Autor: Tanjug

Info
31.07.2018.
08:28
Guvernerka Narodne banke Srbije Jorgovanka Tabaković izjavila je da NBS radi na tome da način izražavanja i obračunavanja troška kredita mora da bude jasan klijentu u trenutku uzimanja kredita kako bi se sprečile manipulacije.
  • Jasna

    01.08.2018 08:28
    Dozvola
    Banke se ponasaju tako jer im je drzava dozvolila,ova drzava stiti kapital a ne coveka,njoj je covek sredstvo na putu do kapitala. Takav odnos se mora hitno menjati. Zasto drzava nije nametnula bankama ugovore o otvaranju racuna, koji ce biti overeni i verodostojni pred sudom.Tako da obe strane imaju potpisani primerak, sada ga ima samo baka. Obratite paznju kakav je odnos banke pri otvaranju racuna a posebno pri sklapanju ugovora o kreditu.
  • Fudbaler

    31.07.2018 16:07
    NBS
    Jorgovanka Tabaković zaista radi savršeno i neće dozvoliti nijednog trenutka da građani Srbije budu prevareni.
  • Perica

    31.07.2018 12:21
    ko je prevarant
    Vise od tridesetpet godina sam mali privrednik,iza svoje firme nemam ni jedan sudski spor kao ni iz sebe sa svojih 60 godina. Dok banke imaju na stotine i hiljade pokrenutih i okoncanih sporova.Koga onda treba cesljati kao risicnog potpisnika ugovora,mene ili banku. Kako to da banka sa silnim tuzbama protiv nje prolazi kreditni biro ili vec kako se zove kuca za proveru klijenata, zar nisu banka i stedisa klijenti sa istim pravima i obavezama u ugovoru.
  • Blinky Bill

    31.07.2018 09:34
    Sve bi to bilo sjajno da građani mogu lako da promene banku kao mobilnog operatera... Neko ko ima kredit u nekoj banci je vezan za njih, i ne može da čeka da se "banci njihova sopstvena politika obije o glavu". Ovo mi je kao kad bi ministar unutrašnjih poslova rekao "Bog sve vidi".
  • Nikola

    31.07.2018 09:10
    nikola
    Naravno da je važno da se precizno i tačno zna šta spada u svaki obračun,za šta to izdvajamo novac.
  • Marko

    31.07.2018 09:03
    Prevara
    Sam pristup banke prema klijentu, a to je prevara, je dovoljan pokazatelj kakav odnos ima banka prema klijentu .
  • ivan

    31.07.2018 09:02
    kiki090@gmail.com
    Banke nas pelješe na sve moguće načine.
  • Dragan R

    31.07.2018 08:57
    Loš trend
    To što banke rade daleko je od dobrog. Iako im se na kratki rok isplati muvanje, na duži rok to je put ka finansijskoj likvidaciji.
  • Joca

    31.07.2018 08:54
    pokrivene prevare
    Ako Guverner kaze da treba spreciti manipulacije znaci da su uznapredovale i od strane banaka.Neprijatno sam iznenadjen priikom izrade ovlascenja na devizni racun moje supruge i izradu dodatne kartice kod Raiffeizen Bank-e u NS. Neljubazan i drzak sluzbenik a pritom ni jedan duplikat primerak dokumenta koji sam potpisao nije mi urucen.Otvorite oci sta potpisujete,procotajte pazljivo ili trazite da blanko dokument proucite kod kuce,zatim pristupite potpisu ako ste saglasni.Ne dozvolite da vas zbrze.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna