .
  • Maš.Ing

    27.07.2018 12:14
    @Svet nije juče
    Dobro reče "krajem devedesetih"...
    Od onda je prošlo 20 godina!!! Tada nije bilo ni Agencije ni Komiteta, a hiljade ljudi je poginulo u saobraćaju od drugih značajnijih razloga.
    Treba sprečiti krševe koji nisu za vožnju, ali ne na teret drugih građana i čerupanja istih sa izmišljenim razlozima.
    I ranije je bilo vraćanja sa TP zbog neispravnosti auta. I to se beležilo, te kada se otkloni, u istoj plaćenoj ceni je bio i drugi pregled i potvrda ispravnosti.
    Sada jasno poručuju da se i drugi pregled plaća, a rok od 3 dana je neozbiljan i lopovski, jer kod čestitih servisa i majstora se zakazuje i na duži rok npr. 5-7 dana! Iz toga se vidi prava svrha ovoga.
  • Ђоле

    27.07.2018 12:05
    Дерање коже са леђа се наставља...
    Да би нешто од сиротиње и раје захтевао, мораш нешто и да понудиш...
    Нек закрпе рупе на путевима, нек уреде сигнализацију, нек затворе шахтове, нек обезбеде пружне прелазе, нек обележе хоризонталну сигнализацију (линије, пешачке прелазе...), нек зимске службе боље одржавају путеве...
    Да скратим, нек се...
  • Pedja

    27.07.2018 12:01
    Ako smo toliko pametni i precizni zasto onda zivimo sve losije ?
  • hell

    27.07.2018 11:56
    Zasto ne trenirate disciplinu malo i na politicare ?
  • Mile

    27.07.2018 11:32
    Da li to znači da 2/3 autobusa GSP u Novom Sadu (a bogami i u Beogradu) neće moći proći tehnički pregled.U tom slučaju , vozićemo su potpuno novim autobusima ako šta preostane od opštenarodne pljačke. A ako ne preostane, onda ništa.
  • vozac

    27.07.2018 10:57
    U Kanadi (Ontario) ne postoji godisnji tehnicki pregled. Tehnicki je potreban samo prilikom prodaje auta.
    Ovi ce da pocnu i mesecni tehnicki pregled a narod svejedno svakodnevno gine na putevima kao da je ratno stanje. U cemu je onda stvar ?
  • :/

    27.07.2018 10:49
    -
    "Kako je sagovornik Politike rekao, donošenjem novih propisa se stalo na put završavanju tehničkih pregleda preko veze".

    Fiat Doblo supruginog dede, prosao tehnicki sa neispravnim zadnjim kocnicama pre 15 dana...
  • RVosha

    27.07.2018 10:46
    Secam se neke emisije o spejs satlu Diskaveri.
    Satl je sleteo na aerodrom dok ispred njega stoji navigator sa zastavicama i pokazuje pravac pilotu .
    Taj navigator je bio u PATIKAMA i BERMUDAMA i uz to je imao bradu.
    Kod nas bi pomislilli da je u pitanju neki klosar iz kraja .
  • Svet nije juče

    27.07.2018 10:45
    nastao
    ....Ne sećam se kada sam čitao da je neko imao neispravno vozilo, pa zbog toga ubio tri osobe odjedanput.....
    Krajem devedesetih je brđanin sa neispravnim kamionom na Žabaljskoj raskrsnici udario u gradski autobu koji je išao iz Novog Sada za Temerin. Bilo je mnogo poginulih.
  • ipak

    27.07.2018 10:36
    Jako puno vi ljudi filozofirate povodom cinjenice da su nam ulice bile preplavljene raspadnutim, pokvarenim i time opasnim automobilima, i povodom ovog novog zakona kojim će te, krajnje štetne pojave biti manje. Ako su namere vlasti i bile nečasne (obično jesu), krajnji rezlutat je ipak korist za opštu populaciju, uz štetu za vrlo mali broj ljudi koji su dovoljno bahati da voze neispravno i nebezbedno vozilo, na potencijalnu štetu ne samo sebe nego i drugih. U novim zahtevima ja stvarno ne vidim ništa što je nerazumno i nelogično po bezbednost saobraćaja.
  • jo

    27.07.2018 10:35
    Primer
    Klasična srpska dogovorna ekonomija iz kafane.Nema posla nema zarade.Ja namestim tebi ti namestiš meni oni lel...di u skupštini dignu ručice i obavezno ide priča " to je tako kod svih,ako hoćemo u EU to mora bla,bla,bla "I tako već 20 godina se nameštaju poslovi kojekakvim državnim neradnicima,narodnoj banci da štanca tablice,kartice itd.itd.I uvek sam se pitao za mentalni sklop tih eksperata koji ovde smišljaju zakone,pravilnike,uredbe gde žive,idu li po ulici,po radnjama,da li pričaju sa normalnim ljudima
  • chicago

    27.07.2018 10:22
    U Americi nema tehnickog pregleda. Posle 6 godina starosti pocinje da se ide na merenje izduvnih gasova, ako ne zadovoljavas,na popravku.
    Moses voziti i bez lima na autu.
    Zasto se preporucuje menjanje ulja na 3 meseca i 5000milja.Pa zato da kad odes da zamenis ulje,mehanicar ti pregleda auto i savetuje te sta da popravis ako ti je zivot mio.
    Ovo je zesce ***** .
  • Teror u

    27.07.2018 10:15
    kazamatu
    Samo strogo .
  • aero casper

    27.07.2018 10:10
    Spisak?
    ok gde je taj spisak, boleo bih da ga vidim, da se upoznam sa istim? šta to znači naprslo ogledalo na retrovizoru - ne može da se prođe tehnički? Da li to znači da i ako te saobraćajac zaustavi, a ogledalo retrovizora je oštećeno, vozilo se smatra tehnički ne ispravnim, skidaju se tablice itd...?
    Kod nas se stvarti namerno ne formulišu pravno do kraja, kako bi zakon mogao da ide na ruku onima koji ga kroje za svoje potrebe i sebi bliskih ljudi, kompanija...
  • salees

    27.07.2018 09:57
    3 dana?
    U zemli gde zivim je rok za popravku mesec dana.Vracaju zbog sigurnosnih kvarova(kocnice,gume,svetla...)i ekoloskih(gasovi,gubitak ulja...).Za sigurnosne kvarove mora da se donese racun iz radionice.Desni ratrovizor i trece stop svetlo nisu problem,Kosta 34e
  • Skeptik

    27.07.2018 09:57
    Pričam ti priču
    A sve samo zato - da se vidi ko može a ko ne može da se vozi.

    Ovo je samo početak prakse koja će se pojaviti i u ostalim zemljama okruženja,
    zatim u Portugaliji, Italiji i Grčkoj i na kraju u vrhuncu kaste Evropske Unije.

    Redukcija vozila na putu, ušteda goriva i smanjenje zagađenja.
    Preorijentisati stanovništvo na masovni prevoz.
    Na kraju balade - da se zna ko može d aima auto i bude na putu.
    Kao nekada, od 20-tih do 50-tih.

    Naravno, i kada pređete horor tehničke, na putu ćete naletati na ljude umorne, obesne, pod uticajem alkohola ili droga.
    I tu tehnički ništa neće moći da promeni.
  • Milan

    27.07.2018 09:34
    Odlika siromasnih i zaostalih zemalja je da imaju najrigoroznija pravila na svetu .
  • Mile

    27.07.2018 09:22
    Kao i sve drugo što vlast priređuje opljačkanom i ojađenom narodu.
  • Stole

    27.07.2018 09:18
    molim
    Sto 3 dana rok... Pa javni izvršitelji i daju rok 8 dana. pre plenidbe..Ovi su gori... Kakva je to nestprljivost da se 2 puta naplati tehnicni pregled... Pa ljudi rade po ceo dan neki, teško da neko moze da otkloni koroziju ili slično, i doveze auto na pregled za 3 dana...
  • Ništa vi ne radite

    27.07.2018 09:16
    zbog ljudi, nego zbog sebe
    Cena je podignuta kao i (uglavnom) sve cene koje se podižu u ovoj zemlji: zbog nedostatka para jer se ekonomija države razara pod komandom grupe koja je vodi, ili kao usluga za ovoga ili onoga.

    Sada kreću sa onim što znaju da rade najbolje - moralisanje.

    Filozofiranje o zemljama u regionu, o poređenju sa nekim statistikama koje pokazuju ono što ti želiš, dodvode "stručnjake"... itd.

    Sve užasne nesreće, gde je poginulo mnogo ljudi odjednom, su se desile zbog divljačke vožnje. Ne sećam se kada sam čitao da je neko imao neispravno vozilo, pa zbog toga ubio tri osobe odjedanput. Samo pamtim razne sinove bitnih ljudi što jurcaju, pijane podivljale gastarbajtere, besne lokalne dilere, nevaspitane tinejdžere.

    Ili je pao neki dogovor da tehnički pregledi dobiju deo kolača, kao kontra uslugu. Ili je potrebno da se namire ljudi iz "komiteta za bezbednost u saobraćaju". Ili je postalo nemoguće da se zaradi naplaćivanjem tehničkog samo 1000din, pa sada traže opravdanje.

    Nešto od toga jeste, jer kao i do sada (u godinama posle Miloševića), retko koja pravila i zakoni su zaista doprineli poboljšanju života u ovoj državi. Jedino je očigledno da je povratak "jahača iz devedesetih" dodatno srozao ono malo reda što su napravili svi pre njih. Šta su sve pojele "demokrate", to sada ovi glođu do kosti. Nezasiti su i jedni i drugi.
  • pera

    27.07.2018 09:09
    bolesnici, opet tlo za korupciju, das malo para i ja to ne vidim.
  • deda

    27.07.2018 09:08
    cinjenica je da ima krseva po gradu i po drumovima, cinjenica je i da je u nekim segmentima situacija mnogo bolja, npr. nekad su me vozili taksisti sa razlicitim tockovima, napuklim sofersajbnama, dimom u kabini ili bez grejanje...rigorozniji tehnicki je usluga svima ali... moralo se ostaviti vreme da se doobuce radnici, mora se produziti vreme za ispravku nedostataka na bar 7 dana, izbaciti gluposti o opranom vozilu jer ajd mi definisi koliko oprano, ovako je sve nekako na dza bu, postoji uvek prelazno vreme a koje se koristi da se isprave nedoslednosti i nedostatci, detalj o masi vozila na plocici moze nekoga kostati registracije a proizvodjac to po difoltu nije stavio na plocicu i slicne stvari, bice mnogo zuci proliveno a realno nije moralo
  • Zvekete

    27.07.2018 09:02
    Pregled...
    Ne treba pooštreni tehnički pregled vozila, već rihorozan pregled vozača.
    Lopine.
  • Rade

    27.07.2018 09:01
    Ako nekom nije jasno da nemoze da vozi auto bez brisaca samo zato sto on misli da taj dan nece padati kisa ili da stavlja sijalice koje isijavaju pet puta vise od drugih pa ostali nemogu da vide nista ili da izvade katalizator i jos gomila gluposti onda treba da ide na ponovno polaganje ili da sedi malo na psihijatriji .
  • NS

    27.07.2018 08:54
    Sve kao u svetu,a plate???

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna