Info
29.10.2018.
08:41 > 10:50
Kako bi podstakla transport i prevoz vozom, Železnice Srbije će ove i naredne godine obnoviti skoro 600 kilometara šina na lokalnim prugama; međutim, da bi lepo osmišljen projekat uspeo, ne bi trebalo povlačiti poteze poput izmeštanja beogradske železničke stanice u rupčagu Prokop, kojim se prepolovljuje interes za putovanje u prestonicu.
  • Trt

    01.11.2018 09:11
    @@kazi ladja

    Hoćeš da kažeš da se za poslednjih 15 godina nijednom nije desilo da voz NS-BG zagrdi 4 sata? Pa ti si taj koji laže kao ker.
  • Anonimus

    31.10.2018 08:19
    Nije realno porediti Pariz i Beograd, francuska prestonica ima osam, srpska jedva dva miliona stanovnika.
  • Brus Vilis

    30.10.2018 19:11
    @hank
    "... šta da kažu oni koji slete na Šarl de Gol aerodrom u Parizu, a žele u centar? To je razdaljina od 50 min vozom...."

    Ništa, umesto u avion sednu u voz, pa izadju u Gare du Nord i pešaka su za 20 minuta u centru.
  • Adg

    30.10.2018 16:03
    @@fk 29.10.2018 • 16:31
    Ja kao stanovnik Titela se radujem jeftinoj i brzoj konekciji sa Novim Sadom gde radim.

    Brzoj ??
  • @kazi ladja

    30.10.2018 10:17
    Vidi prijatelju, zadnji put si isao vozom pre 15 god cim ti je trebalo 4 sata od Ns do Bg.
    Ne lazi narod.
  • Обсервер

    30.10.2018 09:55
    Брестовац ?
    Па како онда до Бачког Брестовца ? Руси, помагајте, жел. станица је још тамо, само нема пруге. Па није пруга тенк, да би се претопила. Нико не говори о добробити јевтинијег теретног транспорта железницом. Преко цене нафте, нам душмани извлаче задњу кап крви. Екологија је исто важна.
  • Dragan

    30.10.2018 09:38
    Podrzavam 100% zeleznice i revitalizaciju pruga.
    Sa sto vise polazaka I po mogucstvu sa satnicama koje obuhvataju radno vreme, smanjio bi se priliv ljudi u vece centre.
    Ti je svuda u svetu normalno, da radite npr 50km van svog prebivalista a da imate fenomenalnu povezanost i brze pruge.
    To je u Vojvodini potpuno moguce.
    Na taj nacin bi se smanjila i upotreba motornih vozila.
  • Prestonica?

    29.10.2018 21:17
    @timisoara

    Pa šta bi rekli stanovnici Temišvara???

    @Vojvodina Republika

    I to što granice "Vojvodine" uključuju i Banat je takođe čista politička priča.
  • Deks

    29.10.2018 17:56
    Poštovani ne kaže se "iz unutrašnjosti". Mi nemamo morsku obalu pa da postoje priobalno područje i unutrašnjost zemlje.
  • @fk

    29.10.2018 16:31
    Ja kao stanovnik Titela se radujem jeftinoj i brzoj konekciji sa Novim Sadom gde radim.
  • fk

    29.10.2018 16:11
    Cemu se mi radujemo.
  • Prokop

    29.10.2018 15:35
    Izmestanje zeleznicke stanice u Prokop sa i bez potrebne infrastukture je jasna poruka sirotinji da ne dolazi i Beograd. Ali i turistima koji ne idu avionima.Prokop je sramota!
  • Drum

    29.10.2018 15:14
    Uvek voz pre autobusa. Veći komfor, razlika u vremenu i ne mora biti bitna stvar ako nisam vremenski ograničen ili uslovljen.
    Vozom NS - Bg je razlika pola sata do sat, zavisi kojim vozom se ide da li je Putnički ili IC. Karta je mnogo jeftinija nego autobusom.
    A gde ću doći u Beograd, da li skoro u centar ili ne, pa nije mi bitno, nije Beograd samo centar, ne idemo svi u centar, ima tamo još sadržaja i pravaca, A i taj centar nije daleko od Prokopa ili se može izaći na Novom Beogradu odakle imaju različite linije gradskog saobraćaja. A u buduće ni autobuska stanica neće na istom mestu, biće izmeštena kod ž. stanice na Novom Beogradu.

    I za ostale desitanice je voz za mene bolja opcija, naročito novi vozovi koji su klimatizovani.

    Nadam se samo da će ove nove garniture vozova potrajati, da ih primitivna bića neće razvaliti i oni koji su zaduženi za održavanje da će raditi svoj posao kako treba.
  • Odoh

    29.10.2018 14:53
    "Lepo je videti voz kako prolazeći pored Kaća ide prema Banatu."

    Lepo je videti stranu vizu u mom pasosu .
  • @Pauly Ester @Hank

    29.10.2018 14:44
    Malo ste obojica promasili temu. Malo vise. Ne pricamo o avionskom saobracaju, koji ipak spada u luksuz za relativno krace relacije, gde se aerodromi grade van grada, a transport do grada se organizuje komercijalno ili ne, vec kako ko i kako gde, i gde na transfere od do ode cesto i vise nego sto je sam let. Ovde ne govorimo o letenju. Govorimo o zeljeznici - u uredjenom svetu brzom i pouzdanom transportu, koji po pravilu zavrsava u samom centru grada, sela, a u metropolama je zalepljen za podzemnu zeljeznicu poznatiju kao metro. Ovakva svinjarija kao sto je izmestanje glavne zeljeznice iz centra grada nije vidjeno nigde i nikad.
  • Drug

    29.10.2018 14:17
    Lepo je videti u Budisavi voz,samo je steta sto je pokradena Koviljska zadruga pa sada susara u Budisavi i ne funkcionise a ima i industrijska zona i bravo za ovaj potez...
  • Putnik voza

    29.10.2018 13:48
    Konačno da neki novinar javno napiše da je Prokop rupčaga.Do sada je voz išao u centar Beograda, uvek, po snegu, kiši, petkom u 3 kada je nevidjena gužva, uvek. U Prokopu i okolini nema ničeg što nama iz Novog Sada a i ostalih delova zemlje treba.
  • Vojvodina Republika

    29.10.2018 13:44
    Ni Novi Sad, niti Zrenjanin - nisu prestonice. Ni jedan ni drugi nisu imali prestole u svojoj istoriji.

    A Beograd uopšte nije veliki grad. To što mu je administrativna linija povučena do Aranđelovca na jugu, te do Opova na severu...to je čista politička priča.
  • Novosadjanin

    29.10.2018 13:44
    Bio nekada voz i do Backog Brestovca. Pa pokrali sine. A nema ni autobuske linije!
  • hank

    29.10.2018 13:38
    'Nova destinacija je u nedođiji,'

    Nova destinacija je u nedođiji samo ako želite u suprotni deo grada, a ako žlite u negde u nedođiju onda i nije daleko. Jel da?
    Pa šta da kažu oni koji slete na Šarl de Gol aerodrom u Parizu, a žele u centar? To je razdaljina od 50 min vozom. ali ako žele u Diznilend onda je to samo 12 min. vozom. Nekom blizu, a nekom daleko uvek je tako sa razaljinama. :)
  • Anonimus

    29.10.2018 13:31
    Zanimljiv tekst, pohvale autoru i Redakciji. Suština je što veći broj naselja uvesti u pružni saobraćaj. Posebna korist bila bi od izgradnje samo 17 kilometara duge deonioce Žabalj- Zrenjanin, time bi se središte Banata, ali i Kikinda i Vršac, mogli direktno povezati sa najvećim vojvođanskim gradom.
  • kazi ,,ladja,,

    29.10.2018 13:26
    Sto su zasrali tesko je popraviti. Pazi, kada je uspeh tri sata relacija od Novog Sada do Zrenjanina. Mada, bojim se da je to minimum. Nego, a sto treba cetiri sata od Novog Sada do Beograda?
  • popis zadnji

    29.10.2018 13:19
    у Панчеву живи 76.203 становника

    у Зрењанину живи 76.511 становника

  • комша

    29.10.2018 13:18
    Идеално за растерећење аутомобилског саобраћаја би била изградња пруге директ до Зрењанина, Бечеја и до Паланке, као и ревитализација пруге до Беочина. Па би на свим правцима из града, до ЗР, БП, Врбаса, Инђије и Беочина могао да се одради лаки шински систем какав има нпр Будимпешта. Тај шински систем би служио свима онима који раде и који се школују у Новом Саду, а из околине до 50км су од НС.
    Наравно и увођење трамвајског саобраћаја у самом граду уместо бусева би било још боље.
  • timisoara

    29.10.2018 13:07
    Prestonica? 29.10.2018 • 12:36 @Prestonica?

    A moja prestonica je Zrenjanin, glavni i najveći grad Banata, a taj dole Novi Sad je samo vaša prestonica.

    a šta bi ti na to rekli stanovnici temišvara, kada je banat u pitanju?
  • Prestonica?

    29.10.2018 12:36
    @Prestonica?

    A moja prestonica je Zrenjanin, glavni i najveći grad Banata, a taj dole Novi Sad je samo vaša prestonica.
  • Putnik

    29.10.2018 12:33
    Ustaneš u cik zore, spakuješ pile i onda lagano, tri sata iz Zrenjanina do Novog Sada, da te bog vidi! Napred u novi milenijum!
  • Pauly Ester

    29.10.2018 12:07
    Beograd je velik grad i ljudi putuju u različite delove grada, tako da će im svakako biti potreban neki vid prevoza nezavisno od toga da li dodju autobusom, vozom ili avionom. Ne vidim zašto bi taj prevoz morao biti besplatan i ko bi bio obavezan da finansira takav besplatni prevoz. Priča o besplatnoj karti do centra je tipična za razmišljanje koje potiče iz doba socijalizma. Prevoz ni onda ni sada nije bio besplatan...gorivo se plaća, vozač ne radi besplatno, autobusi moraju da se održavaju i menjaju itd. To je samo prelivanje sredstava tako što neće platiti korisnik usluge nego svi mi poreski obveznici. I kako je to fer da neko iz Vranja finansira prevoz putnika od železničke stanice do centra Beograda? Čista utopija i razlog zašto je socijalizam svuda propao.
  • voće iz Banata

    29.10.2018 12:02
    na bečki pijac
    planiralo se da se u Beč ide iz Banata vozom 200 na sat, ali je onda je došla Zorana.
    lektira, str 21...
    https://www.unece.org/fileadmin/DAM/trans/doc/2013/wp5/Serbia_100913_WP5_workshop.pdf
  • zlatna ribica

    29.10.2018 12:01
    ako se ujutru krene vozom za zr, ocekuje vas stajanje od 70 minuta u orlovatu.

    ponesite pecaljke
  • Voz

    29.10.2018 11:44
    Jepobeđen
    Živana je Šilovička opet uzela pod svoje
  • Бранислав

    29.10.2018 11:33
    ОК текст. Слажем се с наведеним. Нарочито с повезивањем Бачке Паланке на пругу. Омасовљење железничког саобраћаја уз, како рече Живан, прихватљив тарифни пакет би растеретило друмски саобраћај, а можда би и људе рецимо с децом из Новог Сада мало извело у војвођанску провинцију. Ако се буде паметно развијала запостављена железница нека села можда бар мало живну.
  • last train to...

    29.10.2018 11:31
    I ondak, sat i frtalj, kol ko je iš o šinobus, nismo ništa jeli,
    i kad smo stigli na stanicu odma kupimo burek, lep, frišak,
    mastan, sve nam, onako, mast curila niz bradu.

    Pa ondak opalimo preko toga jednu tepsiju šampita i gajbu piva.

    Mlakog.
    Crnog.
  • Prestonica?

    29.10.2018 11:30
    Moja prestonica je Novi Sad, glavni grad Vojvodine a ono dole je njihova prestonica.
  • DTD

    29.10.2018 11:20
    preuzeto sa Fejsa
    „Provedite svoj godišnji odmor putujući železnicom od Zrenjanina do Novog Sada - 12 nezaboravnih dana u bespućima Banata.”

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna