Autor: Tanjug

Info
09.08.2018.
09:52
Sedam najvećih tv stanica u Srbiji emitovalo je ukupno 425.245 reklamnih spotova u prvoj polovini ove godine, što znači da je gledaocima dnevno plasirano 2.362 reklama, pokazuje opsežno istraživanje koje je sprovela Ninamedia.
  • rale

    09.08.2018 11:39
    Nazad u 90-te. Svi mediji rezimski, a medju njima Pink standardno najjaci i sa najduzim reklamama. Secam se u ono vreme kada su reklame trajale po 40 min. Zaboravis i koji si film gledao. Ispada da ovo drustvo i ne zna drugacije da funkcionise nego kao 90-te. Kao alkoholicari operemo se par nedelja i onda nazad na diktaturu, muljanje i pranje para, jer to je najsladje.
  • Preskačem ih

    09.08.2018 11:37
    Samo neka džaba kreče
    To je samo pranje para.
    Marketing izbaci pare kao poslovni trošak, pa psoel dele po privatnim računima.

    Niko u Srbiji to više ne gleda.
    Ja čekam softver koji će automatski prepoznavati uvodni deo i slati Mute infraredom.

    Nikakvog efekta nema na privredu koja to plaća.

    Agresivne, nekulturne , užasne reklame.
  • jsdp

    09.08.2018 11:14
    -
    Zar nije pre jos nekih mozda 10 godina donesen neki zakon koji regulise reklame?? Secam se da je nesto spominjano kako ne moze da se prekida program u kontinuitetu nekih dva sata, sto znaci da jedan film eventualno moze imati jedan blok reklama? Jedno vreme su se cini mi se pridrzavali svi toga, a sada? Nedavno sam bio kod babe na selu i ona gleda neku tursku seriju na Prvoj, (ubedljivo najgora tv sto se tice reklamnog terora), serija objektivno traje mozda 35 min. plafon, a sa reklamama na svakih 10 min ona traje oko sat i nesto !?? je li to normalno, kontrolise li ko to? Naravno da ne, jer ovoj vlasti savrseno odgovara zaglupljivanje i trovanje naroda.
  • BulevarEvrope

    09.08.2018 10:51
    Da, bas je veoma neprijatno kad konzumeru zavaljenom udobno u fotelju ili na kaucu, u trenutku relaksacije/dokolice od napornog/uzaludnog rada/zivota na omiljenoj spravi, tom carobnom izvoru informacija i edukacije (nekima i jedinom) iskoci ni manje ni vise nego: reklama! Nekada je taj nagli izbacaj iz stanja transa i blage ekstaze izazivao sto manje sto vece kolicine stresa sa onim propratnim osecajim gorcine.
    Danas kada je cifra emitovanih reklama oko 2000 na dan covek se prilagodino. Ipak danas TV stres je smanjen na minimum. Mnoge reklame su zanimljive i prijatne. Reklame su tu da vam rese i mnogobrojne zdravstvene probleme. Reklame dobro dodju i imaju prakticnu svrhu poput pauze za pripremu obroka ili odlaska u toalet. Ko je tehnicki potkovaniji i nije puno lenj te voli da stvari drzi u svojim rukama taj ce za vreme reklama da se presalta na neki od mnogobrojnih kanala na kojim trenutno jesu ili nisu reklame.
    Uvek postoje i oni negativni koji mrze reklame. Pa od cega bi nasi mediji ziveli ako ne bi postojale te reklama. Budite zahvalni i srecni sto imate te reklame, upravo vam one omogucuju ekstazu i zaklon od gorcine i sveprisutne komplikovanosti zivota.
    Oh, nije li zivot zapravo predivan u reklamokratiji. Slavimo reklame, cenimo zivot!
  • Wolf 359

    09.08.2018 10:23
    Ne gledam tv...Povremeno,iskljucivo N1,gde su reklame svedene na razumnu meru.
  • jok ja

    09.08.2018 10:13
    Ne gledam TV. Ne slusam domaci radio. Broj percipiranih reklama = 0
  • Gledalac TVa

    09.08.2018 10:12
    REKLAME
    Ne gledam Pink UOPSTE.Pre sam gledala samo ako je neki dobar film ali sam onda shvatila da reklame traju duze od onog dela filma koji su pustili pa film koji pocne, na primer, u 21 h zavrsi u ponoc ili i kasnije. Odustala sam jer dok traju reklame zaboravim koji sam film gledala.
    Nije mnogo bolje ni na ostalim kanalima.
    Cinestar i TV 1000,cini mi se, daju film u komadu.

    Reklame guse,dave i zaglupljuju.....
  • Pink smeće

    09.08.2018 10:07
    I čuvena drskost, gde je emisija ili film tihog tona, a kada krenu reklame sve grmi i puca.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna