U Nemačkoj su ekološki propisi sve stroži, pogotovo kada je reč o dizelašima. Mada Balkan ne želi da postane "automobilsko groblje Evrope", tamo vlada i razočaranje jer cene polovnih automobila iz Nemačke sporo padaju.
ljudi, kakva auta od 1000 evra od tamo? polovan stilo u nemackoj krece od 300 evra, koliko se tu ugrade trgovci a koliko drzava, nije vise ni bitno, kome se bacaju pare nek ih baca
Kupuju auta po Holandiji Belgiji Francuskoj Italiji za 1000 eura ovde uvaljuju 5000 Nov Nov Nov Nov sa sve Lopovima sa Carine u Dilu jer Carina je skup lopova i prevaranata 200% ,uvezani ko creva,kupio auto tj.dovezao mi kum iz Francuske pasat b6 2008 za 2800 eura procenili ga lopovi na carini da vredi 7000 eura Lopoviiiiiiiiii
Gospodo pa vas niko ne tera da kupujete auto od preprodavaca i da oni zaradjuju grdne pare na vama. Podignete svoju gu*icu i odete 1500-2000 km (naravno to kosta), pronadjete auto za 1000e, platice privremene tablice 200-300e, napunite razervoar i onda krenete sa tim cudom od auta na put. Pomolite se onom gore i krenite. Pomolite mu se i da se taj les ne pokvari jer ako stanete na auto-putu cas posla se pojavi policija , slep sluzba. Auto zavrsi u servisu a vi u hotelu (niko vas ne pita da li zelite, samo ispostave racun). Vinjete , hrana, pisanje i ostalo takodje nije dzaba. Ocarinite auto i uradite pregled za ABS i eto vama ustede (zarada preprodavca vam ostaje u dzepu).
Lako , zar ne?
Groblja od auta koja se dovoze kod nas u proseku prelaze 40.000 km godisnje...tako da 2010 godiste zgazi 320.000 dok na satu stpji 150. lli 160.000 km. Auti su napoju od 350 do 500 eur fiat stilo,astra,alfa i i sl. Problem nastzje na carini sa njihovim pacovskim katalozkma ti ist auti vrede 4 puta visd da bi nas odrali na porezima ...pa homologacijama i slicnim srr...
Avaj ,nakon uvoza ide dubinsko pranje motora i enterijera,dodavanje aditiva za mirniji rad motora i sprecavanje samog kupca da vidi kakvo g...no od auta kupuje. .i sl. Kupujte vozila kupljena u srbiji od prvog gazde i nista drugo..
"Dakle, neka drzava natera uvoznike da spuste cene na realan nivo"
U trzisnoj privredi realan nivo cene je onaj koji trziste odredi. To sto neko kupi za hiljadu, proda za tri se zove biznis. To sto je neko voljan da plati tri hiljade automobil za koji zna da ge je neko negde kupio za hiljadu znaci da mu ta usluga nalazenja, dovozenja, pripreme toliko vredi.
Drzava tu nema nista sa tim, osim sto visokim carinama i porezima na polovna vozila iz uvoza ugradjuje u cenu istih neefikasnost lokalnog proizvodjaca.
Pratim cene dizelasa bukvalno svaki dan, cene ne mrdaju na dole a sve i razumem bivse vlasnike jer su ulozili bas dosta u taj auto sa sad ne bi da se rastanu od njega ni pola tih para a mi ovde sad kao lesinari cekamo na plen jer srbi bi da voze jeftin auto, da trosi sto manje i da je star 3-5 god, ta matematika nigde ne prolazi !! Onda tu treba dodati ludacku carinu i razne poreze, homologaciju i ostalu papirologiju ! Od sapcana kao preprodavaca auta bezite sto dalje, toplo preporucujem
Ljudi, manite se dizela. Ko ne prelazi veliku kilometražu nema potrebe da kupuje dizela. U inostranstvu su u glavnom benzinci mnogo manje prešli od dizelaša. Još ako uzmete model bez turbine i plivajućeg zamajca. Mnogo ćete manja imati ulaganja i jeftiniji servis. Malo noviji benzinci ne troše puno više od dizela a trenutna cena benzina je oko 10 din manja po litri.
Problem je što ljudi koji ne mogu da voze ispravan auto žele da voze. Umesto da rade na tome da zarade, pa da mogu da kupe ispravan auto, radije bi da voze neispravan i truju sve okolo. Kao da oni dišu neki drugi vazduh. A Samo jednom uredbom kojom se uvoz polovnih vozila ograničava na evro 6c normu, sve bi moglo da se reši.
Za to je najvise kriva pohlepa uvoznika tih polovnih vozila. Naime, oni u Nemackoj kupe auto za 1000e a zatim ga ovde prodaju za 3000e. Kad se tome doda jos 500e za sredjivanje tog automobila i 500e za registraciju, ispada da kupac u Srbiji (magarac) plati taj auto trostruko vise nego sto vredi, dok uvoznik za jedan prodat auto moze da kupi jos dva i da mu ostane i za carinu i za zaradu! Dakle, neka drzava natera uvoznike da spuste cene na realan nivo pa cemo voziti ekoloski i tehnicki ispravnija vozila!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Nemački polovni dizelaši i dalje skupi za Srbiju
Autor: Dojče vele
Info
•21.10.2018.
•12:28 > 12:36
Komentari 11
dr
Tihi
yoya
Lako , zar ne?
Dule
Avaj ,nakon uvoza ide dubinsko pranje motora i enterijera,dodavanje aditiva za mirniji rad motora i sprecavanje samog kupca da vidi kakvo g...no od auta kupuje. .i sl. Kupujte vozila kupljena u srbiji od prvog gazde i nista drugo..
Gagarin
U trzisnoj privredi realan nivo cene je onaj koji trziste odredi. To sto neko kupi za hiljadu, proda za tri se zove biznis. To sto je neko voljan da plati tri hiljade automobil za koji zna da ge je neko negde kupio za hiljadu znaci da mu ta usluga nalazenja, dovozenja, pripreme toliko vredi.
Drzava tu nema nista sa tim, osim sto visokim carinama i porezima na polovna vozila iz uvoza ugradjuje u cenu istih neefikasnost lokalnog proizvodjaca.
Dejan
Mare
Stvarno?
Dizlo je zlo
Avada Kedavra
Johny O.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H