Kako bi podstakla transport i prevoz vozom, Železnice Srbije će ove i naredne godine obnoviti skoro 600 kilometara šina na lokalnim prugama; međutim, da bi lepo osmišljen projekat uspeo, ne bi trebalo povlačiti poteze poput izmeštanja beogradske železničke stanice u rupčagu Prokop, kojim se prepolovljuje interes za putovanje u prestonicu.
Па како онда до Бачког Брестовца ? Руси, помагајте, жел. станица је још тамо, само нема пруге. Па није пруга тенк, да би се претопила. Нико не говори о добробити јевтинијег теретног транспорта железницом. Преко цене нафте, нам душмани извлаче задњу кап крви. Екологија је исто важна.
Podrzavam 100% zeleznice i revitalizaciju pruga.
Sa sto vise polazaka I po mogucstvu sa satnicama koje obuhvataju radno vreme, smanjio bi se priliv ljudi u vece centre.
Ti je svuda u svetu normalno, da radite npr 50km van svog prebivalista a da imate fenomenalnu povezanost i brze pruge.
To je u Vojvodini potpuno moguce.
Na taj nacin bi se smanjila i upotreba motornih vozila.
Izmestanje zeleznicke stanice u Prokop sa i bez potrebne infrastukture je jasna poruka sirotinji da ne dolazi i Beograd. Ali i turistima koji ne idu avionima.Prokop je sramota!
Uvek voz pre autobusa. Veći komfor, razlika u vremenu i ne mora biti bitna stvar ako nisam vremenski ograničen ili uslovljen.
Vozom NS - Bg je razlika pola sata do sat, zavisi kojim vozom se ide da li je Putnički ili IC. Karta je mnogo jeftinija nego autobusom.
A gde ću doći u Beograd, da li skoro u centar ili ne, pa nije mi bitno, nije Beograd samo centar, ne idemo svi u centar, ima tamo još sadržaja i pravaca, A i taj centar nije daleko od Prokopa ili se može izaći na Novom Beogradu odakle imaju različite linije gradskog saobraćaja. A u buduće ni autobuska stanica neće na istom mestu, biće izmeštena kod ž. stanice na Novom Beogradu.
I za ostale desitanice je voz za mene bolja opcija, naročito novi vozovi koji su klimatizovani.
Nadam se samo da će ove nove garniture vozova potrajati, da ih primitivna bića neće razvaliti i oni koji su zaduženi za održavanje da će raditi svoj posao kako treba.
Malo ste obojica promasili temu. Malo vise. Ne pricamo o avionskom saobracaju, koji ipak spada u luksuz za relativno krace relacije, gde se aerodromi grade van grada, a transport do grada se organizuje komercijalno ili ne, vec kako ko i kako gde, i gde na transfere od do ode cesto i vise nego sto je sam let. Ovde ne govorimo o letenju. Govorimo o zeljeznici - u uredjenom svetu brzom i pouzdanom transportu, koji po pravilu zavrsava u samom centru grada, sela, a u metropolama je zalepljen za podzemnu zeljeznicu poznatiju kao metro. Ovakva svinjarija kao sto je izmestanje glavne zeljeznice iz centra grada nije vidjeno nigde i nikad.
Lepo je videti u Budisavi voz,samo je steta sto je pokradena Koviljska zadruga pa sada susara u Budisavi i ne funkcionise a ima i industrijska zona i bravo za ovaj potez...
Konačno da neki novinar javno napiše da je Prokop rupčaga.Do sada je voz išao u centar Beograda, uvek, po snegu, kiši, petkom u 3 kada je nevidjena gužva, uvek. U Prokopu i okolini nema ničeg što nama iz Novog Sada a i ostalih delova zemlje treba.
Ni Novi Sad, niti Zrenjanin - nisu prestonice. Ni jedan ni drugi nisu imali prestole u svojoj istoriji.
A Beograd uopšte nije veliki grad. To što mu je administrativna linija povučena do Aranđelovca na jugu, te do Opova na severu...to je čista politička priča.
Nova destinacija je u nedođiji samo ako želite u suprotni deo grada, a ako žlite u negde u nedođiju onda i nije daleko. Jel da?
Pa šta da kažu oni koji slete na Šarl de Gol aerodrom u Parizu, a žele u centar? To je razdaljina od 50 min vozom. ali ako žele u Diznilend onda je to samo 12 min. vozom. Nekom blizu, a nekom daleko uvek je tako sa razaljinama. :)
Zanimljiv tekst, pohvale autoru i Redakciji. Suština je što veći broj naselja uvesti u pružni saobraćaj. Posebna korist bila bi od izgradnje samo 17 kilometara duge deonioce Žabalj- Zrenjanin, time bi se središte Banata, ali i Kikinda i Vršac, mogli direktno povezati sa najvećim vojvođanskim gradom.
Sto su zasrali tesko je popraviti. Pazi, kada je uspeh tri sata relacija od Novog Sada do Zrenjanina. Mada, bojim se da je to minimum. Nego, a sto treba cetiri sata od Novog Sada do Beograda?
Идеално за растерећење аутомобилског саобраћаја би била изградња пруге директ до Зрењанина, Бечеја и до Паланке, као и ревитализација пруге до Беочина. Па би на свим правцима из града, до ЗР, БП, Врбаса, Инђије и Беочина могао да се одради лаки шински систем какав има нпр Будимпешта. Тај шински систем би служио свима онима који раде и који се школују у Новом Саду, а из околине до 50км су од НС.
Наравно и увођење трамвајског саобраћаја у самом граду уместо бусева би било још боље.
Beograd je velik grad i ljudi putuju u različite delove grada, tako da će im svakako biti potreban neki vid prevoza nezavisno od toga da li dodju autobusom, vozom ili avionom. Ne vidim zašto bi taj prevoz morao biti besplatan i ko bi bio obavezan da finansira takav besplatni prevoz. Priča o besplatnoj karti do centra je tipična za razmišljanje koje potiče iz doba socijalizma. Prevoz ni onda ni sada nije bio besplatan...gorivo se plaća, vozač ne radi besplatno, autobusi moraju da se održavaju i menjaju itd. To je samo prelivanje sredstava tako što neće platiti korisnik usluge nego svi mi poreski obveznici. I kako je to fer da neko iz Vranja finansira prevoz putnika od železničke stanice do centra Beograda? Čista utopija i razlog zašto je socijalizam svuda propao.
planiralo se da se u Beč ide iz Banata vozom 200 na sat, ali je onda je došla Zorana.
lektira, str 21...
https://www.unece.org/fileadmin/DAM/trans/doc/2013/wp5/Serbia_100913_WP5_workshop.pdf
ОК текст. Слажем се с наведеним. Нарочито с повезивањем Бачке Паланке на пругу. Омасовљење железничког саобраћаја уз, како рече Живан, прихватљив тарифни пакет би растеретило друмски саобраћај, а можда би и људе рецимо с децом из Новог Сада мало извело у војвођанску провинцију. Ако се буде паметно развијала запостављена железница нека села можда бар мало живну.
I ondak, sat i frtalj, kol ko je iš o šinobus, nismo ništa jeli,
i kad smo stigli na stanicu odma kupimo burek, lep, frišak,
mastan, sve nam, onako, mast curila niz bradu.
Pa ondak opalimo preko toga jednu tepsiju šampita i gajbu piva.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Povratak vojvođanskim vozovima
Živan Lazić
zivanlaz@gmail.com
Info
•29.10.2018.
•08:41 > 10:50
Komentari 35
Trt
Hoćeš da kažeš da se za poslednjih 15 godina nijednom nije desilo da voz NS-BG zagrdi 4 sata? Pa ti si taj koji laže kao ker.
Anonimus
Brus Vilis
Ništa, umesto u avion sednu u voz, pa izadju u Gare du Nord i pešaka su za 20 minuta u centru.
Adg
Ja kao stanovnik Titela se radujem jeftinoj i brzoj konekciji sa Novim Sadom gde radim.
Brzoj ??
@kazi ladja
Ne lazi narod.
Обсервер
Dragan
Sa sto vise polazaka I po mogucstvu sa satnicama koje obuhvataju radno vreme, smanjio bi se priliv ljudi u vece centre.
Ti je svuda u svetu normalno, da radite npr 50km van svog prebivalista a da imate fenomenalnu povezanost i brze pruge.
To je u Vojvodini potpuno moguce.
Na taj nacin bi se smanjila i upotreba motornih vozila.
Prestonica?
Pa šta bi rekli stanovnici Temišvara???
@Vojvodina Republika
I to što granice "Vojvodine" uključuju i Banat je takođe čista politička priča.
Deks
@fk
fk
Prokop
Drum
Vozom NS - Bg je razlika pola sata do sat, zavisi kojim vozom se ide da li je Putnički ili IC. Karta je mnogo jeftinija nego autobusom.
A gde ću doći u Beograd, da li skoro u centar ili ne, pa nije mi bitno, nije Beograd samo centar, ne idemo svi u centar, ima tamo još sadržaja i pravaca, A i taj centar nije daleko od Prokopa ili se može izaći na Novom Beogradu odakle imaju različite linije gradskog saobraćaja. A u buduće ni autobuska stanica neće na istom mestu, biće izmeštena kod ž. stanice na Novom Beogradu.
I za ostale desitanice je voz za mene bolja opcija, naročito novi vozovi koji su klimatizovani.
Nadam se samo da će ove nove garniture vozova potrajati, da ih primitivna bića neće razvaliti i oni koji su zaduženi za održavanje da će raditi svoj posao kako treba.
Odoh
Lepo je videti stranu vizu u mom pasosu .
@Pauly Ester @Hank
Drug
Putnik voza
Vojvodina Republika
A Beograd uopšte nije veliki grad. To što mu je administrativna linija povučena do Aranđelovca na jugu, te do Opova na severu...to je čista politička priča.
Novosadjanin
hank
Nova destinacija je u nedođiji samo ako želite u suprotni deo grada, a ako žlite u negde u nedođiju onda i nije daleko. Jel da?
Pa šta da kažu oni koji slete na Šarl de Gol aerodrom u Parizu, a žele u centar? To je razdaljina od 50 min vozom. ali ako žele u Diznilend onda je to samo 12 min. vozom. Nekom blizu, a nekom daleko uvek je tako sa razaljinama. :)
Anonimus
kazi ,,ladja,,
popis zadnji
у Зрењанину живи 76.511 становника
комша
Наравно и увођење трамвајског саобраћаја у самом граду уместо бусева би било још боље.
timisoara
A moja prestonica je Zrenjanin, glavni i najveći grad Banata, a taj dole Novi Sad je samo vaša prestonica.
a šta bi ti na to rekli stanovnici temišvara, kada je banat u pitanju?
Prestonica?
A moja prestonica je Zrenjanin, glavni i najveći grad Banata, a taj dole Novi Sad je samo vaša prestonica.
Putnik
Pauly Ester
voće iz Banata
lektira, str 21...
https://www.unece.org/fileadmin/DAM/trans/doc/2013/wp5/Serbia_100913_WP5_workshop.pdf
zlatna ribica
ponesite pecaljke
Voz
Бранислав
last train to...
i kad smo stigli na stanicu odma kupimo burek, lep, frišak,
mastan, sve nam, onako, mast curila niz bradu.
Pa ondak opalimo preko toga jednu tepsiju šampita i gajbu piva.
Mlakog.
Crnog.
Prestonica?
DTD
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H