Posle natpisa u medijima i poruka građana da vozovi na ponovo uspostavljenoj liniji između Novog Sada i Zrenjanina putuju duže od tri sata, iz "Infrastruktura železnice Srbije" saopštili su da je ova železnička relacija duga 96 kilometara, odnosno gotovo dvostruko više nego drumska, te da nije ni uspostavljena kako bi bila konkurentna na čitavoj deonici drumskom saobraćaju.
nismo pali s‚tavana al se na njega možemo popeti i kad oduvamo prašinu sa nekog starog reda vožnje javiti vam šta on kaže, koliko se putuje na relaciji NS-Orlovat stajalište, NS - Zrenjanin, Ns - Zrenjanin fabrika;
okolonaokolo ide i to polako. Brzi voz. Isplati se samo onom ko ima besplatnu kartu.
Oko Titelskog brega, voz stoji ti gledas tekunice kako izviruju iz bregića.
I moja baba je govorila: nemoj komentarisati ako nisi pao sa TOG tavana. Znate, onaj ko nije ziveo u selu i odsečen od ostalog sveta bez ikakve saobraćajne komunikacije, nema moralno pravo da kaze da je ovo uteha za budale. Pošto mi nismo Japan, onda je ovako kako je...
Priuštite sebi jednu turističku voznju ovom prugom ( ponesite sa sobom dovoljno sendviča, vode i strpljenja) , pa obratite pažnju kako ta sela izgledaju i koliko im čak i ovakva dva voza dnevno znače. Nisu, valjda, svi oni budale ?!
Taj mafijaski klan taksista traje vec skoro 15 godina, glavni baja podmazuje u policiji i inspekcijama, vozaci njemu mesecno placaju ,, dug,, a on sredjuje da ih niko ne dira ! Wow, kao nismo znali a traje deceniju ipo !!! A niko ne bi spomenuo da bi realno bilo napraviti mozda 30-40km pruge jer do ( Pejicevi Salasi) Kaca ide pruga ka rafineriji, jedan kolosek i produziti ka Zr. Bolje ovako, putem, naj skuplje, gorivo ide, akciza ide, pdv ide, bgd zadovoljan osim krajnjih korisnika
Nikakvo objasnjenje ovde ne igra ulogu .
Jednostavno nije normalno ni prirodno da voz putuje toliko dugo .
Cak si i u Indiji povecali prosecnu brzinu na 65 km/h.
Zato što je u martu, zbog rekonstrukcije, skinuta čitava pruga između Inđije i Stare Pazove pa se ide preko Golubinaca, gde voz mora da menja smer, a to traje 15-20 min. Od Zemuna da Novog Beograda je skinut jedan kolosek i brzina je smanjena sa 80 na 50 km/h tako da su neke vozove skratili, neke ukinuli, a ovi što idu do NBG ili Prokopa putuju duže.
Baš je mafijaški linijski taksi ! Bukvalno klan. Znam priču da su nekom čoveku koji je počeo voziti istu relaciju, ne znajući jel da da tu postoji neki monopol, zapalili auto. Otprilike oni poseduju tu relaciju i raspoređeni su na svim stajalištima gde čuvaju mesto jedno drugom. Pretpostavljam ako hoćeš da voziš da moraš da platiš reket nekom. Išla sam koji put s njima al sad kad razmislim... Ne znaš s kim sedaš u auto, kakav auto, itd... Neka hvala.
"Sa ovim vozom Zrenjanin - Novi Sad je super što kad se smoriš od puta možeš da izadješ iz voza, prošetaš malo uz prugu, nadješ neki birc, popiješ dudaru dve i sačekaš ga na sledećoj stanici." --Pelikán Elvtárs, twitter
Đaci iz Farkaždina koji se školuju u obližnjem Novom Sadu provedu više vremena u vozu nego u školi.... Prve parne lokomotive su spomenutu razdaljinu prelazile za 2 sata. O kakvoj konkurentnosti tačno pričamo?
Kad ne putujete vozom??? Iskreno, ovo nije voz sa nekom ekonomskom računovođa, ali je dobra stvar da ljudi mogu putovati npr. od novog sada do Titela, bez da staju jedan drugom na glavu i bez naglih kočenja i obilaska u makazice. Nekažem da je super ovo, ali ako autobus kreće iz Zr-a i do NS-a mu treba sat vremena vožnje za 50 km, a ovde će se teoretski putovati 3,3sata, onda ne vidim neki problem kada se ovde zaustavlja na 14 mesta. Lepo bi bilo da vi što prigovara te, odete vozom do jednog Orlovata gde je rođen Uroš Predić, ili do Loka i Titela na pecanje, nego da idete u Lindu da trošite mnogo više para na gluposti.
