Propisi za tehnički pregled, koji su počeli da se primenjuju početkom jula nisu novi, već je samo primena rigoroznija, izjavio je Vlada Marinković iz Nacionalne asocijacije tehničkih pregleda.
Ovaj lik bolje da se naspavao , Nacionalna asocijacija tehničkih pregleda ... Kakva je NVO ? Neki vešeraj pretpostavljam . Nekompetentan sagovornik na važnu društvenu temu : Kako primena Pravilnika o čistim vozilima utiče na bezbednost u saobraćaju ?
Dvojica vozača zapalili svoja vozila ... To je valjda za očuvanje životne sredine.
platis za komplet registraciju ili samo tehnicki pa na pregled .. i kazu nemozes proci iz tog i tog razloga i dajuti tri dana da popravis nedostatak.ma kosu oni da daju nekom tri dana. uzeli ti pare i daju ti TRI DANA sta ako nenadjem majstora za ta tri dana.nema veze nemoras ga nikad ni naci niti se vratiti na taj isti tehnicki.ONI SU PARE UZELI! smrdi tu nesto.
Super ,kola treba da budu ispravna i to je ok, a šta utiče na ispravnost?
Gledaju oštećenja laka, a amortizere ne?!!!
Logično jer 90% tehničkih nema mašinu za merenje amortizera, pa neće valjda država da baca u trošak privilegovane vlasnike tehničkih pregleda.
Zna se ko u ovoj zemlji može da otvori tehnički, nova pravila služe da se njima uteraju pare i ništa više.
1000 pluseva za vas. Vozim mali gradski auto, par godina star. Za njega sam mogao da kupim 15 godina star Porše Kajen i da glumim frajera na kineskim gumama i sa zamenom ulja nad kanalizacionim šahtom u sopstvenoj režiji. Ovako, svi mi se smeju, mogao si Pasat da kupiš i slične priče, a ja i dalje mislim da ne treba voziti auto preko mogućnosti.
Iskreno, te vesti su jako ceste. Oni ne budu vinovnici nesreca, pa mnogi to previde, takodje bas oni postradaju, a automobili im budu havarisani i ne proveravaju se, sav bes je na vozacu dobrog auta (i opravdano kad je kriv), i previdi se sta je doprinelo nesreci. Evo npr. na pamet mi pada ona strasna vest kad je pre nekoliko godina tamo negde kod temerinske ujutro rano neciji sincic jurio i udario u jugo sa dva coveka sto isli na posao. Tad mi je to prvo palo napamet - da li ga nisu videli, ili nisu mogli u takvom autu adekvatno reagovati? Kad postanete svesni ove mogucnosti, stalno ce vam upadati u oci ovakve okolnosti nesrece. Cesce je nego sto mislite. Iako to ne skida ni malo krivice sa stvarnog prekrsioca, nesreca se ipak mogla izbeci.
...treba vratiti auto zbog neispravnih kocnica , neispravnog upravljackog mehanizma , neispravne signalizacije , cak i zbog naprsnuca vetrobrana .
Ali vracanje zbog ulubljenog (ne havarisanog ) krila' ogrebotine , naprslog katadioptera,sto rece neki od komentatora ogrebotine na krovu ljudi da li ste vi normalni.
Ovi trolovi tipa Zizua i kojekakvi bolidi koji voze "dobra " kola zaradjena "posteno" i , verovatno sa duplikatom dozvole koja je "izgorela " negde tamo samo navlace gnev postenog naroda na ostatak populacije kojima pripadaju Zizui i njima slicni.
I na kraju , ne treba paliti vozila , platili ste ih posteno kolikogod da su kostali.Zar nisu na Kosovu do skora vozili neregistrovana vozila ?
@Мило Па све су то синови комуниста само им тата променио пелене. Шта су били Кркобабићи,Мићуновић,Милошевић итд. Шта су ови млађи? Синови виших и високих функционера. БЕЗ КРАЉА НЕ ВАЉА.
