Sva nedavna dešavanja u srpskom građevinarstvu posledica su neuređenog tržišta u oblasti građevinske industrije Srbije, kaže v.d. direktora Privredne komore Beograda Aca Popović.
Skoro sam bio u Karpatima . Rumuni su cudesa uradili sa njihovim putevima .
Da li ljudi ovde shvataju da smo beznadezno zaostali u domenu infrastrukture .
Od kada je lobiranje legalizovano kod nas. Legalizovano je u Americi i znači da političari vuku na vodenicu kako privredi odgovara, odnosno ka onima kojima tako odgovara. Kod nas se to još uvek zove mito.
Početkom 90-ih godina se pripremao tere za lov u mutno i tako je između ostalog nastala tašna mašna firma pa sve do današnjih dana kada su u punom jeku, pre 90-ih nisu mogle da postoje takve firme jer nije bilo većinske političke volje. 90-ih su isplivali na površinu ljudi koji nisu smeli da se dese, nažalost oni su kumovali životu u ovoj zemlji kakav danas imamo.
Oslanjaju se jedni na druge!
Visoki nivo vlade dogoviri jeftinu prodaju rudnika zlata: uzmu sebi % (nama, deci i generacijama ostave oroblem)
Digovore izgradnju auto puta: uzmu sebi % (nama, deci i generacijama ostave oroblem)
Dogovore sahranu farmaceutske domaće industrije : uzmu sebi % (nama, deci i generacijama ostave oroblem).....
Kolju NAŠU krmaču da uzmu sebi džabe ćevapčić!
Pa šta su oni, kao pametni, a mi glupavi, pa oni treba da NAŠU krmaču dele za džabe?
A šta je ostalo za nas? " miris " krmače ?
Ovaj događaj je prilika za pravljenje velikih promena u položaju i stavu inženjera i prema vlastima, ali i prema Inženjerskoj komori.
Tretman inženjera je takav da im je na čelu firme "Koridori Srbije" bio čovek sa nekim menadžmentom iz Sremskih Karlovaca i sa beogradske livade. Sadašnji direktor Babić je mašinac. što jeste ozbiljna, ali je neodgovarajuća struka za to mesto.
Nepismeni predsednici opština su bogovi za lokalne gradjevinske inspektore i one koji izdaju dozvole, treba da nadgledaju radove, vrše tehnički prijem...
Zašto je na čelu ministarstva osoba sa završenom ekonomijom? Da li bi možda građevinac mogao da bude na čelu ministarstva finansija, ili zdravlja kako je lekar Dulić bio ministar građevine?!
Druga osoba u ministarstvu godinama je pravnica Damnjanovićka, a zakoni naglavačke menjani i svaki za inženjere sve gori! Može li građevinac da bude ikad drugi u ministarsvu pravde?
Sa druge strane Komora je uvezana interesna grupa za upravljanje ogromnim prihodom od članarine, koja ne brine o statusu i problemima članova. Godinama je blokirana od iste takve grupe naslonjene na ministarstvo, jer je Šumarac, alfa i omega Komore, bio član Pajtićeve vlade u senci, a onda je sasvim logično politički iziritirana reagovala Mihajlovićka i nastade džumbus na štetu inženjera
Advokati bi za ovo davno napravili revoluciju.
Izlaz je nova izborna skupština uz neposredno učešće svih članova koji se pojave.
Onda rešavanje egzistencijalnih pitanja in ženjera.
Ista je situacija i sa softverskim projektima, jedino sto iza njih ne ostaju krs zgrade na ulicama nego ocajno implementirani i bespotrebni projekti za izvlacenje para. I tacno se zna koje odabrane firme mogu da dobijaju vece projekte, a onda one pecaju podizvodjace za male pare. Struka se ovde ne buni jer ona uglavnom radi za inostranstvo.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Popović: Građevinske projekte rade "tašna-mašna" firme
Autor: TV Prva
Info
•06.09.2018.
•11:53 > 11:57
Komentari 9
kiki
Megadens diploma
Da li ljudi ovde shvataju da smo beznadezno zaostali u domenu infrastrukture .
tašna- mašna
Marko
Slave
dr Petrović
Visoki nivo vlade dogoviri jeftinu prodaju rudnika zlata: uzmu sebi % (nama, deci i generacijama ostave oroblem)
Digovore izgradnju auto puta: uzmu sebi % (nama, deci i generacijama ostave oroblem)
Dogovore sahranu farmaceutske domaće industrije : uzmu sebi % (nama, deci i generacijama ostave oroblem).....
Kolju NAŠU krmaču da uzmu sebi džabe ćevapčić!
Pa šta su oni, kao pametni, a mi glupavi, pa oni treba da NAŠU krmaču dele za džabe?
A šta je ostalo za nas? " miris " krmače ?
Treba te zlotvore " ta mante ih" razjuriti!
Nova Komora
Tretman inženjera je takav da im je na čelu firme "Koridori Srbije" bio čovek sa nekim menadžmentom iz Sremskih Karlovaca i sa beogradske livade. Sadašnji direktor Babić je mašinac. što jeste ozbiljna, ali je neodgovarajuća struka za to mesto.
Nepismeni predsednici opština su bogovi za lokalne gradjevinske inspektore i one koji izdaju dozvole, treba da nadgledaju radove, vrše tehnički prijem...
Zašto je na čelu ministarstva osoba sa završenom ekonomijom? Da li bi možda građevinac mogao da bude na čelu ministarstva finansija, ili zdravlja kako je lekar Dulić bio ministar građevine?!
Druga osoba u ministarstvu godinama je pravnica Damnjanovićka, a zakoni naglavačke menjani i svaki za inženjere sve gori! Može li građevinac da bude ikad drugi u ministarsvu pravde?
Sa druge strane Komora je uvezana interesna grupa za upravljanje ogromnim prihodom od članarine, koja ne brine o statusu i problemima članova. Godinama je blokirana od iste takve grupe naslonjene na ministarstvo, jer je Šumarac, alfa i omega Komore, bio član Pajtićeve vlade u senci, a onda je sasvim logično politički iziritirana reagovala Mihajlovićka i nastade džumbus na štetu inženjera
Advokati bi za ovo davno napravili revoluciju.
Izlaz je nova izborna skupština uz neposredno učešće svih članova koji se pojave.
Onda rešavanje egzistencijalnih pitanja in ženjera.
kazi ,,ladja,,
rale
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H