Ja podržavam ovu rutu i čak sam za to da se vrate sve stare vozne rute, da svi mogu ići svugde
Povratna autobuska je od 50o din pa na dalje, zavisi od prevoznika. Zrenjaninski prevoznik je najjeftiniji. A ako ne idete na glavnu busku, necete morati da platite stanicnu uslugu na tih 500 din. Zasto bi se neko klackao 3 sata do zr vozom ili se gurao u prljavom i raspalom divljem taksiju?
Ovo kada sam pricao imigrantu iz Obale Slonovace prosle godine dok je cekao voz za Hrvatsku sa ostalim imigrantima na glavnoj Zeleznickoj Stanici u Novom Sadu da se putuje tri sata 45 minuta vozom u ravnici u jednoj drzavi Evrope covek je okrenuo glavu i poceo da se smeje par minuta i nakon smeha kaze "Pa mi u Obali Slonovace u Zapadnoj Africi imamo vozove koji idu 25 km na sat,vi u Srbiji u Evropi imate vozove koji idu 15 km na sat".
Jesu oni stvarno napisali kako razdvajanje vozova utice na to da putuje 3 prokleta sata ? Zaustavis 2 spojene garniture, dodje radnik izmedju, povuce jednu rucicu da odvoji glavnu sponu izmedju 2 voza, otkaci jos 2 cevi za vazduh i jedan kabel za struju i to je to, znaci ukupno 60 sekundi ako bas ne zuri , dokle ce oni nama da vredjaju inteligenciju ?
Ako voz ide 80 na sat onda on treba da pređe relaciju od 95 km za sat i 20 minuta i ako jedan sat troši na stanicama opet ovo naučno objašnjenje nije dobro. Mislim da voz na mnogim deonicama ide sporije ali dobro je da je krenuo.
Ова дужина путовања је оптимална јер даје времена да се на миру поједе печено пиле које се одвајкада носило на пут. Такође, ова три сата дају и довољно времена да се успостави конекција са неком снашом и да се обави посао на обострано задовољство. Забрињавајуће је колико млади људи немају маште и све своде на некакву брзину и сличне глупости. Ипак, доћи ће и њима из дупета у главу
A da pitate kako se putuje 96 kilometara u drugim zemljama? Kako oni kupe iz mesta poed pruge? Sigurno ne uskacu u voz nego prate vreme zadrzavanja. Jos jedna demagogija u reziji patriJotskog fronta. Tri sata je tri sata za 96 kilometara sto je sramota.
Mozda je nama nezamislivo da izmedju dva ravničarska grada voz putuje više od tri sata!!! Pomalo se rugamo, ironišemo... Jedino znam da je ovaj voz (kakav -takav) povezao sva ta polumrtva sela izmedju Novog Sada i Zrenjanina sa svetom, i da se oni raduju, pa makar putovali tri sata.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Železnice objasnile zašto voz od Novog Sada do Zrenjanina putuje više od tri sata
Autor: 021
Info
•28.10.2018.
•00:31
Komentari 31
Logi
vslv
PERICA####
pali na prugu
@Nana
Sečam se kao deca
Oko Titelskog brega, voz stoji ti gledas tekunice kako izviruju iz bregića.
train
pozovite
Nana
Priuštite sebi jednu turističku voznju ovom prugom ( ponesite sa sobom dovoljno sendviča, vode i strpljenja) , pa obratite pažnju kako ta sela izgledaju i koliko im čak i ovakva dva voza dnevno znače. Nisu, valjda, svi oni budale ?!
Dejan
Gulag
gradjanin
Jednostavno nije normalno ni prirodno da voz putuje toliko dugo .
Cak si i u Indiji povecali prosecnu brzinu na 65 km/h.
deda
100% Таксиста
Nikola
Dada
pan5er
Putnik
Brus Vilis
Žiri NS
Ja podržavam ovu rutu i čak sam za to da se vrate sve stare vozne rute, da svi mogu ići svugde
/
Frajla
Tasic 1951
Nsnn
Rajko
Dejan
Gladius et anus
Nervirach
miki
Комша
Nana
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H