Pre cca 10 godina vozim ja službenu fabiu, novu, i neki deda sa 300ćem mi izadje iz sporedne ulice, nisam išao ni 50 km/h, meni puko far i branik, a na 300ću pomeren motor, iščupao prednji točak, blatobran savio do sredine... pomerimo dedin auto a ispod brdo metalne truleži... šta da sam udario u vozačevu stranu dedinog auta... od svoje 20te godine da nosim dedu od 77 na duši... nije uzrok udesa tehnički (ne)ispravan auto, ali jeste odgovoran za povrede dede... neća taj jurcati 100 na sat ali i onaj ko ga udari sa 50 će ga ubiti, a samo da je zdrav auto samo će ga ulubiti...
Vidi ovog Zevzeka kupio diplomu i on Strucnjak za Saobracaj , to sto Nesme da vozi van Srbiji jer je jako profesionalan kao vozac to mu daje pravo da Drnda narod jer glumi drzavu! 100 puta sam rekao i opet cu Narode vi Nemate jednostavno za koga da glasate jer Posteni i Pametni ljudi Nema u Partijama! Dovedite Komuniste na vlast da ovim sto su se obogatili na drzavnoj imovini sve Uzmu i posalju ih na Robiju do kraja zivota to vam je jedino resenje jer ko god dodje samo nastavlja da vas krade i laze! Kakva pravila iz 88 godine majmune gde su tad bili Ksenon farovi folije spojleri Cobane jedan partijski ????????
Stvarno nisam stručnjak ali evo nek mi neko nađe vest u proteklih 30 godina da je neko poginuo zbog tehničke neispravnosti automobila.
Ja u životu nisam čuo da je neko imao udes zato što mu bilo šta na autu nije radilo, a nijedan moj poznanik nije čuo da neko zbog lošeg/starog auta doživi udes. Pri tome nekoliko nas je doživelo i preživelo neki manje a neki veće udese koji su svi bili zbog nemarnosti ili neznanja vozača.
Skloniti krseve sa puteva!! Kad kazem krs ne mislim na stare automobile, vec na neispravne. Ja vozim automobil koji je 2002.godiste ali ga redovno odrzavam, pazim, servisiram i u potpunosti je ispravan. Ponavljam,skloniti krseve sa puteva obaveznooooo!!!
Bez komentara.Mada prvo se popravi standard a zatim dovodis sve u red a ne obrnuto.Od sada idem po gradu i samo cu da fotografisem,koliko je zakon selektivan.Prvo nema puta bez rupe,drugo pogledajte samo vozila GSP,Hitne pomoci,Policije,Vatrogasaca......po novom nijedno vozilo ne moze biti registrovano.Sta cemo sa mostom ako na ogradama ima rdje ko garantuje da je bezbedno prelaziti preko njega....Sta je sa liftovima u zgradama,fasadama koje nam padaju po glavama......alo bre glavno da se udari po sirotinji.Naravno da je 200 eura mnogo jer nam vozila vise koriste za prevoz do lekara kada je hitno i za pijace,diskont nego sto imaju pravu namenu.Mogao bi neko da pogleda po pumpama za koliko se prosecno sipa goriva....
Koji biser. Pa nikoga oni ne sprečavaju da ima zatamnjena stakla, nego samo insistiraju na tome da stakla budu zatamnjena fabrički, i onda nema problema. To, ili da su zatamnjena folijom, ili što biste vi rekli pijačnim folijama, iako tako nešto ne postoji, ali u slučaju sa folijama dodatno traže atest.
I generalno, svi vi koji pišete u fazonu "i treba skloniti krševe". Baš ste jadni. Kao da sve postoji samo za vas, da bi vi se vaša "gospodska dupeta" što udobnije vozila, što lakše nalazila parking, i slično. Snobovi obični. Pa pogledajte samo sve saobraćajne nesreće koje su se nedavno dogodile, ne sećam se kad sam pročitao da je neki udes bio zbog neispravnosti. Po vama ispada da vozimo auta kao iz filmova Emira Kusturice.
Primecujem da medju "komentatorima" ima ljutitih, a ponosnih vlasnika taban-prevoza, kojima ocigledno nije jasno da ovi zevzeci na tehnickom obaraju najvise zbog totalno po bezbednost nebitnih stavki tipa boja blatobrana, nijansa haube, felna gh19/15.i ostalih budalastina.
Niko ne spominje kocnice i upravljacki mehanizam, ali ove zamlate se na tehnickom najmanje bave tim, najbitnijim, stvarima a dronje oko budalastina.
I to sto ste navikli da svaka šuša ima auto, ti socijalisticki fazoni, jugo lada stojadin, to zaboravite. Mala smo mi i siromasna drzava da bi se luksuzirali. Svi oce da teraju mercedes audi bmw, a nema za sta pas da ih ujede, sa sve 5 dana radnog staza. Pravila ce biti stroga, euro 5 kad vam slože, pa auta budu po 7-8 hiljada evra, a krševe oduzmu na tehnickom, znace se ko moze a ko ne moze da glumi gazdu. Dobicete vi EU po nosu, da se malo spustite na zemlju. Domet ce vam biti Fieste, Corse, Clio, kako i dolikuje platama i zaradama, a ne da ljudi sa biroa voze bmw star 30 godina i glume ludilo.
Star auto prošao tehnički, prošle aedmice, bez ikakve primedbe.Ali održavan, nove kočnice, amortizeri i prednji i zadnji, i nove gume sa felnama, sve kao po fabričkim preporukama.Kao da dajem oglas za prodaju! A jedan tehnički ga nije hteo ni primiti da ga pregleda, reče :"malo se ogulio lak na krovu, to ne može da prođe"."Stručnih" ljudi u svakom poslu.Zato nam i jeste sve naopako.
Pa vi sto imate 183e platu i ne treba da se vozite autom. Fakulteti su dzabe, nekad bili a i danas budala moze upisati na budzet. Nece niko da se skoluje, sedi se po kaficima, trose pare na cigare i zezanje, a posle kuku lele, plata 22.000 , a ocete da se vozate bez kocnica, ali sa ksenonima, a da kocite motkom ko Milan i Zika
Moracete da birate, ili skola i 400-500e plata, ili rintanje za 200e, u ovoj drugoj opciji hodacete peske.
"Upitan o tome da li vozači sa prosečnim srpskim standardom mogu da priušte da voze ispravne automobile..." ne verujem sta je pitanje. Ladno bih odgovorila pa dobro, ti sto nemaju novce, nek voze neispravne, kad vec nemaju, sta ima veze ako nema kocnice, valjda ce u nesto mekano udariti. Najbolje da se snize cene automobila na 200 eura komad, gorivo 2 dinara litar, pa da i sirotinja ima svoje vozilo, 1 do 2 po glavi.
Konačno da se "kamikaze" udalje sa puteva. Ljudi svašta voze i nije u pitanju većina, nego manjina.
Ali se slažem da prvo moraju da se reše autobusi. To je masovna pogibija, strašno. Nadam se samo pre nekog karambola.
Hvala bogu za tamna stakla, dosta mi je vise seljaka sto izigravaju mafiju sa pijacnim folijama na staklima. Otezano je pracenje saobracaja iza takvog automobila, i treba da ih ima sto manje, a kad necega treba da ima sto manjem najjednostavnije je podici cenu. Bravo za ovo.
A dajte više, oladite. Ko to pali automobile u Srbiji zbog tehničkog pregleda? Da, bio je jedan čovek koji je to učinio, i koji očito nije uračunljiv.
A zašto se dogodilo da neko zapali automobil zbog registracije, a ne zbog goriva? Pa zato što je gorivo sve vreme poskupljivalo postepeno, a dok je ovaj nesretni čovek sa svojim automobilom naleteo na talas "hajde da glumimo da smo ozbiljni". Što nam svima ide na živce.
Nisu problem pare zemljače već princip NAMEŠTANJA poslova i love.Evo ja zvao na par mesta zbog xenon svetala koja su 10 puta jača od crkvene sveće u faru i niko od tih koji procenjuju da sam modifikovao auto ne ume da objasni razliku.I bez lupetanja do te 88 koju spominješ se tehnički završavao preko veze a ne da li auto ispravan.Pre neki dan stojim pored busa kome možeš obe ruke zavući kroz rupu na blatobranu a on je " ispravan " i neko je udario pečat za to.Sutra kad izginu ljudi nikom ništa
1. tehnički i dalje ni za onu stvar nije... i dalje se ne gledaju spone, ne gleda se istrošenost amortizera, opruga itd... meni auto stoji nakrivljen, kada kočim vuče debelo u levu stranu!!! i prolazim tehnički, ali neko ko ima haubu jedne boje, a vrata druge boje ne može da prođe tehnički!!! Tako da efekat "pooštravanje" tehničkog pregleda nije baš najbolji...
2. To što je onaj deran upalio auto nema baš puno veze sa samim tehničkim, i taj je upalio auto ZBOG CENE GORIVA, ZBOG NEMANJA POSLA, ZBOG TOGA ŠTO ONI KOJI VREDNO RADE NEMAJU ZA NORMALAN AUTO, VEĆ ZA KRŠ STAR 20 GODINA!!!
Vlada Marinković iz Nacionalne asocijacije tehničkih pregleda ima platu preko 100.000 din.i nije mu problem da kubi dobar auto!!!Zasto ne izbace iz saobracaja autobuse GSP-a koji su truli isto tako i auta policije koja su trula i izraubovana????Nemojte se igrati Svedske kada smo daleko od toga,lako je vodji i ergli oko njega.....
Nama život uredjuju samozvani stručnjaci koji žive na državnim jaslama ceo život kao Šojić. Ovakav haos se desi kada počnu da izmišljaju toplu vodu umesto da prepišu kako se to radi u evropskoj uniji a ne da samo donose zakone koji ne mogu tako lako da se primenjuju. Naravno da kola moraju biti tehnički ispravna ali da vrate ljude zbog boje koja piše u saobraćajnoj a musavi lik na tehničkom misli da to nije ta boja. Uveli su nemoguće uslove za tamna stakla i to zadnjih što nema nigde u svetu. Država koja je puna kontradiktornosti uvodi gluposti na tehničkom a putevi su užasni,majmuni divljaju besnim kolima i ubijaju nedužne a oni zajebavaju oko boje na autu ili to što nije dovoljno opran po njihovom mišljenju. Debilana žešća.
Možda je snimak i cela situacija samo prevara, ali od nekih sto hiljada pregleda (koliko video sada ima) može da zaradi možda 100 evra. Opremu može da pozajmi - skup mobilni. A to što se ne mrda slika je aplikacija "OpenCamera" koju je napravio Google.
Hajde da se držimo teme. Po stoti put - bez moralisanja!
Podižu cene, a razloga nema. Jeste skupo sve, ali onda neka se drže normalnih uslova za tehnički, ili da srede prvo ekonomsko stanje države, pa onda svi možemo da platimo farbanje i poliranje automobila. Ili, da taj tehnički pregled ima smisla. Ovako - samo krađa i ustvari "usluga za uslugu". Ova cela država tako funkcioniše.
Sve ostalo je moralisanje i patetika. Ako zaista sklone "krševe" sa puta, počeće da se hvale kako su rešili gužve i kako su popravili prosek starosti automobila na srpskim putevima.
Ako volite da za ručak jedete jeftinu demagogiju i laži - samo izvolite. Zato živite u državi koja je septička jama. Ako je država septička jama - pogađajte šta ste vi.
za sve ouve kvazi strucnjake ptedvodjene okanivicem: manite se vise pljacke naroda, popravljjte puteve, udarne rupe, signalizaciju , kruzni tokovi, bicuklisti koji nemaju ni svtla nii zvona I SL..
Mali broj njih vozi auto iz dosade, nego ljudi rade, me filozofiraju.
Dve stvari zbog kojih negoduju vozači i vlasnici vozila:
a) mnogi iskusni vozači bi obavili bolje tehnički pregled od ovog i od mnogih zaposlenih u mnogim tehničkim pregledima... i to tako da bezbednost u saobraćaju bude na višem nivou, ali ne mogu da naprave gorivo i
b) vozilo može u saobraćaj sa sitnim nedostacima (folije, udubljenja na karoseriji...) koji ne ugrožavaju bezbednost, ali ne može bez goriva.
Udruzenje (nelikvidnih) tehnickih pregleda...
Dovoljno je pogledati izvestaje APR o poslovanju za vecinu tehnickih pregleda pa se lako vidi da su im eto ove nove z.... upale kao kasika u med.
Slazem se da su nam zakoni katastrofa i da u slucaju tehnickih pregleda niko ne zna sta tacno treba da se radi. To je uzas.
U svakom slucaju, vozilo je pokretna grobnica ukoliko nije tehnicki ispravno. Na zalost, raja nema para, pa na cemu stedi? Na kocnicama, gumama, menjacu... Ako nemas kinte, onda nemas ni za auto. Auto je jos uvek kod nas luksuz. Dok god se skupljaju pare za popravke ili (sto je najcesce) registraciju, jarane, potrosi taj novac na drugom mestu.
Inače, YouTube snimak na kojem lik pali svoj auto jer nije prošao tehnički je lažnjak - bezuspešno je prodavao svoj automobil, lako se u Google kešu može pronaći taj oglas iako je sklonjen, i kada se primakla registracija on je skontao da će viralnim marketingom zaraditi više nego prodajom, pa je odlučio da ga zapali, a na tehničkom verovatno nije ni bio jer je po tekstu oglasa vozilo bilo registrovano još duže vreme. Snimljeno je opremom koja je daleko skuplja od samog vozila (kamera sa stabilizacijom slike i drugim naprednim tehologijama koju nemaju jeftini telefoni), tako da ne verujte baš svemu što nađete po društvenim grupama, ima jako puno nameštaljki i iskorišćavanja tuđe nesreće da bi se namakao koji dinar...
Ajde da ne idemo dalje, kakvog uticaja na bezbednost ima da li su felne na vozilu 15 ili 16 cola, ako fabrika propisuje standard 15-17, na primer. Ili lajsna od 2 cm na gepeku ZALEPLJENA 3M trakom, a vi je tretirate kao "modifikaciju" na vozilu.
O folijama za zatamnjenje da ni ne govorim.
Jel stvarno mislite da ste toliko ingeniozni?!?!
Sami ste bre sebe zbunili, a pojma nemate.
Puna su vam usta ispraznih priča o nekoj "bezbednosti", o tricama i kučinama, a jedini istinski cilj-klepanje para na mufte.
I sam priznaješ da ništa konkretno od '88. niste uvrstili u sklopu tehničkog pregleda. Kako te nije sramota to da priznaš?!?!
Kao, fol, jako ste zabrinuti za bezbednost građana-pa udri namete i legalizuj pljačku.
Ništa nije rekao, a trošio je vazduh i vreme. Sramota.
Hoću detaljna objašnjenja o vrsti atesta, inženjeringu sistema bezbednosti, procesima.
Hoću da čujem zašto je bitno da je hauba iste boje kao ostatak auta i kako to doprinosi bezbednosti celog auta?
Rešite vi prvo u Srbiji problem nezaposlenosti, bednih i mizernih plata, stranačkog zapošljavanja, odlazak mladih, pa nam tehnički i cena goriva neće biti ni tema za razgovor. Ko još rešava sr**e u državi od kraja i posledice, a ne početka i uzroka? Tzv. stručnjaci i čitači vodomera, grobari, ratni huškači i mentalno i psihički bolesni ljudi. Tu ga*ad treba oterati, da nam decu više ne teraju! Pričate (kao tugujete, vi koji ste sve i započeli) pre neki dan o proteranim Srbima iz Hrv. Pa koliko ste vi proterali naših iz Srbije (alo, sopstvene držćave) do sada? Ijuu, kako bih ja vas...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Marinković: Što vozači ne pale kola zbog skupog goriva, umesto zbog tehničkog pregleda
Autor: TV Prva, 021
Info
•06.08.2018.
•10:25 > 10:26
Komentari 43
Stvarno ?
Dvojica vozača zapalili svoja vozila ... To je valjda za očuvanje životne sredine.
AlexB
pera 2
Aleksandar
Gledaju oštećenja laka, a amortizere ne?!!!
Logično jer 90% tehničkih nema mašinu za merenje amortizera, pa neće valjda država da baca u trošak privilegovane vlasnike tehničkih pregleda.
Zna se ko u ovoj zemlji može da otvori tehnički, nova pravila služe da se njima uteraju pare i ništa više.
Vozač
@marko
ex Pezos
Ali vracanje zbog ulubljenog (ne havarisanog ) krila' ogrebotine , naprslog katadioptera,sto rece neki od komentatora ogrebotine na krovu ljudi da li ste vi normalni.
Ovi trolovi tipa Zizua i kojekakvi bolidi koji voze "dobra " kola zaradjena "posteno" i , verovatno sa duplikatom dozvole koja je "izgorela " negde tamo samo navlace gnev postenog naroda na ostatak populacije kojima pripadaju Zizui i njima slicni.
I na kraju , ne treba paliti vozila , platili ste ih posteno kolikogod da su kostali.Zar nisu na Kosovu do skora vozili neregistrovana vozila ?
N.Sad
Aero
Milo
lopov do lopova
marko
Ja u životu nisam čuo da je neko imao udes zato što mu bilo šta na autu nije radilo, a nijedan moj poznanik nije čuo da neko zbog lošeg/starog auta doživi udes. Pri tome nekoliko nas je doživelo i preživelo neki manje a neki veće udese koji su svi bili zbog nemarnosti ili neznanja vozača.
Goxns
Novosadista
Boki
uf bajat sendvic danas,a?????
Blinky Bill
I generalno, svi vi koji pišete u fazonu "i treba skloniti krševe". Baš ste jadni. Kao da sve postoji samo za vas, da bi vi se vaša "gospodska dupeta" što udobnije vozila, što lakše nalazila parking, i slično. Snobovi obični. Pa pogledajte samo sve saobraćajne nesreće koje su se nedavno dogodile, ne sećam se kad sam pročitao da je neki udes bio zbog neispravnosti. Po vama ispada da vozimo auta kao iz filmova Emira Kusturice.
/
Stvarno ste gedzovani i to pravi
Pa sta mislite koji stalez se vozika kako po americi tako i rusiji van vaseg urbanog hoh centra
Njima teslu ili biciklove necete moci uvaliti
White Power
Niko ne spominje kocnice i upravljacki mehanizam, ali ove zamlate se na tehnickom najmanje bave tim, najbitnijim, stvarima a dronje oko budalastina.
Zizu
Opet redom
Zizu
Moracete da birate, ili skola i 400-500e plata, ili rintanje za 200e, u ovoj drugoj opciji hodacete peske.
haha
Kamikaze
Ali se slažem da prvo moraju da se reše autobusi. To je masovna pogibija, strašno. Nadam se samo pre nekog karambola.
@Oki
Blinky Bill
A zašto se dogodilo da neko zapali automobil zbog registracije, a ne zbog goriva? Pa zato što je gorivo sve vreme poskupljivalo postepeno, a dok je ovaj nesretni čovek sa svojim automobilom naleteo na talas "hajde da glumimo da smo ozbiljni". Što nam svima ide na živce.
jo
DonJuan
aero casper
2. To što je onaj deran upalio auto nema baš puno veze sa samim tehničkim, i taj je upalio auto ZBOG CENE GORIVA, ZBOG NEMANJA POSLA, ZBOG TOGA ŠTO ONI KOJI VREDNO RADE NEMAJU ZA NORMALAN AUTO, VEĆ ZA KRŠ STAR 20 GODINA!!!
Mile
gradzanin
Oki
filipinac
Najbolji student
Hajde da se držimo teme. Po stoti put - bez moralisanja!
Podižu cene, a razloga nema. Jeste skupo sve, ali onda neka se drže normalnih uslova za tehnički, ili da srede prvo ekonomsko stanje države, pa onda svi možemo da platimo farbanje i poliranje automobila. Ili, da taj tehnički pregled ima smisla. Ovako - samo krađa i ustvari "usluga za uslugu". Ova cela država tako funkcioniše.
Sve ostalo je moralisanje i patetika. Ako zaista sklone "krševe" sa puta, počeće da se hvale kako su rešili gužve i kako su popravili prosek starosti automobila na srpskim putevima.
Ako volite da za ručak jedete jeftinu demagogiju i laži - samo izvolite. Zato živite u državi koja je septička jama. Ako je država septička jama - pogađajte šta ste vi.
bozac
Mali broj njih vozi auto iz dosade, nego ljudi rade, me filozofiraju.
Posmatrač
a) mnogi iskusni vozači bi obavili bolje tehnički pregled od ovog i od mnogih zaposlenih u mnogim tehničkim pregledima... i to tako da bezbednost u saobraćaju bude na višem nivou, ali ne mogu da naprave gorivo i
b) vozilo može u saobraćaj sa sitnim nedostacima (folije, udubljenja na karoseriji...) koji ne ugrožavaju bezbednost, ali ne može bez goriva.
Jovan2
Dovoljno je pogledati izvestaje APR o poslovanju za vecinu tehnickih pregleda pa se lako vidi da su im eto ove nove z.... upale kao kasika u med.
Dragan
U svakom slucaju, vozilo je pokretna grobnica ukoliko nije tehnicki ispravno. Na zalost, raja nema para, pa na cemu stedi? Na kocnicama, gumama, menjacu... Ako nemas kinte, onda nemas ni za auto. Auto je jos uvek kod nas luksuz. Dok god se skupljaju pare za popravke ili (sto je najcesce) registraciju, jarane, potrosi taj novac na drugom mestu.
jova limanac
Radojica
White Power
O folijama za zatamnjenje da ni ne govorim.
Jel stvarno mislite da ste toliko ingeniozni?!?!
Sami ste bre sebe zbunili, a pojma nemate.
Puna su vam usta ispraznih priča o nekoj "bezbednosti", o tricama i kučinama, a jedini istinski cilj-klepanje para na mufte.
I sam priznaješ da ništa konkretno od '88. niste uvrstili u sklopu tehničkog pregleda. Kako te nije sramota to da priznaš?!?!
Kao, fol, jako ste zabrinuti za bezbednost građana-pa udri namete i legalizuj pljačku.
Najbolji student
Ništa nije rekao, a trošio je vazduh i vreme. Sramota.
Hoću detaljna objašnjenja o vrsti atesta, inženjeringu sistema bezbednosti, procesima.
Hoću da čujem zašto je bitno da je hauba iste boje kao ostatak auta i kako to doprinosi bezbednosti celog auta?
Ja
kazi ,,ladja,,
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H