Kada se nadjes u magli, prekopurka je da se STANE u stranu, sto su i svi ucinili i upaliti sva moguca svetla, sto su opet svi uradili.
Zasto da se stane, verovatno se pitas?
Zasto sto ne mozes voziti ako ne vidis ni liniju na putu, te ne znas u kom pravcu se kreces u vozilu, jer ne postoji ni jedn jedini reper na osnovu kojeg mozes utvrditi da li si jos uvek u svojoj traci.
Ocigledno nikada nisi uleteo u maglu u kojoj se nista ne vidi. Ni linija, ni nebo, pa cak ni svetla automobila koji je na 10m od tebe. Jedino znas gde je gore-dole, zbog gravitacije. Osecaj je stravican.
U pravu ste .
cinjenica je da se ovde vozi jezivo : voznja jednosmernom u suprotnom smeru (jos je taj koji vozi kontra ljut na onoga sto vozi normalno) , davanje zmigavca napamet bez da vozac skrene , PARKIRANJE vozila NA SRED PUTA bez vidljive signalizacije , voznja 30 na sat , preticanje sa desne strane , jurnjava audija 120 na sat na bulevaru evrope , neustupanje prava prvenstva , voznja u rikverc na sred bulevara , ablendovanje da se sklonim dzipu , otvaranje vrata sofera tik ispred onog sto dolazi , ...
Nije uzrok gusta magla, nego krembilska voznja napaljenog srbe kome je ispod casti da smanji brzinu ispod 130 km/h, jer toliko pise na znaku, bez obzira na uslove na putu.
Ja mislim da bi trebali povrcati brzinu na auzo putevima na 140km/h, pri toj brizini da se obavezno ne koriste pojasevi, pojaca muzika do maksimuma i ako moze da se montiraju polovne gume !
A zašto bi neko u gradu spuštao na 40 kada je ognicenje 50?
A na autoputu ništa gore nego zaustaviti se u tako gustoj magli. Ne treba ni voziti 130. Najbolje je zaustaviti se pre te magle. Pa makar i čekao da se raziđe.
Najopasnija stvar koju mozete da uradite u magli je da naglo i panicno kocite. Vasa nagla promena tempa izazvace par km iza vas potpuni zastoj (pogledajte na netu malo kako se stvaraju "fantomski zastoji") a zastoj u magli je recept za sigurnu nesrecu. Zato vasa voznja u magli mora biti ujednacena, potezi smireni i blagovremeni. Prilagodite brzinu postepeno, cim vidite izmaglicu u daljini, sve eventualne nagle manevre (kocenje/zaustavljanje) koje ne mozete da izbegnete zbog okolnosti na putu signalizirajte sa sva 4 zmigavca. Tako cete pomoci vozacima iza sebe da takodje blagovremeno smanje brzinu i izbegnu sudar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Lančani sudari na autoputu: Sedmoro poginulo, 37 povređeno
Autor: RTS, Beta, B92
Info
•09.10.2018.
•13:46 > 15:40
Komentari 18
Dragan
Zasto da se stane, verovatno se pitas?
Zasto sto ne mozes voziti ako ne vidis ni liniju na putu, te ne znas u kom pravcu se kreces u vozilu, jer ne postoji ni jedn jedini reper na osnovu kojeg mozes utvrditi da li si jos uvek u svojoj traci.
Ocigledno nikada nisi uleteo u maglu u kojoj se nista ne vidi. Ni linija, ni nebo, pa cak ni svetla automobila koji je na 10m od tebe. Jedino znas gde je gore-dole, zbog gravitacije. Osecaj je stravican.
Sekretar Dejan
+
Mrk
zoran , liman
U pravu ste .
cinjenica je da se ovde vozi jezivo : voznja jednosmernom u suprotnom smeru (jos je taj koji vozi kontra ljut na onoga sto vozi normalno) , davanje zmigavca napamet bez da vozac skrene , PARKIRANJE vozila NA SRED PUTA bez vidljive signalizacije , voznja 30 na sat , preticanje sa desne strane , jurnjava audija 120 na sat na bulevaru evrope , neustupanje prava prvenstva , voznja u rikverc na sred bulevara , ablendovanje da se sklonim dzipu , otvaranje vrata sofera tik ispred onog sto dolazi , ...
Srđan
DonJuan
Dejan
bjoy
Ovakvi sudari su na zalost neminovnost u drzavi u kojoj vozac doda gas kad vidi pesaka na prelazu .
The Lalosh
Zato što je to maksimalna dozvoljena a ne minimalna brzina.
spee
Lala
Drum
A na autoputu ništa gore nego zaustaviti se u tako gustoj magli. Ne treba ni voziti 130. Najbolje je zaustaviti se pre te magle. Pa makar i čekao da se raziđe.
IvicabezMarice
Talac
Orko
Nije magla kriva nego sto niko ni u gradu nece da spusti na 40, a kamoli na auto putu.
a
Prodavac magle
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H