Iako se aktuelna vlada zalaže za uvođenje IT aplikacija za usluge koje su nam svakodnevno potrebne, u praksi ne samo da donosi rešenja koja onemogućavaju digitalizaciju, već i pružaoce usluga na klasičan, preskup način tretira kao jedine kojima dozvoljava da obavljaju delatnost.
Sviđa mi se ono 'digitalna aplikacija', kao da postoji 'analogna aplikacija'... Nije tačno da novi zakon onemogućuje 'digitalizaciju' taksi usluga, naprotiv, skoro sve NS taksi firme imaju svoje android programe (aplikacije, pa još i digitalne) pomoću kojih se mogu poručiti vozila. A što se tiče kargoa i ostalih sličnih, mogu da rade u skladu sa zakonom i biće lojalna, a ne kao sada, nelojalna konkurencija koja ne plaća poreze i doprinose
Zakon o bezbednosti u saobraćaju strogo zabranjuje i sankcioniše upotrebu mobilnih uređaja u toku vožnje zato što je to nebezbedno. Stručnjaci za bezbednost kažu da prilikom skretanja pogleda u trajanju od dve sekunde vozilo koje se kreće brzinom 60km/h pređe 30 metara bez uvida vozača u situaciju na putu.
Kao i svaka druga delatnost, i javni prevoz putnika je uređen državnim propisima. Ko ispuni te propise može da radi, ko ne ispuni - ne može. Šta je tu nejasno? Ispunjavanje tih uslova košta novca, vremena, truda i živaca i to između ostalog plaća krajnji korisnik, isto kao i kod svake druge usluge. Evo, npr. ja sam ginekolog amater, pošaljite vaše cenjene dame kod mene na pregled, za trećinu je jeftinije...
Bar jednom pročitajte i razumite: javni prevoz mora država da reguliše, Studija o taksi prevozu FTN Novi Sad zaključila da taksi ne može da bude na slobodnoj konkurenciji( u ovom gradu godinama tako i još nelegalnoj, što je sve ekonomski upropastilo, osim zna se kojih koji su se na toj poziciji Obogatili i nabahatili).
Ovde se samo jedno pitanje postavlja: KO ĆE TO DA SPROVEDE?
Traže taksimetar koji bi putniku pokazivao koliko je koštala njihova vožnja do datog trenutka. OK, zašto to ne naprave? Imaju GPS i tako, mogao bi da se napravi takav taksimetar i digitalan, da meri pređemo rastojanje. Što da ne. Ili ipak nisu toliko sposobni?
Osim ukoliko traže da taksimetar bude baš analogni, mada ipak mislim da bi mogli da se snađu.
U Novom Sadu se odavno može naručiti taksi putem aplikacije, skoro sva udruženja to imaju. I kakva je to priča o monopolu kad može da se bira između bar 10 firmi?
Kao taksista si, svojevremeno, kupovao po jedan novi stan na 4 godina ako poštuješ sve propise, ili na 2 ako ne poštuješ, za šta ljudima tvog obrazovanja na mnogo težim i ozbiljnijim poslovima treba 30 godina, to je javna tajna taksista - tako da bolje ćuti. Očigledno je i dalje tako, vidi se po količini bahatosti i agreisvnosti u vašim redovima, jer obično kad primitivan čovek dobija nešto nezasluženo, isplivaju njegove najgore osobine.
Ovakav odnos je sramotan. Ukida jedno od elementarnih demokratskih prava - mogućnost izbora. Advokati, taksisti... i slične gramzive i bezočne grupacije ne daju da im iko ugrozi mogućnost otimačine. Sa druge strane, prosveta i zdravstvo preživljavaju na minimumu uz nametnute direktore - agresivne nestručnjake. Ovoj državi ne treba inteligencija, samo krimosi, svi ostali mogu slobodno da odu. Nisu ni svesni šta rade ovom društvu.
Da li mogu ja da postavim trafiku kod spomenika Mileticu ili da stavim sank i bastu za kafic,verovatno ne tako i ovo hoces da se bavis prevozom onda se tako i registruj
Važno je da je zgodno, jeftinije i modernije. Nije važno što se zaobilaze decenije usklađivanja sa propisima i zakonima jedne zemlje. Kao taksista sam, svojevremeno, početkom svakog meseca bio u minusu 18000 din., dok poplaćaš sve državne i gazdine namete. Sutra, dođe pametnjaković da to sve zaobiđe sa mobilnom aplikacijom. Naravno da će onda biti jeftiniji
Danas Car GO, sutra molim lepo jeftiniji Advokat GO, Obezbeđenje GO, Policija GO... šta će nam decenije iskustva, zakoni i pravilnici kada je "zgodno i digitalizovano"
Kome je do digitalizacije neka skine aplikaciju svako udruzenja ima svoju aplikaciju., nije car go nista novo izmislio, i nemoze da spusta cenu drugim udruzenjima, i sa ovom cenom je potrebno da se radi 10 i više sati na dan. Taxi prevoz je lulsuz u svakoj drzavi, pa i u ovoj, a kome se ne svidja ima gsp na raspolaganju.
Dobar primer kako država prilikom donošenja propisa favorizuje pojedine grupe, pre svega masovnije u kojima je veleki broj potencijalnih izbornih glasova.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Država taksistima omogućava da zadrže monopol
Živan Lazić
zivanlaz@gmail.com
Info
•14.11.2018.
•20:41 > 08:17
Komentari 19
Željko
Dragan Todorović
Boger
nole
koliko su vas platili ovi iz car go?
ovdašnji
Ovde se samo jedno pitanje postavlja: KO ĆE TO DA SPROVEDE?
Bob Rock
Osim ukoliko traže da taksimetar bude baš analogni, mada ipak mislim da bi mogli da se snađu.
Student
taksista tamo neki
Novosadjanin
pera
Nesha
@NSadista
025
Milka
Filip
NSadista
Danas Car GO, sutra molim lepo jeftiniji Advokat GO, Obezbeđenje GO, Policija GO... šta će nam decenije iskustva, zakoni i pravilnici kada je "zgodno i digitalizovano"
Vladimir
Seka Persa
Anonimus
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H