Info
14.11.2018.
20:41 > 08:17
Iako se aktuelna vlada zalaže za uvođenje IT aplikacija za usluge koje su nam svakodnevno potrebne, u praksi ne samo da donosi rešenja koja onemogućavaju digitalizaciju, već i pružaoce usluga na klasičan, preskup način tretira kao jedine kojima dozvoljava da obavljaju delatnost.
  • Željko

    15.11.2018 22:48
    Digitalizacija
    Sviđa mi se ono 'digitalna aplikacija', kao da postoji 'analogna aplikacija'... Nije tačno da novi zakon onemogućuje 'digitalizaciju' taksi usluga, naprotiv, skoro sve NS taksi firme imaju svoje android programe (aplikacije, pa još i digitalne) pomoću kojih se mogu poručiti vozila. A što se tiče kargoa i ostalih sličnih, mogu da rade u skladu sa zakonom i biće lojalna, a ne kao sada, nelojalna konkurencija koja ne plaća poreze i doprinose
  • Dragan Todorović

    15.11.2018 06:01
    Beznednost
    Zakon o bezbednosti u saobraćaju strogo zabranjuje i sankcioniše upotrebu mobilnih uređaja u toku vožnje zato što je to nebezbedno. Stručnjaci za bezbednost kažu da prilikom skretanja pogleda u trajanju od dve sekunde vozilo koje se kreće brzinom 60km/h pređe 30 metara bez uvida vozača u situaciju na putu.
  • Boger

    14.11.2018 18:12
    Car je go
    Kao i svaka druga delatnost, i javni prevoz putnika je uređen državnim propisima. Ko ispuni te propise može da radi, ko ne ispuni - ne može. Šta je tu nejasno? Ispunjavanje tih uslova košta novca, vremena, truda i živaca i to između ostalog plaća krajnji korisnik, isto kao i kod svake druge usluge. Evo, npr. ja sam ginekolog amater, pošaljite vaše cenjene dame kod mene na pregled, za trećinu je jeftinije...
  • nole

    14.11.2018 16:17
    sp9mzor
    gospodine novinaru @zivan lazic
    koliko su vas platili ovi iz car go?
  • ovdašnji

    14.11.2018 14:16
    ajde
    Bar jednom pročitajte i razumite: javni prevoz mora država da reguliše, Studija o taksi prevozu FTN Novi Sad zaključila da taksi ne može da bude na slobodnoj konkurenciji( u ovom gradu godinama tako i još nelegalnoj, što je sve ekonomski upropastilo, osim zna se kojih koji su se na toj poziciji Obogatili i nabahatili).
    Ovde se samo jedno pitanje postavlja: KO ĆE TO DA SPROVEDE?
  • Bob Rock

    14.11.2018 14:09
    Traže taksimetar koji bi putniku pokazivao koliko je koštala njihova vožnja do datog trenutka. OK, zašto to ne naprave? Imaju GPS i tako, mogao bi da se napravi takav taksimetar i digitalan, da meri pređemo rastojanje. Što da ne. Ili ipak nisu toliko sposobni?

    Osim ukoliko traže da taksimetar bude baš analogni, mada ipak mislim da bi mogli da se snađu.
  • Student

    14.11.2018 13:01
    Ma necu da placam taksi ako ne moram. Pocetna cena je trecina cele cene CarGo-a.
  • taksista tamo neki

    14.11.2018 12:56
    veoma povrsno Lazicu, znas ti i bolje, kada ti budes radio neprijavljen mesecno za 20.000 i ja cu voziti 30% jeftinije
  • Novosadjanin

    14.11.2018 12:49
    025
    Moze ali da placa sve doprinose, takse i kontrole na 6 meseci. Lekarsko, osiguranje putnika, 2x tehnicki po 4.800.......
  • pera

    14.11.2018 12:35
    ..
    I banane su bile luksuz ranije, pa su sad 100din. Ali banane nisu glasaci SNSa.
  • Nesha

    14.11.2018 12:10
    Kakav crni monopol?!
    U Novom Sadu se odavno može naručiti taksi putem aplikacije, skoro sva udruženja to imaju. I kakva je to priča o monopolu kad može da se bira između bar 10 firmi?
  • @NSadista

    14.11.2018 12:01
    Kao taksista si, svojevremeno, kupovao po jedan novi stan na 4 godina ako poštuješ sve propise, ili na 2 ako ne poštuješ, za šta ljudima tvog obrazovanja na mnogo težim i ozbiljnijim poslovima treba 30 godina, to je javna tajna taksista - tako da bolje ćuti. Očigledno je i dalje tako, vidi se po količini bahatosti i agreisvnosti u vašim redovima, jer obično kad primitivan čovek dobija nešto nezasluženo, isplivaju njegove najgore osobine.
  • 025

    14.11.2018 11:20
    :-)
    A zasto CarGo ne osnuje taksi udruzenje, digitalizovano i 30% jevtinije?
  • Milka

    14.11.2018 10:59
    Ovakav odnos je sramotan. Ukida jedno od elementarnih demokratskih prava - mogućnost izbora. Advokati, taksisti... i slične gramzive i bezočne grupacije ne daju da im iko ugrozi mogućnost otimačine. Sa druge strane, prosveta i zdravstvo preživljavaju na minimumu uz nametnute direktore - agresivne nestručnjake. Ovoj državi ne treba inteligencija, samo krimosi, svi ostali mogu slobodno da odu. Nisu ni svesni šta rade ovom društvu.
  • Filip

    14.11.2018 10:52
    Da li mogu ja da postavim trafiku kod spomenika Mileticu ili da stavim sank i bastu za kafic,verovatno ne tako i ovo hoces da se bavis prevozom onda se tako i registruj
  • NSadista

    14.11.2018 10:36
    Zgodno GO
    Važno je da je zgodno, jeftinije i modernije. Nije važno što se zaobilaze decenije usklađivanja sa propisima i zakonima jedne zemlje. Kao taksista sam, svojevremeno, početkom svakog meseca bio u minusu 18000 din., dok poplaćaš sve državne i gazdine namete. Sutra, dođe pametnjaković da to sve zaobiđe sa mobilnom aplikacijom. Naravno da će onda biti jeftiniji
    Danas Car GO, sutra molim lepo jeftiniji Advokat GO, Obezbeđenje GO, Policija GO... šta će nam decenije iskustva, zakoni i pravilnici kada je "zgodno i digitalizovano"
  • Vladimir

    14.11.2018 09:18
    Kome je do digitalizacije neka skine aplikaciju svako udruzenja ima svoju aplikaciju., nije car go nista novo izmislio, i nemoze da spusta cenu drugim udruzenjima, i sa ovom cenom je potrebno da se radi 10 i više sati na dan. Taxi prevoz je lulsuz u svakoj drzavi, pa i u ovoj, a kome se ne svidja ima gsp na raspolaganju.
  • Seka Persa

    14.11.2018 09:02
    I kroz ovu sitnu vest shvatamo da čak i tzv država je samo mali igrač u crnilu podzemlja koje vlada...
  • Anonimus

    14.11.2018 08:29
    Dobar primer kako država prilikom donošenja propisa favorizuje pojedine grupe, pre svega masovnije u kojima je veleki broj potencijalnih izbornih glasova.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna