Posle pravog "buma" u uvozu i prodaji polovnih vozila, kada je za pet godina u Srbiju ušlo više od 650.000 vozila većinom starijih od 16 godina, tržište je stalo, kažu prodavci.
Ne verujem sta vidim. Jadni vi sa glavama ako mislite da je sandero nov sa 70KS neko vozilo. Decu u tome ne bih 50km vozio a ne negde dalje. Svaki ali svaki entry level executive cak i 20 god star je za sandera i ayga svemirski brod
Aygo i sandero su kutije sibica, spakuj porodicu i prevezi se sa njima negde 100km a ne na more, pa ces videti... Moj krs, ili neki sto kazu potencijalna smrt, odrzavam u ovlascenom. 14god.star, 157kkm predjenih(pravih) i bolji je od tih kutijica... Kupio najjeftiniji iz oglasa sa pravom km, ulozio u startu 780€ i zamenio sve sto je bilo naceto. Vozim ga u srb. 3 god. i pre par meseci odradio sitnice na trapu koje sam platio 300€, posto sam stavio sve originalno. Ali to ja tako radim i mozda jos 5% vozaca... A auto je orudje, od vozaca zavisi da li je smrtonosan ili ne. Ako si savestan auto ce ti biti ispravan... Ja i sad imam stek u kesu da kupim neki nov najjeftiniji auto, ali ga ne zelim...
Lićno sam prošle godine iz Engleske uvezla auto iz 2001, dakle, auto je imao 16 godina i isti sam registrovala u Francuskoj.
Za registraciju vozila preko 10 godina se plaća 50% od redovne cene, a imam obavezu da obavim tehnički pregled svake druge godine.
Napominjem da se auto ne registruje svake godine kao u Srbiji i da nikada nije bilo nestašice tablica, pošto ih možemo napraviti u većini radionica za izradu ključeva, prodavnicama rezervnih delova...Na zapadu tablice nisu svetinja i njih ne pravi zavod za izdavanje novčanica i vlasnik može da ih menja kad to poželi...ili nikad.
Konstatujem da novinar u članku iznosi pogrešne činjenice.
"...Nov automobil nize klase (Aygo, Sandero, Fabia, ...) moze da se kupi za oko 8000 eur. Ko namakne 3000 za polovnu krsinu, skupice i dodatnih 5000..."
Da, mozda sa ministarskom platom ali sa nasih 250 evra mesecno ni govora! Pored toga, auto se ne kupuje iz hira nego iz potrebe, za one pare koje covek trenutno ima ili moze da sakupi u narednih par nedelja! Po tebi, ispada da bismo trebali da stedimo po 20 - tak godina da bismo vozili nov auto, je li? E pa, ole, novost, nama auto treba SADA, kakav god da je, a za 20 godina od danas ne mozemo znati ni da li cemo biti zivi, a kamo li da li cemo i sta, uopste, i voziti! Dakle, ministre, kad se vec po....s bar povuci vodu i operi klonju za sobom!
Evo ja vozim sandera. Kupio sam.ga novog pre 9 godina za 8400 evra, ugradio gas, redovno idem u servis i zadovoljan sam. Svo su mi govorili da za te novce mogu da kupim audi ili golfa iz uvoza, ali ja sam hteo nov auto. Evo vec 9 godina ja sem redovnog servisa u ovlascenom servisu i nekih sitnijih kvarova nemam nikakvih problema.
Na cenu auta koji imate preko grane dodajte komotno 1300e-1500e, tu su oko 500e da se doveze, oko 600e su carine i porezi, amss slikanje je 150e, mito, vracanje kilometraze, euro 1 papir oko 100e ! Bukvalno dajete jos jednu vrednost auta srbistanu u dzep i icekujete dodatno maltretiranje, ne daj boze ako treba neki re-atest ili atest !!! Ovde na ovaj nacin hoce da se rese krseva sa puteva i jos da zarade na tome !! Madjari su za 6 meseci sredili trabante, wartburge i jawe sa aputeva, odes na auto otpad i dobijes 600 dem, problem resen za kratko vreme a sad vidite kako kod nas ide !!!!!
Pa evo da odgovorim: za svoj prvi novi auto stedeo sam okruglo 10 godina. Bio je to Punto sa najslabijim motorom i osnovnim nivoom opreme. Posle je vec bilo lakse (prodas stari, dodas za novi i tako dalje, krece se u krug...). Ali ni tada ni sada na pamet mi ne bi palo da kupim nesto sto ne mogu da odrzavam po fabrickim normama.
Bilo je i vreme da se olos od prodavaca polovnih krseva nekako dovede u red .Tehnicki pregledi nisu strogi nego se sad postuju pravila sto je trebalo davno da se uradi .Ko nemoze da odrzava auto mora na gradski prevoz i tu se prica sa kuknjavom zavrsava .Ovakvi tehnicki seu svuda rigorozni i osiguranje vam nece platiti nikakvu stetu ako primeti bilo kakvo odstupanje od pravila o ispravnosti vozila a o stiti koju cete platiti onome koga povredite sa takvim vozilom da nepricam
"Na automobil koji je star između 13 i 17 godina, da bi zadovoljio tehničku ispravnost, pored cene od 2.000 evra, treba dodati troškove za delove i popravku od najmanje 500 evra. Uz troškove registracije, polovni automobil koštaće najmanje 3.000 evra."
Kad se tome doda činjenica da su preprodavci taj automobil platili samo 500 - 600 evra, dolazimo do zaključka da bismo, kad se sve sabere, za automobil koji vredi najviše 1000 evra dali trostruko više novca nego što isti vredi, a to bi samo idiot uradio! Dakle, preprodavci, spustite vi vase nerealno visoke cene pa se onda možete nadati prometu!
1000 pluseva za vas. Ja sam 5 godina štedeo za auto i tek onda ga kupio. Mali gradski pa još 2 godine star. Mogao sam Kajen, A6 ili 8 ili neki bmw da uzmem i da izigravam mangupa na kineskim gumama i turskim delovima.
... da je samo prethodne godine uvezeno 380.000 polovnih automobila, a prodato 120.000? Pa ko je nauvozio toliko, ako prodaja ne ide? Zar je potrebno da svima stane prodaja pa da tek onda shvate da je stala?
Sve su to krsevi svako auto starije od 5 godina je Nebezbedno uzmite racunicu da godisnje auto u nemackoj predje 80 000 km pa izracunajte 80 000 puta 15 godina i onda krenu u Srbiji na oglase Novv auto 2002 godiste Full hahahahaha ,takvo nesto nema ni u Bugarskoj i Rumuniji vise kako vi lazete narod,spustite preprodavci i sverceri cene realno vi ih ovde kupujete za 1500 2500 eura a tamo trazite 6000 ! Sve go Lopov i Prevarant
@ Talac
09.08.2018 • 12:17
...Nov automobil nize klase (Aygo, Sandero, Fabia, ...) moze da se kupi za oko 8000 eur. Ko namakne 3000 za polovnu krsinu, skupice i dodatnih 5000...
Prijatelju, da li si ti normalan? Ako nakrpis 3, nakrpices i jos 5k novaca? Tom logikom ce cela srbija voziti sve novo i sto kosta barem 30k, jer uvek moze da se nakrpi.
Nikakvu stetu ne vidim u tome. Nov automobil nize klase (Aygo, Sandero, Fabia, ...) moze da se kupi za oko 8000 eur. Ko namakne 3000 za polovnu krsinu, skupice i dodatnih 5000 (to je 5 godina stednje po oko 80 eur mesecno, ako ne zeli da uzme odmah kredit). Dakle, novi auto nije nedostizan nego nas narod vise voli da smesti zadnjicu u matori Audi ili BMW sa xxx.xxx predjenih kilometara, koji se jedva vuku i treba im cela vecnost da ubrzaju do 100 km/h. I onda naravno nemaju ni para za propisno odrzavanje pa se takva kola odrzavaju po supama kod majstora Pere (i to u najboljem slucaju) ili se prosto zanemaruju i onda naravno da ce da nastane problem pri pravilno sprovedenom tehnickom pregledu.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Stroži tehnički pregledi zakočili prodaju polovnih vozila
Autor: RTS, Kurir
Info
•09.08.2018.
•11:26
Komentari 23
Prolaznik
Samo kod nas noćni portiri puše Marlboro i piju viski u izlasku... Da se vidi raskoš!
/
Ovo je jos uvek oligarhijska drzava
Wtf
em
em
Veronika
Za registraciju vozila preko 10 godina se plaća 50% od redovne cene, a imam obavezu da obavim tehnički pregled svake druge godine.
Napominjem da se auto ne registruje svake godine kao u Srbiji i da nikada nije bilo nestašice tablica, pošto ih možemo napraviti u većini radionica za izradu ključeva, prodavnicama rezervnih delova...Na zapadu tablice nisu svetinja i njih ne pravi zavod za izdavanje novčanica i vlasnik može da ih menja kad to poželi...ili nikad.
Konstatujem da novinar u članku iznosi pogrešne činjenice.
Ementaler
Da, mozda sa ministarskom platom ali sa nasih 250 evra mesecno ni govora! Pored toga, auto se ne kupuje iz hira nego iz potrebe, za one pare koje covek trenutno ima ili moze da sakupi u narednih par nedelja! Po tebi, ispada da bismo trebali da stedimo po 20 - tak godina da bismo vozili nov auto, je li? E pa, ole, novost, nama auto treba SADA, kakav god da je, a za 20 godina od danas ne mozemo znati ni da li cemo biti zivi, a kamo li da li cemo i sta, uopste, i voziti! Dakle, ministre, kad se vec po....s bar povuci vodu i operi klonju za sobom!
Mile
Dejan
Talac
Rade
Mladen
Marko
Baraboga
Kad se tome doda činjenica da su preprodavci taj automobil platili samo 500 - 600 evra, dolazimo do zaključka da bismo, kad se sve sabere, za automobil koji vredi najviše 1000 evra dali trostruko više novca nego što isti vredi, a to bi samo idiot uradio! Dakle, preprodavci, spustite vi vase nerealno visoke cene pa se onda možete nadati prometu!
@Talac
Koja
Kole
M.
09.08.2018 • 12:17
...Nov automobil nize klase (Aygo, Sandero, Fabia, ...) moze da se kupi za oko 8000 eur. Ko namakne 3000 za polovnu krsinu, skupice i dodatnih 5000...
Prijatelju, da li si ti normalan? Ako nakrpis 3, nakrpices i jos 5k novaca? Tom logikom ce cela srbija voziti sve novo i sto kosta barem 30k, jer uvek moze da se nakrpi.
Johny O.
/
Ne koci ih tehnicki pregled
AlexB
LimanacNS
Talac
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H