Ni jedan zakon koji ne donosi novac drzavi Srbiji, a isti olaksava narodu, nikada nije usvojen niti ce biti usvojen. Ali zato onaj zakon koji donosi novac a nije donosio, usvaja se po kratkom postupku jer smo tako blizi evropskoj uniji. Smejurija.
da nam objasne botovi sad kako smo lideri regiona jer vodju ocigledno ne razumemo
toliko stvari se u EU vodi kao rezervni deo a ovde ga ne mozes uvesti a za posao ti je osnovno sredstvo rada
samo da moze da se umoci ruka u tudj dzep
Ovo poredjenje nas i eu je smesno naravno da je motor tamo potrosni deo zato sto sva kola moraju biti potpuno osigurana i osiguranje pokriva velike kvarove kod nas bi samo legalizovali lopove koji kradu i seku automobile u delove i dali im zeleno svetlo da kradu vise kola i preprodaju motore .
Razlika izmedju sprdije i eu je u tome sto njima kad crkne motor mogu da kupe drugi od PLATE.
A vama gospodo koliko treba sa platom od 25 000 da ustedide da zamenite motr?
Jako smo jadni i mnogo mi je drago sto propadamo kao nikad do sada.
Uzivajte gospodo draga u bedi koju ste sami izglasali.
Ovde imamo dva problema:
a) naši prepisivači zakona i propisa iz EU trebalo bi da budu revnosni, pa da prepišu sve, a ne da budu "inovatori delimičnog prepisivanja", koji namerno nešto promene, sve da bi bili "originalni".
b) delimični prepisivači ubace u propis neku svoju začkoljicu koja ima smisla eventualno za 2% sumnjivih slučajeva, a zbog toga ispašta 98% regularnih.
c) ovo pod b) rade da bi neko sa strane rek'o "...u al' su ovi ozbiljni...".
Interesantno je i, da zamena motora moze da se obavi samo u servisu automobila. Onda uz priloze racun servisa i potvrdu ovlascenog distributera o kompatibilnosti motora sa ugradjenim, amin Agencije se menjaju podaci u saobracajnoj i izmeni podataka u saobracajnon. Racun 1+Racun 2+Racun 3+Racun4. Nemozes sam zameniti motor, iako to tehnicki nije nesto strasno uraditi.
Fakticki te drzava svaki dan zaglupljuje i zabranjuje sve i svasta, na kraju nista ne mozes sam uraditi,i za svaku glupost treba da se plati.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Srbija i EU imaju različite zakone o zameni motora automobila
Autor: Kamatica
Info
•28.08.2018.
•10:56
Komentari 12
Nenad
комша
eto
toliko stvari se u EU vodi kao rezervni deo a ovde ga ne mozes uvesti a za posao ti je osnovno sredstvo rada
samo da moze da se umoci ruka u tudj dzep
Rade
DjakoN
A vama gospodo koliko treba sa platom od 25 000 da ustedide da zamenite motr?
Jako smo jadni i mnogo mi je drago sto propadamo kao nikad do sada.
Uzivajte gospodo draga u bedi koju ste sami izglasali.
Posmatrač
a) naši prepisivači zakona i propisa iz EU trebalo bi da budu revnosni, pa da prepišu sve, a ne da budu "inovatori delimičnog prepisivanja", koji namerno nešto promene, sve da bi bili "originalni".
b) delimični prepisivači ubace u propis neku svoju začkoljicu koja ima smisla eventualno za 2% sumnjivih slučajeva, a zbog toga ispašta 98% regularnih.
c) ovo pod b) rade da bi neko sa strane rek'o "...u al' su ovi ozbiljni...".
Jovan2
Fakticki te drzava svaki dan zaglupljuje i zabranjuje sve i svasta, na kraju nista ne mozes sam uraditi,i za svaku glupost treba da se plati.
Ja - memorija
PP
Mile
haračlija
Mile
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H