Potporni zid na Koridoru 10 urušio se jer španski izvođač "Azvi" nije napravio vertikalne odvodne kanale, već je umesto njih horizontalnim preprekama zadržavao vodu koja je zatim pokrenula klizište, piše "Blic".
Čiji "naš menadžment " ? Ja nisam ni "naš" ni " vaš " već običan čovek koji je samo logički hronološki poredjao nepobitne činjenice. Da sam "naš" odnosno "vaš" ondak bi sigurno pomenuo i da je projekat ( očigledno kriminalno loše i nestručno ) uradjen još 2010 godine, kada su bili "naši" odnosno " vaši " na vlasti, da je u medjuvremenu trasa 11 puta preprojektovana...sve bih to pomenuo a nisam, jer sam mišljenja i stava, da ovo nije političko pitanje, već čisto pitanje struke, gde je pogrešno mešati politiku u sve ovo.
Ja stvarno ne znam da li ste svi slepi, pa zar ne vidite kolika je to planina! Takav prokop nigde u svetu nije radjen, ovo je bio ekseriment na kojem nam citav svet zavidi a tek regiJonu!
Paja Patak@
Sve si lepo pobrojao ko i šta osim iznete činjenice da se bivši menadžment dogovorio sa izvođačima da urade drugačije jer je jeftinije. Dakle vaš ekspertski menadžment je učestvovao u tome.
BIA na terenu ??? Ovo je vrhunac ludila u zemlji Srbiji,nema dalje. Sad ce ispasti da su zlikovci i neprijatelji nase zemlje hteli na ovaj nacin da nas uniste. Rusenje Srbije pocinje malim rusenjem na koridoru 10. Ne,ovo je po milioniti put dokaz koliko smo mi nenormalni. Na sve ovo,BIA je manje vise vec 15 godina potpuno nebitna i nevazna agencija,a ono malo sto je ostalo od njih se bavi ovakvim glupostima. Koje umobolije sve nece ovaj covek i njegovi saradnici sve nece smisliti pa ovo je neverovatno.
Kompanija koja radi jedan od najvećih projekata u Evrope je nastala spajanjem jedne španske i jedne italijanske kompanije. Spojili su se zbog ovog projekta - preko 20 km tunel koji ima dve cevi, plus "escape" tuneli, prilazni i sl. - preko 90 km tunela. Tunel se prostire južno od Osla i kada se završi biće železnički tunel koji će slućiti za brze vozove koje će saobraćati između Švedske i Osla. Oni dakle posluju u Norveškoj - zemlji gde je sve uređeno i pod kontrolom.
Na drugom delu projekta radila je talijanska kompanija koja je bankrotirala. Ista ta kompanija - Kondote, je radila most koji se pre neki dan srušio u Italiji.
Kada se to gleda "izdaleka" - to je super i divno, ali kada se uđe malo dublje... To je strašno. Projekat je strašna referenca, ali Kraljevina Norveška NE MOŽE sa italijanskim ološem na kraj izaći pa kako ćemo mi, onda?
Kilometrima ispod zemlje rade ljudi koji su čestiti radnici, ali njihov kvalitet ne može isplivati, jer je kompanija loša!
Taj šljam od tih italijanskih kompanija treba rasterati! I naravno, treba potegnuti pitanje ko je od nas odgovoran zašto nije urađeno kako treba, pa shodno tome i sankcionisati!
"Blic": "prema prvobitnoj verziji, Đurović je završio Fakultet za uslužni biznis u Novom Sadu, a u novoj, međutim, piše da je diplomu industrijsko-ekonomskog menadžera stekao na Fakultetu Union u Beogradu i to u 49. godini."
Babić je koliko se sećam u Skupštini govorio da je završio mašinstvno, smer nije rekao, ali je pominjao vazduplohovstvo. tako da se može naći veza sa "Koridorima".
Cccccccc koliko hejtera koji se raduju nečem lošem u ovoj zemlji u tom "smrdistanu, srbistanu..." kako vole da se izražavaju. Vrli, kulturni europejci, koji u životu nisu ašova poboli ali znaju i razumeju se u saniranje klizišta, izgradnju tunela i koridora. Iole pismen i nezlonameran čovek, u uslovima gde je glavni izvodjač radova španski "Azvi". a nadzorni organ su opet stranci "Luis Berger" i "Egnatia Odos" a sve finansirano sredstvima Evropske investicione banke, znači sve odradjeno u skladu sa njihovim procedurma. gde praktično nama gradjanima i zemlji bez suvereniteta ( Srbiji ) ostaje kredit i izvedeni radovi upitnog kvaliteta, razume gde je i na kojoj strani krivica za ovaj nemio dogadjaj, kao i kod našeg Žeželjevog mosta, ali šta bi svetina, odnosno gomila nesposobnih opozicionih botova kometarisala. Smešni ste !
Austro-Ugari projektovali da ima Petrovaradinska tvrdjava traje 1000 godina ! Eno ni cigla nije pala a srbi je vala devastiraju naveliko umesto da dodatno paze i odrzavaju ! Sad uporedite ovaj zid koji ima posao da sacuva nekom zivu glavu na auto putu od kamenja i zemlje, znaci posao nisu ni u osnovi uradili kako treba, sta taj zid da drzi kad ne moze ni spostvenu tezinu da izdrzi ? U srbistanu kad padne 30mm kise nastaje opsti i poseban haos, bujice, poplave, nestaju mini mostovi, iz NS ne moze da izadje jer su svi podvoznjaci pod vodom al bitno je da dizemo jarbole, pisemo cirilicom, gradimo crkve i kruzne tokove, sve po potrebi !!!
Babic je obecao do kraja godine i ja sam duboko uveren da ce biti do kraja godine.
Pitanje je samo - koje godine?
Uzgred, mozda bi mu bolje bilo da uzme Roze slem u "vazduplohov" i da odlete iz nasih zivota jednom zauvek!
A šta će biti s našim parama? Dokle će građani ove jadne rupe koju od milja zovemo Smrdija, da finansiraju njihovo ošljarenje i brljoke? Ej, očekivali i predvideli da će da im rokne potporni zid! Pa kakav imbecil treba da budeš da finansiraš to sranje, a znaš da ne valja? I na Žeželjevom mostu su štedeli, pa evo slavimo punoletstvo života bez mosta.
To što je Vaduplohov na čelu nečega što se bavi građevinarstvom - posebno obećava. Dakle, Grdeličku klisuru zaobići u šiiiiiirokom luku. Ljudi, svi ćemo izginuti...
Imam dosta prijatelja sa juga. Ljudi odavno dole znaju da će se desiti što se desilo. Šabani da su malo putovali bi videli da postoji jeftinija i sigurnija opcija, razdvajanje pravaca autoputa kao npr. oko Bele gore u Sloveniji.
Sta sam ja upravo procitao ? Svi su znali da ovo nije dobro uradjeno, vec se 2 puta urusilo, onda je i 3. Put uradjeno isto ko i prosla 2 iako su svi znali da to nije dobro,i onda su cekali da padne i evo sad je i palo kao sto su znali , majko moja gde mi zivimo. Pa ovo ko kad bi vozio kola, vidis ispred drugi auto, znas da moras da zakocis , al ti uzmes i ne uradis nista i onda na sudu kazes a ja sam znao da cu udariti, sad da li taj auto ili ovaj pored .....
`Bili smo sigurni,da ce do ovakvog scenarija doci,za dva meseca,dve godine`... Odlicno! Da se obrusavanje dogodilo za dve godine,a pritom (ne daj boze) neko izgubio zivot,da li bi bilo odgovornih? Ovom izjavom,expert Babic ukazuje da je rec odgovornost totalno nepoznata u sns igrama bez granica...
...rokove, kvalitet,novac koji se tri puta potroši za istu stvar, pre svega bezbednost..."bitno je da će građani do kraja" ...Kakva bezobrazna demagogija, sve u stilu vladajućeg režima.
Bolje da nisu ništa radili napravili bi manju štetu. U ambijentu straha, korupcije, neznanja i vladavine kriminala glupo je započinjati bilo kakve ozbiljne poslove. Srbija su Parovi, Zadruga i drugi dnevnik RTS-a.
"Vidite, mi smo toliki eksperti da smo znali da ce to da padne i zasto bi davali ostavke ili bi nas neko pozivao na odgovornost ako smo to znali i tako smo strucni?"-Naglasio je izmedju ostalog doktor svega Babara.
"još u aprilu smo znali da prethodno projektno rešenje nije adekvatno i bili smo sigurni da će do ovakvog scenarija doći, za dve meseca, dve godine...", objašnjava direktor "Koridora"."
"...metodi koja je dogovorena sa prethodnim menadžmentom preduzeća "Koridori Srbije" s Dmitrom Đurovićem na čelu, s namerom da se uštedi, ali je ovakav propust već do sada naneo veliku štetu."
Realizacija projekta je u fazi očaja i traženja krivaca:
Jer o tehničkom rešenju odlučuje mendžment "Koridora"? Koje je struke Djurović a koje Babić?
Šta radi projektant, šta Inženjer?
Kako je ugovor uskladjen sa našim zakonom koji predviđa postojanje nadzorog organ?
Kako je reagovalo Ministarstvo gradjevine?
kakve su hitne mere preduzumane i da li su bile odgovarajuće? Obeštećenja?.............
Da li će Durović biti kriv jer je naciljn kao "žrtveni jarac"?
Da li u ovakvim slučajevima samo jedan čovek može da bude kriv?
Kada bi se išlo u detalje bilo bi manje ili više krivo njih desetina, ali nekako najbolje nađeno rešenje je Durović, čak ne i onaj koji ga je postavio, već samo on.
Mi platimo, on jedini kriv i kraj priče.
Sve smo znali i sve smo predvideli. Mislili smo da ćemo malo i zaraditi, ali su nas "stogodišnje" kiše sprečile u tome. Dobro je što imamo planove i za dalje...
Da ste znali šta će se desiti ne bi Vam se dva puta obrušio isti zid!!! Lepo trošite porez građana....
Da li to znači da je ceo autoput tako profesionalno sagrađen?!
Pitam se....
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Zid na Koridoru 10 se obrušio jer nije bilo odvoda, Babić obećava moderan auto-put do kraja godine
Autor: Tanjug/Blic
Info
•21.08.2018.
•08:25 > 09:40
Komentari 59
Alex Mahone
ivan
Ja
Oćel sad ekspert svecke banke za klizišta da plati štetu?
Ja
paja patak
Čiji "naš menadžment " ? Ja nisam ni "naš" ni " vaš " već običan čovek koji je samo logički hronološki poredjao nepobitne činjenice. Da sam "naš" odnosno "vaš" ondak bi sigurno pomenuo i da je projekat ( očigledno kriminalno loše i nestručno ) uradjen još 2010 godine, kada su bili "naši" odnosno " vaši " na vlasti, da je u medjuvremenu trasa 11 puta preprojektovana...sve bih to pomenuo a nisam, jer sam mišljenja i stava, da ovo nije političko pitanje, već čisto pitanje struke, gde je pogrešno mešati politiku u sve ovo.
Mile
Pupi
Sale NS
/
zasto ti se onda rusi setaju po srbiji a europejci je zaobilaze
Most
fk
Madam
LALA
Planinar
Pićuka
Sve si lepo pobrojao ko i šta osim iznete činjenice da se bivši menadžment dogovorio sa izvođačima da urade drugačije jer je jeftinije. Dakle vaš ekspertski menadžment je učestvovao u tome.
stoler
Rusija majka !
