Juce sam dovezao prijatelju ovde u Novi Sad pasat b6 ,platio sam ga tj.on mi je dao pare 2800 eura 2008 godiste e sad koliko ce ga on izaci na kraju ne znam,platio sve dazbine papire drzavi Francuskoj 57 eura!Srecno
Kada bi znao koliko je skupo trafo ulje, ne bi tako govorio.
Deluje mi da je sa polovnjacima, kao sa oružjem, samo obrnuto.
Oni koji donose zakone, stimulišu mušterije da pređu u drugi tabor.
Kod automobila su to novi automobili, jer donosioci poseduju auto-kuće.
Fale samo krediti, da neko sa 200 eura platom može da kupi nov auto.
I doživi vraćanje kredita.
Kod oružja su to prodavci ilegalnog naoružanja, jer donosioci poseduju to tržište.
Jadni, nisu svesni da su tim automatski oslabili vojnu moć zemlje.
Jer, ne možeš naoružavati čoveka u ratu koji u miru nije bio sposoban da ga dobije.
A ima to na papiru, od stručnjaka. Eto prilike da se odbije prijem naoružanja kod mobilizacije.
Čeka nas i marihuana, a već sada se zna da su uvezeni aparati za prodaju marihuane u kesicama. I stoje negde i čekaju zakon. Kad bude donesen, eto njih odmah sutra na ulici.
Manipulacija masama. A zbog sve većeg nezadovoljstva i manjka resursa za život,
to će postati nauka, dobiće svoj fakultet, a same drpge će biti sve više odobravane,
kako bi mase bile svesne samo onoliko, koliko im traje radno vreme.
Zivane, sa koje si ti planete pao?!?
Ajde za zagadjenje, ali kako to starija vozila "oru drumove"?!?
Da ne vuku plug za sobom mozda?
Za svotu koju si pomenuo mozes da kupis sporet sa saobracajnom, a ne vozilo sa Euro 5 bla bla truc standardom.
Ovo je pljackaska kolonija gubavaca, gde je ovima "od gore" dozvoljeno da smisljaju gadosti i svinjarije kako da oglobe stado.
Najgore a najskuplje gorivo, najlosiji putevi i infrastruktura.
To je Smrdibubistan danas.
"za kupoprodaju polovnog vozila potreban je overen i pečatiran ugovor kod notara koji su potpisale strane sa pečatiranim ovlašćenjem kod notara i ličnim dokumentima i saobraćajnom dozvolom vozila ugovor mora biti fotokopiran u tri primerka vozilo mora imati polisu obaveznog osiguranja ukoliko nema ili je neregistrovan mora imati probne tablice ili biti šlepan ovlašćenom šlep službom AMSS-a kupac je dužan da proveri da li se brojevi motora i šasije slažu 15 dana od overe kod notara mora se platiti porez na prenos prave i 20% PDV-a........"
Trebalo bi objediniti na jedan papir i plaćanja obavljati elektronski. Inače je logično da u Srbiji nameti u slučaju kupoprodaje polovnjaka bude više; ovde se godišnje proda samo 26.000 novih, ali i 127.000 polovnih vozila. Strudije prevelikim ispuštanjem zagađuju vazduh i " oru" drumove, pa ima logike malo ih " načepiti". Inače, u Srbijise dizelaš poznate marke, euro- 5 standarda, staro desetak godina, može pazariti za 1.800, sa svim plaćanjima dođe mu 2.300 evra, a to je takoreći džabe...
Kamo srece da nikad nije bila dozvoljena. U ovako neodgovornom drustvu, dobro da ne postoje automobili na trafo ulje, bili bi popularniji od dizela bez filtera.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Kupovina polovnjaka u Srbiji zahteva osam puta više šaltera i deset puta više novca nego u EU
Autor: Tanjug
Info
•18.10.2018.
•07:53
Komentari 8
Milo
Aleksandar
Radnik
Deluje mi da je sa polovnjacima, kao sa oružjem, samo obrnuto.
Oni koji donose zakone, stimulišu mušterije da pređu u drugi tabor.
Kod automobila su to novi automobili, jer donosioci poseduju auto-kuće.
Fale samo krediti, da neko sa 200 eura platom može da kupi nov auto.
I doživi vraćanje kredita.
Kod oružja su to prodavci ilegalnog naoružanja, jer donosioci poseduju to tržište.
Jadni, nisu svesni da su tim automatski oslabili vojnu moć zemlje.
Jer, ne možeš naoružavati čoveka u ratu koji u miru nije bio sposoban da ga dobije.
A ima to na papiru, od stručnjaka. Eto prilike da se odbije prijem naoružanja kod mobilizacije.
Čeka nas i marihuana, a već sada se zna da su uvezeni aparati za prodaju marihuane u kesicama. I stoje negde i čekaju zakon. Kad bude donesen, eto njih odmah sutra na ulici.
Manipulacija masama. A zbog sve većeg nezadovoljstva i manjka resursa za život,
to će postati nauka, dobiće svoj fakultet, a same drpge će biti sve više odobravane,
kako bi mase bile svesne samo onoliko, koliko im traje radno vreme.
White Power
Ajde za zagadjenje, ali kako to starija vozila "oru drumove"?!?
Da ne vuku plug za sobom mozda?
Za svotu koju si pomenuo mozes da kupis sporet sa saobracajnom, a ne vozilo sa Euro 5 bla bla truc standardom.
Ovo je pljackaska kolonija gubavaca, gde je ovima "od gore" dozvoljeno da smisljaju gadosti i svinjarije kako da oglobe stado.
Najgore a najskuplje gorivo, najlosiji putevi i infrastruktura.
To je Smrdibubistan danas.
marko
"Što je više zakona, to je više korupcije!"
Srbi, danas:
"za kupoprodaju polovnog vozila potreban je overen i pečatiran ugovor kod notara koji su potpisale strane sa pečatiranim ovlašćenjem kod notara i ličnim dokumentima i saobraćajnom dozvolom vozila ugovor mora biti fotokopiran u tri primerka vozilo mora imati polisu obaveznog osiguranja ukoliko nema ili je neregistrovan mora imati probne tablice ili biti šlepan ovlašćenom šlep službom AMSS-a kupac je dužan da proveri da li se brojevi motora i šasije slažu 15 dana od overe kod notara mora se platiti porez na prenos prave i 20% PDV-a........"
Pa znamo svi šta volimo ;)
Zivan
/
srbi kupuju polovnjake tako da su upoznati sa procedurom
verovatno se ovo steluje za uvoznike polovnjaka nabavljene za 300e
A
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H