Jasno je da se priprema teren za zna se koga da bude vlasnik svih postojecih autoskola ove zemlje koja mu vec skoro sasvim pripada. S druge strane ovaj javasluk koji sad postoji gde svaka susa moze da ima svoju skolu i gde niko ne kontrolise nista jednako ne valja. Kad se setim svoje skole, jedino gde sam bila u gradu je linija od centra gde je bila skola do klise jer je instruktor tu imao svoje aktivnosti, bukvalno ni jednom nisam usla na liman, novo naselje, detelinaru... Rucnu nije pomenuo. Moze se reci da nista nije pomenuo, voznju sam ucila od svog oca koji je bio najbolji ucitelj, ali nemaju svi tu srecu i sta sam u toj situaciji skoli platila?
Citiram gospodina iz teksta: "...On zaključuje da su sve ovo neisplative investicije..."
Kako bre ne isplative? Isplative su tako što ti omogućuju da radiš taj posao.... To treba da imate (ili u slučaju tereta da radite)....
a ovaj mudrac ovde koji kaže da nova kola nemaju ručnu, nije video novi auto, samo je čitao o novom autu.... gde bre nemaju, maltene SVI imaju.....
Danas skoro svi novi automobili nemaju ručnu kočnicu. Imaju prekidač. Ručna kočnica je sada električna i automatizovana u smislu da kada se automobil ugasi prekine se strujno kolo i kočnica se aktivira. Kada je automobil zaustavljen na nagibu ona se takođe kod nekih automobila aktivira, a deaktivira čim se doda gas. Za nekoliko godina nijedan automobil neće imati ručnu kočnicu i postaće bezpredmetan uslov da poligon ima uspon za kretanje pod ručnom.
Kretanje pod ručnom se obavlja na uzbrdicama. Nalaziš se na uzbrdici, povučena je parkirna kočnica. Startuješ automobil i treba da kreneš. Krećeš tako što stisneš kvačilo, ubaciš u prvu brzinu. Držiš stisnuto kvačilo i dalje. Desnom rukom polako otpuštaš parkirnu kočnicu, a u isto vreme polako puštaš kvačilo i daješ gas.
Poenta je da skroz otpustiš kočnicu, a da auto u tom momentu već "uhvati" brzinu i počne da se kreće, bez da je krenuo unazad.
Nijedna od navedenih stvari nije nešto što se sa malim parama moglo rešiti. MIslim da je sve navedeno potpuno realno i potrebno a autoškole to mogu lako da reše ali im je verovatno lakše da kukaju.
Odavde će se zaista svi iseliti. Osim brata i sendvičara.
Ono - na putevima raspad sistema. Kad krenete od NS preko B. Petrovca ka Odžacima maltene ceo put ima preporučenu brzinu od 60km/h. A to je valjda nekakav magistralni put. Sramota.
Vozači ne znaju osnovne stvari kao što je davanje migavaca prilikom skretanja ili preticanja, a na ispitu su budalasta pitanja koja služe da zbune kandidata. I kandidat lepo skapira jezičke smicalice, nekako položi pismeni test, ali šta vredi kad u saobraćaju ne daje migavac? Šta vredi kad niko u Srbiji ne poštuje ograničenja brzine? Šta vredi kad ljudi dok voze kucaju poruke, uključujući tu i profesionalce?
Kako nasi samo srljaju sa evropskim zakonima kad im nesto prija a kad ne onda te zakone guraju pod tepih, npr valuta placanaj u eu je 15 dana a kod nas ide i do 8 meseci ili kad plati ako plati, ako ne plati onda idemo na sud pa to traje godinama ! Cilj je i malo zaustaviti silan odlazak vozaca kamiona i autobusa !!! Sad cete videti uskoto jedan veliku booom u gradskom saobracajnom kad im odleti preko 60 vozaca za nemacku, samo da nauce jezik i eto ih sa knjizivom u rukama, veruje sadanju vlast nece znati sta ih je snaslo, bice gore nego starajk
ne znam kad ste poslednji put bili na poligonu na Limanu, ali uspon postoji odavno...tako da ovo nije novina. Mnooogo veci problem je sto kandidati čekaju dva meseca da bi izasli na test, a nakon obavljene voznje čeka se i po 4 meseca da bi polagali...prodje godina u svemu tome. Iz auto skola kao razlog navode mali broj SUP-ovaca kojih ima 5 i pokrivaju ceo Bački i Sremski okrug...
Scenario 2: jedino ce bratova firma (jedna od mnogih) imati uslove te ce jedina u srbistanu moci da obucava srpske vozace da upravljaju srpskim putevima. Lova na lovu ide....
Realno dosta skola ne ispunjava ni minimum uslova ova pravila su doneta odavno i ostavljen ke period da se skole prilagode ali su ih ignorisali misleci ako se bune sa pricom da ce time povecati cenu obuke tako naterati zakonodavca da popusti zbog reakcije javnosti
Stvar je u dogovoru auto skola da naprave zajednicki poligon zasto ocekuju da se od novca gradjana finansira njihov privatan biznis .
Scenario: Zatvoriće bar 50-60% auto škola. Onda će da se pojavi državna agencija za obuku vozača ili privatna auto škola koja će jedina da ispunjava baš sve uslove...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Novi pravilnik zatvara auto-škole
Autor: Politika
Info
•02.10.2018.
•09:05 > 09:05
Komentari 15
hm
Marko
Kako bre ne isplative? Isplative su tako što ti omogućuju da radiš taj posao.... To treba da imate (ili u slučaju tereta da radite)....
a ovaj mudrac ovde koji kaže da nova kola nemaju ručnu, nije video novi auto, samo je čitao o novom autu.... gde bre nemaju, maltene SVI imaju.....
Nišlija
Goran
Nomad
Kretanje pod ručnom se obavlja na uzbrdicama. Nalaziš se na uzbrdici, povučena je parkirna kočnica. Startuješ automobil i treba da kreneš. Krećeš tako što stisneš kvačilo, ubaciš u prvu brzinu. Držiš stisnuto kvačilo i dalje. Desnom rukom polako otpuštaš parkirnu kočnicu, a u isto vreme polako puštaš kvačilo i daješ gas.
Poenta je da skroz otpustiš kočnicu, a da auto u tom momentu već "uhvati" brzinu i počne da se kreće, bez da je krenuo unazad.
Verko
qwerty
Bns
Ono - na putevima raspad sistema. Kad krenete od NS preko B. Petrovca ka Odžacima maltene ceo put ima preporučenu brzinu od 60km/h. A to je valjda nekakav magistralni put. Sramota.
Vozači ne znaju osnovne stvari kao što je davanje migavaca prilikom skretanja ili preticanja, a na ispitu su budalasta pitanja koja služe da zbune kandidata. I kandidat lepo skapira jezičke smicalice, nekako položi pismeni test, ali šta vredi kad u saobraćaju ne daje migavac? Šta vredi kad niko u Srbiji ne poštuje ograničenja brzine? Šta vredi kad ljudi dok voze kucaju poruke, uključujući tu i profesionalce?
/
a i neka malo i po vama. davno je djilas zatvorio male agencije
Dejan
kandidat
preduzetništvo
NezavisniVojvodjanin
Rade
Stvar je u dogovoru auto skola da naprave zajednicki poligon zasto ocekuju da se od novca gradjana finansira njihov privatan biznis .
Nomad
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H