Kamiondžije nezadovoljne visokim cenama goriva i malim povraćajem akciza za prevoznike danas od 14 do 16 časova blokiraju granične prelaze Šid, Vatin, Preševo i Kelebiju.
Toliko si se nalupetao, da nije tuzno bilo bi smesno! Koliko km predje HR kamion a koliko nas, price o duplo vecoj plati su smesne. O kojim cenama i troskovima pricas? Ti si mozda jedan polupismen vozac iz te firme koju spominjes. Koliko radnih sati nasi izgube na granici? Jesi to racunao? Bolje ti je drz' se volana, jer si verovatno osnovac... I zapamti da si sposobniji od tih koje prozivas, oni bi radili kod tebe, a ne ti kod njih.
Botovi samar.
A ostali, svako ko je na odgovornim pozicijama ili pozicijam koje imaju neku moc bi trebalo da udari strajk. Raspali smo se. Treba nam reset bez politicara neko vreme i lustracija.
Sve druge opcije su korak napred, dva nazad.
Jeste da je cena goriva visoka, ali...
Ali zašto ne blokirate skupštinu, vladu, nadležno ministarstvo?
Ko je spustio cene transporta? Zašto?
Zašto niko ne izađe sa informacijom da su SVI ostali troškovi, osim goriva među najnižim u Evropi - plata vozača je smešna, cena knjigovođe još smešnija, servisi, gume, osiguranja, registracija, zašto to niko ne pomene?
Registracija šlepera u HR je cca 4000€, a kod nas, maltene deset puta manje. Vozač u HR ima duplo veću platu. Knjigovođa u HR je duplo skuplji. Špediterske usluge, takođe!
Zašto to niko ne kaže?
HR je uzeta za primer zbog sličnosti tržišta.
Zašto niko ne kaže da je Srbija lokalnom nivou (ex YU) najjača država u transportu? U HR postoji Straga transport koji sa svojih 60-ak kamiona spada u transportnu silu, a kod nas samo u NS ima kompanija sa preko sto vozila.
I dobro je da je tako.
Ono što je problem u transportu jeste formiranje cena. Malo ljudi ume da formira cenu i da ukalkulišu i oscilacije u ceni ulaganja (dizel, plata vozača i razni troškovi).
A bilo bi lepo i da g-dine Mandić shvati da su prošle '90-e.
Nerazumem kako neki ljudi mogu da komentarisu neki tekst a da ga pre toga neprocitaju.Za pismene lepo pise ,,bice blokirani samo prelazi za kamione ,dok ce putnicka vozila moci nesmetano da prolaze.,,
Političarska konstrukcija radi PROTIV NAS, njihov posao je da uvuku Srbiju u takve dugove, iz kojih ne možemo izaći kao slobodan narod, već ćemo biti ROBLJE, a država RASPARČANA!
Braćo Srbi, moramo hitno da dovedemo ovu državu u red, dok još iole postoji!
Da je drzava ulagala u zeleznicu (o kojoj svakodnevno slusamo) a ne u takve kao ti sa izmisljenim radnim mestima, imali bi brze pruge, o kojima svakodnevno slusamo.
Sto je gorivo skuplje za nijansu?
Sta poredis sa okruzenjem? STandard, puteve, penzije, skolstvo, cene kredita?
Cene goriva pogadjaju svako domacinstvo. Mozda I ne bi da imamo uredjen gradski prevoz, pristojne autobuse i sigurne, ali ne... jedino je tebi sigurno radno mesto za pisanje glupih komentara.
Podsticala drumski transport? Uvedi vinjetu kao zemlje u okruzenju, ukini radna mesta ovih na naplatnim (tj sigurne glasove), pa da vidis kako lova prsti :D
Država je decenijama zapuštajući železnički saobraćaj podsticala drumski transport i omogućavala kamiondžijama preveliku dobit. Cene goriva su tek za nijansu iznad cena u regionu i pitanje je koliko je osnovan bunt godinama privilegovanih transportera.
Bravo.Kad mogu advokati centar Beograda mogu i kamiondzije ulaz i izlaz drzave."Ovca koja shvati da je ovca vise nije ovca..." kaze Dostojevski u jednom od svojih romana.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Kamiondžije danas blokiraju granične prelaze
Autor: Novosti
Info
•03.10.2018.
•08:00 > 08:00
Komentari 11
prevoznik
nekakav
Orko
A ostali, svako ko je na odgovornim pozicijama ili pozicijam koje imaju neku moc bi trebalo da udari strajk. Raspali smo se. Treba nam reset bez politicara neko vreme i lustracija.
Sve druge opcije su korak napred, dva nazad.
EvoOvako
Ali zašto ne blokirate skupštinu, vladu, nadležno ministarstvo?
Ko je spustio cene transporta? Zašto?
Zašto niko ne izađe sa informacijom da su SVI ostali troškovi, osim goriva među najnižim u Evropi - plata vozača je smešna, cena knjigovođe još smešnija, servisi, gume, osiguranja, registracija, zašto to niko ne pomene?
Registracija šlepera u HR je cca 4000€, a kod nas, maltene deset puta manje. Vozač u HR ima duplo veću platu. Knjigovođa u HR je duplo skuplji. Špediterske usluge, takođe!
Zašto to niko ne kaže?
HR je uzeta za primer zbog sličnosti tržišta.
Zašto niko ne kaže da je Srbija lokalnom nivou (ex YU) najjača država u transportu? U HR postoji Straga transport koji sa svojih 60-ak kamiona spada u transportnu silu, a kod nas samo u NS ima kompanija sa preko sto vozila.
I dobro je da je tako.
Ono što je problem u transportu jeste formiranje cena. Malo ljudi ume da formira cenu i da ukalkulišu i oscilacije u ceni ulaganja (dizel, plata vozača i razni troškovi).
A bilo bi lepo i da g-dine Mandić shvati da su prošle '90-e.
Milica
Salamander
Braćo Srbi, moramo hitno da dovedemo ovu državu u red, dok još iole postoji!
Mile
Od kada obicni smrtnici idu kamionom preko granice?
Prvo skoci (procitaj), pa reci hop (komentarisi)....
@Zivan
Sto je gorivo skuplje za nijansu?
Sta poredis sa okruzenjem? STandard, puteve, penzije, skolstvo, cene kredita?
Cene goriva pogadjaju svako domacinstvo. Mozda I ne bi da imamo uredjen gradski prevoz, pristojne autobuse i sigurne, ali ne... jedino je tebi sigurno radno mesto za pisanje glupih komentara.
Podsticala drumski transport? Uvedi vinjetu kao zemlje u okruzenju, ukini radna mesta ovih na naplatnim (tj sigurne glasove), pa da vidis kako lova prsti :D
Sof
Zivan
Tasa 1951
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H