Ovo ti je posledica i rezultat eU vrednosti i standarda a ne Rusije !
teror u
Deki
/
ovaj ne treba ni da progovori da bi ga bolje upoznali.
iz aeroplana se vidi kaki je
KakvaKompanija
Na drugom delu projekta radila je talijanska kompanija koja je bankrotirala. Ista ta kompanija - Kondote, je radila most koji se pre neki dan srušio u Italiji.
Kada se to gleda "izdaleka" - to je super i divno, ali kada se uđe malo dublje... To je strašno. Projekat je strašna referenca, ali Kraljevina Norveška NE MOŽE sa italijanskim ološem na kraj izaći pa kako ćemo mi, onda?
Kilometrima ispod zemlje rade ljudi koji su čestiti radnici, ali njihov kvalitet ne može isplivati, jer je kompanija loša!
Taj šljam od tih italijanskih kompanija treba rasterati! I naravno, treba potegnuti pitanje ko je od nas odgovoran zašto nije urađeno kako treba, pa shodno tome i sankcionisati!
Javnost
Babić je koliko se sećam u Skupštini govorio da je završio mašinstvno, smer nije rekao, ali je pominjao vazduplohovstvo. tako da se može naći veza sa "Koridorima".
Dana
Osmi sekretar SKOJa
Laloš
Brus Vilis
paja patak
Koagulant
Do kojeg stepena bezobrastine ide ovo. Necuveno. Kao i sve ostalo u ovoj rupi i camugi.
Putnik
/
milica
Dejan
K
Pitanje je samo - koje godine?
Uzgred, mozda bi mu bolje bilo da uzme Roze slem u "vazduplohov" i da odlete iz nasih zivota jednom zauvek!
Flipnuti
To što je Vaduplohov na čelu nečega što se bavi građevinarstvom - posebno obećava. Dakle, Grdeličku klisuru zaobići u šiiiiiirokom luku. Ljudi, svi ćemo izginuti...
Kaja
Čika Žika
zivkovic
Nsnn
Branimir
Wolf 359
VladaN
Петровград
Se'te s mirom
Noname
Mile
Ocekivac
Kako smo samo polomljeni.
Bez nasilnog unistenja ovog sistema, nece biti nista.
Slanina
Mnogo mutnog
"...metodi koja je dogovorena sa prethodnim menadžmentom preduzeća "Koridori Srbije" s Dmitrom Đurovićem na čelu, s namerom da se uštedi, ali je ovakav propust već do sada naneo veliku štetu."
Realizacija projekta je u fazi očaja i traženja krivaca:
Jer o tehničkom rešenju odlučuje mendžment "Koridora"? Koje je struke Djurović a koje Babić?
Šta radi projektant, šta Inženjer?
Kako je ugovor uskladjen sa našim zakonom koji predviđa postojanje nadzorog organ?
Kako je reagovalo Ministarstvo gradjevine?
kakve su hitne mere preduzumane i da li su bile odgovarajuće? Obeštećenja?.............
Da li će Durović biti kriv jer je naciljn kao "žrtveni jarac"?
Da li u ovakvim slučajevima samo jedan čovek može da bude kriv?
Kada bi se išlo u detalje bilo bi manje ili više krivo njih desetina, ali nekako najbolje nađeno rešenje je Durović, čak ne i onaj koji ga je postavio, već samo on.
Mi platimo, on jedini kriv i kraj priče.
markoni
pa mi ko će drugi...
Kordon
pera
DjakoN
Drum
Samo ne znam kakvog smo mi to eksperta za klizišta platili kad vodu nije mogao da reši. Voda koja je najveći i najčešći uzrok klizanja.
Osoba M
Toma
Novosađanka021
Da li to znači da je ceo autoput tako profesionalno sagrađen?!
Pitam se....
Bob
opet
Babson
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H