Nemačka kompanija "Lidl" saopštila je danas da joj izuzetno žali zbog toga što je njihova marketinška kampanja "Savršen par" kojom su promovisali otvaranje prodavnica u Srbiji u delu javnosti shvaćena "na način na koji nisu nameravali".
Samo kad je to "ministarka" primetila a ovi što prave cirkus na onoj njihovoj (pink) televiziji to joj nesmeta što je stvarno grozno i sramota za celu državu.
niske cene ali i nizak kvalitet + zamajavanje građana kad i dal će se otvoriti, ledan Lidl treba da nas drži u neizvesnosti mesecima i godinama...
bolje nek dodje neki drugi trgovinski lanac, ovo sa Lidlom kod nas je i smešno i jadno
A i B zona za reklamiranje :)))
Stariji se secaju serijala reklama 80-tih za Unior alat (Slovenci su autori). Isle su dve verzije. Za Sloveniju, Hrvatsku i Vojvodinu emitovana je suptilna reklama za ruzom koju zenska ruka dodaje muskoj, nakon sto je prethodno dodala Unior alat. Za ostatak SFRJ emitovana je jednostavna, poluduhovita izreka koju je citao Mija Aleksic ("Ako si vec stedljiv stvor - kupi alat Unior). I digla se citava afera u Srbiji, tipa: "kakve su to diskriminacije po regijama", bla, bla, bla. Slovenci kratko odgovorili: nasi marketinski strucnjaci su vas percipirali kao manje razvijeno trziste za koje je procenjeno da bi bolji efekat dala B reklama.
Nesto mi se cini da su nas ovaj put Svabe svrstale u B zonu. Nema ljutnje - tamo sad i pripadamo :)
"iz gramatike srpskog jezika u kojem je reč kvalitet muškog roda, a reč cena ženskog."
Kakve veze ima gramatika sa upotrebom dva modela gde je žena duplo niža od muškarca?
Ako su im kampanje ovakve, kako li se tek odnose prema kupcima...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Lidl se izvinio zbog kampanje u Srbiji koja je percipirana kao mizogina
Autor: Beta
Info
•05.10.2018.
•21:41 > 21:44
Komentari 6
dvije krave muzla
Lala
aero casper
ttt
bolje nek dodje neki drugi trgovinski lanac, ovo sa Lidlom kod nas je i smešno i jadno
Talac
Stariji se secaju serijala reklama 80-tih za Unior alat (Slovenci su autori). Isle su dve verzije. Za Sloveniju, Hrvatsku i Vojvodinu emitovana je suptilna reklama za ruzom koju zenska ruka dodaje muskoj, nakon sto je prethodno dodala Unior alat. Za ostatak SFRJ emitovana je jednostavna, poluduhovita izreka koju je citao Mija Aleksic ("Ako si vec stedljiv stvor - kupi alat Unior). I digla se citava afera u Srbiji, tipa: "kakve su to diskriminacije po regijama", bla, bla, bla. Slovenci kratko odgovorili: nasi marketinski strucnjaci su vas percipirali kao manje razvijeno trziste za koje je procenjeno da bi bolji efekat dala B reklama.
Nesto mi se cini da su nas ovaj put Svabe svrstale u B zonu. Nema ljutnje - tamo sad i pripadamo :)
Svetlana
Kakve veze ima gramatika sa upotrebom dva modela gde je žena duplo niža od muškarca?
Ako su im kampanje ovakve, kako li se tek odnose prema kupcima...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H