Da se kladimo da ce naci nesto sumnjivo i naloziti rekonstrukciju treba opet ekipu sa Zezelja angazovat to je vec uhodana masinerija za kradju para pa sto da stoji.
@mrva nije to popularizam nego paranoja, a realno kakva nam je stvarnost i ja bi da sam ministarka bio paranoican, poceo bi sa novim mostom u novom sadu.
Samo imamo srece. Onaj "tunel" Miseluk je obicna rupa kroz brdo koja nema ni osvetljenje, prljavo i zapusteno izgleda. A put sto je utonuo iznad. Slabo vi proveravate i mostove i puteve.
Za pomeranje, to mora, zaista bi popucao da se ne pomera.
Nema te konstrukcije koja ima tako veliki raspon i relativno male dimenzije poprečnog preseka, a da nema pomeranja i vibracija.
Ako bi ga pravili da bude krut, bio bi predimenzionisan.
Takođe tu je i horizontalno pomeranje (najizraženije) po uzdužnoj osi mosta, nastale od promene temperature. To je naročito izraženo kod metalnih konstrukicija. Zato su na mostovima imamo dilatacione razdelince ili ono što zovemo ''češljevima''.
Posmatrao sam jedan most, metalni, dužine je 160 m. U zimu je bio kraći, nego leti, za otprilike 30 cm.
naši su ispravni svi su novi Demokratska Evropa i demokratski svet sa milosrdnim andjelima brinu o nama da se ne urušimo.
Čim odstoji 30 /40 godina oni sruse radi opšte bezbednosti .Od pamtiveka.
Izjava dostojna eksperata za mostove:
"Čim su u upotrebi, znači da su ispravni." - izvesni Rodić
"Moraju da se pomeraju inače bi došlo do pucanja" - neki Vujanić.
Kakav populizam i kakva paranoja. Valjda treba da postoje procedure koje se poštuju, standardne inspekcijske provere i slično a ne da naprasno vršimo kontrolu ako se u drugoj državi srušio most. Još 10000 drugih mostova širom sveta stoji pa šta sad!? Debilana od države na kvadrat
Vidi se da je covek strucnjak. Mostovi su nam u extra stanju, nisu 100% bezbedni i malo fali da budu full. Za nas nepismenu raju i ne mozes da objasnis bolje.
Ma jao.kad nasi strucnjaci odu na proveru.mozes zamisliti kakva ce biti.a ova zorana sto izjavljuje da su u savrsenom stanju.daj boze da ne misli da su nam i putevi u savrsenom stanju.koja smo lakrdija od drzave.treba most u italiji da se porusi da bi ovi nasi obavili tehnicki pregled nasih.boze kako smo jadni
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Kontrola mostova kreće od Beške i Gazele
Autor: Tanjug, B92
Info
•16.08.2018.
•18:36 > 18:42
Komentari 16
Full do fulla
Sabe
Sekretar Dejan
jovan2
Putnik
Drum
Nema te konstrukcije koja ima tako veliki raspon i relativno male dimenzije poprečnog preseka, a da nema pomeranja i vibracija.
Ako bi ga pravili da bude krut, bio bi predimenzionisan.
Takođe tu je i horizontalno pomeranje (najizraženije) po uzdužnoj osi mosta, nastale od promene temperature. To je naročito izraženo kod metalnih konstrukicija. Zato su na mostovima imamo dilatacione razdelince ili ono što zovemo ''češljevima''.
Posmatrao sam jedan most, metalni, dužine je 160 m. U zimu je bio kraći, nego leti, za otprilike 30 cm.
EU standard
Čim odstoji 30 /40 godina oni sruse radi opšte bezbednosti .Od pamtiveka.
Radojica
Posmatrač
"Čim su u upotrebi, znači da su ispravni." - izvesni Rodić
"Moraju da se pomeraju inače bi došlo do pucanja" - neki Vujanić.
Dr Dusan
mrva
j... l.. z.......g
boyan
Italijanski most je bio u upotrebi i onda se odjednom srusio .
Narodski
Liman
Dejan
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H