U Srbiji je skoro svaki treći vlasnik mobilnog telefona menjao operatera, a u 35 odsto slučajava to su činili zbog niže cene usluga, pokazalo je istraživanje Regulatorne agencije za elektronske komunikacije i poštanske usluge RATEL.
Neka ovaj clanak, ali mogli bi stvarno da se pozabavite GSP-om na primer. Ljudi cekaju po sat vremena na stanicama, dolaze prepuni busevi u koje se ne moze ni uci, a bajone stoji i proverava karte, umesto da izadje, poklopi se usima i oslobodi 1 mesto za one sto su ostali na stanici- nadrealno.
Kasni se na posao, ne postuje se red voznje, dispecer se ne javlja, direktor nije izasao ni jednom u javnost da objavi gradjanima sta se dogadja. Kazu otislo mnogo vozaca u inostranstvo. Ok, sta cemo sad? Koja je strategija? Ignosiremo, pravimo se da problem ne postoji, sedimo u fotelji i briga nas? Eto, ja bih volela da vidim intervju sa direktorom GSP-a koji iznosi problem i resenje (prihode imaju, prodaja karata, reklame na stanicama, busevima, prihodi od medjumesne, sigurna sam i iz budzeta, tj. poreza koje gradjani placaju. Dalje, koliko imaju zaposlenih u kom sektoru- verujem, administracija i menadzment najvise, koliku platu ima vozac, koliku menadzment? Kada cemo preci na enektricne buseve, u cilju ocuvanja zdravlja gradjana NS-a, a izbaciti ove koje izduvavaju ekolosku katastrofu u vidu ogromnog crnog dima. Zasto autobusi prokisnjavaju, zasto se osete izduvni gasovi u busu, zasto su truli podovi, zasto su i kad je suvo enormno prljavi?). Ako nema resenje- ostavka. U svakom slucaju, imao nemao resenje, neka izadje i izvini se gradjanima ili neka ukinu javni prevoz to je postenije. Ko je uopste direktor GSP-a?
@korisnik
A ja upućujem kritiku čitaocima 021 jer ne obraćaju pažnju na dobre i važne tekstove koje 021 objavi.
@novosađanin
Ne sasvim. Recimo sad kod jednog operatera nude daleko više za isti novac nego bilo koji drugi, uključujući i taj državni. Štaviše, iako tehnologija napreduje, kod državnog se sad dobija manje nego pre dve godine za isti novac. I kako ljudi da ne prelaze? Možda će se posle ljudi vraćati državnom kad se ovaj trgne, ali poenta je da ljudi traže više za isti novac. Svako papir i olovku, i da zaključi šta mu odgovara.
I ranije je bilo članaka na ovu temu. Zaključak nezadovoljni korisnici idu u stvari u krug. Jedan nezadovoljni ode od jednog operatera ka drugom koga je opet napustio neki nezadovoljni korisnik. Svak operater drži oko 1/3 tržišta, 33,33%. Interesantno je i ova slična pojava u NS, a to je da radnici u motačnicama kablova idu od jednog do drugog misleći da je tamo bolje.
Upućujem kritiku redakciji Radija 021 što umesto da se bavite životnim temama vezanim za svakodnevnicu građana Novog Sada i okoline, da zajednički rešavamo svakodnevne životne probleme, da poboljšavamo kvalitet rada javnih službi, vi nas zamarate nekakvim statistikama mobilnih operatora???
Ne razumem svrhu ovog članka u vašem glasilu.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Visoke cene teraju korisnike kod drugih mobilnih operatera
Autor: Beta
Info
•15.12.2018.
•23:13
Komentari 6
Ns
Kasni se na posao, ne postuje se red voznje, dispecer se ne javlja, direktor nije izasao ni jednom u javnost da objavi gradjanima sta se dogadja. Kazu otislo mnogo vozaca u inostranstvo. Ok, sta cemo sad? Koja je strategija? Ignosiremo, pravimo se da problem ne postoji, sedimo u fotelji i briga nas? Eto, ja bih volela da vidim intervju sa direktorom GSP-a koji iznosi problem i resenje (prihode imaju, prodaja karata, reklame na stanicama, busevima, prihodi od medjumesne, sigurna sam i iz budzeta, tj. poreza koje gradjani placaju. Dalje, koliko imaju zaposlenih u kom sektoru- verujem, administracija i menadzment najvise, koliku platu ima vozac, koliku menadzment? Kada cemo preci na enektricne buseve, u cilju ocuvanja zdravlja gradjana NS-a, a izbaciti ove koje izduvavaju ekolosku katastrofu u vidu ogromnog crnog dima. Zasto autobusi prokisnjavaju, zasto se osete izduvni gasovi u busu, zasto su truli podovi, zasto su i kad je suvo enormno prljavi?). Ako nema resenje- ostavka. U svakom slucaju, imao nemao resenje, neka izadje i izvini se gradjanima ili neka ukinu javni prevoz to je postenije. Ko je uopste direktor GSP-a?
Bob Rock
A ja upućujem kritiku čitaocima 021 jer ne obraćaju pažnju na dobre i važne tekstove koje 021 objavi.
@novosađanin
Ne sasvim. Recimo sad kod jednog operatera nude daleko više za isti novac nego bilo koji drugi, uključujući i taj državni. Štaviše, iako tehnologija napreduje, kod državnog se sad dobija manje nego pre dve godine za isti novac. I kako ljudi da ne prelaze? Možda će se posle ljudi vraćati državnom kad se ovaj trgne, ali poenta je da ljudi traže više za isti novac. Svako papir i olovku, i da zaključi šta mu odgovara.
Badza
novosađanin
korisnik
Ne razumem svrhu ovog članka u vašem glasilu.
koja je svrha
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H